«Witchfire» بازی جدید سازندگان «Bulletstorm» معرفی شد

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد
3323282-trailer_witchfire_teaser_20171207.jpg

در حاشیه مراسم TGA که ساعاتی پیش برگزار شد، «The Astronauts»، سازندگان عنوان «The Vanishing of Ethan Bradberry» از بازی جدید خود پرده برداشتند. «Witchfire» شوتر اول شخصی است که در دنیایی دلهره‌آور و مملو از موجودات ترسناک جریان دارد. بازی با موتور Unreal Engine در حال ساخت بوده و تاریخ عرضه یا پلتفرم‌های آن هنوز مشخص نشده‌اند. استودیو The Astronauts به وسیله چند تن از کارکنان سابق «People Can Fly» تاسیس شده که سابقه کار بر روی عناوینی همچون «Painkiller» و «Bulletstorm» را دارند.

Read the whole post here.
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,828
واقعا نمایشش برای من بهترین خبر ممکن بود، در حد مرگ ذوق زده شدم که بازی ای با این محوریت اونم از یه همچین سازنده ای بدون خبر انونس شد و سورپرایزم کرد. امیدوارم همین ۲۰۱۸ بیاد. نمایشش هم با اینکه در حد یه تیزر بود ولی حرکت های فوق العاده ای از دید اول شخص انجام‌میداد. و‌گرافیک هم که منم دقیقا دوست دارم بدونم این قراره گرافیک خود بازی باشه؟!
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
تریلر ویچفایر CG بود یا گیم پلی؟ من اصلا نمیتونم گرافیک بازی رو هضم کنم!
اصولا نباید گیم پلی باشه! چون توی یه مصاحبه گفتن که بازی تا زمان انتشار خیلی فاصله داره و معرفی زود هنگامش هم به این دلیل بود که بگن استودیو هنوز زندست و داره مسیرهای جدیدی رو امتحان می کنه!
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
اصولا نباید گیم پلی باشه! چون توی یه مصاحبه گفتن که بازی تا زمان انتشار خیلی فاصله داره و معرفی زود هنگامش هم به این دلیل بود که بگن استودیو هنوز زندست و داره مسیرهای جدیدی رو امتحان می کنه!

این چیزی که من تو سایت و بلاگشون خوندم گفتن گیم پلیه! در مورد تکنیک ساختش هم توضیح دادن و گفتن گرافیکش انقدر خوبه چون همه چیزو فوتوگرمتری کردن (تکنیکی که کمک میکنه با عکس برداری سه بعدی از محیط تصاویر واقعی رو تبدیل به تکسچر و مش بکنن). انجین هم که UE4 هست. مثلا اینو ببین:

EdgePhotogrammetryShot.jpg


گرافیک بازیه که با همین تکنیک که گفتم ساخته شده. در واقع محیط های واقعی رو عینن تبدیل به مدل و تکسچر میکنن.

با این حال من موقع دیدن تریلر (گیمرساید) این حس رو داشتم که محیط رندره و اسلحه و انمی هارو انداختن روش و منتاژه! بهش میخورد با سیکوانسر UE4 ساخته شده باشه. کیفیت اسلحه و انمی ها هم اصلا در حد محیط نیست.

پ.ن: ولی اگه واقعا این گرافیک این گیم باشه یعنی رسما یه پاش رو گذاشته اینور DICE و فرست پارتی های سونی و سایر خفن ها، یه پای دیگشم اونور و اعتراض مدنی کرده به همشون.
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
این چیزی که من تو سایت و بلاگشون خوندم گفتن گیم پلیه! در مورد تکنیک ساختش هم توضیح دادن و گفتن گرافیکش انقدر خوبه چون همه چیزو فوتوگرمتری کردن (تکنیکی که کمک میکنه با عکس برداری سه بعدی از محیط تصاویر واقعی رو تبدیل به تکسچر و مش بکنن). انجین هم که UE4 هست. مثلا اینو ببین:

EdgePhotogrammetryShot.jpg


گرافیک بازیه که با همین تکنیک که گفتم ساخته شده. در واقع محیط های واقعی رو عینن تبدیل به مدل و تکسچر میکنن.

با این حال من موقع دیدن تریلر (گیمرساید) این حس رو داشتم که محیط رندره و اسلحه و انمی هارو انداختن روش و منتاژه! بهش میخورد با سیکوانسر UE4 ساخته شده باشه. کیفیت اسلحه و انمی ها هم اصلا در حد محیط نیست.

پ.ن: ولی اگه واقعا این گرافیک این گیم باشه یعنی رسما یه پاش رو گذاشته اینور DICE و فرست پارتی های سونی و سایر خفن ها، یه پای دیگشم اونور و اعتراض مدنی کرده به همشون.
امکان نداره بتونن همچبن چیزی دربیارن تو بازی نهایی مگر بگی رو Xbox X یا پرو با تمرکز رو ادن دو کنسول وگرنه همون مترو که نمایشش تو E3 کف ریزون بود بعدا نمایش بعدیش خیلی اختلاف داشت اینم همونه احتمالا فعلا سرامد اینا GG با انجین عالی که دارن ولی GOW جدید نباید دست کم گرفت احتمالا استاندارد های جدیدی تعریف میکنه
 
  • Like
Reactions: Abolfazl3007

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
این چیزی که من تو سایت و بلاگشون خوندم گفتن گیم پلیه! در مورد تکنیک ساختش هم توضیح دادن و گفتن گرافیکش انقدر خوبه چون همه چیزو فوتوگرمتری کردن (تکنیکی که کمک میکنه با عکس برداری سه بعدی از محیط تصاویر واقعی رو تبدیل به تکسچر و مش بکنن). انجین هم که UE4 هست. مثلا اینو ببین:

EdgePhotogrammetryShot.jpg


گرافیک بازیه که با همین تکنیک که گفتم ساخته شده. در واقع محیط های واقعی رو عینن تبدیل به مدل و تکسچر میکنن.

با این حال من موقع دیدن تریلر (گیمرساید) این حس رو داشتم که محیط رندره و اسلحه و انمی هارو انداختن روش و منتاژه! بهش میخورد با سیکوانسر UE4 ساخته شده باشه. کیفیت اسلحه و انمی ها هم اصلا در حد محیط نیست.

پ.ن: ولی اگه واقعا این گرافیک این گیم باشه یعنی رسما یه پاش رو گذاشته اینور DICE و فرست پارتی های سونی و سایر خفن ها، یه پای دیگشم اونور و اعتراض مدنی کرده به همشون.
اینا قبل از این Vanishing of Ethan Carter رو ساختن که اونم گرافیک خیلی خفن و چشم نوازی داشت. کلا تو کار گرافیکی کارشون خیلی درسته ظاهرا محیط های به شدت خفن و دوست داشتنی خلق می کنن.
 
  • Like
Reactions: voldmort

Wrath of Legion

کاربر سایت
Jul 26, 2017
318
اصلا نمیدونم دلیل معرفی توی TGS چی بود. این ژاپنی ها که بیشتر JRPGباز هستن از FPS چیزی نمیفهمن. البته سازنده هم ثابت کرده بیشتر ادعا دارن تا عمل. Bulletstorm خودش عیب و نقس کم نداشت. اون run and gun خالصی که ادعا میکردن نبود. بازیهاشونم که کپی خالص از دوک نوکم و سام هست. مثل همیشه یه استودیوی متوسط با بازیهای متوسط.
 

nihilnigritude

کاربر سایت
Feb 24, 2007
2,391
نقاط عطف مراسم tga دو بخشش بود که چند بار دیدم!
یکیش تریلر این بازی خصوصا جایی که باد شروع میشه اگه رو کنسولا همچین چیزی قابل اجرا بشه عالیه
دومی هم F*** oscar :D
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
امکان نداره بتونن همچبن چیزی دربیارن تو بازی نهایی مگر بگی رو Xbox X یا پرو با تمرکز رو ادن دو کنسول وگرنه همون مترو که نمایشش تو E3 کف ریزون بود بعدا نمایش بعدیش خیلی اختلاف داشت اینم همونه احتمالا فعلا سرامد اینا GG با انجین عالی که دارن ولی GOW جدید نباید دست کم گرفت احتمالا استاندارد های جدیدی تعریف میکنه
اون تکنیکی که ماکان گفت جدیدا توی خیلی بازی ها داره استفاده می شه، Far Cry 5 هم از اون استفاده می کنه، باید صبر کرد و خروجی رو دید. اما در مورد نمایش متر، نمی دونم به چه دلیلی اصلا اون نمایش رو داشت، اما به هر حال چیزی که نشون دادن همش سوم شخص و از زاویه های دیگه بود، در صورتی که خود بازی اول شخص هست. برای همین هم اصلا اون چیزی که باید باشه رو نمی شه تشخیص داد. فقط یه صحنه بر می گرده اول شخص که اونجا همه چی عالی هست.
البته اولین نمایش بازی رو گفتن که توسط انجین ساخته شده اما از یکی از مراحل واقعی بازی!
 
  • Like
Reactions: WCW

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
اصلا نمیدونم دلیل معرفی توی TGS چی بود. این ژاپنی ها که بیشتر JRPGباز هستن از FPS چیزی نمیفهمن. البته سازنده هم ثابت کرده بیشتر ادعا دارن تا عمل. Bulletstorm خودش عیب و نقس کم نداشت. اون run and gun خالصی که ادعا میکردن نبود. بازیهاشونم که کپی خالص از دوک نوکم و سام هست. مثل همیشه یه استودیوی متوسط با بازیهای متوسط.

استاد TGS سه ماه پیش بود! صبح شما بخیر. این TGA ـه!

تو نه میدونی بازیش چیه، کجا معرفی شده، سازندش کیه و ... بعد ژاپنیا نمیفهمن FPS چیه؟
 
آخرین ویرایش:

Milad_HW

کاربر سایت
Feb 3, 2012
600
نام
میلاد
اصلا نمیدونم دلیل معرفی توی TGS چی بود. این ژاپنی ها که بیشتر JRPGباز هستن از FPS چیزی نمیفهمن. البته سازنده هم ثابت کرده بیشتر ادعا دارن تا عمل. Bulletstorm خودش عیب و نقس کم نداشت. اون run and gun خالصی که ادعا میکردن نبود. بازیهاشونم که کپی خالص از دوک نوکم و سام هست. مثل همیشه یه استودیوی متوسط با بازیهای متوسط.
عاشقتم به مولا :x:D
 
  • Like
Reactions: zilyzal

just_p30

کاربر سایت
Apr 13, 2008
2,736
استاد TGS سه ماه پیش بود! صبح شما بخیر. این TGA ـه!

تو نه میدونی بازیش چیه، کجا معرفی شده، سازندش کیه و ... بعد ژاپنیا نمیفهمن FPS چیه؟
استاد جنسو عوض کرده ، تازگیا زیاد سوتی میده تو تاپیکا ... شما ندید بگیر
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر