Multi Platform Cuphead

33670326641400458220.jpg


Developer: Studio MDHR
Publisher: Studio MDHR
Platforms: Microsoft Windows, Xbox One
Genre: Run and Gun
Release Date: TBA 2015

dander23.gif


Screen Shots :




Trailer :

 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد
این بازی تو زمینه Art و انیمیشن فوق العادست ولی بازی با اینکه سخت به نظر میرسه گیمپلی ساده ای داره. فکر نمیکنم بتونه بازی خیلی موفقی بشه و جز بهترین ها باشه:d (نظر شخصی)
بازی فقط Boss Fight نیست، نمیدونم Shovel Knight رو بازی کردی یا نه ولی تقریبا شبیه به اون هست. اونجا هم حرکت روی نقشه داشتیم و مراحل مختلف و همین طور Boss Fight ها فراوان، سبک مبارزاتش هم خیلی ساده بود و Cuphead به نظرم سیستم مبارزات بهتری داره :D به نظرم از نظر Boss Fight کیفیت بازی تضمین شده هست (مثلا قبل از هر مرحله میتونی نوع حمله رو مشخص کنی، اگه اشتباه نکنم 6 یا 8 نوع حمله وجود داره که هر مرحله میتونی 2 تاش رو انتخاب کنی)، فقط باید دید مراحل پلتفرمر بازی در چه سطحی هست چون Shovel Knight مراحل پلتفرمر واقعا خوبی داشت و از این نظر یکی از بهترین بازی هایی بود که تو چند سال اخیر بازی کردم.
 
آخرین ویرایش:

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد
گیم پلی جدید بازی :D
v=NU9vHywsIBk

کم کم داشتم فکر میکردم بازی قراره کنسل بشه :D چند تا Boss Fight جدید رو نشون میده به همراه بخش Shop که میتونید آیتم های متفاوتی از اون جا خریداری کنید. اگه نبینید ضرر کردید :D فوق العاده هست این بازی، فکر کنم بتونه یکی از بهترین بازی های مستقل این نسل بشه.
==
سردبیر IGN چه حالی کرده با بازی :D

kej55vxlxkrtd7vb20m3.jpg
 
آخرین ویرایش:

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,643
نام
سهيل
سبک گرافیکی این بازی خارق العاده اس. برای ماهایی که بچگیمون رو با تماشای کارتون هایی با این سبک گرافیکی سپری کردیم این بازی مثل جواهره.

12 دقیقه میخکوب نگاه کردم.عجب بازی فوق العاده ای هستش.یک پلتفرمر ناب. به نظر میاد بازی به حد کافی سخت هم هستش و اصطلاحا بچه بازی نیست:D

co-op هم برا این بازی میتونه فوق العاده باشه. خودشم اشاره میکنه که سختی با تعداد نفر در حال بازی تنظیم میشه.عجیب امید دارم به این بازی.

تریلر رو حتما ببینین:D
 
آخرین ویرایش:

Anonymous M3

人類に栄光あれ
کاربر سایت
Jul 30, 2014
1,074
نام
امیر مسعود
+Gameradar یه مقاله راجع به سازنده های بازی نوشته که خوندنش خالی از لطف نیست .
بخشی از مقاله :
After E3 2015, StudioMDHR was ready to fully commit to its initial “dream scope” for the game. “We realized that there were a lot of people out there that wanted what we were doing,” says Chad. “My brother and I quit our jobs, remortgaged our houses and began expanding the team. This was our chance to actually deliver the game we wanted to make all along, rather than the cut-scope game we originally planned with a three person team.” It’s a gamble that could easily have backfired on the brothers. Hello Games and its overly ambitious No Man’s Sky is a prime example of a studio throwing everything they have at the game and, for the most part, failing to meet expectations. Tellingly, Hello Games has been incredibly quiet ever since, kept firmly out of the spotlight by Sony.

Once the decision was made to expand the scope, Chad and Jared quickly started to expand the development team, as it would’ve been impossible to successfully create a larger version of Cuphead with just three people. Now, StudioMDHR employs 20 people (including Chad and Jared). This is everyone from animators and designers, to a hand-lettering artist and digital painters.

Chad Moldenhauer
Chad expands on this: “The bulk of the engine work was already in place from building the core Cuphead controls and stage setup for the bosses. Evolving from there to fully scrolling levels was just the next step.”

Though Chad and Jared knew exactly what was required of the team to craft levels, it didn’t make the job any easier. After all, the most difficult part about developing Cuphead is nailing its art style.​

پ.ن : بازی هم یه مدتی هست برای Pre-Order قرار گرفته دوستانی که مایل به خریدن بازی هستن ... :D

'We quit our jobs, remortgaged our houses' - how relentless passion made Cuphead a reality | GamesRadar+
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر