1. به منظور درک هر چه بیشتر مشکلات کاربران در ارتباط با نحوه اتصال و پینگ در بازی های آنلاین لطفا به گفتگو های زیر مراجعه و مشکلات خود را بیان نمایید.
    اعلام اسامی بازیهایی که به دلیل PingTime بالا با مشکل یا لگ شدید مواجه هستند
    اعلام اسامی بازیهایی که توسط سیستم فیلترینگ ایران و یا کشور میزبان فیلتر شده
    اعلام بازخور بهبود PingTime
    بستن اطلاعیه

Bruce Starley استودیوی Naughty Dog رو ترک کرد.

گفتگو در 'اخبار بازی ها' ایجاد شده توسط NightKing, ‏Sep 13, 2017 at 11:58 PM.

  1. کاربر سایت

    ارسال ها:
    47
    تاریخ عضویت:
    ‏May 22, 2016
    سلام
    دقایقی پیش Bruce Starley یکی از کارگردانان استودیوی موفق Naughty Dog که در کارنامه ی خودش آثاری همچون Uncharted 2 و The Last of us رو داره در صفحه ی توییتر رسمی خود اعلام کرد که استدیوی Naughty Dog رو ترک کرده.
    پیش از این اعلام شده بود که او روی ادامه ی عنوان The Last of Us سمتی نخواهد داشت.

    [​IMG]
    [​IMG]
    منبع : توییر Bruce Starley
     
    mk_cod, .:GHOST:., bahramffx و 45 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    26
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 4, 2016
    امیدوارم مثل کوری بارلوگ دوباره برگرده به هر حال هیجا خونه آدم نمیشه.
    جان عزیزات برگرد،بابا همین چند ماه پیش بروس با نیل با خوشحالی رفتن برای دریافت جایزه بفتا،حیف شد با نیل خیلی زوجی خوبی بودن قشنگ مکمل هم بودن،دهن سرویس لااقل لست ۲ با هم می‌ساختین بعد میرفتی.:(
     
    AMIN-SCORPION این نوشته را Like کرده است.
  3. کاربر سایت

    ارسال ها:
    178
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 23, 2007
    باید عزای عمومی در صنعت گیم اعلام بشه!
     
    morteza75, J. Constantine و AMIN-SCORPION این نوشته را Like کرده اند.
  4. Gold User

    ارسال ها:
    120
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 1, 2009
  5. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,101
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 29, 2009
    نام:
    حامد
    زوج بروس و نیل مثل زوج های فیلم Pacific Rim میموندن که در کنار هم توانایی هدایت و کنترل یک غول عظیم رو داشتند.
    خبر بسیار ناراحت کنده ای بود و امیدوارم این جدایی به خاطر مشکلات داخل استدیو و مسائل غیر فنی نباشه.
     
    esm nadaram, morteza75, AMIN-SCORPION و یک نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,637
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 2, 2013
    نام:
    ali
    امیدوارم هر تصمیمی میگیره منتهی به تاسیس استدیو مستقل و ساخت بازیهای کوچیک نشه. بره یک کمپانی دیگه یک بازی عظیم بسازه

    متن کامل جدایی بروس از ناتی داگ
    It’s impossible to summarize 18 of the most influential years of my career in a blog post, but here we are — today, with the heaviest of hearts, I am announcing my departure from Naughty Dog.

    This has been the hardest decision of my career. Naughty Dog is home. The Kennel is family. I’ve learned and grown so much from working with this incredible team. But after heading up three extremely demanding projects, and taking some extended time away from the office, I found my energy focusing in other directions, and I slowly realized this was the signal that it’s time to move on.

    I joined the Kennel in 1999 as a texture artist on Crash Team Racing. Back before Naughty Dog even had a coffee maker. I was employee #15. From day one, I knew I was surrounded by some of the most talented, driven, and passionate people in the industry. They were pushing themselves to do things beyond what they even thought was possible, which in turn pushed me, and I loved it! I mean, it was also extremely intimidating, but the energy and determination to make something great, something we could all be proud of, was infectious. And that’s the way it still is to this day.

    I’m leaving Naughty Dog with the strongest team it’s ever had, and that’s saying a lot. But more than the talent, it’s the people that I’ll miss the most. The work culture at Naughty Dog is about getting out of your seat and solving problems together. It’s what has allowed me to build so many friendships and gain so much respect for this stellar group of people. I get it —“it’s just work” — but when you spend as much time as we do together, in the pressure cooker of creative work and deadlines, you really get to know a person. And I’ve had my share of difficult and humbling moments. But having the privilege to see people grow beyond their concept of what’s possible for themselves technically, creatively, and personally has been the most rewarding aspect of my job and continues to motivate me to do the same. I’m so proud to have been a part of this team. I can’t wait to see what they create in the future.

    With the deepest gratitude — thank you to everyone I’ve gotten to work with over the years. I’ll miss you and your energy profoundly. Thanks to Andy and Jason for taking a chance on me and setting the bar. Thanks to Amy and Neil for being great creative partners. Thanks to Christophe for all the support and inspiration — I’ve learned so much from you. And an extra special thanks to Evan Wells. You were the first person I met who truly inspired me to believe in the power of gaming, and if not for you I may never have made it to Naughty Dog in the first place. My appreciation goes way beyond what words can say.

    And a sincere thanks to the fans. Knowing I was a part of creating something that touched or moved any of you made this whole thing worthwhile — and now I, too, get to anticipate the next Naughty Dog masterpiece!

    As I close this chapter with a heavy heart and an appreciation for everything Naughty Dog has done for me, I open the next with an excitement to continue the journey into the creative process. I don’t have anything to announce just yet, but I look forward to the discovery and to sharing it with you all soon.

    You can keep a lookout for any announcements on my Twitter: @bruce_straley


    Dog for life,
    Bruce Straley

    Naughty Dog | A message from Bruce Straley
     
    Criminal, Dinosaur, dark souls و 12 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    947
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 13, 2013
    نام:
    امیر
    اول صبحی یهو این خبرو خوندم کل روزم نابود شد...
    اصلا نمیتونم باور کنم. امیدوارم جداییش فقط برای استراحت بوده باشه و نره سمت ساخت بازیای ایندی.
     
    AMIN-SCORPION این نوشته را Like کرده است.
  8. PXG PXG

    La Belle Époque کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,056
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 2, 2006
    نام:
    پوريا
  9. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,078
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 9, 2011
    نام:
    رامین
    نگفته دليل اصلي جدايش چي بوده ؟؟ با نيل به مشكل خورده ؟ يه مشكلي هست كه يهو اينجوري ميره :|
     
  10. کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,012
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 20, 2011
    نام:
    علی
  11. کاربر سایت

    ارسال ها:
    5,986
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 17, 2009
    نام:
    منصور
    مشکل اینه که میخواد بیاد ماکروسافت خودش بشه رییس خودش ;)
     
  12. کاربر سایت

    ارسال ها:
    548
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 15, 2014
    با این استعفاهای اخیر Naughty Dog بعید میدونم دراکمن هم تا سال دیگه تو استدیو بمونه :D شاید یکی از دلایلش بودجه ای هست که سونی در اختیارشون میذاره و برای حقوق بیشتر جا به جا میشن
     
  13. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,942
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 21, 2016
    نام:
    ژوبین
    ماکروفن استاد واقعا از جوک گفتن خسته نشدی:-?
     
    آخرین ویرایش: ‏Sep 14, 2017 at 6:04 PM
    Adidas95, .Amirone, mahdi-ps4 و یک نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  14. کاربر سایت

    ارسال ها:
    349
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 6, 2016
    شما گویا کلا متنشو نخوندی :-"
     
    only sony این نوشته را Like کرده است.
  15. کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,012
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 20, 2011
    نام:
    علی
    خوشحالي زايد الوصف مايكرو فن ها و توهم زدناشون جالبه :))
    Nd مثل يه تيم فوتبال موفق بارفتن يكي دو نفر به زير نمياد و جاي اين افراد خالي نمي مونه.
    بروس مايكرو سافت نميره و رفتنش از سوني به مايكرو مثل رفتنش از بارسا و رعال به روبين غازانه!
     
    shahriyar_pc, AMIN-SCORPION, artour-2198 و 4 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  16. کاربر سایت

    ارسال ها:
    5,986
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 17, 2009
    نام:
    منصور
    نه مگه تو متن چیزی گفته ؟!
    ...
    همچین میگه متن نخوندی اینا قرارداد میبندن چیزی نمیتونن از داخل استودیو تو فصای مجازی بگن معمولا تشکر میکنن و .. تمام اگه مشکلی هم باشه که بوده نمیاد بگه که
     

این صفحه را به اشتراک بگذارید