Battalion 1944

gnzL9M6QQZCO0HyYlmlmqg.png

بازگشت واقعی به ریشه ها با Battalion 1944
سلام دوستان . با تاپیک معرفی بازی آنلاین Battalion 1944 در خدمتتون هستم . بازی رو براتون معرفی میکنم و در آخر یک سری نکات میگم برای کسانی که تصمیم به خرید این بازی دارند. توجه داشته باشید که بازی برای یک سال در EARLY ACCESS خواهد بود .
خب این بازی تقریبا 2 سال پیش از طریق kickstarter در کمتر از 3روز تامین مالی شد ، همچنین در humblebundle نیز قرار داده شد و استقبال خوبی شد طوری که همون طور که گفتم در کمتر از 3 روز به اون هدف مالی که برای ساخت این بازی داشتند رسیدند . حدود 10،000 نفر از طریق kickstarter از این پروژه حمایت کردند.
شعار سازندگان این بازی ، بازگشت به ریشه ها و حس نوستالژی و قدیمی بازی های جنگ جهانی 2 از جمله Call of duty 2 و Medal of honor و چند بازی دیگه بود . حسی که با اومدن بازی های جدید و دور و دور تر شدن سازنده ها از المان ها و ویژگی های بازی قدیمی شوتر کمرنگ شده .
این بازی توسط یک گروه تقریبا 20 نفره در دربی انگلیس ساخته شده . موتور مورد استفاده unreal engine هست . سازندگاه بازی همه جوان هستند و خودشون کسانی هستند که عاشق بازی هایی مثل call of duty 2 و call of duty 4 و ... بودند و این بازی هارو در سطح بالا آنلاین بازی میکردند .

در این بازی 4 مد به همراه Match making وجود دارد :
1:Ranked / این مد در واقع مد رقابتی و رنک بازی هست که برای بازی کردنش باید از قبل level 10 شده باشید . بازی شامل رنک های bronze - silver - gold - diamond هست که هر کدوم به 5 دسته تقسیم میشوند .
2:Unranked / مشابه Ranked ولی استرس از دست دادن Rank و باختن وجود ندارد .
3:Arcade / شامل مد های متنوع مثل capture و TDM و ... برای بازی فان و دستگرمی
4:Server browser / این قسمت برای کسانی هست که میخوان سرور خودشون رو داشته باشند ، دقیقا مثل بازی های قدیمی که میتونستید سرور ران کنید و مد بزارید براش

شما با بازی کردن در مد های بالا به جز سرور های شخصی level up میشید . با هر بار level up شدن یکwar chest میگیرید که میتونید باز کنید و اسکین برنده بشید .
war chest چیست ؟ وار چست در واقع همون loot box هست ، ولی تماما جنبه cosmetic داره ، یعنی فقط skin برای گان ها . شما جدا از اینکه میتونید war chest بخرید ( با پول واقعی ) خود بازی هم به شما با لول آپ کردن میده و نیازی به کلید برای باز کردنش نیست . میتوین اسکین هاتون رو در مارکت بفروشید که بعضی از اسکین ها هم قیمت بسیار بالایی دارند .
مد اصلی بازی در ranked ، پنج به پنج و WARTIDE هست .
در مورد wartide خلاصه توضیح میدم چون احتمالا به زودی تغییرات خواهد کرد.
این مد در واقع همون search and destroy هست با این تفاوت که یک اکونومی کارت محور داره . یعنی شما از 6 کلاس بازی 4 تا کارت دارید ، که اگر بمیرید ، این کارت drop شده و دشمن میتونه با برداشتن اون برای round بعد از اون کارت استفاده کنه . این 6 کلاس شامل 1 کلاس دیفالت هست که تعداد کارت نا محدود داره .
در این بازی هیچ killstreak وجود ندارد . پس دوستان بعد از گرفتن 5 تا کیل دنبال هواپیما و هلیکوپتر نباشند ، تو این بازی فقط با skill خودتون بازی میکنید ، نه kill هایی که از بمب از آسمون یا هلیکوپتر بگیرید .
بازی در حال حاضر 7 تا مپ داره که به زودی 2 مپ دیگه هم اضافه میشه . بازی همچنین دارای قابلیت LAN هست .
آنتی چیت مورد استفاده بازی EAC هست . به علاوه سیستم آنتی چیت خود بازی که چیتر هارو به علاوه اینکه account ban میکنه ، Hardware بن و IP بن هم میشند .
این آنتی چیت در بازی Rust هم استفاده میشه که به نظر من بهتر از Battle eye هست . دوستانی که هم rust بازی کردند و هم PUBG توی کدوم بازی بیشتر چیتر میبینند ؟ قطعا PUBG
در ضمن اگر تعداد تیم های ایرانی بازی زیاد بشه ، احتمالا ماه آینده یک tournament آنلاین با حمایت کامل خود سازنده بازی برای ایرانی ها خواهیم داشت . لازم به ذکر هست که در خارج ایران 4-5 tournament هفتگی برگزار میشه که تا 200 تیم ثبت نام میکنند .

iQGIHMhFQm6_NITa9NPMag.png


دوستان توجه داشته باشید که اگر سیستم ضعیف تر از minimum دارید ، بازی براتون اجرا میشه ولی شاید زیاد تجربه خوشایندی نداشته باشید . همچنین حتما اگر SSD دارید بازی رو روی SSD نصب کنید.
اگر دوستان مطمئن شدند که حداقل سیستم رو دارند ولی لگ FPS دارند ، اطلاع بدند که یک آموزش براشون قرار بدم برای تجربه بهتر .

خب برسیم به نکاتی که گفتم برای کسانی که خرید این بازی رو مد نظر دارند :
اولین نکته این که این بازی از سرور های گوگل به عنوان MAIN SERVER استفاده میکنه و گوگل هم ایرانو تحریم کرده ، ولی طی پیگیری هایی که از 1 ماه پیش بنده کردم ، با یکی آپدیت هایی که دادند باعث شدند که ایرانی ها هم بدون مشکل بازی کنند . یعنی درواقع برای ایرانی ها کاری کردند که اون قسمتی که مربوط به گوگل هست دور زده بشه . این یعنی برای ما احترام قائل شدند و این کارشون هم 100% براشون هزینه مالی داشته ، پس ما میتونیم از سازنده های بازی با خرید بازی حمایت کنیم و حتما حتما حتما review مثبت بزارید توی STEAM.
دومین نکته : اگر عاشق بازی های قدیمی مثل call of duty 2 - call of duty 4 - medal of honor - enemy territory - day of defeat و ... هستید حتما از این بازی خوشتون خواهد اومد . البته توجه داشته باشید که بازی FAST PACED هست ، یعنی سرعت بازی و movement بازیکن ها زیاد هست ، یک چیز شبیه call of duty 4 promod.
در این بازی بخش single player یعنی قسمت داستانی وجود نداره ولی یک بخش training هست .
چنانچه با پیش فرض CSGO این بازی رو بخرید ، کاملا ناامید خواهید شد ، این بازی هیچ شباهتی به CSGO نداره .
بسیاری از بازیکن های این بازی ، بازیکن های حرفه ای cod2 - cod4 هستند ، پس اگر دیدید کسی داره خوب بازی میکنه با 20 ساعت تایم پلی ، به احتمال زیاد چیتر نیست و فقط بازیش به واسطه اینکه بازی های مشابه رو انجام داده خوب هست.
دوستان فکر نکنند که با 2 ساعت بازی همه چیز رو در مورد این بازی میفهمند ، مورد داشتیم که با خود من بازی کرده طرف ، کلا نیم ساعت بازی کرده ولی سریع میگه فلانی چیتره و از این حرفا. صبور باشید و تمرین و تمرین کنید ، قطعا بهتر خواهید شد.
دوستانی که بازی های شبیه ساز و slow paced و realistic دوست دارند ، این بازی هیچ شباهتی با اینجور بازی ها نداره . پس وقتی بازی رو خریدید دیدید یکی 2 متر پرید بعد شمارو prefire کرد عصبانی نشید ، چون این قاعده بازی هست .
اگر پینگ بالای 140 دارید ، این بازی رو اصلا تهیه نکنید ، این بازی برای پینگ های بالا اصلا بهینه نیست . من خودم پارس آنلاین دارم و با پینگ 90 بازی میکنم . با این حال در تلاش هستیم در قسمت server browser یک سرور ایرانی بزنیم ولی فعلا خبری نیست .
دوستان توجه داشته باشند که من الکی از بازی تعریف نکردم و نگفتم همین الان همه برید بخرید ، نکاتی رو گفتم که شاید بعضی دوستان که احتمالا از این بازی خوششون نمیاد ، الکی هزینه نکنند . با این حال اگر سوالی در مورد بازی قبل یا بعد خریدش دارید حتما همینجا از من بپرسید .
در پایان قیمت بازی 14.99 دلار هست که البته یک باندل پک هم هست برای کسانی که پول بیشتری دارند که حدود 10 دلار بیشتر قیمت داره که بهتون یک اسکین و 5 تا وار چست میده ، میتونید برای حمایت بیشتر از سازنده ها این پک رو بخرید . قیمت حدودی خود بازی در ریجن روسیه 6 دلار هست.
در ضمن دوستان از این بازی به عنوان یک بازی 15 دلاری و early access انتظار داشته باشند . بازی نخرید بعد بگید چرا گرافیکش فلانه ، اینش اینطوریه چرا و ... . بازی طوری ساخته شده که pc ها قدیمی هم تا حدودی بتونند اجرا کنند . اولویت سازنده ها gameplay تمیز و درست بوده ، نه گرافیک.
برای بار آخر از خریداران احتمالی بازی میخوام که review مثبت در استیم یادشون نره ! سوالی بود در خدمتم.

تشکر
 
آخرین ویرایش:

farhad_fr2

کاربر سایت
Jul 31, 2009
1,360
نام
فرهاد
من بازی خریدم یه بیست ساعتی تا الان بازی کردم گیم پلی خیلی خوبی و سریعی داره مثل cod2-4 و تنها مشکل بازی باگهای خیلی زیادشه XD که چون تازه عرضه شده و تو early access فعلا مشکلی نیست تا ببینیم با آپدیتها سرانجام بازی رو بکجا میرسونن
 

qozmyox

کاربر سایت
Oct 29, 2010
1,661
دوستان پنجشنبه اولین آپدیت MAJOR بازی منتشر میشه ، موارد اصلاح شده بسیار زیاد هست . همچنین یک مپ جدید هم اضافه میشه

Steam Community :: Group Announcements :: BATTALION 1944

به دوستان ایرانی شدیدا پیشنهاد میکنم این بازی رو تهیه کنند ، قیمتش که مفته ( حدود 6دلار در ریجن روسیه ) . مخصوصا اگر طرفدار سری Call of duty های قدیمی مثل COD2/COD4 هستید حتما این بازی رو تهیه کنید ، تضمینی خوشتون میاد.
هنوز 11 ماه به کامل شدن بازی مونده با این حال برای من و دوستانم بسیار لذت بخش هست .
 

qozmyox

کاربر سایت
Oct 29, 2010
1,661

qozmyox

کاربر سایت
Oct 29, 2010
1,661
مواردی که سازنده های بازی اعلام کردند دارند روش کار میکنند :
  • Wartide 2.0
  • Arcade 2.0
  • ‘Faceit Arena’
  • New competitive maps
  • New arcade maps
  • Updating existing maps
  • Free for all deathmatch (FFA)
  • New player models
  • Core gameplay adjustments
  • Huge new content additions for full release
  • Improve the new player experience
  • Make the user experience more rewarding & fun for all players
  • Add incentives for casual players to return everyday
  • Add more incentives for competitive players to compete at the highest level
  • New competitive matchmaking system, light years better than before.
  • Mapping tools
  • Match replay system
  • Improving our studio infrastructure for faster testing & releasing of new builds.
  • Performance optimisations
 
  • Like
Reactions: -Poormaz-

qozmyox

کاربر سایت
Oct 29, 2010
1,661
دوستان آپدیت بزرگی در ماه june در راه هست ، که اول از طریق بتا تست میشه و در نهایت در ماه july برای همه در دسترس قرار میگیره . بازی خیلی تغییر خواهد کرد و به طور خلاصه بازی زیر و رو خواهد شد. احتمالا بعد تغییرات یک free weekend و off هم خواهد بود که اطلاع رسانی میکنم اینجا .
 
  • Like
Reactions: Skuul and -Poormaz-

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر