نقد و بررسی Wolfenstein II: The New Colossus

RED_BEARD39

Ghost of Sparta
کاربر سایت
May 16, 2009
6,360
نام
Ǝـــحـــســـان
90557327085991846029.png

در سال ۱۹۹۲ عنوانی تحت نام «Wolfenstein ۳D» روانه بازار شد و توانست تحولی عظیم را در بازی‌های شوتر سه‌بعدی ایجاد کند. اثری که از آن به عنوان پدربزرگ بازی‌های شوتر یاد می‌کنند و هم‌چنان یکی از تحسین‌برانگیز‌ترین بازی‌های شوتر تاریخ به حساب می‌آید. اگرچه پس از عرضه این بازی، سایر نسخه‌ها نتوانستند در حد شماره اول خود ظاهر شوند، ولی استودیو «MachineGames» با ساخت «Wolfenstein: The New Order» (به اختصار TNO)، موفق شد این روند خسته‌کننده را خاتمه دهد. TNO از نظر تاثیرگذار بودن، شباهت بسیار زیادی به شماره اول سری داشت و توانست با مکانیزم‌های جذاب، جدید و تکامل‌یافته خود در بخش مبارزات، ژانر شوترهای کلاسیک را دوباره احیا کند. حالا ۳ سال از عرضه آن عنوان می‌گذرد و سازنده دنباله مستقیم این عنوان را با نام (Wolfenstein II: The New Colossus» (TNC»، منتشر کرده است. سوال مهم این‌جاست، آیا TNC توانسته همانند نسخه قبلی تاثیرگذار باشد یا سازندگان آن فقط به تکرار کردن ویژگی‌های نسخه قبل بسنده کرده‌اند؟

نقد و بررسی Wolfenstein II: The New Colossus
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر