نقد و بررسی Total War: Warhammer II

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد

snnn_total-war-lizardmen.jpeg

وارد شدن به دنیای «Warhammer» احتمالا بزرگ‌ترین تحول چند سال گذشته در سری توتال وار بوده که «Creative Assembly» ایجاد کرده است. «Total War: Warhammer II» نه تنها ادامه موفقی بر نسخه اول است، بلکه با تغییراتی که در آن ایجاد شده، می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین نسخه‌های سری از زمان «Shogun 2» یاد کرد. ادامه‌ای که بر خلاف نسخه‌های گذشته، داستانی بسیار درگیرکننده‌تر به بخش تک‌نفره بازی اضافه کرده و تمرکز بسیار بیشتری بر روند اتفاقات و حوادث دارد. به طور سنتی زمانی که امپراطوری بزرگی در سری توتال وار ایجاد می‌شد، روند بازی به سمت تکرار پیش می‌رفت که در این نسخه تا حد زیادی به لطف اضافه شدن داستان خطی‌تر در کنار گسترش قلمرو، برطرف شده است.

داستان از جایی شروع می‌شود که میلیون‌ها سال پیش، نژادی باستانی از فضای دوردست، به دنیای وارهمر وارد شدند و نژادهای آن را در برطرف کردن نیازهایشان و نبرد با نیروهای «Chaos» به وجود آوردند. اما به دلایلی دروازه‌هایی که نژاد باستانی از آن گذشته بودند از میان رفتند و لژیون‌های Chaos در سرتاسر دنیا پخش شدند. در این زمان بود که دو قهرمان High Elf ها (های الف) Aenarion (اناریون) و Caledor (کلدر) به مقابله برخواستند. این دو موفق شدند نیروهای Chaos را در Ulthuan شکست دهند و کلدر با استفاده از جادو، انرژی نیروهای Chaos را در اختیار گرفت تا آن‌ها را از سرزمینشان دور کند. سپس کلدر به همراه جادوگر اعظم نژاد Lizardmen (لیزاردمن) به نام Slaan (اسلان) و مجددا با استفاده از جادوهای بسیار قدرتمند، طوفانی همیشگی را با نام Vortex (ورتکس) به وجود آوردند که انرژی نیروهای Chaos را می‌گرفت و آن‌ها را از میان می‌برد تا دیگر نتوانند وارد دنیا شوند...

نقد و بررسی Total War: Warhammer II - بازی سنتر


====
بر اساسی تصمیمی که گرفته شده، نقدهایی که بر روی صفحه اصلی ارسال می شوند ابتدا در این انجمن قرار گرفته و بعد از مدتی به انجمن نقد و بررسی منتقل خواهند شد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر