انتشار عناوین انحصاری مایکروسافت در روز عرضه بر روی Xbox Game Pass

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,503
نام
محمد
Xbox-Game-Pass_Key-Art_US_940x528-hero.jpg


مایکروسافت در نظر دارد که از این پس عناوین انحصاری که خود وظیفه نشر آن‌ها را بر عهده دارد را در هنگام عرضه بر روی سرویس Xbox Game Pass نیز منتشر کند. «Sea of Thieves» که در تاریخ 20 مارس عرضه می‌شود اولین عنوانی خواهد بود که در روز عرضه بر روی این سرویس قرار گرفته و کاربران می‌توانند از این طریق به انجام بازی بپردازند. Xbox Game Pass سرویسی است که در سال گذشته معرفی شد و شما با پرداخت هزینه ماهیانه می‌توانید به صورت نامحدود از بازی‌های موجود در آن استفاده کنید. به جز Sea of Thieves عرضه «State of Decay 2» و «Crackdown 3» نیز تایید شده و بر طبق اعلام مایکروسافت، تمام عناوین آتی Micrososfot Studios همانند «Halo» و «Forza» و نیز سایر بازی‌ها در همان روز عرضه بر روی Xbox Game Pass نیز قابل دسترسی خواهند بود.

Read the whole post here.
 

Heska

کاربر سایت
Jan 13, 2010
2,550
با توجه به اینکه بخش تکنفره بازیها نیاز به آنلاین نداره"اگه گیمر مثلا با اشتراک 1 ماهه 10 تا بازی تکنفره رو دانلود کنه و دیگه سیستمش رو به اینترنت وصل نکنه مایکروسافت چجوری میخواد جلوشو بگیره که بعد از 1 ماه اشتراک بخش تکنفره این عناوین کار نکنن؟
من فکر میکنم دانلود ها تاریخ انقضا داشته باشن مثل Netflix
Netflix هم سیستم دانلود داره به این شکل اگه شما یه فیلمی رو دانلود کنی و به اینترنت دیگه وصل نشی، بعد از مثلا 2 تا 7 روز دیگه نمیتونی فیلم نگاه کنی و باید دوباره انلاین بشی و Subscription ات چک بشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر