Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:

Kourosh

مدیر انجمن
Sep 25, 2005
4,534
نام
کورش
نظرت در مورد BGS چیه؟ چه جایگاهی داره این وسط با استارفیلد و الدراسکرولش؟
اتفاقا نظرم رو در مورد بتزدا , TES و Starfield چند بار بعد از e3 گفتم احتمالا شما ندیدی.
خود بازی TES در دنیای گیم برام از هر چیز دیگه مهمتره حتی از سایبرپانک و هم برای TES و هم برای starfield شدیدا هایپم. با این وجود کار بتزدا رو که بلافاصله بعد از فال اوت 4 فال اوت 76 رو ساخته احمقانه میدونم و به احتمال خیلی زیاد 76 رو هم بازی نمیکنم.
البته فرضم بر اینه که 76 رو BGS ساخته باشه چون خود بتزدا دوست داره اینطور نشون بده ولی یه سری شایعات هست که 76 رو اصلا BGS نساخته و تمام تمرکزش روی استارفیلد بوده و این وسط فقط کمکی کرده در ساختش و خلاصه پروژه اصلی تاد هاوارد استارفیلده و ساختش از 2013 هیچ وقت متوقف نشده. دلیل اینکه هنوز منتشر نشده اینه که کامل نشده و به سنت بتزدا ( که امسال نقض شد) بازی قرار بود وقتی معرفی بشه که چند ماه بعدش منتشر بشه ولی بخاطر بازخورد منفی 76 و زیر سوال رفتن اعتبار شرکت اومدن TES و Starfield رو همزمان و خیلی زود تر از تاریخ انتشار معرفی کردن که طرفدارها راضی بشن. ضمنا فکر میکنم الان TES داره مراحل پیش تولیدش رو تموم میکنه و وارد تولید واقعی شده. اون تریلری که دیدیم از نقشه واقعی خود بازی گرفته شده و عکس فوری و matte painting نیست. دلیل هم ویدئوهایی که اون تریلر رو جز به جز بررسی کردن و حتی اسم و لور اون قلعه مانندی که در تریلر دیده میشه رو پیدا کردن. در صورت درست بودن این تئوری بتزدا برام همون بتزدا میمونه و مشکلی نداره حالا این وسط یه مالتی هم ول داده باشن تو بازار اهمیت زیادی نداره ولی اگه استارفیلد تا چند سال اینده نیاد و مشخص بشه 76 پروژه اصلی بود برای من بتزدا هم میره تو زباله دانی تاریخ و 76 هم مبارک طرفداراش چون در اون صورت هیچ تضمینی نیست در استارفیلد گند نزنن و انلاینش نکن.
کلا اف تاپیک شد. درکل میخوام بگم الان نظرم نسبت به بتزدا مثبته و فکر میکنم اون تئوری که توضیح دادم بر اساس شواهد و قراینی که در تاپیک بتزدا گفتم درسته.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,503
نام
محمد
البته من فن راکستارم و برام سخته به همین راحتی قبول کنم یه سازنده دیگه ازش جلو بزنه با 4 تا جمله دریم کامز ترو و اینا، چون به نظرم جی تی ای (به همراه رد دد) جدی‌ترین بازی هایی هست که تا به حال تو صنعت گیم ساخته شده و راکستار با انتخاب ساختن همچین بازیی بار بسیار سنگینی رو دوش خودش گذاشته و در قبال نسل آینده حتی مسئولیت داره، من حتی برای این موضوع تقریبا 70 صفحه متن ناتمام نوشتم اسمشم بود روایت تاریخ در ویدئو گیم... بگذریم... خواستم بگم چرا نمیتونم به همین راحتی ها قبول کنم.
و اینکه فروش برای من مسئله مهمیه اما شما فکر کنم اشاره کردی فقط از دید گیمر نگاه میکنی و همچین فاکتوری رو در مقایسه در نظر نمیگیری.

نظرت در مورد BGS چیه؟ چه جایگاهی داره این وسط با استارفیلد و الدراسکرولش؟
با همون TW3 جلو زد، به جون تو! :D خارج از شوخی بازی های راکستار فوق العاده هستن، به نظر من TW3 قشنگ در سطح بهترین ساخته های راکستار قرار میگیره. این قضیه هیتر و اینا هم که یه سری دوستان مطرح میکنن نمیدونم از کجا نشات میگیره، البته من چیزی در مورد راکستار نگفتم ولی مثلا تا همون Bully هم جز بهترین تجربه هایی بوده که داشتم و بعید میدونم اینجا کسی هیتر راکستار باشه :D کلا صحبت کردن در مورد TW3 کار آسونی نیست، از همون لحظه ای که بازی رو میخری و فکر میکنی فروشنده به اشتباه نسخه Special Edition رو بهت داده، متوجه میشی که این استودیو از همه نظر تو بالاترین سطح ممکن قرار داره، خود بازی هم که راحت 300+ ساعت سرگرم میکنه :D
 

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,355
اولین نکته
CDPR یه استودیو لهستانی
این نکته خیلی مهمه لهستان تا الان هیچ سخت گیری نسبت به محتوای که بازی ساز ها ارائه میدن نداشته
ماموریت Possession به یاد بیارین
سوختن یه نوزاد داخل کوره :-SS
the-witcher-3-possession-020.jpg
راکستار از ترس سازمان های حمایت از کودکان کلا بچه ها رو از بازی هاش حذف کردهx_x

لهستانی بودن CDPR و این که به ناشر خاصی وابسته نیستن این ازادی عمل به اونا داده تا هر محتوای که دوست داشتن در بازی قرار دارن
در blood and wine ماموریت فرعی هست به نام
Goodness, Gracious, Great Balls of Granite!=))
از اسمش مشخصه چیز :)) یه مجسمه دزدیده شده
طبق معمول گرالت با Witcher Senses و دنبال کردن نشانه‌ها می رسیم پشت در خونه
بله یه پیرمرد و زن جوان مشغول :)) هستن
دو تا راه هست
چیز بگیری و صاحبش برگردونی
بزاری چند روز تا یه هفته پیش پیرمرد بمونه حال کنه
بعد از یک هفته که برمیگردیم
ای دل غافل زن جوان در خونه در حال گریه است
پیرمرد تو این یک هفته آن‌قدر چیز کرده که به فنا رفته =))
گرالت یه جمله بی نظیر میگه
well, too much of a good thing can have dire consequences. The spirit is willing, but the body..:-bd
در حالی که سر ماجرا Hot Coffee کار به کنگره آمریکا کشید نزدیک بود کل راکستار به فنا بدن :|

نکته دوم
CDPR همیشه نقاط قوت سایر بازی ها استفاده می کنه و با ترکیب با ایده های خودش به معجونی خارق العاده می رسه
در حالی که راکستار همه چیز خودش خلق می کنه

نکته سوم
CDPR تا به حال از خودش چیزی نساخته بلکه در اقتباس های از شاهکار های دیگران روایت بی نظیر خودش ارائه داده
در حالی که بازی های راکستار همه اورجینال و توسط خودش راکستار خلق شده

نکته چهارم
محتوای +18 همیشه در بازی راکستار وجود داشته اما هیچ وقت برای تبلیغ و جذب مخاطب نبوده
اما CDPR همیشه برای جذب ملت از این ترفند استفاده می کنه
 

Masoud20R

کاربر سایت
Feb 5, 2010
332
نام
مسعود
اولین نکته
CDPR یه استودیو لهستانی
این نکته خیلی مهمه لهستان تا الان هیچ سخت گیری نسبت به محتوای که بازی ساز ها ارائه میدن نداشته
ماموریت Possession به یاد بیارین
سوختن یه نوزاد داخل کوره :-SS
View attachment 89462
راکستار از ترس سازمان های حمایت از کودکان کلا بچه ها رو از بازی هاش حذف کردهx_x

لهستانی بودن CDPR و این که به ناشر خاصی وابسته نیستن این ازادی عمل به اونا داده تا هر محتوای که دوست داشتن در بازی قرار دارن
در blood and wine ماموریت فرعی هست به نام
Goodness, Gracious, Great Balls of Granite!=))
از اسمش مشخصه چیز :)) یه مجسمه دزدیده شده
طبق معمول گرالت با Witcher Senses و دنبال کردن نشانه‌ها می رسیم پشت در خونه
بله یه پیرمرد و زن جوان مشغول :)) هستن
دو تا راه هست
چیز بگیری و صاحبش برگردونی
بزاری چند روز تا یه هفته پیش پیرمرد بمونه حال کنه
بعد از یک هفته که برمیگردیم
ای دل غافل زن جوان در خونه در حال گریه است
پیرمرد تو این یک هفته آن‌قدر چیز کرده که به فنا رفته =))
گرالت یه جمله بی نظیر میگه
well, too much of a good thing can have dire consequences. The spirit is willing, but the body..:-bd
در حالی که سر ماجرا Hot Coffee کار به کنگره آمریکا کشید نزدیک بود کل راکستار به فنا بدن :|

نکته دوم
CDPR همیشه نقاط قوت سایر بازی ها استفاده می کنه و با ترکیب با ایده های خودش به معجونی خارق العاده می رسه
در حالی که راکستار همه چیز خودش خلق می کنه

نکته سوم
CDPR تا به حال از خودش چیزی نساخته بلکه در اقتباس های از شاهکار های دیگران روایت بی نظیر خودش ارائه داده
در حالی که بازی های راکستار همه اورجینال و توسط خودش راکستار خلق شده

نکته چهارم
محتوای +18 همیشه در بازی راکستار وجود داشته اما هیچ وقت برای تبلیغ و جذب مخاطب نبوده
اما CDPR همیشه برای جذب ملت از این ترفند استفاده می کنه

مطمین باش که این بازی خیلی فرا تر رفته. تو دمو بازی کسایی که دیدن گفتن اول دمو که میخوای کارکترتو بسازی کل بدنش لخته! هیچ چیزی تنش نیست و همه چی قابل رویت هست :D

و تو ادامه دمو هم خیلی این بیشتر میشه. حتی تو خشونت هم از بازی های دیگه بیشتره!! با همه ی اینها از همین الان میدونم که بازی تو المان و استرالیا به مشکل میخوره. حالا اون موقع باید ببینیم CDPR نسخه مخصوص واسه این 2 تا کشور میسازه با نه.
 

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,355
مطمین باش که این بازی خیلی فرا تر رفته. تو دمو بازی کسایی که دیدن گفتن اول دمو که میخوای کارکترتو بسازی کل بدنش لخته! هیچ چیزی تنش نیست و همه چی قابل رویت هست :D

و تو ادامه دمو هم خیلی این بیشتر میشه. حتی تو خشونت هم از بازی های دیگه بیشتره!! با همه ی اینها از همین الان میدونم که بازی تو المان و استرالیا به مشکل میخوره. حالا اون موقع باید ببینیم CDPR نسخه مخصوص واسه این 2 تا کشور میسازه با نه.

درود
پس زدن تو کار شبیه ساز pورن:lol:
تو تریلر هم مشخص بود شهر پر از خانه عفاف :lol:=))
فک کنم قصد دارن یه رده جدید سنی تو ESRB ایجاد کنن =D>
+15
+18
CDPR :))
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
درود
پس زدن تو کار شبیه ساز pورن:lol:
تو تریلر هم مشخص بود شهر پر از خانه عفاف :lol:=))
فک کنم قصد دارن یه رده جدید سنی تو ESRB ایجاد کنن =D>
+15
+18
CDPR :))
0b4v_cyberpunk-2077-–-official-e3-2018-trailer-1080.mp4_20180617_194906.jpg
ها ها ها :D
====================================
vlu_cyberpunk-2077-–-official-e3-2018-trailer-1080.mp4_20180617_194740.jpg


دوستان قرار یـ تک ـه پا یـ سر به ماه هم بزنیم >:D< اگه یادتون باشه یـ شایعه قبل E3 اومد که یـ سری شهر ها و تاسیسات تو سیاره ماه وجود دارن که مرحله های خاصی از از بازی اونجاها جریان داره و حتی میشه تو محیط g 0 مبارزه کرد چه شود \m/
 

isapor1234

کاربر سایت
Mar 31, 2016
257
نام
امیر
دیجیتال فاندری گفته برترین گرافیکی که تو تمام تاریخ رو PC وجود داشته و گرافیکی مثل اینو هرگز رو PC تا قبل از این ندیده اوکی این قراره چجوری رو xbox one معمولی و PS4 معمولی اجرا بشه!!؟؟

اینجوری اجراش میکنه عزیزم :D:>

PS4
ps4.jpg


PC
pc.jpg
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
اینجوری اجراش میکنه عزیزم :D:>

PS4
ps4.jpg


PC
pc.jpg
ویچر 3 اولش خیلی رو کنسول بعد بود بعد با پچ بینهایت بهتر شد و در نهایت خون و شراب که ریلیز شد تفاوت خیلی کمی بین کنسول و PC بود.
یادمه دیجیتال فاندری گفته بود که CPR داره با سخت افزار کنسول آشنا میشه.
با توجه به پیشرفت فوق العاده ای که داشتن مطمئنم میتونن گرافیک فوق العاده ای روی PS4 حداقل ارائه بدن چون وقتی تلو و 2 و GOT و DS روی PS4 اجرا میشه بهانه ای ندارن دیگه
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
اتفاقا نظرم رو در مورد بتزدا , TES و Starfield چند بار بعد از e3 گفتم احتمالا شما ندیدی.
خود بازی TES در دنیای گیم برام از هر چیز دیگه مهمتره حتی از سایبرپانک و هم برای TES و هم برای starfield شدیدا هایپم. با این وجود کار بتزدا رو که بلافاصله بعد از فال اوت 4 فال اوت 76 رو ساخته احمقانه میدونم و به احتمال خیلی زیاد 76 رو هم بازی نمیکنم.
البته فرضم بر اینه که 76 رو BGS ساخته باشه چون خود بتزدا دوست داره اینطور نشون بده ولی یه سری شایعات هست که 76 رو اصلا BGS نساخته و تمام تمرکزش روی استارفیلد بوده و این وسط فقط کمکی کرده در ساختش و خلاصه پروژه اصلی تاد هاوارد استارفیلده و ساختش از 2013 هیچ وقت متوقف نشده. دلیل اینکه هنوز منتشر نشده اینه که کامل نشده و به سنت بتزدا ( که امسال نقض شد) بازی قرار بود وقتی معرفی بشه که چند ماه بعدش منتشر بشه ولی بخاطر بازخورد منفی 76 و زیر سوال رفتن اعتبار شرکت اومدن TES و Starfield رو همزمان و خیلی زود تر از تاریخ انتشار معرفی کردن که طرفدارها راضی بشن. ضمنا فکر میکنم الان TES داره مراحل پیش تولیدش رو تموم میکنه و وارد تولید واقعی شده. اون تریلری که دیدیم از نقشه واقعی خود بازی گرفته شده و عکس فوری و matte painting نیست. دلیل هم ویدئوهایی که اون تریلر رو جز به جز بررسی کردن و حتی اسم و لور اون قلعه مانندی که در تریلر دیده میشه رو پیدا کردن. در صورت درست بودن این تئوری بتزدا برام همون بتزدا میمونه و مشکلی نداره حالا این وسط یه مالتی هم ول داده باشن تو بازار اهمیت زیادی نداره ولی اگه استارفیلد تا چند سال اینده نیاد و مشخص بشه 76 پروژه اصلی بود برای من بتزدا هم میره تو زباله دانی تاریخ و 76 هم مبارک طرفداراش چون در اون صورت هیچ تضمینی نیست در استارفیلد گند نزنن و انلاینش نکن.
کلا اف تاپیک شد. درکل میخوام بگم الان نظرم نسبت به بتزدا مثبته و فکر میکنم اون تئوری که توضیح دادم بر اساس شواهد و قراینی که در تاپیک بتزدا گفتم درسته.
تاد هاوار اعلام کرد:

بازی The Elder Scrolls VI در فاز اولیه توسعه خود یعنی خلق و طراحی تصاویر مفهومی قرار دارد.
 

Kourosh

مدیر انجمن
Sep 25, 2005
4,534
نام
کورش
تاد هاوار اعلام کرد:

بازی The Elder Scrolls VI در فاز اولیه توسعه خود یعنی خلق و طراحی تصاویر مفهومی قرار دارد.
اعلام اینکه هنوز در شروع کار هستند هم انتظارات ملت برای سریعتر منتشر شدنش رو کم میکنه و هم بطور غیر مستقیم میگه ساخت استارفیلد هنوز تموم نشده و به همین خاطر 76 رو رلیز کردیم. با یک تیر دو نشان.
این ویدئو رو با دقت ببینید
watch?v=83M7BAJCWEg
ممکنه همه اش اشتباه باشه یا بعدا تغییر بدن ولی در حال حاضر شواهد محکمه.
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
اعلام اینکه هنوز در شروع کار هستند هم انتظارات ملت برای سریعتر منتشر شدنش رو کم میکنه و هم بطور غیر مستقیم میگه ساخت استارفیلد هنوز تموم نشده و به همین خاطر 76 رو رلیز کردیم. با یک تیر دو نشان.
این ویدئو رو با دقت ببینید
watch?v=83M7BAJCWEg
ممکنه همه اش اشتباه باشه یا بعدا تغییر بدن ولی در حال حاضر شواهد محکمه.

حالا هاوارد عکسش درباره Starfield گفته چیزی که مشخصه اینه که Starfield تو پروسه تولیده نه TES

هاوارد :
بخش‌هایی از Starfield کاملاً قابل بازی هستند. برای طراحی این بازی برخی چالش‌ها وجود دارند که باید با آن‌ها رو به رو شویم؛ برای این‌که ما در حال انجام کار‌های جدیدی هستیم.

یکی از دلایلی که این عنوان را معرفی کردیم این بود که بازی فوق‌العاده به نظر می‌رسد. ما در مورد این بازی اطمینان داشته و قطعاً آن را می‌سازیم.

در نهایت، زمانی‌که از آقای تاد هاوارد در مورد انتشار اطلاعات بیشتر از Starfield سوال شد، وی پاسخ داد: همه باید خیلی صبور باشند.
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,333
نام
مــاکــان
یکی از مسئولین استودیو مشخصات سیستمی که نمایش بازی تو E3 اجرا کرد اعلام کرده:
CPU: Intel i7-8700K @ 3.70Ghz
MB: ASOS ROG STRIX Z370-I GAMING
RAM: G.SKILL RIPJAWS V, 2X16GB, 3000Mhz, CL15
GPU: NVIDIA GEFORCE GTX1080Ti
SSD: SAMSUNG 960 PRO 512GB M.2 PCIe
PSU: CORSAIR SF600 600W
من فکر میکردم خیلی سیستم هیولا بخواد، اما زمان ریلیز بازی هم در نظر بگیریم خیلی مشخصات بالائی نیست.
این اگه سیستم پیشنهادی باشه پس سیستم حداقل میتونه خیلی راحت در دسترس هممون باشه.
 
  • Like
Reactions: armin_shadow

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر