پیت هاینز : عنوان Horizon: Zero Dawn باور نکردنی است

ALBERT W3SKER

THE FATHER OF SURVIVAL HORROR
کاربر سایت
Dec 13, 2016
697
نام
بهزاد
horizon-zero-dawn-screenshots3-740x416.png
درود

در مصاحبه ای با وبسایت گیمز رادار اقای پیت هاینز اشاره کردند که انها علاقه ای به ساخت بازی به صورت پی در پی از دو فرانچایز بزرگ Elder Scrolls و Fallout ندارند.او اشاره کرد که ان ها میخواهند مسیرهای جدید را امتحان کنند و بازی های جدید خلق کنند.او از دو استدیوی قدرتمند گوریلا و ناتی داگ سخن به زبان اورد و کار ان ها را در کنار گذاشتن مسیری که با ان ها شناخته میشوند و خلق ip های جدید ستود:

توسعه دهندگان دستگاه فروش نیستند که شما با فشار دادن ان ها یک نوشابه بگیرید(اشاره به نسخه ای جدید از ای پی قدیمی!).ان ها میخواهند خلاق باشند ، چیزهای جدید امتحان کنند و ip های جدید بسازند.به نظر من بساری از توسعه دهندگان این کار را انجام دادند و اگر همچنین استدیوهایی پیدا نمیشدند ما عنوان Horizon: Zero Dawn را داشتیم؟این بازی باور نکردنی است و اگر استدیوی گوریلا در همان مسیری که قبلا با ان شناخته شده بود ( ساخت سری کیلزون) می ماند قطعا ما همچین بازی نداشتیم.این بازی ، بهترین بازی سال برای من به حساب می اید.اگر ناتی داگ فقط انجارتد میساخت ایا ما The Last Of Us را داشتیم؟

عنوان هورایزن امسال منتشر شد و تحسین بازیبازان و منتقدان را به همراه داشت.

 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
Guerrilla بزرگترین لطفی که می‌تونه به صنعت گیم بکنه، اینه که موتور Decima رو در اختیار بقیه‌ی سازنده‌ها هم قرار بده :D انصافا اینطوری یه تحول عظیم از نظر کیفیت بصری و مشخصات تکنیکی بازیها رخ میده...انگار رفتیم نسل بعدی :D<:-Pنیازی هم به ترافلاپس بیشتر نیست :D حالا منتظرم ببینم تیم کوجیما با این موتور چیکار می‌کنه...
BGS هم که تا مطمئن نشه بازی تقریبا تکمیل شده معرفیش نمی‌کنه! احتمالا تو E3 سال دیگه IP جدیدشونو می‌بینیم و پاییز هم بازیش می‌کنیم<:-P فقط امیدوارم وقتی بازیو می‌بینیم همگی بگیم: ارزششو داشت که واسه TES6 چند سال دیگه صبر کنیم :D
 

XENOS

کاربر سایت
Oct 22, 2005
426
گرافيك هورايزن موافق با همين نظر واقعا باور نكردنيه
من خونه يكي از دوستان كه tv 4K/HDR داشت يه مقدار بازي كردم و محيطهاي مختلف بازيو ديدم
واقعا آدم ميمونه كه چطوري گرافيكي در سطح uncharted 4 تو يه open world با اين همه جزئيات و آبجكت و كمترين افت فريم روي يه سخت افزار ٤ ترا فلاپسي رندر ميشه
گفته پيت هاينز صحه گذاشت بر گفته هاي چند ماه پيش نيل دراكمن از ناتي:
نیل دراکمن(Neil Druckmann) از Naughty Dog:
"گرافیک بصری Horizon Zero Dawn حیرت انگیز هست! یک معیار و استاندارد جدید در شبیه سازی بصری گرافیکی که ما میخواهیم با اون در The Last of Us: Part II به اوج برسیم!"
نیل دراکمن; یکی از تاثیر گذارترین شخصیتهای کمپانی Naughty Dog به عنوان کارگردان هنری و نویسنده عناوین بیاد ماندنی Uncharted و Last of Usهست.وی در طی یک مصاحبه ترتیب داده شده با آقای Hermen Hulst ،مدیر عامل کمپانی شرکت Guerrilla،سازنده عنوان تحسین شده Horizon Zero Dawn، به این مورد اعتراف کرد که بشدت تحت تاثیر حجم عظیمی از افکتها و جزئیات بصری دیده شده در یک عنوان open-world قرار گرفته و اذعان کرده به اینکه بشدت امیدواره که بتونه با چنین زیبایی بصری عنوان The Last of Us Part II رو به اوج برسونه! این در حالی هست که همچنان خیلیها اعتقاد دارن گرافیک تکنیکی/هنری عنوان Uncharted 4 بهترین نمونه خلق شده تا به امروز هست.

نیل دراکمن:
"گرافیک Horizon مبهوت کنندست! من حتی در لحظاتی نمیتونم درک کنم که این یک گرافیک بصری هست! انگار که من در یک جنگل واقعی هستم.در Horizon من در این محیط بکر هستم و دوست دارم واقعا بدونم که چطور اونها(Guerrilla Games) تونستن به این حجم از جزئیات مثل شاخ و برگ درختان آنهم در یک ip ـه open world برسن؟!
باور کنید که من به نزد تیم طراحیم خواهم رفت و به آنها میگم که ;Okay به این میگن یک استاندارد جدید(منظور موتور گرافیکیHorizon Zero Dawn) و ما با اونه که میتونیم به اوج برسیم.اون شگفت انگیزه و ما بشدت مهیج شدیم و میدانیم و قدردان از سختیهای کشیده شده در ساخت آن هستیم."
Naughty Dog Wants “To Top” Horizon Zero Dawn’s Graphics; “This is the Bar Now”
 

Wrath of Legion

کاربر سایت
Jul 26, 2017
318
آره آقای هاینز. جدیدا هر استودیوی چیپ FPSـسازی زده تو خط اُپن-ورد با المانهای RPG (!). اون موقع که شما oblivion و fallout 3 رو میساختی انقدر خز نشده بود.
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
نشده یه بار تو یه تاپیک BC برم و ناامید برگردم که همچین موارد شاد کننده ای توش نباشه :D :

آره آقای هاینز. جدیدا هر استودیوی چیپ FPSـسازی زده تو خط اُپن-ورد با المانهای RPG (!). اون موقع که شما oblivion و fallout 3 رو میساختی انقدر خز نشده بود.
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,253
نام
امیر حسین
نشده یه بار تو یه تاپیک BC برم و ناامید برگردم که همچین موارد شاد کننده ای توش نباشه :D :
ایشون همین ترول نوشکفته میباشن! جدیدا هم تو تمام تاپیک هایی که ربطی به سونی دارن از این پست های شاد کننده میده!=))
ایشون میگن خز، خود طرف بعد ازشون تعریف میکنه:))
کاسه ی داغ تر از آش ایشونند!=))
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
ایشون همین ترول نوشکفته میباشن! جدیدا هم تو تمام تاپیک هایی که ربطی به سونی دارن از این پست های شاد کننده میده!=))
ایشون میگن خز، خود طرف بعد ازشون تعریف میکنه:))
کاسه ی داغ تر از آش ایشونند!=))
این ترولا که یکی دوتا نیستن هم این ورن هم اون ور همش یا جوکاشون دل مارو شاد میکنن من اون قدیمیا رو بیشتر دوست داشتم این یکی حال نمیده :)) :))
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,557
نام
Mehrdad
این دوستمون به صورتی کاملا تابلو تنها قصدی که داره گرم کردن تاپیک هاست(بحث های فن بوی پسند راه انداختن) اونم به شیوه "bazicenter2005/2013" ! (احتمالا یکی از بزرگواران سایت باشه)
. البته یه نگاه به کارنامش بندازید موفق هم هست :D هر تاپیکی که پست داده راحت 50% پست های بعدی رو تحت تاثیر قرار داده. واقعا برام عجیبه که بهش توجه میکنید !
 
آخرین ویرایش:

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,532
این جنگ خیلی تلفات داد از سمت رقیب این سالها ، خیلیاشونو غسل تمعید دادم :-"، بعضیا خودشونو تسلیم کردن با گذاشتن پرچم PS :D ، بعضیا خودکشی کردنو دوباره متولد شدن با نام کاربری ، همه جورشو دیدم ، از تعداد انگشت شماری که توی جبهه ی مقابل ایستادن ، بعضیا کمین کردنو منتظر فرصتن ،
تعداد خیلی کمی هم موجی شدن:D که بودنشون موجبات شادی ما رو فراهم میاره .
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
یکی از بهترین بازی های این نسل اصلا شکی درش نیست و به شدت منتظرم DLC جدیدش بیاد بریم حالش ببریم .\m/\m/\m/

خیلی دوست دارم GG بعد این بازی یک بازی دیگه هم بسازه با یک سبک متفاوت یا اینکه KZ ریبوت کنه نیاد کل تمرکز استدیو تا چند سال بزاره روی فقط یک بازی هرچند بازی بسیار سنگینی هستش .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر