اعلام اسامی بازیهایی که توسط سیستم فیلترینگ ایران و یا کشور میزبان فیلتر شده

Armin.jrpg

کاربر سایت
Sep 1, 2011
716
نام
Armin
من خود سایت epicgames رو با IP ایران باز میکنم.
البته چون هیچکدوم از این بازیها رو نصب ندارم نمیتونم تست کنم.

فقط خواستم مطمئن بشم که آیا سایتش باز میشه ولی سرورهای بازی کانکت نمیشن؟ یا مشکل جور دیگه ای هست؟
من آنریل تورنمنت 4 رو با هیتلر شکن دانلود کردم ولی برا خود بازی مشکلی ندارم
 

s.j-rez

کاربر سایت
Aug 5, 2011
490
نام
ساجد
چند تا مشکل مربوط به تحریم ها هست.
اولا اینکه سیستمorigin به کل از طرف شرکت سازنده برای ایران تحریمه ! بازی های معروفی مثل fifaوbf داره . برای بازی کردن مجبوریم از هیلتر شکن استفاده کنیم که origin اجرا بشه و خب دردسر داره.

یه مشکل اساسی هم که هست اینه که برنامه هایی مثل origin و steam ایران رو به رسمیت نمیشناسن ! در نتیجه پشتیبانی های مربوط به ریجن بازی هارو انجام نمیدن و مشکل ساز میشه !

چند تا از مشکلات Steam :
1-فعال سازی بازی ها باید با هیلتر شکن باشه
2-امکان خرید Steam Wallet به صورت مستقیم از ایران فراهم نیست و باز هم باید از هیلتر شکن استفاده کرد
3-بلاتکلیفی سیستم ریجن لاک بازی ها برای ایران ! این مشکل تو بازی cod infinite warfare خیلی به چشم خورد که حتی ورژن اروپا هم تو ایران ریجن لاک بود و نمیشد بازی کرد ! و خب Steam هم ایران رو پشتیبانی نمیکرد و جواب درست حسابی نمیداد ! در نتیجه این مشکل ممکنه واسهCOD های جدید و بازی های دیگه هم پیش بیاد
 
آخرین ویرایش:

Big Band

کاربر سایت
Jul 25, 2012
2,458
Rocket League سرور هاش توسط میزبان برای چند کشور از جمله ایران مسدود شدن.

من خود سایت epicgames رو با IP ایران باز میکنم.
البته چون هیچکدوم از این بازیها رو نصب ندارم نمیتونم تست کنم.

فقط خواستم مطمئن بشم که آیا سایتش باز میشه ولی سرورهای بازی کانکت نمیشن؟ یا مشکل جور دیگه ای هست؟
سایت Epic Games باز میشه اما موقع ایجاد اکانت پیام میده که ایجاد اکانت به دلیل تحریم ممکن نیست.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: mansour2023

dooni

کاربر سایت
Jun 30, 2012
565
rocket league
که سروراش فیلتر نیس،ایران تحریم شده از طرف میزبان.
و یک سوال از استارتر تاپیک...این تاپیک هایی که تو این زمینه شروع شدن صرفا جنبه نظر سنجی دارن؟
 

Mohammad@li

کاربر سایت
Sep 11, 2014
2,091
نام
MohammadAli
الان مهم‌ترین سایتی که باید برای اقدام کنید (اگه واقعا می‌خواهید اقدام بکنید!!) سایت و کلاینت اریجین (origin) هست که ایرانو تحریم کردند. کلاینت به یک نرم‌افزار واسطه می‌گن که بازیکن‌ها از طریق اون بازیو بصورت اریجینال خرید، دانلود و تجربه می‌کنن. از بازی‌های که فقط روی اریجین قرار می‌گیرند میشه به Need for Speed، FIFA، Battlefield، Titanfall، Mass Effect، Star Wars، Dragon Age، Dead Space، Sim City و ... اشاره کرد.
 

ДmirД†m

کاربر سایت
Jun 22, 2010
777
نام
Дmir
بازي Rocket League
در تکميل حرف دوستان، چند نکته رو بگم:
1- در صفحه رسمي بازي در Steam store اين جملات نوشته شده است:
NOTE: Because of agreements with our online service provider, there are certain regions that are unable to connect to Rocket League®’s online multiplayer component. As a result, server access is restricted in China, Crimea, Cuba, Iran, North Korea, Sudan, and Syria. Apologies to our customers in those regions.
ايران بلافاصله بعد از برداشته شدن تحريم ها، براي مدتي از ليست سياه سرورهاي اين بازي دراومد اما با گذشت چند هفته، دوباره برگشت. که خودش نشون ميده که تمايلي به برداشته شدن کشورها از ليست سياه وجود داره و اين ليست ابدي نيست.

2- طبق گفته‌هاي بازيکنان خارجي، سرورهاي بازي از appspot گرفته مي‌شوند که به گوگل مرتبط هستند. به عبارتي، بازي ظاهرا به psyonix-rl.appspot.com وصل ميشه که با ورود به همين صفحه هم متوجه مي‌شويد که جزو Google Cloud هست، هرچند که اين صفحه چيزي براي نشان دادن به browser ها ندارد.

3- با نگاهي به آمار بازيکنان Steam در ايران، مي‌بينيم که بازي Rocket League در دو هفته اخير در رتبه 22 بيشترين تعداد بازيکنهاي ايراني در 2 هفته گذشته قرار داشته. اما اولا اون 1.87 درصدي که بازي رو در آن رتبه گذاشته، برابر با همان 1.87 درصديه که بازي دهم ليست دارد و ثانيا اگر ليست را بر اساس تعداد کل بازيکنها (Players Total) مرتب کنيم، Rocket League در رتبه چهاردهم و يک رتبه پايينتر از Rainbow Six Siege معروف قرار ميگيرد. ثالثا همان رتبه چهاردهم هم تا حدي به دليل قيمت پايين بازيهاي رتبه هاي بالاتر نصيب Rocket League شده.

خلاصه نکته سوم اينکه اين بازي، بازيکنان زيادي در ايران داره و مذاکرات شما با گوگل، بازيکنان بيشتري رو هم جذبش ميکند که تا بحال از ترس نياز به روشن کردن v*n براي هر بازي، از آن فراري بوده اند.

4. از يکي از log هاي بازيم، اين IP رو براي تست ping و tracert با v*n درآوردم:
(آي پي يک سرور: 108.61.174.56 و پورت 7816)(سرويس‌دهنده: شاتل تهران)(v*n: انگليس)(سرور بازي: اروپا چون خاورميانه ش ضعيفتره و پينگم بالاتر ميشه)
Ping:
ping Ip.jpg
TraceRoute:
tracert IP.jpg
 
آخرین ویرایش:

Cr3diT0r

کاربر سایت
Apr 15, 2017
145
rocket league
که سروراش فیلتر نیس،ایران تحریم شده از طرف میزبان.
و یک سوال از استارتر تاپیک...این تاپیک هایی که تو این زمینه شروع شدن صرفا جنبه نظر سنجی دارن؟
پست اول رو با دقت بخونید توضیح داده!
 
  • Like
Reactions: dooni

WW_EA

کاربر سایت
Aug 5, 2010
199
نام
EHSAN
این بتلفیلد کلا کیس جالبه
توی بتلفیلد 3 اومدن تهران رو قرار دادن جز مراحل بازی قرار دادن و بعد از اون مسئولین ایرانی با تمام نسخه های بتلفیلد مشکل پیدا کردن در حالی که تا قبل از اون هیج مشکلی با این سری بازی ها نبود (حداقل تا جایی که من یادمه)
حالا هرچی سایت کلا مربوط به فرنچایز بتلفیلد باشه فیلتر میشه، سایت های ایرانی حق گذاشتن هیچ نسخه از بتلفیلد رو برای دانلود رو ندارن. حتی یه سایت معروف واسه قرار دادن لینک دانلود یکی از dlc های بتلفیلد 4 واسه چند روز فیلتر شد
بابا بیخیال دیگه. اول همه بازی ها می نویسن که این بازی بر اساس داستان غیر واقعی و fictional هست و هیچ ربطی به هیچ شخص در دنیای واقعی نداره ولی ...
 
  • Like
Reactions: arya2121

mansour2023

کاربر سایت
Feb 9, 2015
1,247
بلیزارد اکانت هایی که COUNTRY OF RESIDENCE رو ایران انتخاب کردن رو بهشون اجازه نمیده از Balance (همون والت) استفاده کنند در واقع نه شارژ میشه کرد نه استفاده
کشور رو هم نمیشه تغییر داد، بازی هایی که قراره بیاد ( مثلا destiny2 ) برای پیشخریدش به مشکل برخوردیم و باید چند ماه صبر کنیم که بازی رسما ارائه بشه و بشه از طریق کد فعالسازی بازی رو خرید که مسلما عقب میوفیتم، اکثر بازیهای بلیزارد نیاز به BALANCE دارن که متاسفانه برای ما تحریمه اگه این مورد رو پیگیری کنید ممنون میشیم.
 

rezausa2010

کاربر سایت
Jun 27, 2012
67
  • Like
Reactions: Armin.jrpg

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر