بهترین گوشی ها برای علاقه مندان گیمینگ

applegostar

کاربر سایت
Aug 2, 2017
4
معمولا در هنگام انتخاب گوشی، بر روی ویژگی هایی مانند طرح گوشی و کیفیت دوربین تاکید می شود. اما کسانی که به بازی ها علاقه فراوانی دارند به دنبال گوشی هایی هستند که قابلت فوق العاده بهتری را برای گیمینگ از خود نمایش دهند.

apple-top-5-best-gaming-phones-2018-a.jpg

تازه ترین بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان، منجر به شناسایی بهترین گوشی ها برای اجرای بازی های مختلف شده و جالب است بدانید که دو گوشی جدید اپل به نام های آیفون 8 پلاس و آیفون 10 در راس گوشی های پیشنهادی برای بازی ها قرار دارند.


آیفون 8 پلاس

آیفون 8 پلاس، بهترین گوشی منتخب برای گیمینگ است. از نظر قدرت عملکرد برای بازی ها باید بگوییم آیفون 8 به تراشه قدرتمند A11 بیونیک مجهز شده که در آیفون 10 نیز به کار برده شده است.

apple-top-5-best-gaming-phones-2018-b.jpg

نکته دیگر این است که آیفون 8 پلاس به صفحه نمایش 5.5 اینچی با نسبت ابعاد 16:9 مجهز میباشد که برای بازی ها کاملا مناسب است.


آیفون 10

آیفون 10 در حال حاضر بهترین گوشی موجود در بازار است و به صفحه نمایش لبه به لبه OLED ، دوربین dual و طراحی بسیار زیبای فلز و شیشه مجهز می باشد.
apple-top-5-best-gaming-phones-2018.jpg
در واقع آیفون 10، آینده دنیای بازی ها را متحول کرده و از قابلیت نمایش بازی های واقعیت افزوده به همراه همه سنسورها و تراشه های مورد نیاز برای راه اندازی بازی های ARKit مجهز است.

apple-top-5-best-gaming-phones-2018-c.jpg

البته اگر بخواهیم آیفون 10 و 8 پلاس را از نظر قابلیت گیمینگ با هم مقایسه کنیم آیفون 8 پلاس در اولویت قرار میگیرد ولی وضوح نمایش رنگ ها و تصاویر در آیفون 10 بالاتر است. به هر حال برخی دیگر از مدل های گوشی مانند اس 8 سامسونگ نیز گزینه مناسبی برای گیمینگ است اما در جایگاهی پایین تر از آیفون 10 و 8 پلاس قرار میگیرد.

 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر