PlayStation Ghost of Tsushima

سازنده
Sucker Punch
تاریخ انتشار
July 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5

GUѦRDiAN

کاربر سایت
Jun 25, 2011
984
نام
Esmaiel
@Amin.AP
@Akiba
@PEDRAMGOLCHIN
@ArianAwesome
@NaViiDii

بازی ک در مجموع خیلی خشن تر و رئال تر از inFAMOUS هست در این شکی نیست اصلا ! یعنی با توجه به تریلر و به خصوص این گیف میگیرید چی میگم (به چند ثانیه آخر و اونجایی ک کاتانا رو فرو میکنه کامل تو بدن طرف و خون می پاشه اطراف دقت کنید :D)

ddoo_5l0q887x0i201.gif
 

NERO 7

سرباز ISA ، سر سپرده‌‌ رادك
کاربر سایت
Apr 10, 2011
4,666
با اين كانسپت ارت ها بايد خون گريست :|

با اين كه واقعاً هايپ ام براي بازي هاي يه حد زيادي پايين اومده اما از ابتداي معرفي ايش بدجور هايپ ام براش :|
اميدوارم فقط تو مايه Infamous نخوان بسازنش ، نمي دونم چه جوري توضيح بدم ولي برخي سازنده‌ها انگار يه سري كد و بيلد هارو تو بازي هاشون هي كپي پيست مي كنن :|

بازي بايد يه چيز خوف جهان باز به شدت جاپونيزه شده باشه ادم كف و خون قاطي كنه
 

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
2,400
نام
امین
ولی دمشون گرم خدایی استودیوهای سونی یهو 180 میزنن یک آی‌پی کاملا جدید خلق میکنن که هیچ ربطی به کارهای قبلیشون نداره. خدایی خیلی ball و ساپورت جانانه میخواد. خدا سونی رو برای این صنعت حفظ کنه :D! نمایش بازی هم توی E3 مطمئنم یک چیز فوق‌العاده‌ای میشه و مشخصه سونی خیلی روش حساب باز کرده. یک بازی سامورایی جهان باز توی دوران فئودال ژاپن... اوووف به قولی میگن A dream comes true :D!
 

ArianAwesome

کاربر سایت
Aug 24, 2014
1,483
من شخصا با اینفیمس 1 و 2 زندگی کردم
به معنای واقعی کلمه!
بر عکس خیلی با سکند سان حال نکردم نه شخصیت دلسین در حد کل بود نه طراحی شهر و مراحل و کلا کانتنت بازی
ولی به این بازی به شدت امید دارم و بنظرم حکم هورایزون برای گوریلا رو داره!
قشنگ ساکرپانچو میکشه بالا
 

reza_cowboy

کاربر سایت
Jan 31, 2012
1,177
نام
رضا
وقتی به این بازی فکر میکنم مغزم سوت میکشه!!!!
انقدر آرزو براورده نشده در رابطه با گیم تو تاریخ ژاپن دارم که بعضی اوقات دلم برا این بازی میسوزه چجوری میخواهد این عطش من و امثال منو خاموش کنه.
ولی ایمان دارم که این بازی میتونه حداقل نهایت سودو بخاطر کمبود بازی زیبا با سبک سامورایی تو ژاپنو ببره و جاپاشو برای ادامه سریش تو اولین قدم محکم کنه.
 

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
اطلاعات لیک شده از بازی که بسیار هیجان انگیز به نظر میرسه
ممنون از دوست خوبم سپهر اسدی


۱- سامورایی ها بسیار مورد احترام بوده اند. برخی از افراد وقتی جین(شخصیت بازی) می اید به احترامش تعظیم میکنند اما برخی نیز از سامورایی ها میترسند و هنگامی که جین می اید پنهان میشوند. برخی از آنها به جین حمله میکنند تا شاید مهارت خود را ثابت کنند یا چیزی با ارزش از او بدزدند. این نکات باعث میشوند تا فضای بازی زنده به نظر برسد. صدا های ژاپنی در اصل بهترین برای درک حس اصلی و حماسی سامورایی است. اما زبان انگلیسی در این بازی به خوبی کار شده است.

۲- دموی E3 بیشتر تمرکز بر سفر با اسب و رفتن از نقطه آ به نقطه ب، نبرد سامورایی و نبرد شبح وار یا نینجا را دارد. سیستم هدف گیری شباهت زیادی به عناوین Tenchu و MGS دارد؛ اما در هنگام نبرد مانند عناوین NiOh و For Honor است. نبرد حالت های مختلفی خواهد داشت.

دشمن شما باهوش خواهد بود و نمیتوانید پشت سر هم به او حمله ور شوید‌. از آنجایی که دشمن گارد خواهد گرفت و یا به شما شبیخون خواهد زد. نبرد دارای صحنه های متعددی است. بستگی به نوع حمله شما، سر از بدن دشمن جدا یا یکی از اعضای او جدا میشود. بازی بدون شک دارای رده بندی M خواهد بود.

دشمنان شما تنها با یک یا دو ضربه خوب از پا در می آیند. و شما نیز به مانند آنها آسیب پذیر هستید‌. هر منطقه دارای داستان و کوئست لاین خود است. و تنها به این شکل نیست که شما سربازان را ببرید و روستایی را تصرف کنید. روستا ها میتوانند توسط مغول ها غارت شوند، اگر کوئست لاین را به خوبی پیش نبرید. بازی دارای دو شهر مرکزی و بسیاری روستا ها و مناطق کوچک است (مانند ویچر)

۳- در روند بازی NPC هایی هستند که به شما راه نینجا بودن را آموزش میدهند. این میتواند یک روند متفاوت و غیر محترمانه در زمینه مبارزه باشد. با این وجود نیز جین به خودی خود نمیداند که چگونه یک شوریکن را پرتاب، از کونای استفاده صحیح و از مواد شیمیایی مانند زهر ها و تله انفجاری استفاده کند و از بتواند با طناب برای رسیدن سریع به سقف ها استفاده کند.

داستان دارای دو درخت توانایی است. یکی سامورایی است که به مبارزه با شمشیر، تیر و کمان و دفاع کردن تمرکز دارد. دیگری روح است که شامل مخفی کاری و کیمیاگری است. توانایی های سامورایی از ابتدا باز هستند. اما برای باز کردن توانایی های روح باید کار های خاصی را انجام دهید.

انتخاب سامورایی یا روح بودن بر عهده شما است. جین به همراه لباس سامورایی خود نمیتواند از ساختمان ها بالا برود یا شنا کند. از آنجایی که لباس او بیشتر در برابر دفاع در برابر ضربات مقاوم است. اما شما میتوانید در روستا ها با خوابیدن روز را به شب برسانید، تا بتوانید ماموریت را به روش روح ادامه دهید. انتخاب با شماست. با این وجود ما راهکار سامورایی را پیشنهاد میکنیم.

فکر کنید که بالا رفتن از ساختمان ها به اندازه Assassin's Creed سریع است و طناب اندازی مانند Tenchu نیز آن را سریع تر می‌کند.

شما لازم ندارید تا همیشه لباس روح خود را به تن داشته باشید. از آنجایی که ممکن است برخی شما را با قاتلین اشتباه بگیرند و به شما کنند. پیشنهاد ما این است که در روز سامورایی و در شب روح باشید. البته لازم به ذکر است که برخی ماموریت ها فقط در هنگامی که در لباس سامورایی هستید برایتان موجود است. همچینین برای لباس روح. دو جانبه بودن در بازی بسته به انتخاب شما دارد
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر