Ten years of Assassinations - تولد 10 سالگی Assassin's Creed

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
4qvw_img_20171113_225001.jpg

درود
به مناسبت 10 سالگی Assassin's Creed
10 سال پیش در همچین روزی اولین نسخه Assassin's Creed منتشر شد. این تاپیک جهت اینه که خاطرات 10 سال رو مرور کنیم و حتی بحث بشه که کدوم نسخه ها کارکتر ها رو بیشتر علاقه دارید و چرا ؟
ادامه یه سری توضیحات مختصر در مورد نسخه های اصلی سری به ترتیب انتشار هست و اگر جای تاپیک باید عوض شه، لطفا خود مدیریت این کار رو انجام بده. با تشکر


=================================

Assassin's Creed (2007)

10 سال پیش اولین نسخه Assassin's Creed منتشر شد. بازیی که در همون روز های اولیه تمام توجه ها رو به خودش جلب کرد. معرفی که فضای جدید و گرافیک فوق العاده متفاوتی رو نشون میداد. یه بازی جدید با مخفیکاری بالا که در قرن 12 و دوران جنگ های صلیبی جریان داشت. با معرفی Hidden Blade و مخفی شدن بین جمعیت و ... بازی به سرعت محبوبیت بالایی پیدا میکرد. بازی اون زمان زیر نظر کارگردانی Patrice Desilets و تهیه کنندگی Jade Raymond در حال توسعه بود. اون زمان مجله OPM مصاحبه ای رو داشت که ایده بازی اولین بار چطور ایجاد شده ؟ که Patrice جواب داد:
"در کالج روی فرقه های مخفی تحقیق میکردم که به یه گروه ایرانی برخوردم که خودشون رو اساسین میخوندند. اون موقع جمله معروفشون توجه من رو جلب کرد:

Nothing was true and everything was permitted

که یعنی دنیا یک تصور هست. و اگر شما خودتون رو به اندازه کافی آموزش بدید میتونید این تصور رو ببینید و ازش استفاده کنید. یعنی هیچ مرزی دیگه شما رو احاظه نمیکنه. در واقع جمله یعنی هیچ چیز اون طور که به نظر میاد نیست."

در واقع این تولد Assassin's Creed بود. اما همه چیز به کشتن سران جنگ صلیبی ختم نمیشد و موضوعات افسانه ای مثل تیکه های بهشتی و ... پشتوانه بازی رو جوری تنظیم کردن که هرکسی رو جذب میکرد. اما بعد از عرضه بازی شاید همه چیز در بهترین حالت نبود و خیلی ها به این موضوعات اشاره کردن. مهمترین این مشکلات، عدم تنوع بازی و ماموریت ها بود. به حدی که بعد از یه مدت به شکل خسته کننده میشد. اما منحصر به فرد بودن داستان و فضای بازی به حدی بود که پایه سری شد که تا به امروز ادامه داشته.

kycc_1.jpg

Assassin's Creed 2 (2009)

دو سال بعد نسخه دوم سری معرفی و عرضه شد. Assassin's Creed 2 از هر نظری فوق العاده موفق عمل کرد. نه تنها پتانسیل بازی جهت تغییر در فضا و رفتن به زمان های دیگه رو نشون داد، بلکه وسعت بازی چند برابر شده بود. دنیایی که برخلاف نسخه قبلی زنده بود و به حدی تنوع داشت که تا مدت ها خسته کننده نباشه. اضافه شدن ارتقا وسایل و انواع و اقسام سلاح های مختلف و ساخت ویلا و ... باعث شد تا بازی بازخورد خیلی مثبتی داشته باشه. داستانی که در یه اقدام جالب به دوره رنسانس رفت و فضای اون دوران و شهر ها رو به حدی فوق دقیق درآورد که هیچ راهی جز ستایش بازی نذاشت.

k87g_2.jpg

Assassin's Creed: Brotherhood (2010)

با وجود به شدت کامل شدن AC2، اما Brotherhood شاید از نظر خیلی تبدیل به بهترین عنوان سری شد. بازی هنوز ادامه داستان شخصیت نسخه دوم Ezio بود که حالا پخته تر شده بود. مکان بازی به رم رفته بود. و تفاوت های عمده ایجاد کرد که باعث بالا رفتن محبوبیت بالای بازی شد. اضافه شدن ساخت گروه و دستور دادن به اعضای گروه، نبرد روی اسب، اسلحه های جدید تر و مرگبار تر، ساخت بسیار پر جزئیات رم و وجود هزاران ماموریت و کار متفاوت که میتونست برای مدت ها هرکسی رو سرگرم کنه. همین مسائل باعث شد تا Brotherhood تبدیل به یکی از بهترین های سری شود.

ncdb_3.jpg

Assassin's Creed: Revelations (2011)

Revelations سومین نسخه ای بود که داستان اتزیو رو پیش میبرد و هنوز بر مبنای نسخه دوم ساخته شده بود. بازی همچنان نکات مثبت نسخه های قبلیش رو ادامه میداد. اما نوآوری های اضافه شده مثل فتح محل و قلاب و ... مواردی نبودن که بازی بتونه خودش رو متمایز کنه. تا این زمان دیگه سیستم بازی و پازل ها و این موارد تکراری شده بودن و بازی با وجود مثبت بودن اما نتونست موفقیت قبلی رو تکرار کنه. درواقع بازی به یه نفس تازه و تغییر ایجاد داشت و نشون میداد ادامه روند Assassin's Creed 2 دیگه امکان پذیر نیست.

thy1_4.jpg

Assassin's Creed 3 (2012)

یک سال بعد نسخه سوم بازی که از زمان Brotherhood در دست ساخت بود انتشار پیدا کرد. نسخه که قرار بود داستان سه گانه دزموند رو به اتمام برسونه و انتظارات زیادی ازش میرفت. اما بازی به شدت با بزخورد منفی طرفدار ها روبرو شد. چرا ؟ چون مواردی که بازی رو تبدیل به Assassin's Creed کرده بودن، تقریبا حذف شن. محل بازی به دوران جنگ داخلی آمریکا و شخصیت جدیدش Connor رفته بود. دیگه خبری از شهر های پرجزئیات و بالا رفتن از دیوار ها نبود. بلکه محیط های باز جنگلی و شهرهای کوچک تر جای نسخه های قبلی رو گرفته بودن. مسلما برای ادامه سری تغییرات لازم بود، اما این چیزی نبود که خیلی ها انتظار داشتند. در کنار این موارد بازی خیلی از انواع و اقسام ماموریت ها رو نداشت و شخصیت بازی تا حد زیادی نسبت به قبل بدون عمق و ضعییف تر ساخته شده بود که صدای خیلی ها رو در آورد. با تمام این تفاسیر AC3 سه گانه درموند رو به پایان رسوند.

rvo3_5.jpg

Assassin's Creed 4: Black Flag (2013)

عدم موفقیت نسخه سوم و انتقاد های زیاد باعث شد تا Ubisoft درست یکسال بعد نسخه چهارم رو معرفی کنه. این اولین بار بود که اسم افرادی مثل Ashraf Ismail و Jean Guesdon شنیده شد. با وجود متفاوت بودن نسخه چهارم، اما خوش ساخت بودن بازی به حدی رسید که بازخوردهای فوق العاده مثبتی رو داشت. درست بود که بازی بیشتر از Assassin's Creed بودنريال یک بازی در مورد دزدان دریایی بود. اما مکانیزم گیم پلی، داستان و شخصیت پردازی به حدی خوب و کامل بود که به شدت مورد استقبال قرار گرفت. بازیی که ساعت های دوباره میتونست خیلی ها رو سرگرم کنه و در کنار این های موسیقی Brian Tyler رو هم میشه اشاره داشت که فوق العاده به جو بازی کمک کرد. برای اولین بار شاید داستان بازی در مورد شخصیتی بود که اول به دنبال سود خودش بود و سپس با روند فوق العاده داستان تبدیل به عضوی از فرقه Assassin شد. این موفقیت ها بود که از همون زمان باعث شد Ubisoft آینده سری رو به دست این سری بسپره. بازیی که بعده های Assassin's Creed Origins نامیده شد.

aneu_6.jpg

Assassin's Creed Unity (2014)

با شروع نسل جدید مسلما Assassin's Creed از هر بعدی نیاز به تغییر داشت. سال 2014 بود که اولین عنوان Assassin's Creed با اسم Unity برای نسل جدید عرضه شد. بازیی که Co-op رو مانور زیادی روش میداد و دوران انقلاب فرانسه جریان داشت. از بعد گرافیک ظاهری، تغییرات به حدی بود که میشد نسل جدید رو تو خیلی از جاهای بازی دید و زنده بودن محیط پاریس به خوبی فضای انقالاب فرانسه رو انتقال میداد. اما مشکلات عمده تکنیکی در زمان عرضه، شخصیت پردازی به نسبت ضعییف Arno و داستان نه چندان جالب تا حد زیادی جلو موفقیت Unity رو گرفت. هرچند در ادامه با آپدیت های متعدد مشکلات تکنیکی تا حدی حل شد و با DLC ـه داستانی Dead Kings شخصیت آرنو بسیار بهتر شده بود. اما به قول معروف Damage was already done و برا درست کردن بازی دیر شده بود.

y0lz_7.jpg

Assassin's Creed Syndicate (2015)

Syndicate بعد از مشکلات Unity درست یکسال بعد عرضه شد و در دوران لندن ویکتوریا جریان داشت. برای اولین بار بازی دو شخصیت قابل بازی مذکر و مونث داشت که هرکدوم تو روش خودشون کارایی داشتن. بازی برپایه Unity بود و برای حل مشکلات تکنیکی به عقیده خیلی ها به نسبت افت کرده بود. اما نداشتن مشکلات تکنیکی باعث شد تا با دید مثبت تری به بازی نگاه کرد. هرچند بازی عمق کمی در گیم پلی داشت و داستان و شخصیت ها خیلی از طرفدارهای سابق رو جذب نکردن. البته این تفاوت عقیده همیشه در مورد Syndicate وجود داشته و من اینجا شاید تجربه خودم روی این متن تاثیر داشته باشه.

p4xb_8.jpg

Assassin's Creed Origins (2017)

سری در سال 2016 بعد از مدت ها اولین سالی بود که هیچ نسخه ای از AC عرضه نشد. Ubisoft اون زمان عنوان کرد که نسخه جدید AC که قرار بود تغییرات زیادی داشته باشه، هروقت آماده باشه نمایش داده میشه. سال 2017 رسما نسخه جدید بازی توسط Ubisoft Montreal معرفی شد. بازیی که تغییرات عمده ای نسبت به نسخه های پیشین داشت و به مصر دوران بطلمیوس ها قبل از حمله جمهوری رم رفته بود. بازی به شدت Open world تر شده بود، المان های RPG نقش پررنگ تری گرفتند، داستان های فرعی چزئیات بسیار زیادی پیدا کردند و سیستم بازی و نبردها هم دچار تغییرات زیادی شدند. Origins بازی هست که ساعت میتونه هرکسی رو سرگرم کنه. تقریبا پرچزئیات ترین محیط نسل، و وجود انواع و اقسام آزادی عمل ها و کارهای متفاوت بازی رو تبدیل به یکی بهترین ها در سری کرده. البته شاید اگر سیستم نبرد بازی کمی بیشتر روش کار میشد، نتیجه بهتری میگرفتن. اما Origins بدون شک پایه مستحکم و کاملا مثبتی هست برای نسخه های بعدی سری.

t4n6_9.jpg

=================================

شخصیت ها:

Altair: شخصیتی مرموز و تقریبا بدون دیالوگ که در نسخه اول معرفی شد. اما با وجود نبود عمق داستانی زیاد برای الطیر، همه منحصر به فرد بودن و مرموز بودنش باعث شد تا طرفداران زیادی در سری داشته باشه.

jdwg_10.jpg

Ezio: شخصیت نسخه دوم که از زمان تولد تا دوران پیری رو در سه نسخه مشاهده کردی. فردی که پرد و برادرش رو از دست داد و تبدیل به یک اساسین شد. اما در ادامه باز هم پیشرفت میکرد و تبدیل به یکی از لیدرهای اساسین ها و اسطوره های فرقه شد. در این بین کمک زیادی از افرادی مثل داوینچی و ... هم داشت که خود به خود به عمق داستانی سه گانه Ezio اضافه میکردن. اما خب این سه نسخه به حدی روی شخصیت اتزیو کار کرد که شاید تا مدت های کارکتری در سری نتونه جاش و محبوبیتش رو بگیره

kto6_11.jpg

Connor: احتمالا کانر شخصیتی هست که کمترین محبوبیت رو بین تمام کارکتر ها داره. عمق داستانی ضعییف و شخصیت پردازی نه چندان جالب کانر باعث شد تا کلا زود از یاد بره.

nj6z_12.jpg

Edward Kenway: کارکتر اصلی نسخه چهارم که به عنوان یک دزد دریایی وارد بازی شد و برای منفعت خودش کشتی به دست آورد و از اسم اساسین ها استفاده کرد. اما روند داستانی و شخصیت پردازی نسخه چهارم به حدی خوب بود که بیشتر طرفدارها تبدیل شدنش در انتهای بازی به یک اساسین رو با انگیزه های متفاوتش قبول میکردن

kcuq_13.jpg

Arno Dorian: آرنو کسی که پدرش کشته شد و توسط یکی از تمپلار ها بزرگ شد. روند داستانی Unity هم به گونه ای بود که زیاد جای علاقه برای آرنو در بین طرفدار ها نذاشت. هرچند dlc ـه Dead Kings در پخته تر شدنش تاثیر به سزایی داشت.

5xii_14.jpg

Jacob and Evie Frye: خواهر و برادر های "فرایی" که متفاوت ترین شخصیت ها در تمام سری بودن. اما دقیقا مثل خود Syndicate این دو هم بین طرفدارهای سری موافق ها و مخالف های خودشون رو دارن که بهتره از نظر دید من چیزی نوشته نشه تو پست اول :D

0klp_15.jpg

Bayek: شخصیت نسخه Origins که به دلایل مسائلی داخل اسپویل قرار میگیره. اگر بازی رو تموم نکردید به هیچ عنوان متن رو نخونید:
بایک شاید بشه گفت یکی از بهترین شخصیت های سری هست. برخلاف نسخه های قبلی که همه اساسین ها از اول ناشناخته بودن در بین مردن، بایک از افرادی بود که به عنوان یک Medjay (مجای - محافظ فرعون ها در حکومت باستانی مصر) وارد بازی شد. در بین تمام مردم شناخته میشد و با روند داستانی به مرور تبدیل به شخصیت تاریک تری شد و سرانجام فرقه اساسین ها رو در مصر راه انداختن. این زمانی بود که دیگه تو تاریکی کار میکردن و کسی نمیشناختشون. شاید یکی از بهترین و متفاوت ترین روند های پخته شدن یه شخصیت بوده باشه از نظر من البته.

bffd_16.jpg
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
احسنت بر تو که همچین تاپیک مهمی رو زدی :D

بنظر من واقعا ACO بهترین بازی توی سریه. چه از نظر گیمپلی چه داستان و شخصیت پردازی چه گرافیکی. همه چیز عالیه واقعا.

یکی از بهترین شخصیت های سری رو داشت بایک. واقعا مرحبا به اینا که همچین چیزی رو تونستن بسازن. اولین اسسینی بود که ماجراجویی توش حس و حال واقعی داشت، مقبره ها فوق العاده بودن ( از تومب ریدر هم باحال تر بودن حتی :)) ) و مبارزاتشم بلاخره بعد از N تا نسخه چالش برانگیز شده بود.

داستانشم خیلی خوب نوشته بودن. شخصیت پردازی ها هم به شدت قوی بود. جزو معدود AC هایی بود که داستان به شدت تاریک و تلخی داره :D
خوشحالم که دقیقا 10 ساله که فن این بازیم :D انشالله نسخه های بعدی هم به همین اندازه Origins خفن باشن.
 

Sɯαsƚikα

April 26 , 2016
کاربر سایت
Jan 2, 2013
4,620
نام
peɪmɑːn
مطللب واقعا عالیه ، خسته نباشید !
به این سرعت همـ واسه ده سالگیه این مجموعه آماده شد عجیب غریبـه ! آیا شما با سرعت نور نسبت دارین ؟! :think: :D
فقط کاش اون عکس 10سالگیه اسسین همـ مورد استفاده قرار میگرفت . :triumph:
به احتمال زیاد حس نوستالژیکش این وسط بیتاثیر نیست اما بهترین شخصیت مجموعه اسسین واسه من Altair هست و شاید دلیلش همون نکته ست که شما گفتین : رمـز و رازش دلیل اصلیه جذبه اش هست و نه اولین بودنش ! :D
 
آخرین ویرایش:

Morgoth Bauglir

The Fallen Vala
کاربر سایت
Aug 12, 2017
1,115
نام
Melkor
از لحاظ اتمفسر نسخه اول رو بیشتر از بقیه نسخه ها دوست داشتم.الطیر هم واقعا خیلی ازش خوشم میاد به خاطر همین مرموز بودن و خفن بودش:D

پ ن:حیف دستمون به origins نمیرسه فعلا:(
 
آخرین ویرایش:

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
مرسی بابت ایجاد تاپیک
البته به همسر بایک به عنوان شخصیت قابل بازی و یکی از خالقین فرقه قاتلین اشاره ای نشد تعجب کردم :D هر چند شخصیت خیلی بی خودی هست
 
  • Like
Reactions: Timeless One

mentor

کاربر سایت
Nov 26, 2013
113
با تشکر از استارتر تاپیک!
واقعا حیفه صحبت از سری اسسین بشه و اسمی از Jesper Kyd برده نشه کسی که آهنگسازی نسخه های اولیه سری (یک و دو و برادرهود) رو برعهده داشت. و انصافا فضاسازی و اتمسفر خوب اون نسخه ها درصد زیادیش رو مدیون ایشون بود.
برای نمونه به این ترک که موقع رسیدن به دروازه شهر acre نواخته میشد گوش بدید یا این یکی. لامصب خود اتمسفره :D
 

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
آقا مرسی از پیشنهاد هاتون :D کل هدف تاپیک همینه دیگه. اون بالا فقط یه توضیح مختصر که بعد نظر بدیم چی رو بیشتر دوست داشتیم و تو کدوم نسخه، یا از چی بدمون میومده

===================
من به شخصه بخوام نظر خودم رو بدم به ترتیب سر نسخه ها:

AC brotherhood
Origins
AC2
AC4

Brotherhood تو زمان خودش از همه جلو تر بود. اما خب مسلما بهترین نسخه تا اینجا بهتر از Origins من ندیدم به شخصه :D البته واقعا باید Jasper رو هم یادی بشه ازش به خاطر ساخت تم اصلی
 
آخرین ویرایش:

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
ممنون از تاپیک، به نظر من بهترین عنوان سری بدون شک یونیتی هست، یه اسسین کلاسیک با داستان خیلی قوی بدون بخش‌های اضافه مثل اسب‌سواری و کشتی‌سواری یا شکار و این حرف‌ها!:D
کلا Amancio به نظرم بهترین کارگردان سری هست حتی Revelations هم یه نسخه کامل و به بلوغ رسیده Brotherhood و نسخه دوم بود، از اون‌طرف شماره ۴ هم عنوان جذاب و خیلی خوبی بود ولی چندان شبیه اسسین‌های قبلش نبود اوریجینز هم که هنوز بازی نکردم ولی در کل میشه گفت تو ساخت اسسین‌ها اشرف نقطه مقابل Amancio هست!:D
 

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,780
نام
نریمان
پست اول بسیار عالی هست. خسته نباشید. \m/
به شخصه اگه بخوام رده بندی کنم:

1. AC2
2. AC Origins
3. AC Brotherhood
4. AC Black Flag
5. AC Rogue
6. AC Revelations
7. ACIII
8. AC Syndicate
9. AC1
10. AC Unity

شخصیت ها:

1. Ezio
2. Bayek
3. Edward
4. Shay
5. Frye Twins
6. Altair
7. Arno
8. Connor

البته اینو باید در نظر بگیریم که اتزیو 3 تا بازی داشته و به همین دلیل از شخصیت پردازی کامل تری برخوردار هست. اگه شایعات درست باشن و Origins هم یک 3 گانه باشه، بایک میتونه رقیب جدی برای اتزیو باشه. :D
 

reydge

کاربر سایت
Feb 19, 2012
1,010
نام
محمد
به به عجب تاپیکی دست استارتر درد نکنه :-bd
شخصا معتقدم کاری که Revelations با AC کرد فت من و کید با هیروشیما و ناکازاکی نکردن.AC از روز اولش یه بازی بود که عناصر داستانی و پیچیدگی های روایی رو با گیم پلی سطح بالا جمع بسته بود و مهم ترین کلید پیروزیش هم همین بود.الطایر و اتزیو هم دقیقا شخصیتشون بر همین اصل نوشته شد.ولی Revelations رسما فاتحه ی عناصر داستانی رو خوند و از همونجا سراشیبی AC شروع شد و هنوز که هنوزه ادامه داره.شخصیت دزموند با وجود درصد گیم پلی پایین ولی نقشی بسیار مهم در روند داستانی داشت و ارتباط بین الطایر و اتزیو چیزی بود که همه فن های بازی براش انواع نظریه ها رو بررسی می کردن.
از AC3 زیاد ایراد داستانی نمی گیرم چون چیزی که Revelations تحویلش داد عملا یک خرابه ی داستانی بود.البته گیم پلی بازی نیاز به کمی تغییر داشت اما AC3 لطف کرد و گیم پلی رو به زیباترین حالت ممکن تخریب کرد تا عملا چیزی از هویت اصلی AC باقی نمونه
باقی بازی های سری در کمال احترام بازی هایی خوب یا بد یا متوسط هستن.مثلاBF یک بازی بسیار بسیار فوق العاده ست ولی یک AC بسیار بده.
AC اصلیم آرزوست :(
 

Sɯαsƚikα

April 26 , 2016
کاربر سایت
Jan 2, 2013
4,620
نام
peɪmɑːn
ممنون از تاپیک، به نظر من بهترین عنوان سری بدون شک یونیتی هست، یه اسسین کلاسیک با داستان خیلی قوی بدون بخش‌های اضافه مثل اسب‌سواری و کشتی‌سواری یا شکار و این حرف‌ها!:D
کلا Amancio به نظرم بهترین کارگردان سری هست حتی Revelations هم یه نسخه کامل و به بلوغ رسیده Brotherhood و نسخه دوم بود، از اون‌طرف شماره ۴ هم عنوان جذاب و خیلی خوبی بود ولی چندان شبیه اسسین‌های قبلش نبود اوریجینز هم که هنوز بازی نکردم ولی در کل میشه گفت تو ساخت اسسین‌ها اشرف نقطه مقابل Amancio هست!:D
مـن یه جا خوندمـ این تیمـ Unity ساز نیست و نابود شدن دیگه اثـری ازشون تو یوبیسافت نیست ...
مثلـا همین Alex Amancio گیمـ ساختن گذاشته کنار الان تو یـه موسسه سرمایه گذاری کار میکنه! بهرحال در حق Unity واقعا ظلمـ شد ، اگه اون مشکلات فنیش گریبانگیرش نمیشد و همون تیمـ ادامه میدادن واقعا یه شاهکار در انتظارمون بود اما نه شانس با ما یار بود نه با سازنده هاش ! :D
البته من اوریجین از بهترین اسسینها میدونمـ اما در هر صورت حیف اون تیمـ ، کارشون درست بود .
 

PrinceofPersiα

کاربر سایت
Jul 4, 2006
3,462
ترتیب AC ها برای من اینجوریه:
Brotherhood
Origins البته هنوز تموم نکردم ولی خب 50 ساعتی بازی کردم. شاید بعدا جابجا بشه. :D
AC: II
AC: I
AC: III
AC: Unity و IV و Syndicate و Rogue هم این پایینا با هم رفاقت دارن :D
--------------------
این آهنگساز Origins هم دهن منو سرویس کرده. خیلی Soundtrack های بازی خوبن.
 

Wrath of Legion

کاربر سایت
Jul 26, 2017
318
بهترین اساسینز کرید برای من فقط AC1 باقی میمونه. یه جو خوفناک conspiracy theory توش جریان داشت که تو هیچکدوم از ACـهای بعدی ندیدم. هرچند که خیلی از قول هایی که در رابطه با AC1 داده بودن تازه توی AC2 اجرا شد.

اصلا اون سال 2007 یه سال فراموش نشدنی بود برای من. و کلی جهش گرافیکی، جهش گیمپلی و جهش داستانی رو مثل بایوشاک و COD: MW1 و Orange Box و استالکر ... توی بازیهای ویدئویی اون سال تجربه کردم. البته آشغال هایی مثل MOH: Airborne و NFS: Prostreet هم داشتیم. :D
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد
رتبه بندی من هم به این شکله :D
AC: Black Flag
AC: II
AC: Unity
AC: I
AC: Origins
AC: Brotherhood
AC: III
AC: Syndicate
AC: Revelation

البته از Unity تا Brotherhood تقریبا تو یه سطح واسم بودن. ولی AC: I مشخصا خاص ترین عنوان سری هست و حس و حالش فراموش نشدنیه، ولی خب مشکلاتی تو گیم پلی داشت که به تجربه کلی بازی لطمه میزد. به نظرم Origins یه جورایی حکم نسخه اول رو داره و میتونه پایه گذار یه شروع مجدد برای این سری باشه.
 
  • Like
Reactions: Milad_HW and H^D^

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر