ساخت «Playstation VITA 2» غیرمحتمل است

Anonymous M3

人類に栄光あれ
کاربر سایت
Jul 30, 2014
1,074
نام
امیر مسعود
از صحبت‌های جدید رئیس بخش PlayStation آقای «Andrew House» اینطور برداشت می‌شود که نباید منتظر «Playstation VITA 2» بود.

consoles-psvita-model-2000-glacierwhite-640px-en.png

کنسول «Nintendo Switch» که در ماه مارچ منتشر شد تا بدینجا بسیار موفق بوده و رکورد فروش کنسول‌های کمپانی نینتندو را شکسته است. یکی از دلایل فروش خوب این محصول هیبرید بودن آن است. به گونه‌ای که هم قابلیت استفاده از آن در خانه با صفحه‌ی تلویزیون و هم به صورت جداگانه و دستی را دارد. اما انتظار نداشته باشید که کمپانی سونی برای سخت افزار جدید خود از این قابلیت استفاده کند.

رئیس بخش Playstation آقای «Andrew House» اشاره کرد که از دیدگاه سونی یک کنسول هیبرید در خارج از ژاپن و آسیا « فرصت بازاری بزرگی » را تداعی نمی‌کند.

« کنسول کمپانی نینتندو هیبرید هست که رویکرد و استراتژی متفاوتی هست .اشخاص کمپانی نینتندو استراتژی خودشون رو دارن که خیلی خوب هست. ما روی تجربه‌ی بازی به صورت متصل همراه با بازه‌ی وسیعی از سرگرمی‌های دیگه متمرکز باقی میمونیم، پس شما میتونید به چندین آدم از طریق صحفه‌ی بزرگ داخل خونتون متصل بشید.»

همچنین او در رابطه با کنسول‌ دستی «Playstation VITA» اشاره کرد که این دستگاه در خارج از ژاپن و آسیا موفق نبوده که بخشی از آن به دلیل رشد بازار گوشی‌های هوشمند بوده است. از این حرف میتوان اینگونه برداشت کرد که ساخت جانشین برای این کنسول دستی غیرمحتمل است.

« تجربه‌ی VITA در خارج از ژاپن و آسیا خواهان زیادی نداشت. تغییر سبک زندگی به سمت تسلط اسمارت فون‌ها به عنوان یک دستگاه کلیدی که همیشه با شماست فاکتور تعیین کننده‌ای بود.»

Read the whole post here.
 

dk 313

کاربر سایت
May 30, 2010
339
یک ایده خیلی راحت برای سونی هست اونم از نوع هیبریدش:D
بجای اینکه یک یک کنسول بزنه که بشه تو خونه و بیرون از استفاده کنه(اسکی رفتن از نیتندو سوئیچ) یک گوشی بزنه با قابلیت و سخت افزار قوی یک داک هم بزنه که گوشه بره توش و قویتر شه و دکمه های اختصاصی بازی و شوک و ........ داشته باشه. همه یک گوشی توپ میسازه هم یک کنسول قابل حمل.
اینقدر هم بخش موبایلش ضرر نمیده.
:-"
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,369
نام
Mehrdad
دوست عزیز هیچ کدوم از اینایی که گفتی ربطی به کنسول دستی نداره. هدف اصلی کنسول دستی تجربه ی بازی با کیفیت به صورت قابل حمل هست.
شما روی گوشی هیچ وقت نمیتونی تجربه ی کنسول دستی رو داشته باشی. حالا هر چقدر هم اسمارت فون ها پیشرفت کنن، هم بازی درست و حسابی روی اسمارت فون نیس، و هم کنترل درست و حسابی نداره گوشی. آخه با تاچ میشه بازی کرد؟
دوست من کلام شما کاملا درست و قابل احترام. اما به یک نکته تو پست من دقت نکردید.

ما الان در زمانه ای زندگی میکنیم که تقریبا تمام انسان ها یک دیوایس موبایل دارند. همیشه همراهشونه. اصولا هم این دیوایس اسمارت فونِ. که تمام نیاز های همراه تکنولوژیک یک انسان رو پشتیبانی میکنه. از اینجاست که حتی بازار خانواده ds هم کوچکتر شده. چون ملت حوصله/علاقه/و حتی توانایی حمل 2 دیوایس همراه همزمان رو اصولا ندارند. تبلت کارایی متفاوتی داره به واسطه صفحه بزرگ و داستانش فرق داره.

خصوصا قضیه وقتی بدتر میشه که دیوایس دوم (کنسول دستی) شبیه اسمارت فون باشه. البته گنده تر و سنگین تر. با کارایی مشابه اسمارت فون. یعنی "استفاده همراه"
دقت کنید که ویتا و 3ds رو فقط ملت برای بازی های مخصوص خودشون میخرند. کسی کنسول دستی سونی رو برای بازی کردن GOWIII نخریده چه برسه به new gow ....

اما نینتندو با سویچ کاری کرد که ملت کنسول رو برای بازی کردن The Legend of Zelda: Breath of the Wild / splatoon و تمام بازی های نینتندو بخرند.. در کنارش استفاده همراه هم داشته باشند. به اضافه بازی های همراه نینتندو . یک ادغام بی نظیر که باعث میشه ملت نینتندو سویچ را بخرند.. هم برای بیگ اسکرین تو اطاقشون هم برای وقت ازادشون بیرون از خانه.

پس مسائلی که مطرح شد. به "بازار کنسول دستی" خیلی ربط داره. خوشبختانه نینتندو خیلی زودتر از من و شما به این مسائل رسید. و نتیجش شد نینتندو سویچ !
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,369
نام
Mehrdad
میگی کنسول دستی بعد انتظار داری اپلیکیشن رشته تخصصی توش باشه:flushed:
این انتظاراتی که از کنسول دستی داری کاملا اشتباهه و کنسول دستی فقط قراره تجربه خوبی از بازی کردن بهت ارائه بده!

از طرفی مگه شما با کنسول خونگیت اپلیکیشن تخصصی ورزشی استفاده میکنی یا باهاش ویدئوکال برقرار میکنی که انتظار داری نسخه دستی کنسول این کارها رو برات انجام بده!

کلا فن های سونی دارن ناامیدم میکنن با کامنت هاشون(:|
wii baz

چی میگی ؟ :D راجع به چی حرف میزنی ؟ :D
 
  • Like
Reactions: IMANOKA

p990_judi

کاربر سایت
Jul 25, 2009
815
یادمه ااون موقع که ویتا اومد قرار بود هر بازی که روی کنسول ها میاد روی ویتا هم بیاد
ویتا طراحی خیلی خوبی داشت
ولی سونی ساپورتش نکرد
کلا سونی اصلا اون ساپورت و مدریت زمان Ps3 رو نداره
حالا به طرافدار هاش بر نخوره
 
  • Like
Reactions: negmis

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر