تاریخ انتشار عنوان «Vampyr» مشخص شد

Ali Rz

کاربر سایت
Oct 1, 2015
277
سپتامبر سال گذشته خبری منتشر شد که مبنی بر تاخیر عنوان اکشن نقش‌آفرینی استودیو «Dontnod» بود. عنوان «Vampyr» جدید‌ترین ساخته این استودیو بعد از عنوان «Life is Strange» است و با توجه به تاخیر سپتامبر سال گذشته، بهار سال 2018 برای انتشار بازی در نظر گرفته شد.


به تازگی تاریخ دقیق انتشار این عنوان مشخص شده است. حوادث این بازی در سال 1918 در شهر لندن دنبال می‌شود، شما کنترل دکتری را به دست می‌‎گیرید که تبدیل به خون‌آشام شده است و باید انتخاب کند که از مردم بی‌گناه تغذیه کند تا قدرتش را افزایش دهد. یا نه، شما می‌توانید بازی را حتی بدون خوردن کسی به پایان برسانید.

ناشر این عنوان «Focus Home Interactive» است و ومپایر در تاریخ 5 ژوئن 2018 (15 خرداد) برای پلتفرم‌های PC و PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

منبع

Read the whole post here.
 
آخرین ویرایش:

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,360
سبکشو دوس دارم ولی تریلر اولش بنظر چیز جالبی نمیومد
گیم پلی بنظر خشک بود
انشالله ک همش اشتباه باشه و با بازی خوبی طرف باشیم
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
Vampyr طبق حرفای نویسنده بازی یکی از از جاه طلبانه ترین بازی ها با بودجه ی متوسط ـه امسال ـه ایده بزرگش شاید به چشم خیلیا نیاد ولی اگه طبق چیزی که نویسنده بازی گفته (تک تک NPC های دارای شخصیت پردازی مختص به خودشون هستن طوری که مرگ هرکدومشون روی سرنوشت بقیه NPC ها تاثیر میزاره) و مشکلات فنی گریبان گیرش نشه مطمعن باشید حسابی میترکونه . امیدوارم Dontnod تونسته باشه ایده بزرگش رو تو بازی کامل هندل کرده باشه \m/
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر