فروش کنسول «Playstation 4» از مرز ۷۰ میلیون دستگاه گذشت

Anonymous M3

人類に栄光あれ
کاربر سایت
Jul 30, 2014
1,074
نام
امیر مسعود
طبق آمارهای اعلام شده از سوی «Sony Interactive Entertainment»، فروش جهانی کنسول «Playstation 4» تا تاریخ ۳ دسامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آذر) از مرز ۷۰.۶ میلیون دستگاه عبور کرده است.

PlayStation-4-1024x576.jpg

علاوه بر آن، فروش بازی‌های این کنسول از مرز ۶۱۷.۵ میلیون نسخه به صورت فیزیکی توسط خرده فروشی ها و دیجیتالی از «Playstation Store» گذشته است.

هدست واقعیت مجازی «Playstation VR» نیز موفق به فروش بیش از ۲ میلیون دستگاه به صورت جهانی شده و فروش ۱۵۰ عنوانی که برای این دستگاه منتشر شده نیز از مرز ۱۲.۲ میلیون نسخه به صورت دیجیتالی و فیزیکی عبور کرده است.

psvr-listing-thumb-01-ps4-eu-14mar16_psd.png

آقای «Andrew House» رئیس «SIE» در این باره گفت :« ما خرسندیم که جمع زیادی از مردم از طریقه‌ی خاص «Playstation» در سرگرمی لذت میبرند و اینکه ترکیب آن با تکنولوژیی نظیر «PSVR» باعث ادامه یافتن جذب آنها میشود. من نمیتوانم به مقدار کافی از مردم و شرکایمان تشکر کنم. حمایت آن‌ها از زمان اولین کنسول «Playstation» در سال ۱۹۹۴ باعث شده است تا این برند به یکی از بزرگترین شبکه‌های کنسول‌ بازی‌های رایانه‌ای در جهان تبدیل شود. ما به همکاری با شرکایمان ادامه خواهیم داد تا این پیشروی ادامه پیدا کند و در تبدیل «PS4» به بهترین مکان برای بازی کردن استوار خواهیم بود.»

Read the whole post here.
 

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,357
فروش خوبی داشته دمش گرم
چطور شده تفاوت نسخه 2 و 3 تقریبا 50 50 شده؟
فک کنم تا اخر نسل به 100 میلیون برسه دیگ بعد بره نسل بعدی
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر