کوجیما هم اکنون در حال کار بر روی اسکریپت بازی «Death Stranding» است

گفتگو در 'اخبار بازی ها' ایجاد شده توسط Ali Rz, ‏Oct 10, 2017.

  1. عضو تحریریه

    ارسال ها:
    109
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 1, 2015
    نام:
    علی
    اخیرا کوجیما صحبتی کرده است، در مورد اینکه روند توسعه عنوان «Death Stranding» الان در کجا قرار دارد.

    [​IMG]ما از زمان معرفی Death Stranding اطلاعات کمی از آن شنیده‌ایم، هنوز ما تاریخ انتشار بازی را نمی‌دانیم؛ اما بی‌صبرانه منتظریم که دست‌پخت جدید کوجیما و تیم او را بچشیم.

    این عاملی است که باعث می‌شود، نسبت به شنیدن اطلاعات جدید برای این عنوان هیجان‌زده باشیم. با توجه به توییت جدید کوجیما، ظاهرا وی در حال نوشتن اسکریپت این بازی است.

    همچنین کوجیما جزئیات دیگری منتشر نکرد، بازی هنوز بدون تاریخ انتشار است، اما انتظار داریم که دو سال از انتشار آن فاصله داشته باشیم.

    منبع

    Read the whole post here.
     
    .:GHOST:., Octienne, Pro_Me و 24 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    196
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 6, 2016
    خب مشخصه که شما شماره های قبلی این فرانشیز رو بازی نکردی و فوقش چنتا تریلر ازشون دیدی نه بیشتر. mgs همیشه بازی تاپی بوده (از همه نظر) ولی در mgsv با open world شدن دچار یک گسستگی شدید در روند اصلی داستان شد و این باعث شد که اون اتمسفر دوست داشتنیش بکلی از بین بره، گرچه هنوز گیم پلی با کیفیتش و کاراکترهای دوست داشتنیش از خیلی بازیهای دیگه جلو هست.
     
    gamer1998y و soheil_63 این نوشته را Like کرده اند.
  3. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,253
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 9, 2007
    نام:
    امیرحسین
    کوجیما توی MGS V می خواست یه داستان غیر عادی (از لحاظ ساختاری، مثل پورتال ها که هیچ ساختار داستانی رو رعایت نمی کردن تقریبا و یکی از اهداف اصلیشون هم همین بود) درست کنه و اومد حس Phantom Painـی که اسنیک و بقیه دارن رو با حذف یهویی و Unsatisfying شخصیت منفی وسط داستان و ادامه دادن داستان بدون اون ایجاد کنه. خوب روی کاغذ خیلی ایده جالبیه و واقعا هم جواب داد و کل فن بیس اون احساس درد رو می کردن بعد از پایان بازی:D اما مسئله اینه آیا اصلا ایده خوبی هست که تو هدفت رو "ایجاد یکی از بدترین و آزار دهنده ترین حس های دنیا توی گیمر" قرار بدی؟ به نظرم نه و به همین دلیله که با اینکه کوجیما به هدفش به بهترین نحو ممکن رسید اما تقریبا 90 درصد افراد حالشون از داستان MGS V بهم می خوره.
     
    gamer1998y و virtual30t این نوشته را Like کرده اند.
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,590
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 15, 2011
    نام:
    محمد
    متال گیر 3 که باس فایت هاش خفن تر بودند:D خصوصا حضرت the end با اون طوطیش :D به طور کلی هم به نظرم شماره سوم از همه بهتر بود (با احترام به شماره اول ) باس فایت هاش معرکه بودند لول دیزاینش عالی بود کات سین هاش هم اصلا مدت زمانش اذیت نمی کرد و خیلی عالی بود
     
    gamer1998y, Milad_HW, soheil_63 و یک نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  5. !D.VA 1, Bad Guys 0 سردبیر تحریریه

    ارسال ها:
    24,752
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 6, 2007
    نام:
    محمد
    من تو شماره های اصلی فقط شماره دوم رو درست و حسابی بازی نکردم، نسخه فرعی هم چون زیاد داره یه سری رو بازی کردم و یه سری رو بازی نکردم :D حالا اینکه چطور تشخیص دادید من شماره های قبلی رو بازی نکردم مشخص نیست :D
     
    Phantom Pain V, IMANOKA و Daedalus این نوشته را Like کرده اند.
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    405
    تاریخ عضویت:
    ‏May 23, 2016
    نام:
    امیر
    جالبه که در بحث داستان mgs هیچکس به نسخه دوم اشاره نمیکنه!
    یعنی به نظرم با اختلاف زیاد فلسفی ترین و پیچیده ترین داستان این سری مربوط به این نسخه بود.
     
    gamer1998y, ps3_360_wii, REZA TAEL و یک نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    196
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 6, 2016
    پس چطوریه که از اتمسفر نابِ این فرانشیز و نابود شدنش در MGSV خبر ندارید؟؟! :) همون احتملاً نسخه های فرعی رو بازی کردید. اونا اصلاً حس و حال نسخه های اصلی رو ندارن)
     
    آخرین ویرایش: ‏Oct 12, 2017
    gamer1998y و Akiba این نوشته را Like کرده اند.
  8. کاربر سایت

    ارسال ها:
    11,493
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 13, 2006
    نام:
    ماکان
    چرا فکر میکنی نظر شخصیت یه فکته؟ من همه این چیزهایی که میگی رو میپذیرم، کامل هم درک میکنم اما صرفا به عنوان نظر شخصی فرهود نه یه فکت. برعکس از نظر من کارگردانی کات سین های MGS4 نه تنها بد نیست بلکه خصوصا برخی مواردش تو کل صنعت گیم بی بدیله. مثل سکانس اپنینگ بازی که داره جنگ تو خاورمیانه رو نشون میده، نریتور اون دیالوگ های تاثیر گزار رو میگه و وحشتناک تر از همه لاو تم پخش میشه. واقعا من شخصا رو دست این سکانس چیزی ندیدم. بگم ان میلیون بار دیدم دروغ نگفتم. یا مثلا همون سکانس مریل و آکیبا که میگی لوسه، درسته این ایده تو فیلم دزدادن دریایی کاراییب بود اما واقعا اجرای خیلی خوبی داشت. تو یه بازی بیار که سکانس اکشن تو لول مبارزه رایدن و ومپ داشته باشه. خدایی جز کوجیما کی میتونه همچین سکانس هایی رو کارگردانی کنه؟

    من نمیگم MGS4 بی عیب و نقص بود، مثلا خودم از یه سری اتفاق های که آخرش افتاد خوشم نیومد. مخصوصا رایدن. باگ هم کم نداشت ولی روی هم رفته بازی شاهکاری بود. حداقل برای من و خیلی های دیگه جزو بهترین تجربه های نسل قبله.

    نه وارد نیست:D

    ببین ما جایی قانون نداریم که کات سین باید کم باشه یا زیاد. کامل به سلیقه کارگردان و بودجه پروژه ربط داره که کات سین زیاد بسازه یا نسازه. منتها بحث اینه که خیلی ها حتی اگه بتونن کات سین زیاد نمیسازن چون بازیشون رو دیگه کسی بازی نمیکنه. اصولا کات سین زیاد به نفع هیچ بازی نیست و هیچ کس نمیخواد مخاطب بیننده باشه تا بازی کن. منتها این وسط کوجیما شاید تنها آدم تو تاریخ صنعت گیم باشه که میتونه بیاد سه برابر زمان گیم پلی بازی کات سین بزاره و داستان بگه و باز هم مخاطب خودش رو داشته باشه. چون واقعا داستان گو وحشتناک خوبی هست و کسی نمیتونه اینو انکار کنه. حالا نتیجه اینه که MGS تبدیل شده به یک بازی داستان محور که همه میدونن کات سین های زیادی داره و مسلما این بازی برای همه ساخته نشده. کسایی میتونن با MGS ارتباط برقرار کنن که به داستان و فیلم علاقه زیادی دارن و از ترکیب این مدلیش با بازی بدشون نمیاد. منظورم من اینه. اگه تو دوست داری یه بازی رو انجام بدی که گیم پلی بولد باشه و توش 18 ساعت کات سین نبینی خوب باید گزینه های دیگه ای رو انتخاب کنی. MGS برای تو ساخته نشده اصلا. ولی اگه میای سمتش دیگه حق نداری قر بزنی این چرا انقدر کات سین داره:D

    یه مثال دیگه مثلا Persona هست. الان بیای P5 رو بازی کنی، شاید دو ساعت هم دوام نیازی. پر از دیالوگ و کات سین و ... در این حد که مثلا از مدرسه میخوای بری خونه باید سه تا خط مترو عوض کنی و با 50 نفر صحبت کنی:D یکی بخواد یه RPG نوبتی بازی کنه که بیشتر اکشن باشه و حوصله دیالوگ خوندن و کات سین و این چیزارو نداشته باشه اصلا نباید بیاد سمت Persona. چون پرسونا اینه. اصلا یه جورایی سوشال سیمولیشنه. ولی اگه امد P5 بازی کرد نباید ایراد بگیره بگه این چرا انقدر دیالوگ داره و چون تو فولان بازی خوب این همه دیالوگ و کات سین نیست پس P5 آشغاله.
     
    آخرین ویرایش: ‏Oct 12, 2017
    majidred2011, AMIN-SCORPION, RED_BEARD39 و 13 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  9. کاربر سایت

    ارسال ها:
    11,493
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 13, 2006
    نام:
    ماکان
    درود بر تو.

    بهترین قسمت MGS از نظر من شماره دو هست. اصلا یه چیز عجیب و استثنایی هست.
     
    gamer1998y, REZA TAEL, ( Layken ) و 2 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  10. کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,179
    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 25, 2007
    نام:
    طائل
    خودِ پلنگ از کات سین زیاد کشید بیرون اخرین بازیشو اینطوری ساخت(من بازی نکردم حقیقتش :D) بعد ماکان میگه هر کی کاتسین زیاد دوست نداره نباید بیاد سمت متال گیر :D

    مشکل فرهود اینه با استاندارهای 2017 داره بازی 2007 رو نقد میکنه،امکان نداشت فرهود بتونه دقیقا در سال 2007 از این شیوه نقد کردن استفاده کنه. اما الان به تعداد بازی های بزرگی که سعی میکنن از رو گیم پلی و طراحی محیط و یا archeology قصه بگن بیشتر شده،و همین طور آگاهی مخاطب هم نسبت به این نوع قصه گویی بیشتر شده،واسه همین این الان که بر میگرده بازی 2007 رو نقد میکنه چیز جالبی در نمیاد... دیگه فکر نکنم بازی پیش‌رو بزرگی این طوری تولید شه...

    البته نقد به داستان وارده به نظرم من متال گیر داستان شاخی نداره، هر چند هر 4 تا نسخه ش جزو بهترین تجربه های گیمینگمه :D

    ببین هیچوقت نمیتونم اتمسفر و برف شادو موسس رو فراموش کنم،مخصوصا کانال های هواش که رو به هیچ وجه :D یک چیز عجیب غریبی بود ،همین دو سال پیش هم دوباره بازیش که کردم فکم ریخت :D دی اون مبارزه با لیکوئید که تو هلیکوپتره جزو بهترین باس فایت های تاریخه :D
     
    آخرین ویرایش: ‏Oct 12, 2017
    AMIN-SCORPION, gamer1998y, JOKERACN7 و 7 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  11. کاربر سایت

    ارسال ها:
    9,124
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 10, 2010
    باورم نمیشهmgs3 و mgs4 رو دارن میکوبن اینجا سابقه نداشت تو بازی سنتر اصلا که اینم به لطف خدا دیدیم:D
    ترکیب موزیک بازی و اسنیک پیر و مغموم خودش یه دنیایی بود
    جنگ سرد بخوره فرق سرم
     
    آخرین ویرایش: ‏Oct 13, 2017
    majidred2011, AMIN-SCORPION, Pro_Me و 16 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  12. کاربر سایت

    ارسال ها:
    365
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 3, 2010
    نام:
    ارش
    هممممم....خوبه..نمردم و دیدم که به متال گیر 3 و 4 هم پاتک زدین....نمیدونم دوباره مد شده یکی میاد بازی رو از یک جنبه انالایز میکنه برای خودش که دیده بشه تو بازی سنتر یا بگه دالی منم هستم!؟....
     
    AMIN-SCORPION, Pro_Me, gamer1998y و 4 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  13. کاربر سایت

    ارسال ها:
    196
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 6, 2016
    اصلاً من هیچ بازی ای سراغ ندارم که هم جهان-باز باشه هم داستان محور! وقتی بازی جهان-باز شد دیگه سازندش هرچی زور بزنه نمیتونه داستان محورش نگهش داره، چون گیمر درگیر کشف دنیای اطراف میشه و بین سکانسها فاصله می افته. (نمونش سری gta که با وجود داستان های بسیار قوی، توی ذهن هیچکدام از ما بعنوان یه بازی داستان محور شناخته نمیشه). تو mgs5 که اصلاً به گیمر اجازه نمیدن خط داستانی رو بدون حاشیه طی کنه و مجبورش میکنن تو ماموریتهای فرعی درگیر بشه مخصوصاً اینکه همش تو کوه و کمر هم هست و طعم اصلیش رو بکلی از دست داده. حالا اگه تو منطقه shadow mouses یا آلاسکا بود یه چیزی ولی دیگه تو افغانستان...
    نه...! :-?? هرچی فکر میکنم میبینم mgs5 طعم اصیل mgs ها رو نداره. ولی بخاطر شهرتش و گیم پلی با کیفیتش (که فقط از ژاپنی ها برمیاد) از بقیه بازیهای شوتینگ سرتره.
     
  14. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,590
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 15, 2011
    نام:
    محمد
    من نمی دونم مافیا 1 و red dead رو یادت مونده ؟؟؟ اینا هم جهان باز بودن و بدجوری هم داستان محور جالبه وقتی در موردشون صحبت میشه اولین چیزی که یادمون می افته داستان معرکشون هست اینکه کوجیما تو داستان mgs5 گند زده دلیلش جهان باز شدن بازی نیست
     
    Saint.Frantic, gamer1998y, Daedalus و یک نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  15. آقای دکتر آریامکس :| کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,058
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 1, 2012
    نام:
    آریا
    راستش من حتی با گیمپلی MGS V هم مخالفم
    داستانش که فاجعه بود و شکی درش نیست
    اما خود گیمپلی MGS رو هم دوست داشتم در سطح همون Snake Eater داشته باشیم چون به نظر خودم خیلی جذاب بود
    اما خوب سبک بازی ها تغییر کرده بود و کوجیما مجبور بود این سبک گیمپلی رو ایجاد کنه
    من شخصا اون MGS رو که قطب نما نداشت و آبجکتیو ها رو بهمون نشون نمیداد و دشمن ها رو نمیشد مارک کرد و ... رو بیشتر میپسندم تا این بازی که گیمپلیش شبیه بازی های اکشن سوم شخص شده
    پ.ن: نمیخواستم آف تاپیک شه فقط پیرامون نظرات دوستان گفتم این موضوعو :D و البته سبک گیمپلی به سلیقه بستگی داره و من مخالفتی با کسانی که این سبک رو میپسندن ندارم :D
     
    gamer1998y این نوشته را Like کرده است.
  16. کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,812
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 11, 2014
    نام:
    Iman
    حالا اگه گیم پلی اش تغییر نمی کرد و این چیزا بهش اضافه نمی شد،میومدین خشتک میدریدین که چرا بازی تغییر نکرده و با استاندارد های دو نسل پیش ساختن و فلان.............:unamused::unamused:
     
    Milad_HW این نوشته را Like کرده است.

این صفحه را به اشتراک بگذارید