«Square Enix» اعلام می‌کند که نسخه جدید بازی «Tomb Raider» در حال ساخت است

Ali Rz

کاربر سایت
Oct 1, 2015
277
این اواخر شایعات زیادی به گوش می‌رسید، مبنی بر اینکه نسخه جدید «Tomb Raider» در حال توسعه است. با این حال هیچ تایید رسمی صورت نگرفت؛ اما طرفداران تقریبا می‌دانستند نسخه جدید این بازی در حال ساخت است.

599037-1024x576.jpg


حال با توجه به صفحه توییتر این عنوان، «Square Enix»، ناشر این بازی، اعلام کرده است که نسخه جدید TR در حال ساخت است. SE توضیح می‌دهد که «فاصله‌ی بین رونمایی رسمی بازی و زمانی که شما می‌توانید آن را بازی کنید، خیلی طولانی نخواهد بود.» هم‌چنین می‌گوید که «سفر ما با هم در سال 2018 با یک رویداد بزرگ آغاز خواهد شد و ما به راحتی نمی‌توانیم صبر کنیم تا شما را در ماجراجویی لارا کرافت شرکت دهیم.»

در حالی که جزئیات کمی مبهم است؛ احتمالا این بازی ادامه‌ای بر سری جدید TR خواهد بود که از سال 2013 با ریبوتی آغاز شده و دنباله ‌آن در سال 2015 منتشر شد. اطلاعاتی چندان زیادی در دسترس نیست و باید تا زمان منتشر شدن جزئیات جدیدی از این عنوان صبر کنیم.

منبع

Read the whole post here.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,177
نام
ماکان
رایز آو توم د توم ریدر رو خیلی دوست نداشتم. نه از داستانش خوشم امد و نه از لوکیشن هاش. امیدوارم دوباره داستان رو ببرن به ونیز، معابد مایاها و یا لوکیشن های جنگلی، از معابد مصر هم استقبال میشه.
 
  • Like
Reactions: Milad_HW

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,357
بگو خودمون میدونیم دارین میسازین یه عکسی پوستری تریلر چیزی بگید بابا خسته شدیم
دیگ این نسخه هم ادامه نسخه قبل خواهد بود ک نصفه نیمه تقریبا تموم شد
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر