وزیر ارتباطات گیمرهای ناراضی از اینترنت را فرا خواند؛ کیفیت بازی آنلاین بهتر می‌شود

mobile1199

_-[ BE THE BATMAN ]-_
Gold User
Jun 21, 2015
1,942
نام
MR.1199
شما با چه امیدی میرید به وزیر میگید وضعیت اوورواچ رو بهبود ببخشه همین مونده این خبر به گوش کسایی که توی خبرگزاری فارس کار میکنن برسه تا با یه تیتر جنجالی به همراه عکس شطرنجی تریسر فاتحه این بازی رو هم بخونن
وای خدا :)) آخر شبی روده بر شدم از خنده =))
تصورش هم وحشتناکه چه برسه به این که در واقعیت اتفاق بیفته! :D
 

Soroush_shz

کاربر سایت
Jul 16, 2016
1,190
نام
Soroush
مسخره کردن خودشونو با این سایت رفع فیلترشون !
آدرس سایتو ک وارد میکنی میگه حالا واسش دلیل بنویس که چرا باید رفع فیلتر بشه.
یکساعت میشینی نامه مینویسی اخر سر ک تایید میکنی میگه این سایت قبلا ۳ مرتبه توسط چهار تا سازمان چرت و پرت مورد بررسی قرار گرفته و امکان ثبت درخواست دوباره نیست و سایت مورد نظر رفع فیلتر نمیشه !!!
مثلا گرفتن ign رو فیلتر کردن!!
خب اگه بدلیل محتوی غیراخلاقی میاین ای جی ان رو فیلتر میکنین پس بازیسنتر و گیمفا و امثالهم رو هم فیلتر کنین دیگه !! چون از لحاظ موضوع و محتوی کاملا یکین هر دو اخرین اخبار بازیارو میذارن ک بازیسنتر و .... منبع ۸۰ درصد خبراشون همین ign هست ک ترجمه میکنن!!
هر سایتی میزنی میگه قبلا بررسی شده :///
 

qozmyox

کاربر سایت
Oct 29, 2010
1,661
zj4q_untitled.png
6589120534.png

6589120534

ISP شما چی هست ؟
 

haydouk

کاربر سایت
Sep 14, 2017
59
با سلام و وقت بخیر به همه دوستان محترم،

بنده به عنوان یکی از مسئولین فنی یکی از شرکتهای سرویسدهنده اینترنت، قصد دارم بررسی جامعی نسبت به مشکلات گیمر های ایرانی به خصوص در حوزه بازیهای آنلاین داشته باشم تا انشالله بتونیم علاوه بر بهبود/حل آندسته از مسائلی که مرتبط با سرویسدهنده های داخلیست، مشکلات مرتبط با شبکه زیرساخت کشور (و احیانا تارنماها یا مقاصد فیلتر شده) رو با ارائه گزارش و راهکار پیشنهادی به وزارت ارتباطات و نهادهای مسئول منعکس کنیم.

قطعاً اقداماتی که گیمر های ایرانی تا به امروز به هر نحو (از جمله شکایت به سامانه 195 یا شرکتهای سرویسدهنده) انجام دادند، باعث شده تا توجه شخص وزیر به این موضوع جلب و دستوراتی در خصوص پیگیری و حل این مشکلات صادر کنن و حالا برای ادامه این مسیر بازهم نیازمند کمک شما در گردآوری اطلاعات صحیح و شفاف هستیم.


برای همین منظور در بخش موضوعات عمومی> اینترنت> عناوین زیر با هدف مشخص شده تشکیل شده و تقاضا دارم که فیدبک های مرتبط خودتون رو در عناوین مرتبط ثبت بفرمائید.


1. اعلام اسامی بازیهایی که توسط سیستم فیلترینگ ایران و یا کشور میزبان فیلتر شده ------> لطفاً در این عنوان (در هر پست) نام بازی و ترجیحاً آدرس IP سرور مورد نظر به همراه Traceroute همان IP و البته نام سرویسدهندتون رو اعلام بفرمائید.

2. اعلام اسامی بازیهایی که به دلیل PingTime بالا با مشکل یا لگ مواجه هستند -------> لطفاً در این عنوان (در هر پست) نام بازی به همراه آدرس سرور و اسکرین شات پینگ و Traceroute همان IP و البته نام سرویسدهندتون رو اعلام بفرمائید.

3. بازخور بهبود PingTime ------> به منظور شناسایی اثربخشی اقدامات انجام شده، لطفاً چنانکه بهبود محسوسی در PingTime هر یک از بازی ها احساس کردید با ذکر نام بازی، آدرس سرور مورد استفاده و PingTime قبل و مقدار جدید اعلام بفرمائید.


با تشکر
 

haydouk

کاربر سایت
Sep 14, 2017
59
سلام
!Rocket League
این بازی از سرورهای Google استفاده می‌کنه، IP دقیقی ندارم. منتها بعضی اوقات که سایت Humble Bundle باز میشه، سرورهای این بازی هم باز میشن.

منظورتون اینه که سرورهاش فیلتره؟
ایکاش IP سرورش را بتونید بدید...
 

qozmyox

کاربر سایت
Oct 29, 2010
1,661
منظورتون اینه که سرورهاش فیلتره؟
ایکاش IP سرورش را بتونید بدید...
این بازی سرور هاش توسط گوگل سرویس میزبانی میشه و گوگل هم ایران رو در این ضمینه تحریم کرده. هر سرویسی که توسط سرور های گوگل میزبانی میشه مثل این بازی با مشکل مواجه هست. آیپی هم به عنوان مثال میتونید 104.20.35.236 در نظر بگیرید. وقتی هم که هر سایتی که از این سرویس استفاده میکنه بخواید استفاده کنید با ارور
403. That’s an error.

Your client does not have permission to get URL / from this server. That’s all we know.
مواجه میشید.
در ضمن با توجه به اینکه گفتید از مسئولین فنی یکی از شرکت ها هستید ، میتونم اسم اون شرکت رو بدونم ؟
تشکر.
 

Vonarian

کاربر سایت
Jul 15, 2015
434
نام
اردشیر نهاوندی فرد
وزیر پست جدید گذاشته، میگه با والو و بلیزارد در حال مذاکره برای ایجاد سرور تو ایرانیم!!! یا داره یه کارایی می‌کنه یا خیلی خالی بنده :))

Sent from my SM-J510F using Tapatalk
پست رو لطف می کنید ببینم؟
یه عکس یا لینک.

Sent from my K00E using Tapatalk
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر