Sony: در گذشته بعضی عناوینمان را بسیار زود معرفی می کردیم

GUѦRDiAN

کاربر سایت
Jun 25, 2011
984
نام
Esmaiel
jr7_key-art-08.jpg

به گفته معاون ارشد استدیوهای جهانی Sony، آقای Michael Denny مخفی نگه داشتن IP جدید و در دست تولید استدیوی Sucker Punch یعنی عنوان Ghost of Tsushima آن هم به این مدت طولانی از عمد بوده و آنها می خواستند تا فرا رسیدن زمانی مناسب، آن را به صورت یک راز نگه دارند
به گفته ایشان:
"اکنون ما و خیلی از ناشران دریافته ایم که می بایست برای نمایش یک عنوان زمانی مناسب انتخاب شود" . "بله این درست است؛ ما در گذشته بعضی عناوین خودمان را بسیار زودتر از موعد معرفی می کردیم و در این مورد خاص به نظرم مناسب ترین زمان ممکن برای نمایش عمومی این عنوانِ هیجان انگیز انتخاب شد، عنوانی که همیشه اعضای Sucker Punch آرزوی ساختن آن را داشتند . معرفی Ghost of Tsushima درست در زمانی اتفاق افتاد که مدت بسیار زیادی از زمان شروع توسعه می گذشت و ما اکنون یک نسخه قابل بازی عالی از آن داریم"

Ghost of Tsushima هنوز حتی یک تاریخ انتشار حدودی نیز ندارد و ما نمی دانیم واژه ی "خیلی زود است" برای یک عنوان از استدیوی Sucker Punch و در این کیس خاص چه معنایی می دهد . هر چند امیدواریم با توجه به مدت زمان طولانی توسعه هر چه زودتر شاهد یک تاریخ، هر چند حدودی باشیم

Source
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
SE هم یاد بگیره تا ایده یه بازی به ذهنش امد معرفی نکنه و بعدش 10 سال ملتو نزاره سرکار خیلی خوب میشه.
اسکوار اول یه تیزر میسازه ... تازه بعدش جمع میشن میگن خوب حالا چی ازش بسازیم ؟
اگه به مرحله ایده و کانسپت میرسیدن و بعدش بازی رو معرفی میکردن بازم خوب بود

معرفی زود هنگام بازی هم اگه ساخت بازی با مشکل مواجه نشه پروسه ساختش طولانی یا حتی کنسل نشه ایراد که نداره خیلی هم خوبه !
 

ADU_Tank

کاربر سایت
May 26, 2011
1,269
نام
Ali
زمان معرفی که نه، چیزی که بیشتر مهمه زمان انتشاره. چون همون هم وابسته به زمان انتشار بازیه.
وقتی زمان انتشار بازی ده سال دیگست غیر منطقیه الان بازی رو معرفی کرد!
هرچی فاصله بین این دو (ریلیز و آنونس) کم تر باشه بهتره.
 

p990_judi

کاربر سایت
Jul 25, 2009
815
مایکروسافت اصلا چیزی معرفی میکنه که بخواد براش تاریخ در نظر بگیره؟!
یادمه اسپنسر گفته بود تا وقتی بازی ها به مرحله ای نرسیده باشن که نزدیک عرضه نباشه معرفیشون نمی کنیم
درستشم همینه
الان لست اف آس 2 یا گاد 4 همه بازی های عالی هستن
اما همه می دونستیم که میان
اما اینکه تاریخ عرضه درست حسابی ندارن هم مخاطب و هم سازنده رو اذیت می کنه
فشار برای هر دو طرفه
وگرنه ما قطعا می دونیم فورزا هورایزن 4 میاد یا گیرز بعدی در حال ساخته یا هیلو بعدی
اما معرفیشون کار رو پیچیده می کنه
چیزی بد تر از تاخیر خوردن بازی ها نیست
و قطعا همه ما دلمون می خواد یه بازی کامل رو تجربه کنیم که سازنده در آرامش بهش رسیده نه بازی که تاخیر می خوره و سازنده مجبوره خودشو تیکه پاره کنه تا بالاخره بیاد بیرون
 
  • Like
Reactions: MK_COD and hitman68

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
مهم اینه که یک سری از دوستان اینجا چی میگن.تا جایی که یادمونه تا همین ماه پیش میگفتن کنسول ساز باید هرچقدر هم شده زود معرفی کنه بازی را تا ملت بفهمن کنسول را برا چی خریدن.حتی اگه نهایتا اون بازی می موند برا نسل بعد!!

باز خدا پدر مادر Michael Denny را حفظ کنه (یا در صورت فوت رحمت کنه) که اومد حرفی که ما چند ماه قبل می گفتیم را گفت بلکه مریدهاشون قبول کنن.
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
من که با زودتر معرفی شدن عنوان ها هیچ مشکلی ندارم به شرطی که اگه عنوانی به مشکل خورد سریع اعلام بشه و بگن بازی کنسل شده یا اینکه بازی دیگه ای جاش گرفته چون میدونم بعدم چی در انتظارمه و میتونم به شخصه خودم با بازی های که دوست دارم و پلتفرم های مناسبم تا چند سال آینده وفق بدم میدونم برای مثال دو سال دیگه TLOU2 و.... عنوان دیگه داره میاد و تا اون موقع بازی های دیگه انجام میدم .
 
  • Like
Reactions: benjohn

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
بنظرم بسته به بازی زود و دیر معرفی شدن توفیر میکنه. مثلا بنظرم زود معرفی شدن بازیهایی که چندین سال یکبار میان مثل RDR2 و یا TlouP2 اتفاقا خیلی هم خوبه من خودم بشخصه تو تاپیک این بازیها پست میدم کلی پیش بینی میکنم که اکثرا هم اشتباه از کار درمیانB-(:D دیگران هم همینطور دست آخر کل اون گیمها قراره 15 ساعت گیم پلی داشته باشن ولی ما ساعتها و مدتها باهاشون عشق بازی میکنیم ازونطرف اگر معرفی نشده باشن چیزی برای بحث و تبادل نظر نیست. چیزی نیست که براش هایپ باشیم. ولی اگر احساس میکنن که بازیشون صد در صد نیست و ممکنه کنسل شه دیر معرفی کنن بهتره. اینجوری تو ذوق هوادارها میخوره.
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,246
نام
امیر حسین
مهم اینه که یک سری از دوستان اینجا چی میگن.تا جایی که یادمونه تا همین ماه پیش میگفتن کنسول ساز باید هرچقدر هم شده زود معرفی کنه بازی را تا ملت بفهمن کنسول را برا چی خریدن.حتی اگه نهایتا اون بازی می موند برا نسل بعد!!

باز خدا پدر مادر Michael Denny را حفظ کنه (یا در صورت فوت رحمت کنه) که اومد حرفی که ما چند ماه قبل می گفتیم را گفت بلکه مریدهاشون قبول کنن.
من هنوزم میگم کنسول ساز "باید" بازی هاش رو زودتر معرفی کنه!
و به همون دلایلی که قبلا گفتیم! نه فقط برای اونایی که کنسول رو خریدن مهمه و بفهمن چی در انتظارشونه و چه برنامه ای بچینند!
بلکه مخصوصا برای اونایی که کنسول رو نخریدن و باید بدونند کنسول علاوه بر بازی هایی که داشته، چه بازی هایی خواهد داشت!
مثلا من به عنوان فن یک بازی به نام آنچارتد، بدونم آنچارتد4ی قراره این نسل برای PS4 بیاد، حجت رو بر من تمام میکنه که کنسول رو بخرم!

حالا یک بازی هم یک نسل تاخیر خورد بین 20-30تا بازیی که ناشر تو یک نسل عرضه میکنه اونقدر به چشم نمیاد:D البته نه مثل Square Enix که همه بازی هاش هم ملت و هم بازی رو تو برزخ نگه میداره!

غیر از این موارد، از منظر شخصی....
با @benjohn موافقم! حال و هوای قبل از عرضه بازی ها کمتر از بازی ها نیست:D
همین الان بازی هایی که اینجا طرفدار دارن، تاپیک هاشون حسابی لذت بخشه!:x
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,731
نام
علی
چه زودتر معرفی کنه چه دیرتر مهم اینه که هر سال دارن کلی بازی انحصاری منتشر میکنند مثل 2017 و 2016 , لاین آپ 2018 هم حداقل تکلیف نیمه اولش مشخص شده که خیلی هم پره . لااقل بهتر از اینه که هیچی معرفی نکنند هیچی هم عرضه نکنند !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر