Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
دلیل اینکه برای سایبرپانک هایپیم چند تا چیزه
اول اینکه سازنده اش CDPR هست. مطمئنا شما هم میگی خب اون هم سازنده اش راکستاره ولی خب این دو شرکت زمین تا اسمون فرق دارن. راکستار یه شرکت خوبه مثل بقیه شرکتها که بازی خوب و با کیفیت میسازه مثل ناتی داگ سانتامونیکا و بتزدا و غیره ولی CDPR چه دوست داشته باشید چه دوست نداشته باشید تو دنیای گیم تکه از لحاظ احترام به مشتری و همیشه مهمترین هدفش جلب رضایت مشتریه. در این مورد هیچ شرکتی تاکید میکنم هیچ شرکتی اصلا در حد و اندازه های CDPR نیست بنابر این باعث میشه پیش خیلی ها مثل من محبوب باشه و ناخوداگاه طرفدار گیمش بشیم

دوم اینکه رد دد هم مثل سایبرپانک نمایش خصوصی داشت برای منتقدان البته قبل از E3 ولی بازخوردها زمین تا اسمون با بازخوردهایی که در مورد سایبرپانک دیدیم فرق میکنه. هرکی رد دد رو دیده میگه یه گیم عالیه و تعریف میکنه ولی اکثر کسانی که سایبرپانک رو دیدن زبونشون بند میاد و تو توصیفش کم میارن. این که ملت عین گیج و منگ ها از نمایش میان بیرون و میگن تحول و گیم اور و تعریف کننده ژانر و اینها دیگه تقصیر ما طرفدارن نیست. چند مورد منتقد ها گفتن فکشون افتاده. دقت کنید منتقد ها نه فنبوی ها. هایپ ما بر اساس حرفهای اونهاست. حالا اصلا ممکنه یک درصد بیاد و گند بزنه و اصلا هایپ ها دروغ باشه ولی فعلا در این لحظه شدت هایپ نشون میده سایبرپانک چیه

مورد سوم رو دوستان توضیح دادن. همچین چیزی تابحال ساخته نشده. رد دد شماره دو هست و قبلا بازی کردیم و مطمئنا شماره یکش هم عالی بود ولی گشت و گذار درست و حسابی در یه دنیای سایبرپانکی برای کسانی که عاشق این ژانر هستن (مثل من ) مثل یه رویا میمونه.
هیچ بازی دیگه ای به این رویا حتی نزدیک هم نشده شاید نزدیک ترینش منکایند دیوایدد بود که وقتی تازه میخواستی از محیط لذت ببری میرسیدی به اخر خیابون و بن بستی که بعدش هیچی نبود. سایبرپانک در عین این که یه پروژه عظیمه یه پروژه نو و تازه هم هست.

مورد بعد این رو بگم بعید میدونم کسی باشه تو این تاپیک که برای رد دد هایپ نباشه. همه مطمئنیم که رد دد عالی از اب درمیاد ولی دلیل نمیشه برای بازی دیگه ای بیشتر هایپ نباشیم و قرار نیست هرچی شما میپسندی تبدیل بشه به سلیقه ما. با وجود تمامی علاقه و احترام به رد دد و هایپی که براش دارم هروقت راکستار هم در یه بازیش اونقدر برای مخاطب ارزش قائل شد که ساید کوئستش به اندازه کوئست اصلی جذاب بود و براش وقت صرف کرد اونوقت یکی مثل من هم ممکنه نظرم عوض بشه نه اینکه اوج ساید کوئستش پول جمع کردن برای خرید سینما و زمین گلف و اینطور وقت تلف کردن باشه.

و مورد اخر اینجا تاپیک سایبرپانکه. مشخصه که ملت باید برای سایبرپانک هایپ باشن نه چیز دیگه.

ادیت : 40 ثانیه اول این ویدئو رو ببینید. این یکی از کسانیه که زبونش بند اومده بود.
watch?v=lmIM6Tq_HDU
اینجا رو ساید کوییست های ردد ببری زیر سوال خیلی حرفه همون کوییست فرعی اون کسی که پرواز میکرد تو شماره ۱ خودش کافیه . بعدم انقدر ویچر گنده میکنید همون ویچر سیستم جبارزاتش تو دسوار بود حالا رو ساید کویست هی مانور بدین و از احترام راکستار حرف بزنید خنده داره
 
  • Like
Reactions: Tommy Vercetty

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
سیستمی که سایبرپانک روش اجرا شده و مقایسه کنید با چیزی که راک استار روی PS4 استاندارد به نمایش دراورده
اگر روی کامپیوتر های NASA هم اجراش کنن مشکلی نداره چون سایبرپانک تا زمان عرضه فاصله خیلی زیادی داره و بهینه نیست.
الان راک استار چه چیزی رو روی ps4 استاندارد نشون داده که ما ندیدیم؟
 
  • Like
Reactions: Morgoth Bauglir

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
اگر روی کامپیوتر های NASA هم اجراش کنن مشکلی نداره چون سایبرپانک تا زمان عرضه فاصله خیلی زیادی داره و بهینه نیست.
الان راک استار چه چیزی رو روی ps4 استاندارد نشون داده که ما ندیدیم؟
اونچیزی که راکستار نشون داده in game engine و مستقیما از رو کنسول کیچر شده نه اینکه بیای برای قدرت نمایی رو 1080 دمو نشون بدی بعدا بیای یک دانگزید خفن بزنی تنگش
 
  • Like
Reactions: Tommy Vercetty

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
اگر روی کامپیوتر های NASA هم اجراش کنن مشکلی نداره چون سایبرپانک تا زمان عرضه فاصله خیلی زیادی داره و بهینه نیست.
الان راک استار چه چیزی رو روی ps4 استاندارد نشون داده که ما ندیدیم؟

اول از همه اینکه راک استار سه تا تریلر داستانی (که تریلر اخر بخش هایی از گیمپلی رو نشون میداد مثل مبارزه تن به تن) + نمایش گیمپلی بازی به صورت خصوصی بر روی PS4 منتشر کرده و همه میدونیم دیگه با چه سطح کیفی بصری حداقل رو به رو هستیم

دوم چرا اشکال داره اینکه بیای چندین سال قبل از عرضه یک چیز مافوق تصور روی یک سیستم خفن نشون بدی و همه رو هایپ کنی و چندین سال طول بکشه بهش برسی (و شاید هم اصلا بهش نرسی با سخت افزار کنسولهای سال 2013) و بزنی بازار باقی رو خراب کنی! کاری که راک استار با RDR2 نکرد و به بازار و باقی سازنده ها احترام گذاشت.

========

بند نهایی کامنت دوستمون کوروش هم الان دیدم ! خیلی خنده دار بود...

دلیلی که همه منتقد ها هایپ هستند این هست:

Cyberpunk 2077 is like Rockstar levels of open-world craziness. Beautiful, detailed, choice everywhere ... Wow. Wow. Wow
Game Informer
کارایی که راک استار برای بازیهای جهان باز کرده و عمقی که به این بازیها داده و ... همه مون میدونیم با پست های رادیکالی کاری نکنید که با اینکه عاشق ویچر سه و CDP هستیم ازش زده بشیم مثل اتفاقی که برای میکامی افتاد تو فروم ...

ویچر سه با تمام شاهکار بودنش کم بهش نقد وارد نبود مثل افت گرافیکی شدید نسبت به تریلرهای معرفی، از بین رفتن بالانس "سختی/اسونی" بازی در انتهای داستان، مبارزات ساده و ...

درسته CDP با ویچر سه به مراحل فرعی داستان و روح داد و از حالت فچ کوئست بودند درشون اورد ولی کلیت اکثریت اون مراحل یکی بودند و باید با ویچر سنس یک موجودی/انسانسی پیدا میکردی و میکشتی که گفتم با اسون شدن اخر بازی تمام مراحل فرعی باقی مونده بشدت خسته کننده میشدند
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
دوم چرا اشکال داره اینکه بیای چندین سال قبل از عرضه یک چیز مافوق تصور روی یک سیستم خفن نشون بدی و همه رو هایپ کنی و چندین سال طول بکشه بهش برسی
اینجاست که داری اشتباه میکنی :D. هیچ کس توی تِتِ پِتِ کردنهاش درمورد گرافیک حرفی نزده، چند روز گذشته کسانی که دیدن الان ویندوزشون بالا اومده ولی بازم از گرافیک چیزی نگفتن. Brand New World و genre defining و never seen such thing before و Dream come true هیچ ربطی به گرافیک نداره.
نمایش گیمپلی بازی به صورت خصوصی بر روی PS4 منتشر کرده
الان گیر شما اینکه چرا سایبرپانک رو با PC اجرا کردن؟ :D CDPR پلتفرومش PC از روز اول همین بوده اینا فروشگاه دارن روی PC شما توقع داشتی بیان روی ps4 استاندارد (!!!) برای شما نمایش بدن؟
و بزنی بازار باقی رو خراب کنی! کاری که راک استار با RDR2 نکرد و به بازار و باقی سازنده ها احترام گذاشت.
گیمها اهداف و بازار و مخاطبین مشخصی رو دارن اینطوری نیست که سایبرپانک بیاد رو بازار فیفا 19 تاثیر مخرب بزاره یا Anthem بیاد بازارخرابی کنه واسه Metro exodus.

پ.ن. من بجایی اینکه بیام گریه کنم واسه Assassins و CoD خیلی راحت انداختمشون دور. اقا من One Piece رو بعد 800-900 اپیزود درست یادم نیست، انداختم دور :D. حالا شما از CDPR و سایبرپانک به دلایل نامعلوم و نامفهوم متنفری از RDR 2 و راکستار خوشت میاد، چرا انرژی میزاری واسه این تاپیک؟ چرا خودت رو اذیت میکنی؟ :D (البته صاحب اختیاری توی هر بخش فروم فعالیت داشته باشی منظورم این نیست که تایین تکلیف کنم برات).
 
آخرین ویرایش:

Kourosh

مدیر انجمن
Sep 25, 2005
4,537
نام
کورش
اینجا رو ساید کوییست های ردد ببری زیر سوال خیلی حرفه همون کوییست فرعی اون کسی که پرواز میکرد تو شماره ۱ خودش کافیه . بعدم انقدر ویچر گنده میکنید همون ویچر سیستم جبارزاتش تو دسوار بود حالا رو ساید کویست هی مانور بدین و از احترام راکستار حرف بزنید خنده داره
خب وقتی شما هنوز نمیدونی خرید سینما و زمین گلفی که مثال زدم مربوط به GTA هست نه رد دد و بحث سر راکستار بود دیگه بحثی باقی نمیمونه. در مورد رد دد هم مقایسه ساید کوئستهاش با ویچر شوخیش هم زشته. بعد هم سیستم مبارزات ویچر چه ربطی به بحث داشت؟ کسی گفت مبارزاتش عالیه؟ اصلا کسی پرسید ایرادات ویچر چیه که اینجا جواب بدیم؟ و بعد ربط بد بودن مبارزات ویچر سوم شخص با یه ارپی جی شوتر اول شخص چیه؟ اگه میخواهید بگید پس ربط GTA با رد دد چیه مشخصه هردو اکشن ادونچر و سوم شخص هستن ولی سایبرپانک اول شخصه و سیستم مبارزات ویچر رو متاسفانه یا خوشبختانه نمیتونید ربطش بدید به سایبرپانک.

********************

مخاطبم همه فنبوی های گیم های دیگه است. فنبازی و ترولهاتون رو ببرید به تاپیک مربوط به اون گیم. مهم نیست اینجا کسی نیاد یا خلوت باشه. همون که چند نفر طرفدار این بازی و این ژانر بخوان منتظر بازی مورد انتظارشون باشن کافیه.
انتظار اینکه طرفداران سایبرپانک بیان در تاپیک سایبرپانک از رد دد یا TLOU یا TES یا استارفیلد یا هر بازی دیگه ای حرف بزنن معقول نیست.

جواب بقیه رو نمیدم که بحث نامربوط تموم بشه.

الان گیر شما اینکه چرا سایبرپانک رو با PC اجرا کردن؟ :D CDPR پلتفرومش PC از روز اول همین بوده اینا فروشگاه دارن روی PC شما توقع داشتی بیان روی ps4 استاندارد (!!!) برای شما نمایش بدن؟
شما خودت میدونی ولی بنظرم اصلا وارد این بحث ها نشو .توضیح چیزهای بدیهی واقعا فایده ای نداره چون احتمالا سوال کننده هم جوابش رو میدونه فقط باعث میشه کش بیاد بحث وگرنه این وسط اصلا معلوم نیست پلتفرم و سیستم مورد نیاز چه ربطی به خوبی یا بدی گیم داره انگار که همه چیز گیم گرافیکه و الان هم نسخه نهایی دست همه هست که ببینیم کدوم چقدر بهینه هست.
 

REZA TAEL

کاربر سایت
Mar 25, 2007
4,137
نام
طائل
بحث مقایسه سی دی پراجکت با راکستار خیلی جذاب بود اما حیف که دست به تخریب میزنید بحث درجا میمیره.
چیزی که مشخصه سی دی پراجکت سیخ کرده همینطوری داره میاد
به نظرم حتی سایبرپانک جی تی ای لول هم یشه باز یه ای پی دیگه تا راکستار فاصله داره چون فروش هم نکته اساسیه در مقایسه.
اینکه فریدون میگه راکستار در ورطه تکراره اما سی دی پراجکت چیز جدید رو میکنه برای اینکه سی دی پراجکت برای رسیدن به راکستار لول مجبوره چیز جدید رو کنه. بزرگترین بازیش ویچر 3 بوده، قبلش ویچر 2 و 1 که قوارشون در حد بهترین بازی تاریخ و اینا نبود. پس مجبوره چیز جدید رو کنه، این حرف زمانی درسته که سی دی پراجکت از ویچر 4 و سایبرپانک بعدی رونمایی نکنه، یا اگرم بکنه چیزی از بیخ متفاوت، که من شک دارم، و به نظرم این موضوع نکته منفی ـی هم نیست البته.
ولی نکته اصلی اینه که چطور یک کمپانی از ویچر 1 که در سال 2007 عرضه شده به همچین عظمتی میرسه.
ویچر 1 یکی از بهترین بازی هایی که من کردم البته. اما بحث سر scaleـه..نه گرافیک نه گیم پلی بحث سر scaleه، الان با اون تریلر باورنردنی لست آو اس باز از سایبرپانک بیشتر میگن، به خاطر اینکه scaleـش یه چیز عجیب غریبه، بقیه بازی ها گم میشن توش.
 
آخرین ویرایش:

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
اینجاست که داری اشتباه میکنی :D. هیچ کس توی تِتِ پِتِ کردنهاش درمورد گرافیک حرفی نزده، چند روز گذشته کسانی که دیدن الان ویندوزشون بالا اومده ولی بازم از گرافیک چیزی نگفتن. Brand New World و genre defining و never seen such thing before هیچ ربطی به گرافیک نداره.

الان گیر شما اینکه چرا سایبرپانک رو با PC اجرا کردن؟ :D CDPR پلتفرومش PC از روز اول همین بوده اینا فروشگاه دارن روی PC شما توقع داشتی بیان روی ps4 استاندارد (!!!) برای شما نمایش بدن؟

گیمها اهداف و بازار و مخاطبین مشخصی رو دارن اینطوری نیست که سایبرپانک بیاد رو بازار فیفا 19 تاثیر مخرب بزاره یا Anthem بیاد بازارخرابی کنه واسه Metro exodus.

پ.ن. من بجایی اینکه بیام گریه کنم واسه Assassins و CoD خیلی راحت انداختمشون دور. اقا من One Piece رو بعد 800-900 اپیزود درست یادم نیست، انداختم دور :D. حالا شما از CDPR و سایبرپانک به دلایل نامعلوم و نامفهوم متنفری از RDR 2 و راکستار خوشت میاد، چرا انرژی میزاری واسه این تاپیک؟ چرا خودت رو اذیت میکنی؟ :D (البته صاحب اختیاری توی هر بخش فروم فعالیت داشته باشی منظورم این نیست که تایین تکلیف کنم برات).

بحث فقط گرافیک نیست! بحث جزییات محیط هست که رابطه مستقیم داره با سخت افزار ! از تعداد NPC ها در محیط گرفته و باقی ... چیزایی که خودت بهتر از من میدونی :D

نه توقع ندارم بیان روی PS4 بازی در حال ساخت رو نشون بدن ولی بحث کیفیت فنی همیشه تو بازیها مهم هست! فکرنکنم هیچ PS4 داری یادش رفته باشه تا قبل از اون اپدیت 20 خرده ایی گیگی که بعد از یکسال برای Witcher 3 امد فریم ریت نسبتا پایدار برای تجربه درست و درمون بازی در کار نبود!

در نهایت اتفاقا بازیهای امروزی بشدت در سبک های مختلف همپوشانی دارند. همونطور که میبینی دیگه اصلا چیزی به اسم شوتر سوم شخص نداریم و رفته زیر شاخه بازیهای اکشن ادونچر و یا باز درام تعاملی کم کم جونش رو از دست میده نشون به این نشون که edge به بازی جدیده دیوید کیج 5 میده! خیلی مهمه چیزی که نشون میدند روی سخت افزارهای مقصد قابل تجربه باشه! گندی که یوبیسافت با واچ داگز و divison به بازار زد رو کسی یادش نرفته! قطعا نمایشی که به دور از تجربه نهایی باشه به بالانس بازار اسیب میزنه


درباره پ ن: چه جوری کشف کردی من هیتر CDP هستم در حالی که دوتا دوتا بازیهاشون رو میخرم ؟ :D



چیزی که مشخص هست من هم برای سایبرپانک بشدت منتظرم (ولی نه روی این X1 ایی که دارم، احتمالا روی میان نسلیها و یا نسل بعد) ولی واضح هست بیشتر دوستان هیتر راک استار هستند تا کسی هیتر CDP !
 

mahdi-ps4

کاربر سایت
Nov 13, 2015
757
دیجیتال فاندری گفته برترین گرافیکی که تو تمام تاریخ رو PC وجود داشته و گرافیکی مثل اینو هرگز رو PC تا قبل از این ندیده اوکی این قراره چجوری رو xbox one معمولی و PS4 معمولی اجرا بشه!!؟؟
 

Kourosh

مدیر انجمن
Sep 25, 2005
4,537
نام
کورش
ولی نکته اصلی اینه که چطور یک کمپانی از ویچر 1 که در سال 2007 عرضه شده به همچین عظمتی میرسه.
مطالب قبل از این جمله بالا فقط اختلاف سلیقه ست. شما معتقدی راکستار یه پله جلوتره من فکر میکنم با ویچر مساوی کرده و با توجه به بازخورد منتقدها با سایبرپانک یه پله جلو میفته. اینها فکت نیستن جفتش نظر شخصی هستن و اشکالی هم ندارن .
اما در مورد جمله بالا که چطور از ویچر یک رسید به سه حقیقتش من قبلا کلی فکر کردم و واقعا نمیشه جواب دقیقی بهش داد خودشون باید بیان بگن ولی جواب غیر دقیق و نظر شخصی من برمیگرده به تغییر مدل تجاری شرکت CDPR
شما اگه یادتون باشه ویچر قبل از شماره 3 جزو بازیهایی بود که از قوی ترین و رو اعصاب ترین DRM هابرای جلوگیری از پایرسی استفاده میکرد. گزارشهایی هست که بازی های CDPR روی سیستم کسانی که بازی رو قانونی خریدن اجرا نمیشد. شاید این حرفهای برای دوستانی که تازه CDPR رو شناختن باورنکردنی باشه ولی واقعیته. این شرکت یه زمانی دقیقا روی اعصابترین قفلها رو استفاده میکرد درست مثل یوبی سافت.
حالا ظاهرا در یه نقطه ای سیاست گذارهای شرکت به این نتیجه رسید که واقعا دیگه بسه. یکبار هم بیایم یه راه دیگه رو انتخاب کنیم. بازی که بالاخره کرک میشه. اصلا قفل رو بازی نذاریم ولی بجاش اون انرژی و نیرو و امکانات و هزینه و وقت و برنامه ریزی که برای مبارزه با پایرسی میذاریم بذاریم رو کیفت خود بازی. پایرت ها که بالاخره کار خودشون رو میکنن شاید این باعث بشه مشتری های اصلی بخاطر کیفیت کار بیشتر بشن. این ها دقیقا این کار رو کردن و از قضا واقعا کارشون گرفت. GOG هم سند دیگه ای برای تغییر روش و دوری از DRM در CDPR.
رفتار سیاستگذاران CDPR اینطور نشون میده که ( نمیدونم خودشون هم گفتن یا نه ) " شما مشتری رو راضی کن و محبوبیت بدست بیار پول خودش سرازیر میشه"
الان در سایبرپانک هم همین روش رو درپیش گرفتن. علاوه بر اینکه وقتشون رو روی پایرسی تلف نمیکنن و سایبرپانک بنابر اعلام رسمی CDPR فاقد هر نوع قفلی خواهد بود بلکه کیفیت براشون اونقدر مهمه که در پروسه ساخت بازی رو تقریبا ریبوت کرد. اینش خیلی جالبه بیای وقت و هزینه و امکاناتت رو بذاری و یه گیم رو بسازی بعد بکوبی و دوباره از نو بسازی. میدونم ممکنه نمونه های دیگه ای باشه ولی مطمئنا پروژه ای به این عظمت و به حالت سلف پابلشینگ نبوده.

یه نکته هم در مورد تخریب رد دد یا راکستار بگم بحث رو ببندم.
ژانر وسترن بقدری برام مهمه که براحتی میتونم ادعا کنم تمامی فیلمهای مهم و نیمه مهم وسترن تاریخ سینما رو دیدم. از فیلمها جان فورد بگیر تا وسترن های اسپاگتی لئونه و فیلم های وسترن اخیر. شاید بالای 40 تا فیلم در مجموع. خیلی هاشون سیاه و سفیدن و مخاطب امروزی اصلا تیتراژش هم حوصله اش نمیکشه ببینه چه برسه به خود فیلم. سینما دوست هم نیستم که بگیم طبیعیه و دیدن این همه وسترن برای یه سینما دوست چیزی نیست. نه اصلا سینمایی نیستم و مثلا هیچ فیلمی تابحال از اصغر فرهادی ندیدم.
ولی علاقه ام به وسترن به حدیه که مثلا الان میتونم خیلی از لوکیشن های فیلم for a few dollars more رو توی google earth در نزدیکی شهر المریای اسپانیا نشون بدم تا زوم کنید روش و ببینید. عمرا کسی حداقل تو ایران بتونه این کار رو بکنه. یعنی ژانر وسترن اینقدر برام مهمه. کسی هم که اینقدر وسترن رو دوست داره و گیمر باشه و اوپن ورلد رو دوست داشته باشه مطمئنا با بازی وسترن مخصوصا رد دد هم بشدت حال میکنه. من شدیدا هایپ رد دد هستم و با شماره قبلیش زندگی کردم و رد دد 2 هم از روز اول بازی میکنم.
مشکل کار زمینه بحثه. شما ( شمای نوعی) اگر بیای در مورد TES تو تاپیک سایبرپانک حرف بزنی و سایبرپانک رو ترول کنی باز هم همین واکنش ها ایجاد میشه یعنی اونی که عاشق رد دد یا TES هست و سایبرپانک رو هم دوست داره در تاپیک سایبرپانک مطمئنا طوری بنظر میاد که انگار داره رد دد رو یا TES رو تخریب میکنه در صورتی که اینطور نیست و داره از چیزی که فکر میکنه یا احتمال میده قراره شاهکار باشه در تاپیک خودش دفاع میکنه.
 

REZA TAEL

کاربر سایت
Mar 25, 2007
4,137
نام
طائل
مطالب قبل از این جمله بالا فقط اختلاف سلیقه ست. شما معتقدی راکستار یه پله جلوتره من فکر میکنم با ویچر مساوی کرده و با توجه به بازخورد منتقدها با سایبرپانک یه پله جلو میفته. اینها فکت نیستن جفتش نظر شخصی هستن و اشکالی هم ندارن .
اما در مورد جمله بالا که چطور از ویچر یک رسید به سه حقیقتش من قبلا کلی فکر کردم و واقعا نمیشه جواب دقیقی بهش داد خودشون باید بیان بگن ولی جواب غیر دقیق و نظر شخصی من برمیگرده به تغییر مدل تجاری شرکت CDPR
شما اگه یادتون باشه ویچر قبل از شماره 3 جزو بازیهایی بود که از قوی ترین و رو اعصاب ترین DRM هابرای جلوگیری از پایرسی استفاده میکرد. گزارشهایی هست که بازی های CDPR روی سیستم کسانی که بازی رو قانونی خریدن اجرا نمیشد. شاید این حرفهای برای دوستانی که تازه CDPR رو شناختن باورنکردنی باشه ولی واقعیته. این شرکت یه زمانی دقیقا روی اعصابترین قفلها رو استفاده میکرد درست مثل یوبی سافت.
حالا ظاهرا در یه نقطه ای سیاست گذارهای شرکت به این نتیجه رسید که واقعا دیگه بسه. یکبار هم بیایم یه راه دیگه رو انتخاب کنیم. بازی که بالاخره کرک میشه. اصلا قفل رو بازی نذاریم ولی بجاش اون انرژی و نیرو و امکانات و هزینه و وقت و برنامه ریزی که برای مبارزه با پایرسی میذاریم بذاریم رو کیفت خود بازی. پایرت ها که بالاخره کار خودشون رو میکنن شاید این باعث بشه مشتری های اصلی بخاطر کیفیت کار بیشتر بشن. این ها دقیقا این کار رو کردن و از قضا واقعا کارشون گرفت. GOG هم سند دیگه ای برای تغییر روش و دوری از DRM در CDPR.
رفتار سیاستگذاران CDPR اینطور نشون میده که ( نمیدونم خودشون هم گفتن یا نه ) " شما مشتری رو راضی کن و محبوبیت بدست بیار پول خودش سرازیر میشه"
الان در سایبرپانک هم همین روش رو درپیش گرفتن. علاوه بر اینکه وقتشون رو روی پایرسی تلف نمیکنن و سایبرپانک بنابر اعلام رسمی CDPR فاقد هر نوع قفلی خواهد بود بلکه کیفیت براشون اونقدر مهمه که در پروسه ساخت بازی رو تقریبا ریبوت کرد. اینش خیلی جالبه بیای وقت و هزینه و امکاناتت رو بذاری و یه گیم رو بسازی بعد بکوبی و دوباره از نو بسازی. میدونم ممکنه نمونه های دیگه ای باشه ولی مطمئنا پروژه ای به این عظمت و به حالت سلف پابلشینگ نبوده.

یه نکته هم در مورد تخریب رد دد یا راکستار بگم بحث رو ببندم.
ژانر وسترن بقدری برام مهمه که براحتی میتونم ادعا کنم تمامی فیلمهای مهم و نیمه مهم وسترن تاریخ سینما رو دیدم. از فیلمها جان فورد بگیر تا وسترن های اسپاگتی لئونه و فیلم های وسترن اخیر. شاید بالای 40 تا فیلم در مجموع. خیلی هاشون سیاه و سفیدن و مخاطب امروزی اصلا تیتراژش هم حوصله اش نمیکشه ببینه چه برسه به خود فیلم. سینما دوست هم نیستم که بگیم طبیعیه و دیدن این همه وسترن برای یه سینما دوست چیزی نیست. نه اصلا سینمایی نیستم و مثلا هیچ فیلمی تابحال از اصغر فرهادی ندیدم.
ولی علاقه ام به وسترن به حدیه که مثلا الان میتونم خیلی از لوکیشن های فیلم for a few dollars more رو توی google earth در نزدیکی شهر المریای اسپانیا نشون بدم تا زوم کنید روش و ببینید. عمرا کسی حداقل تو ایران بتونه این کار رو بکنه. یعنی ژانر وسترن اینقدر برام مهمه. کسی هم که اینقدر وسترن رو دوست داره و گیمر باشه و اوپن ورلد رو دوست داشته باشه مطمئنا با بازی وسترن مخصوصا رد دد هم بشدت حال میکنه. من شدیدا هایپ رد دد هستم و با شماره قبلیش زندگی کردم و رد دد 2 هم از روز اول بازی میکنم.
مشکل کار زمینه بحثه. شما ( شمای نوعی) اگر بیای در مورد TES تو تاپیک سایبرپانک حرف بزنی و سایبرپانک رو ترول کنی باز هم همین واکنش ها ایجاد میشه یعنی اونی که عاشق رد دد یا TES هست و سایبرپانک رو هم دوست داره در تاپیک سایبرپانک مطمئنا طوری بنظر میاد که انگار داره رد دد رو یا TES رو تخریب میکنه در صورتی که اینطور نیست و داره از چیزی که فکر میکنه یا احتمال میده قراره شاهکار باشه در تاپیک خودش دفاع میکنه.

البته من فن راکستارم و برام سخته به همین راحتی قبول کنم یه سازنده دیگه ازش جلو بزنه با 4 تا جمله دریم کامز ترو و اینا، چون به نظرم جی تی ای (به همراه رد دد) جدی‌ترین بازی هایی هست که تا به حال تو صنعت گیم ساخته شده و راکستار با انتخاب ساختن همچین بازیی بار بسیار سنگینی رو دوش خودش گذاشته و در قبال نسل آینده حتی مسئولیت داره، من حتی برای این موضوع تقریبا 70 صفحه متن ناتمام نوشتم اسمشم بود روایت تاریخ در ویدئو گیم... بگذریم... خواستم بگم چرا نمیتونم به همین راحتی ها قبول کنم.
و اینکه فروش برای من مسئله مهمیه اما شما فکر کنم اشاره کردی فقط از دید گیمر نگاه میکنی و همچین فاکتوری رو در مقایسه در نظر نمیگیری.

نظرت در مورد BGS چیه؟ چه جایگاهی داره این وسط با استارفیلد و الدراسکرولش؟
 

Masoud20R

کاربر سایت
Feb 5, 2010
332
نام
مسعود
خب یه سایت مخفی تو تریلر جدید بوده. اشاره به IP adres


وقتی میری تو سایت ازت رمز ورود میخواسته


حالا رمز چی بوده؟ توی تریلر رمز رو پیدا کردن :D


کسایی که رمزو پیدا کردن تونستن وارد سایت بشن و ایمیلشون رو وارد کنن ولی فقط محدود بوده. الان دیگه سایت بسته شده. حالا واسه کسایی که تونستن وارد بشن ایمیل اومده



هنوز معلوم نیست چی قراره واسشون بفرستن ولی خوش به حالشون :-SS:-SS
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
مطالب قبل از این جمله بالا فقط اختلاف سلیقه ست. شما معتقدی راکستار یه پله جلوتره من فکر میکنم با ویچر مساوی کرده و با توجه به بازخورد منتقدها با سایبرپانک یه پله جلو میفته. اینها فکت نیستن جفتش نظر شخصی هستن و اشکالی هم ندارن .
اما در مورد جمله بالا که چطور از ویچر یک رسید به سه حقیقتش من قبلا کلی فکر کردم و واقعا نمیشه جواب دقیقی بهش داد خودشون باید بیان بگن ولی جواب غیر دقیق و نظر شخصی من برمیگرده به تغییر مدل تجاری شرکت CDPR
شما اگه یادتون باشه ویچر قبل از شماره 3 جزو بازیهایی بود که از قوی ترین و رو اعصاب ترین DRM هابرای جلوگیری از پایرسی استفاده میکرد. گزارشهایی هست که بازی های CDPR روی سیستم کسانی که بازی رو قانونی خریدن اجرا نمیشد. شاید این حرفهای برای دوستانی که تازه CDPR رو شناختن باورنکردنی باشه ولی واقعیته. این شرکت یه زمانی دقیقا روی اعصابترین قفلها رو استفاده میکرد درست مثل یوبی سافت.
حالا ظاهرا در یه نقطه ای سیاست گذارهای شرکت به این نتیجه رسید که واقعا دیگه بسه. یکبار هم بیایم یه راه دیگه رو انتخاب کنیم. بازی که بالاخره کرک میشه. اصلا قفل رو بازی نذاریم ولی بجاش اون انرژی و نیرو و امکانات و هزینه و وقت و برنامه ریزی که برای مبارزه با پایرسی میذاریم بذاریم رو کیفت خود بازی. پایرت ها که بالاخره کار خودشون رو میکنن شاید این باعث بشه مشتری های اصلی بخاطر کیفیت کار بیشتر بشن. این ها دقیقا این کار رو کردن و از قضا واقعا کارشون گرفت. GOG هم سند دیگه ای برای تغییر روش و دوری از DRM در CDPR.
رفتار سیاستگذاران CDPR اینطور نشون میده که ( نمیدونم خودشون هم گفتن یا نه ) " شما مشتری رو راضی کن و محبوبیت بدست بیار پول خودش سرازیر میشه"
الان در سایبرپانک هم همین روش رو درپیش گرفتن. علاوه بر اینکه وقتشون رو روی پایرسی تلف نمیکنن و سایبرپانک بنابر اعلام رسمی CDPR فاقد هر نوع قفلی خواهد بود بلکه کیفیت براشون اونقدر مهمه که در پروسه ساخت بازی رو تقریبا ریبوت کرد. اینش خیلی جالبه بیای وقت و هزینه و امکاناتت رو بذاری و یه گیم رو بسازی بعد بکوبی و دوباره از نو بسازی. میدونم ممکنه نمونه های دیگه ای باشه ولی مطمئنا پروژه ای به این عظمت و به حالت سلف پابلشینگ نبوده.

یه نکته هم در مورد تخریب رد دد یا راکستار بگم بحث رو ببندم.
ژانر وسترن بقدری برام مهمه که براحتی میتونم ادعا کنم تمامی فیلمهای مهم و نیمه مهم وسترن تاریخ سینما رو دیدم. از فیلمها جان فورد بگیر تا وسترن های اسپاگتی لئونه و فیلم های وسترن اخیر. شاید بالای 40 تا فیلم در مجموع. خیلی هاشون سیاه و سفیدن و مخاطب امروزی اصلا تیتراژش هم حوصله اش نمیکشه ببینه چه برسه به خود فیلم. سینما دوست هم نیستم که بگیم طبیعیه و دیدن این همه وسترن برای یه سینما دوست چیزی نیست. نه اصلا سینمایی نیستم و مثلا هیچ فیلمی تابحال از اصغر فرهادی ندیدم.
ولی علاقه ام به وسترن به حدیه که مثلا الان میتونم خیلی از لوکیشن های فیلم for a few dollars more رو توی google earth در نزدیکی شهر المریای اسپانیا نشون بدم تا زوم کنید روش و ببینید. عمرا کسی حداقل تو ایران بتونه این کار رو بکنه. یعنی ژانر وسترن اینقدر برام مهمه. کسی هم که اینقدر وسترن رو دوست داره و گیمر باشه و اوپن ورلد رو دوست داشته باشه مطمئنا با بازی وسترن مخصوصا رد دد هم بشدت حال میکنه. من شدیدا هایپ رد دد هستم و با شماره قبلیش زندگی کردم و رد دد 2 هم از روز اول بازی میکنم.
مشکل کار زمینه بحثه. شما ( شمای نوعی) اگر بیای در مورد TES تو تاپیک سایبرپانک حرف بزنی و سایبرپانک رو ترول کنی باز هم همین واکنش ها ایجاد میشه یعنی اونی که عاشق رد دد یا TES هست و سایبرپانک رو هم دوست داره در تاپیک سایبرپانک مطمئنا طوری بنظر میاد که انگار داره رد دد رو یا TES رو تخریب میکنه در صورتی که اینطور نیست و داره از چیزی که فکر میکنه یا احتمال میده قراره شاهکار باشه در تاپیک خودش دفاع میکنه.
بچه ها میخوان به زور بقبولونن که RDR 2 از CP2027 بهتره. بیاد واسه اون غش کنید. چطور میشه یه اکشن ادونچر TPS رو با یک نقش افرینی FP مقایسه کرد رو خدا میدونه! :D. اگر مبنا بازخورد و نظر رسانه ها باشه %160 سایبرپانک برنده ست. اگر به سلیقه باشه داستان فرق داره. مثلن E3 برای من بعد از نمایش Sekiro با اون گرافیک نسل قبلیش کلان تموم شد :D. حالا اگر برم تو تاپیک GoT و Nioh 2 ترول کنم اون مشکل سازه.

اینکه فریدون میگه راکستار در ورطه تکراره اما سی دی پراجکت چیز جدید رو میکنه برای اینکه سی دی پراجکت برای رسیدن به راکستار لول مجبوره چیز جدید رو کنه. بزرگترین بازیش ویچر 3 بوده،
رضا بیا خیلی راحت از کنار ویچر 3 نگذریم :D خیلی ها بودن ویچر 3 رو اجرا میکردن که Gwent بازی کنن!. مینی گیمی که تبدیل به یه بازی مستقل شد درحدی که تیم مخصوص توی CDPR داره.
از اون طرف techland با افتخار میگه با نویسنده کوئست Bloody Baron داره همکاری میکنه در ساخت dying light 2. میخوام بگم TW3 گیمی بود از حتی رد پاش رو توی God of War هم میشه دید. تاثیرگذار بود روی این صنعت.
 

UnHoLy666

کاربر سایت
Feb 7, 2014
217
نام
عرفان
کسایی که رمزو پیدا کردن تونستن وارد سایت بشن و ایمیلشون رو وارد کنن ولی فقط محدود بوده. الان دیگه سایت بسته شده. حالا واسه کسایی که تونستن وارد بشن ایمیل اومده



هنوز معلوم نیست چی قراره واسشون بفرستن ولی خوش به حالشون :-SS:-SS

به احتمال زیاد یه کپی از خود بازی هست.یه بنده خدایی توی ردیت اومده بود اینو گذاشته بود ، اینقدر سریع کد رو زده بودن به خودش نرسیده بود :))
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر