Cyberpunk 2077

گفتگو در 'Console Games Community' ایجاد شده توسط LiFE iS 5TrAnG3, ‏Jan 10, 2018.

?

سوم شخص یا اول شخص مسئله این است :)

  1. اول شخص

    55.2%
  2. سوم شخص

    44.8%
  1. LiFE iS 5TrAnG3

    LiFE iS 5TrAnG3 ⏎千ㄖ尺 乇ᐯ乇尺
    Gold User

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 22, 2011
    ارسال ها:
    7,712
    نام:
    ∂αнмα
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    داستان بازی در شهر خیالی نایت سیتی جریان خواهد داشت یک ابر شهر بزرگ که بر پایه ی تکنولوژی پایه گذاری شده

    [​IMG]

    [​IMG][​IMG][​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [باتشکر از @.Amirone بابت کار های گرافیکی]
     
    #1 LiFE iS 5TrAnG3, ‏Jan 10, 2018
    آخرین ویرایش: ‏Oct 9, 2018
    voldmort, .Amirone, Cj_sa و 79 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. NINJѦ

    NINJѦ Kill Em With Kindness , Go head now
    کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 11, 2008
    ارسال ها:
    2,705
    نام:
    رضـا
    Adrian Marc
    eva-kosmos-toxx14ssgfc.jpg
     
    Octienne, jetalpha, Grey Warden و 7 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  3. LiFE iS 5TrAnG3

    LiFE iS 5TrAnG3 ⏎千ㄖ尺 乇ᐯ乇尺
    Gold User

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 22, 2011
    ارسال ها:
    7,712
    نام:
    ∂αнмα
  4. .Amirone

    .Amirone ゴースト オブ ツシマ
    Gold User

    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 1, 2009
    ارسال ها:
    1,673
    خوندم چند تا نکتش جالب بود :

    تاثیر انتخابها : میگه همیشه راه حل و فصل اختلافات ، مبارزه و شلیک نیست ، شما به کمک برخی مردم نیاز دارید . هر تصمیمی که بگیرید اونها بخاطر خواهند داشت ، بر فرض شما به یک نفر شلیک کردید ، npc به شما میگه : من بهت کمک نمیکنم ، تو به یکی از دوستای من در هفته پیش شلیک کردی . اگر نتیجه انتخابها سرانجامش مبارزه نباشه ، شاید بهتون کمک کنن .

    بافت دنیای بازی تغییر میکنه نه بخاطر پاسخ به اعمال کارهای شما ، بلکه با گذشت زمان .

    میگه ما فقط الان قصدمون تحویل دادن یه بازی سینگله ، اما بعدش چه اتفاقی می افته برای بخشهای دیگه مثل آنلاین . خواهیم دید .

    گفته ما آگاهیم که خیلی از مردم اول شخص رو دوس ندارن یا تعداد کمی به دلایل مختلف نمیتونن بازی کنن . انتقادات رو میشنویم ، سعی میکنیم گزینه هایی رو بزاریم ، دوس داریم همه بتونن بازی کنن و در مسیر توسعه بازی کارهایی رو انجام میدیم .

    گیم پلی ای که نشون دادن مال اوایل بازی بوده ، توی بازی وجود داره نه دقیق مثل اون ولی بخشی از بازیه .

    چرخه روزو شب داینامیک نیست فعلا ! و تغییرش بستگی به داستان داره . ولی میگه به طور ویژه داریم روش کار میکنیمو الان نمیتونه چیزی بگه


    فاحشه ها وجود دارند و ارتباط از نوع نزدیک هم .. :D

    نایت سیتی شهر بزرگیه

    پرسیده آیا شما یک جدول زمانی واقعی از 2020 تا 2077 ایجاد کردید ؟ گفته بله ولی نمیتونم در موردش بگم چون داریم هنوز روش کار میکنیم . (این تایم لاینی که ازش صحبت میکنه یا باید محتوای جداگونه باشه یا داخل خود بازی بهش اشاره بشه ) که میگه هنوز مشخص نیست . ولی به فهمیدن داستان بازی خیلی کمک میکنه .
     
    #603 .Amirone, ‏Oct 24, 2018
    آخرین ویرایش: ‏Oct 24, 2018
    Octienne, The Listener, jetalpha و 17 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  5. armin_shadow

    armin_shadow A New Era Begins
    ناظم انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 18, 2006
    ارسال ها:
    2,800
    نام:
    آرمين
    دستت درد نکنه، فقط این دو مورد فکر کنم بد برداشت شده!

    مورد اول تغییر توی محیط هم بر اساس کارهای شماست و هم گذشت زمان! البته گفته گذشت زمان منظورمون تغییر فصل و ... نیست که مثلا یهو برفی بشه همه جا! حالا دقیق چطور می خواد پیاده بشه رو نمی دونم، اما مثلا فرسوده شدن بافت های فلزی رو می شه در نظر گرفت!

    در مورد چرخه شب و روز، کاملا داینامیک هست، اما گفته ماموریت هایی وجود دارن که باید توی زمان مناسبی انجام بشن، مثال هم زده که انتظار ندارین یه پارتی سر صبح برگزار بشه؟! توی ویچر 3 هم خیلی از ماموریت ها نیاز به زمان خاصی برای انجامشون داشتن، این مورد توی سایبرپانک هم دیده می شه!
     
    Morg0th, Octienne, jetalpha و 2 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  6. .Amirone

    .Amirone ゴースト オブ ツシマ
    Gold User

    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 1, 2009
    ارسال ها:
    1,673
    آرمین اینجا قشنگ داره ازش میپرسه کامل داینامیکه ؟ میگه بستگی به داستان داره ، اون قسمت ویچر که توی زمانای خاص باید انجامشون بدی شاید منظورش دستی تغییر دادنش باشه مثل همون ویچر

    G: Is the day and night cycle fully dynamic or there are parts of the story that determine the time of da

    PM: There will be part of the story that will require it to be night or day. How we specifically handle that I wouldn’t be able to say at the moment.

    در مورد تغییر شهر هم داره میگه تکسچرها . همون بافت شهریه

    G: In many RPGs, especially with an open-world setup, everything feels like it’s frozen in time. No matter how urgent something is, you can still wander around for days and then get to that on your own good time. Is there any actual passage of time in Cyberpunk besides a visual day and night cycle?

    PM: I hope that we’re able to convey that. That’s part of the immersion of the world. One of the things that it’s intriguing about Cyberpunk and this world that we’ve made is that it’s rippling with texture. What we can do — and hopefully we’re able to deliver — is a world where that texture changes over time, not just in response to your actions, but also in response to the passage of time.
     
    #605 .Amirone, ‏Oct 24, 2018
    آخرین ویرایش: ‏Oct 24, 2018
    armin_shadow و ROULY این نوشته را Like کرده اند.
  7. saphire

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 9, 2007
    ارسال ها:
    2,847
    نام:
    امیرحسین
    فکر کنم منظورش همون سیستم ویچر 3 باشه که یه سری کوئست ها رو می گفت بهت باید تا شب مثلا صبر کنی. چون:
    و اینکه یه جا دیگه هم ازش پرسید که آیا غیر از چرخه شب و روز چیز دیگه ای هم پویا هست توی نایت سیتی که بعد اون حرف تکسچر رو زد. اگه چرخه وجود نداشت میومد می گفت که چرخه نیست اصلا تو بازی.

    غیر از اون انجینشون این توانایی رو داره، استفاده می کنن ازش:D
     
    #606 saphire, ‏Oct 24, 2018
    آخرین ویرایش: ‏Oct 24, 2018
    Morg0th, The Listener, LiFE iS 5TrAnG3 و یک نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  8. armin_shadow

    armin_shadow A New Era Begins
    ناظم انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 18, 2006
    ارسال ها:
    2,800
    نام:
    آرمين
    بیشتر داره به قسمت دوم سوال جواب می ده، داینامیک بودن زمان فکر کنم حتی قبلا هم تایید شده و بحثی توش نیست. اما ماموریت هایی و مواردی هست که نیازه توی زمان خاص انجام بشه.

    در مورد تکسچرها هم درسته، اما فکر می کنم منظورش یکم فراتر از چیزهایی هست که تا به حال دیدیم. مثلا الان توی RDR2 گفتن اگر به تفنگ رسیدگی نکنین و ... باعث می شه به مرور بدنش زنگ بزنه و کاراییشو از دست بده و ...، فکر می کنم اینجا هم همچین چیزهایی رو قراره ببینیم.
     
    The Listener, LiFE iS 5TrAnG3 و .Amirone این نوشته را Like کرده اند.
  9. LiFE iS 5TrAnG3

    LiFE iS 5TrAnG3 ⏎千ㄖ尺 乇ᐯ乇尺
    Gold User

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 22, 2011
    ارسال ها:
    7,712
    نام:
    ∂αнмα
    cvmt1hys75u11.jpg
     
    Octienne, James Bond, bezad و 10 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  10. Ehsan95_76

    Ehsan95_76 Let The Dawn Of Love Survive
    عضو تحریریه

    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 3, 2010
    ارسال ها:
    1,878
    نام:
    احسان
    بهترین نکته اش احتمال بودن حالت سوم شخص بود و بس:D عالی عالی \m/:D
     
    jhoobin, virtual30t و .Amirone این نوشته را Like کرده اند.
  11. LiFE iS 5TrAnG3

    LiFE iS 5TrAnG3 ⏎千ㄖ尺 乇ᐯ乇尺
    Gold User

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 22, 2011
    ارسال ها:
    7,712
    نام:
    ∂αнмα
    PM: We are firm in that decision. However, we’re very aware that a lot of people don’t like first-person, and there is a small number of people who can’t play first-person for a variety of reasons.

    What I’m hoping we’re able to do is to give difficulty options and maybe some sensibility options, and maybe this could be the first first-person game that some people will like, or that some people are able to play. We do hear that feedback and criticism. It is a decision we’re sticking with, but we want as many people as possible to play the game, so there may be things that we’re able to do in that way

    من از حرفش اینو برداشت میکنم که میگه تمام تلاشمون رو میکنیم که ملت بتونن از اول شخص لذت ببرن اونایی هم که ممکنه نتونن اول شخص بازی کنن (دوست ندارن یا مشکلات سرگیجه و این صحبتا) با اپشنای مختلف براشون راهش رو هموار کنیم ! چه دلیل داشت بگه یـ سریا اصلا نمیتونن اول شخص بازی کنن ؟ بگه خوب نمیتونن اول شخص بازی کنن سوم شخص میزاریم براشون دیگه نیازی اون وقت به "قابلیت های اضافی"ـش نبود :p

    پ.ن : به شخصه از خدام ـه ولی بعید میدونم یـ همچین چیزی رو عملی کنن وگرنه کیه که از آپشن اضافی بدش بیاد (اصلا تصویر سوم شخص اویزون شدن به دیوار با اون منتیس بلیدا هوش از سر ادم میپرونه) ؟! ولی خوب یـ چیزی هست اول شخص به سوم شخص کردن یـ بازی خیلی خیلی سخت تره تا سوم شخص به اول شخص کردنش ! فکرش رو بکن , گفتن که بازی از اول تا اخر بخش داستانیش رو تموم کردن ینی بیس بازی که شامل مکالمات باشه رو تکمیلش کردن میمونه پالیش این صحبتا حالا سیستم دیالوگ بازی رو در نظر داشته باش , اگه بخوان سوم شخص رو روش پیاده کنن باید دوباره هزار تا سناریو رو از نو باز بینی کنن و انمیشن های جدید واسه شخصیت V ایجاد کنن (جدای لب دهن و صورت) که به شدت دوباره کاری محسوب میشه مگر اینکه بخوان یـ چیز خشک خالی صرفا فقط واسه دلخوشی که بتونیم کاراکترمون رو ببینیم (مثل بازیا بتزدا) به ضرر بازی قطعا تموم میشه حالا میگیم اونم عملی کردن سیستم کامبت بازی رو میخوان چیکارش کنن ؟ خودت حسابش رو بکن اون سیستم کامبت به اون روونی رو دقیق چجوری میخوان پیاده کنن رو سوم شخص !؟ مثلا فکرش رو بکن یـ کاتانا بر میداری میخوای دشمنا رو جر بدی :D تو اول شخص یـ سری انیمیش خفن میبینی که داری همه رو قلع و قمع میکنی حالا تصورش رو بکن تو سوم شخص یکی رو داری میبین انگار داره بیل میزنه :D هی تند تند دستش رو بالا پایین میبره و میزنه تو سر دشمنا (مراجعه شود باز به بازیا بتزدا :D) اینجاست که باید گفت کلا باید یـ سری جاهای بازی رو خراب کنن و از نو بسازن که ممکنه حتی رو بخش لول دیزاین بازی هم اثر بزاره و بخوان اونم پایین و بالاش کنن ! اصلا ممکنه یک سری از مراحل بازی بر طبق اول شخص ساخته شده باشن از تجهیزاتمون بگیر اکثرا توی اول شخص کاربرد دارن (مثل اون چشمی گه قابلیت زوم رو میداد) تا مثلا نحوه تعویض اپگرید هامون که صرفا واسه اول شخص در نظرش گرفته بودن ! اون بحث هنریش هم که به قول خودشون فلسفه پشتش هست هم بماند !

    در اخر من فک میکنم این قضیه دوست نداشتن اینا صرفا به خاطر نا اشنا بودن یـ سریا با این سبک ـه که فک میکنن باید حتما سوم شخص باشه تا کیفش رو ببرن که خوب حقم دارن اکثر بازیا RPG سوم شخص بودن و خوب عادت کردن ولی با این حال بعد اینکه بازی منتشر شد و دلیل و منظق سازندگان بازی رو خودشون با چشمای خودشون دیدن و کیفیت کار رو درکش کردن مطمعنم اول شخص رو میبوسن میزارن رو جفت تخم چشاشون تو بازی :D

    پ.ن 2: البته یـ احتمالم هست :D یـ چیز خشک خالی واسه اینکه به کیفیت بازی روز عرضه ضربه نزنه واسه بعد لانچ بازی معرفی کنن :D نه سیخ بسوزه نه کباب :D
     
    #610 LiFE iS 5TrAnG3, ‏Oct 25, 2018
    آخرین ویرایش: ‏Oct 25, 2018
    Morg0th, bezad, Ehsan95_76 و 3 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  12. LiFE iS 5TrAnG3

    LiFE iS 5TrAnG3 ⏎千ㄖ尺 乇ᐯ乇尺
    Gold User

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 22, 2011
    ارسال ها:
    7,712
    نام:
    ∂αнмα
    .:AC MilaN:., Sepi_60, James Bond و 13 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  13. LiFE iS 5TrAnG3

    LiFE iS 5TrAnG3 ⏎千ㄖ尺 乇ᐯ乇尺
    Gold User

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 22, 2011
    ارسال ها:
    7,712
    نام:
    ∂αнмα
    Cyberpunk 2077 Side Quests Might Impact the Main Storyline
    ماموریت های فرعی میتونن روی داستان اصلی تاثیر بزارن توی ویچر 3 این امکان نبود ولی الان با تاثیر گذاری بر روی دنیای بازی امکان تاثیر گذاشت بر روی داستان اصلی وجود داره قشنگ داره میگه دنیایی که داریم میسازیم رکن اصلی بازی خواهد بود درستش هم همینه یکی از ارکان تم سایبر پانکی دنیاشه ! فقط فکر اون همه کوئست با کیفیت هوش از سر ادم میپرونه !
     
    Milad_HW, Mostafa CJ, Grey Warden و 8 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  14. James Bond

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 22, 2010
    ارسال ها:
    2,338
    نام:
    حسين
    تو ویچر 3 هم بود منتها فکر کنم اینجا خیلی بیشتر باشه. برای مثال، تو ویچر 3 یه مرحله فرعی بود که می رفتی و با Keira Metz ملاقات می کردی و باید یه سری کار براش انجام می دادی. آخر مرحله می تونستی بکشیش یا زنده بگذاریش. اگر زنده می گذاشتیش تو مبارزه ی آخر بازی بهت کمک می کرد و با لمبرت هم رابطه برقرار می کرد.
     
    Milad_HW, soltanmasoud و LiFE iS 5TrAnG3 این نوشته را Like کرده اند.
  15. LiFE iS 5TrAnG3

    LiFE iS 5TrAnG3 ⏎千ㄖ尺 乇ᐯ乇尺
    Gold User

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 22, 2011
    ارسال ها:
    7,712
    نام:
    ∂αнмα
    اره اونا رو یادم نبود ولی به نظرم چون اینجا بحث دنیای بازی خیلی پر رنگ تره احتمالا روی پایان های اصلی بازی تاثیر بزارن تو ویچر 3 میتونستی پایان های مختلفی که برا دنیای بازی و شخصیت های فرعی اتخاذ کردی رو ببینی ولی اینجا فک میکنم مسیتقیم رو تصمیم هایی که بعدا ممکنه واسه داستان اصلی بگیریم تاثیر بزارن اگه از منظر دنیای بازی بهش نگاه کنیم خیلی هم بیراه نیست بالاخر توی تم سایبر پانکی دنیای بازی خیلی اهمیت داره از اون طرف هم CDP رو کوئست خیلی مانور میده و کلا فک کنم تمرکزشون رو همین در تندیگی کوئستا بزارن چون واقعا میدونن چیکار کنن اگه یـ انقلاب باشه که دوباره بتونن تکرارش کنن فک میکنم همین سیستم کوئست باشه که ترکیبش با دنیای بازی و به تبع درگیر کردنش با خط اصلی داستان میتونه همون برگ برندشون باشه
     
    Mohammadzare و James Bond این نوشته را Like کرده اند.
  16. LiFE iS 5TrAnG3

    LiFE iS 5TrAnG3 ⏎千ㄖ尺 乇ᐯ乇尺
    Gold User

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 22, 2011
    ارسال ها:
    7,712
    نام:
    ∂αнмα