Bethesda E3 2018 Press Conference

گفتگو در 'E3 Expo 2018' ایجاد شده توسط KiLL3R/4/Ev3r, ‏Mar 3, 2018.

  1. KiLL3R/4/Ev3r

    کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 22, 2011
    ارسال ها:
    5,411
    نام:
    ∂αнмα
    درود . این روز رو یادتون باشه ....

    [​IMG]
    خوب سال جدید , E3 جدید و بالطبع کنفرانس جدید Bethesda ! امسال هم قرار Bethesda برای چهارمین سال پیاپی توی E3 کنفرانس برگزار کنه زمان دقیقش به وقت ما میشه 21 خرداد سال 1397 ساعت 06:00 صبح امسال درصد این که عنوان جدید BGS معرفی بشه 50 50 ـه پس خودوتون رو واسه هرچیزی اماده کنید Creating Something Special :">....


    تقدیم به دوستان صرفا جهت گرم نگه داشتن محفل :D :



    طرح امضا :

    [​IMG] [​IMG]
     
    #1 KiLL3R/4/Ev3r, ‏Mar 3, 2018
    آخرین ویرایش: ‏Apr 10, 2018
    vivanred, Soul Of Cinder, Cj_sa و 36 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. KiLL3R/4/Ev3r

    کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 22, 2011
    ارسال ها:
    5,411
    نام:
    ∂αнмα
    There are 4 important planets in the game you can travel between in a system, 3 of them have procedural generated terrain and are fully sized, the other one is a big city planet and has a set map size
    آره کاوه فهمیدم چی میگی ولی خو این قسمتی که بولد کردم رو نگاه کنم یـ سیاره با سایز کامل اصلا تو کتم نمیره خودت نگاه کن موتور فسیل شدشون رسما خیلی از چیزا رو ساپورت نمیکنه تو بخش فیزیک که رسما تو دیوارـه سابقه بدی هم که خودشون تو باگ و این چیزیا دارن حالا حسابش رو بکن به قول خودت میخوان یـ هوش مصنوعی و یـ سیستم از قبل پیش بینی نشده با قوانین سخت گیرانه رو تو سطح یـ سیاره باهاش پیدا سازی کنن رسما اگه جواب نده تبدیل میشه به یـ فاجعه فنی قشنگ ابرو و حیثیتشون زیر سوال میره بتزدا هر چقدر سر سرهم بندی کردن عناصر گیم پلی استاده تو بخش فنی لنگ میزنه حالا جدای از بخش فنی من خودم همونجور که قبلا بهت گفته بودم دوست داشتم بیان سمت داستان و روایت ولی اگه نصف این شایعات درست باشه واسه من یکی که کامل ضد حال ـه . در کل امیدوارم همه اینا در حد همون شایعه باشه ....
     
    m.a.t, FUTURE, Milad_HW و 3 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  3. FUTURE

    کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 20, 2014
    ارسال ها:
    1,827
    نام:
    Alireza
    اتفاقا به خاطر شبیه بودن تمشون، می‌خواستم BG&E2 رو هم بزارم تو تصویر ولی بعدش فهمیدم که احتمالا همزمان با بازی بعدی BGS قراره عرضه بشه :D
    هنوز فرصت هست واسه مقایسه و آوردن توی لیست <:-P
    قبل از معرفی و دیدن گیم‌پلی اصلا ناامید شدن جایز نیست :D همون F4 رو هم از روز معرفی واسش هایپ بودم + روز اول خریدم و دو هفته باهاش زندگی کردم و نهایت لذت رو ازش بردم، بعد تازه فهمیدم که خیلیا از این نسخه خوششون نیومده :D
    من از همین الان خودمو آماده کردم که توی نقدا از انیمیشنا و انجین بازی و افت فریم ایراد بگیرن...ولی بازم هیچی نمی‌تونه تا زمانی که بازی رو تجربه کنم، باعث بشه هایپم رو پایین بیارم <:-P
     
    Destruction, MOH3N_Dark, Hamid Payne و 9 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  4. Prince78

    ناظم انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 18, 2011
    ارسال ها:
    2,899
    نام:
    عارف
    همش هایپ خالص بود :D بجز بخش "Your character is silent, and the character is not anyone special" :| به این اطلاعات میخوره خیلی کم داستان محور باشه... موتورشونم یکم بهبود بدن خوب میشه :D

    ولی بقیش عالی بود... چه گیس و گیس کشی بشه بین این و CyberPunk :))
    BG&E2 هم حسابش نکردم چون واقعا بنظر نمیرسه زودتر از 2020-2021 عرضه شه :| باز سایبر پانک وضعش بهتره :D
     
    m.a.t, Destruction, The Listener و 4 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  5. Kurt117

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 6, 2009
    ارسال ها:
    2,390
    نام:
    Ali
    اتفاقا من دیدم که کاراکتر سایلنته یکم خوشحال شدم :D
    وقتی حرفای کاراکترمون فقط text باشن، دست نویسنده ها خیلی بازتر میشه برای قرار دادن و نوشتن داستان ها و متن های جالب.
    چیزی که توی Fo4 زیاد خوشم نیومد همون fully voiced کاراکترمون بود :| رسما خیلی از گفتگو ها ساده و کوتاه شده بوده....
     
    Destruction, The Listener, Safety & Peace و 5 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  6. KiLL3R/4/Ev3r

    کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 22, 2011
    ارسال ها:
    5,411
    نام:
    ∂αнмα
    فک نکنم کسی بیشتر از من در مورد F4 اینجا پست داده باشه :-" خودم و خودت و کاوه و @kaizershauze خدا بیامرز علی صلح و صفا و بقیه دوستان تو صف اول جنگ (لول :))) روزای اول که بازی معرفی شده بود دفاع میکردیم ازش هیچ وقت یادم نمیره چقدر سر توجیه کردن بقیه سر گرافیک F4 روزای اول چقدر پست که داده نشد گوتی گوتی میکردیم و غیره آخرم خودم تاپیک امتیازاتش رو زدم و تهش بدجور Fail شدم =)) با این حال اینو ببین تا سر حال بیای :



    =))=))=))

    بگذریم نسل هشت ـه بازیا تک به تک زیر زره بین اگه به لذت بردن باشه که من سر بازیا بتزا ارضای روحی روانی شدم کامل :D وگرنه الان انقدر سفت و سخت فنش نمیشدم ولی بعضی موقع ها هست که ادم دلش میخواد یـ حرکت روبه جلو از برند محبوبش ببینه میدونم از همین الان بتزدا رسما یـ محیط جهان باز خفن برامون ترتیب دیده ولی خوب به شخصه دوست دارم این محیط از قبل پرفکت تر باشه دیگه اشتباهات گذشته رو تکرار نکنه بازم میگم فعلا هیچ چیزی ازش مشخص نیست تا رونمایی هم نشه این حرفا هیچ ارزشی نداره فقط دوست دارم بتزدا مثل بتزدا قبل Skyrim که هیشکی فکرش رو نمیکرد اونجوری بترکونه بیاد و Blow up همه رو از دم !

    اینا رو میگم :

    GTA IV
    Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
    LittleBigPlanet
    Gears of War 2
    Left 4 Dead
    Fable II
    Super Smash Bros. Brawl
    Rock Band 2
    Portal 2
    Batman: Arkham City
    Uncharted 3: Drake's Deception
    Deus Ex: Human Revolution
    Dark Souls
    Gears of War 3
    The Witcher 2: Assassins of Kings
    Call of Duty: Modern Warfare 3
    Gears of War
    The Legend of Zelda: Twilight Princess
    Okami
    Final Fantasy XII
     
    #155 KiLL3R/4/Ev3r, ‏Apr 16, 2018 at 2:31 AM
    آخرین ویرایش: ‏Apr 16, 2018 at 2:37 AM
    MOH3N_Dark, Safety & Peace, Milad_HW و 3 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  7. SMB2VF

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 23, 2013
    ارسال ها:
    527
    نام:
    Mehdi
    خیلی خیلی خوب و هایپ‌کننده بودن اطلاعات :D دقیقا همونجوری که میخواستم! :D امیدوارم درست باشن :D و البته خوب پیاده‌سازی شده باشن. بالا بریم پایین بیایم بتسدا Obsidian یا CD Projekt یا Bioware نیست که روی داستان تمرکز کنه و بهتره تمرکزش رو بذاره رو چیزی که نقطه قوتشه (یعنی گیم‌پلی و خلق یه جهان فوق‌العاده immersive) و چیزی که به نظرم اونا درش ضعف دارن.
    و اینکه بنظر میاد بتونیم به عنوان نژادای بیگانه هم بازی کنیم که نمیتونم وصف کنم چقدر خبر خوبیه برام! :D
    اتفاقا این بهترین بخشش بود برای من! :D چی بود اون پروتاگونیست صداگذاری شده‌ی F4 که تر زده بود به LARPing! :D و اینکه کاراکترمون شخص خاصی نیست هم شدیدا امیدوار کننده‌ست برام!
     
    #156 SMB2VF, ‏Apr 16, 2018 at 12:47 PM
    آخرین ویرایش: ‏Apr 16, 2018 at 1:56 PM
    Destruction, The Listener, FUTURE و 2 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  8. uriel

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 6, 2010
    ارسال ها:
    2,356
    کاملا موافقم، با اینکه شدیدا فن بتسدا هستم ولی جدا اگه بخواد اشتباهاتش رو که سر fallout 4 تکرار کرد رو دوباره تکرار کنه بدجوری قافیه رو به سی دی پراجکت میبازه.
    جدیدا ویچر 3 رو دوباره بازی کردم و واقعا میتونم بگم شاهکاره تکرار نشدنی چه در ژانر خودش و چه در صنعت بازی های ویدئوییه، از حق نگذریم و بخوایم منصفانه نظر بدیم الان بنچمارک این سبک ویچر 3 محسوب میشه، توی تمام المان و مولفه هاش عالی بود، منم کاملا باهات موافقم :):-bd، حرف خیلی درستی گفتی ، من همیشه بازی های بتزدا برام فوق العاده بوده و هست ولی دلم میخواد اون پیشتازی و برتری ای که به وضوح در بازی هاش دیده میشد نسبت به بازی های زمان خودش رو دوباره ببینیم و پیشرفت داشته باشه نه اینکه در جا بزنه و فقط عناوین صرفا فان و خوش ساختی بسازه:).
     
    The Listener, MOH3N_Dark, Safety & Peace و 4 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  9. Safety & Peace

    Safety & Peace Я!5Ξ UP
    کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 4, 2011
    ارسال ها:
    10,781
    نام:
    تونی آلمِیدا
    چند روز پیش نشستم Skyrim SE رو بازی کردم و انصافا چیزی غیر از TES جدید نمیتونه هایپم کنه:D بعد از 7 سال لذت دوباره چرخیدن توی دنیای اسکایریم رو چشیدم. یه هوای طوفانی کنار یه رودخونه وایسادن و نم نم بارون و یه آهنگ غمگین توی پس زمینه و گوزنی که داره برای خودش میچرخه و از وسط رودخونه رد میشه و میره:D یعنی عاشق این پویایی دنیاهای TES هستم.
    فانتزی من از چند سال پیش اینه:
    قشنگ منتظرم توی TES جدید یه محیط بیابونی و شن زار ببینم که آفتاب داغش توی آسمونه و بادی از جانب شرق شروع به وزیدن میکنه و شن ها و گرد و غبار رو از یه طرف جارو میکنه و در اقصی نقاط بیابون پخش میکنه (:D) و بعد توی افق در حالی که یه سراب ناشی از گرمای بیش از حد میبینیم، یه سری مارمولک و اینجور چیزا سریع میرن توی خاک و یه آهنگ اساطیری پخش میشه و به اونطرف تپه های شنی میرسیم و یه دورنمای گولاخناک از یه شهر با معماری شرقی و خونه های گنبدی میبینیم که یه رودخونه از کنارش میگذره و سطح آب زیر نوی آفتاب برق میزنه=P~ نه گیم پلی میخوام و نه هیچی دیگه. فقط یه محیط گنده و خفن که برم توش لش کنم:D سگ تو روحت تاد هوارد خو بساز اون لعنتی رو:|
     
    m.a.t, H^D^, uriel و 12 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  10. Destruction

    Destruction The Death Fleet Descends
    ناظم انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 12, 2010
    ارسال ها:
    7,985
    نام:
    Blue Shadow
    نمیدونم منظور از Fully Sized چیه حقیقتا. اما بعید بدونم بیان یه سیاره کامل رو بسازند. :D احتملا منظورش خود نقشه هست که در حد یه نقشه کامل هست در مقایسه با بازی های دیگه، چون گفته شده مپ یکی از سیاره ها اندازه مپ Morrowind هست.
    در مورد Creation Engine هم اینکه اونقدری که فکر میکنین انجین ضعیفی نیست، Creation در حال حاضر از نظر هوش مصنوعی در سطح خیلی خیلی بالایی قرار داره و در مورد پیاده سازی کانسپت های هوش مصنوعی در سطحی نزدیک به Firebird هست. (Firebird کلا با در نظر گرفتن مطلق هوش مصنوعی ساخته شده و کلا هیچی باهاش مساوی نیست :D). بخش Radiant Story و Radiant AI موجود تو Creation بسیار پیشرفته هستن و تو صنعت مشابه ندارن. این تکنولوژی ها اتفاقا برا پیاده سازی Procedural Generation هم بسیار مناسب هستن و با بسط دادنشون به یه World Director میشه با استفاده ازش مپ های خیلی خفن و جالبی ساخت که با طراحی آرتیست ها هم مغایرت نداشته باشن.
    و اینکه Creation انجین قدیمی نیست، از سال 2011 وارد کار شده و تنها دو تا بازی باهاش ساخته شده، اساسی ترین دلیلی که یه سری مشکلات فنی و بصری داره اینه که اساسش Gamebryo هست و چون هیچ انجین دیگه ای به این اندازه ماد ساپورت نداره نمیتونن به این راحتی کد اصلی انجین رو عوض کنن. در حال حاضر دارن به صورت کاستوم اون قسمت هایی که مبتنی بر GameBryo هست رو تغییر میدن، اما خوب نیازمند زمان هست، اما مطمئنا نسخه بعدی Creation عالی میشه. :D
     
    m.a.t, Prince78, KiLL3R/4/Ev3r و 6 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  11. MOH3N_Dark

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏May 7, 2013
    ارسال ها:
    2,834
    نام:
    محسن
    من اولین بار همچین حس و حالی رو تو Oblivion تجربه کردم :D یادم نمیره وقتی اولین بار از اون سیاهچال میایم بیرون چقدر غرق دنیای بازی و سیرودیل شده بودم :D
    بسته الحاقی Shivering Isles لعنتی حرف نداشت :D
     
    Prince78, FUTURE, Safety & Peace و 3 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  12. Hamid Payne

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 29, 2012
    ارسال ها:
    2,858
    نام:
    حمیدرضا
    با توجه به مصاحبه هاوارد یه مدت بعد عرضه F4، اگر استارفیلد امسال معرفی بشه "قطعا" امسال هم منتشر میشه (احتمالا پاییز)! گفته بودن که استراتژی کوتاه کردن فاصله معرفی تا عرضه که در مورد F4 پیش گرفتن رو ادامه می دن! پس اگه بازی E3 معرفی بشه یعنی تقریبا تکمیل شده هست!

    اینو من هر دفعه میگم :D 15 دفعه قبل این گفته بودم بازم میگم :D

    ولی اگه امسال بیاد چه سالی بشه چقدر بازی سطح بالا اومده و کلی هم تازه تو راهه \m/
     
    Prince78, uriel, FUTURE و 2 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  13. SMB2VF

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 23, 2013
    ارسال ها:
    527
    نام:
    Mehdi
    کاوه نظرت راجع به این اطلاعات چیه؟ :D با توجه به چیزی که میخوای اگه واقعی باشه خوبه یا بد؟ :D
     
    Destruction این نوشته را Like کرده است.
  14. KiLL3R/4/Ev3r

    کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 22, 2011
    ارسال ها:
    5,411
    نام:
    ∂αнмα
    این اطلاعات رو از کجا میاری کاوه ؟ نکنه اینسایدری چیزی هستی خبر نداریم ؟ :D باز خوبه بتزدا تو GDC امثالهم کنفرانس تکونولوژی این حرفا نداره وگرنه کل دل روده موتور رو میریختی بیرون :D با این حال همین قسمتی که خودت اشاره کردی من قبلا گفتم احتمال داره ورژن دوم موتورشون رو معرفی کنن ولی خوب طبق اون حرف تاد که سیستم انیمیشن سازی جدیدشون رو موکول کردن برا عنوان بعدیشون این عمل فک نکنم به این زودیا محقق بشه 100 درصد پیشرفت های بصریشون چیز زیاد دندون گیری نباید باشه !به خاطر بسته بودن دستشون سر F4 زیاد کم کاری داشت تو بحث مدلینگ و کیفیت تکسچرا از اون طرف تو هوش مصنوعی خیلی پیشرفت کردن ولی خو الان نباید دیگه بهونه ای باشه وقتی خود تاد میگه با 300 نفر داریم کار میکنیم درکل کل هر کاری دارن میکنن ایشلا که که عاقبت به خیر بشن (لول) :D
     
    The Listener, Destruction, Prince78 و 2 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  15. KiLL3R/4/Ev3r

    کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 22, 2011
    ارسال ها:
    5,411
    نام:
    ∂αнмα
    یک کامنت که توی Reddit زیر پست همین شایعه و دلیل ضد حال خوردن بنده رو بیان میکنه در کل فک میکنم که این شایعات کاملا فیک هستن و اصلا با عقل جور در نمیاد ......
    There's way to procedurally generate using pre-made assets. These end up being very repetitive though. Even if they get around the repetitive issue a procedural system doesn't know what "fun" is.
     
    m.a.t, The Listener, MOH3N_Dark و 5 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  16. Destruction

    Destruction The Death Fleet Descends
    ناظم انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 12, 2010
    ارسال ها:
    7,985
    نام:
    Blue Shadow
    اتفاقا خیلی خوب میشد اگه داشت. :D به نظرم بخش فنی مهم ترین و جالب ترین مرحله ساخت یه بازی هست، خیلی از ایرادات بازی رو از این قسمت میشه ریشه یابی و ایراد یابی کرد و با توجه به محدودیت های موجود برا خیلی از بخش های بازی توضیح پیدا کرد. :D اکثر تیم های درست حسابی ایده های خیلی خفنی دارن، اینکه در چه حد بتونن اون رو پیاده سازی کنن برمیگرده به این که چقدر با انجین و سخت افزار راحت هستن و میتونن روش پیاده سازی رو انجام بدن.
    والا یه دلیلی که انیمیشن های فالوت یکم مشکل دار بودن این بود که اینا از انیمیشن های کاستوم استفاده نکردن، اومدن همون انیمیشن های Skyrim رو با یکم تغییر وارد بازی کردن، برا همون هم بازی تا حد زیادی شبیه به اسکایریم به نظر میاد. البته همون دو تا فاکتور هوش مصنوعی مبتنی بر این انیمیشن ها هستن و خوب فکر کنم وقت نداشتن برا تغییرات آنچنان گسترده. (همون قضیه اینکه کاراکترا نمیتونن از نردبان بالا بدن هم تا حدی به این مربوط میشه :D) اما خوب همونطور که الان گفتی الان 300 نفر دارن رو پروژه کار میکنن و مطمئنا تیم انجین هم گسترده تر شده و این بخش ها حتما حداقل بهبود پیدا میکنن.
    من TES میخوام. :D
    اما اینم به نظرم بد نیست، به نظرم بازار کاملا به دنبال همچین چیزی هست و میتونه به شدت موفق بشه. از زمان Mass Effect دیگه IP فعال بزرگی در سبک اسپیس اوپرا نداریم و بتزدا بهترین زمان ممکن رو برای ساخت استارفیلد انتخاب کرده.
    از نظر شخصی اما من راستش هنوزم TES رو ترجیح میدم. :D به نظر میاد از نظر مکانیکی استارفیلد شباهت های زیادی به فالوت داشته باشه و چون اخیرا فالوت رو تجربه کردیم، من دوست داشتم با تکنولوژی نسل جدید یه اثر فانتزی از بتزدا ببینیم. اما خوب چیزی که تاد برا TES در نظر داره واقعا عظیم هست و حداقل تا چند سال قرار نیست ازش خبری باشه. البته این بیشتر مرتبط با علاقه شخصی من به ستینگ فانتزی هست. :D
    ولی برا قسمت Procedural Generation واقعا هایپ هستم که ببینم آخر یه استودیو بزرگ میتونه از این تکنولوژی به خوبی استفاده کنه یا نه. به عنوان بازیکن به نقشه های دست ساز علاقه بیشتری دارم، اما از نقطه نظر آینده گیمینگ میخوام ببینم این تکنولوژی تو یه بازی واقعا با کیفیت و بزرگ به چه نحوی پیاده میشه. :D
     
    m.a.t, hs_gamer, s.snake2 و 7 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.