احتمال کارگردانی رزیدنت اویل 8 توسط شینجی میکامی

ALBERT W3SKER

THE FATHER OF SURVIVAL HORROR
کاربر سایت
Dec 13, 2016
697
نام
بهزاد
ejqa_shinji-mikami1_%281%29.jpg

درود

شرکت کپکام با عنوان رزیدنت اویل 7 سری معروف رزیدنت اویل را به ریشه هایش بازگرداند و به نظر میرسد پدر ژانر ترس برای ساخت قسمت هشتم بازخواهد گشت.

شینجی میکامی خالق رزیدنت اویل و در حال حاضر به عنوان تهیه کننده اجرایی عنوان اویل ویتین 2 مشغول به کار است.اما این بدان معنا نیست که مرد افسانه ای سبک ترس به سری رزیدنت اویل بازنگردد.طی یک مصاحبه در مراسم QuakeCon از او پرسیده شد ایا برای ساخت قسمت هشتم رزیدنت اویل بازمیگردد یا خیر که او در پاسخ گفت: ممکن است.

چیزی که مشخص است این هست که میکامی به تنگو و اینده عناوین این استدیو متعهد است اما امیدواریم بعد از ساخت اویل ویتین 2 به سری رزیدنت اویل بازگردد.

با توجه به این پاسخ باید منتظر ماند و دید ایا میکامی در قسمت هشتم سری افسانه ای رزیدنت اویل نقشی خواهد داشت یا خیر

 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,578
نام
Alireza
به نظر میاد میکامی از روندی که کپکام با RE7 در پیش گرفته، راضی هستش...یادمه قبلا هم توی یه مصاحبه گفته بود از RE7 خیلی خوشش اومده...کلا بعید نیست دوباره با کپکام همکاری کنه.
بد نیست بره یه سری هم به تیم سازنده‌ی ریمیک RE2 بزنه ببینه اینا دارن چه غلطی میکنن... :D دیگه تا الان باید یه خبری ازشون میشد.
 

DareDevilboy

کاربر سایت
Aug 21, 2017
0
نام
ماهان
RE 7 واسه من یکی از بهترین بازی های این نسل بوده.امیدوارم همین روند رو ادامه بدن دیگه شاهد اکشن شدن بازی نباشیم
RE7 نیمه اولش قشنگ بود بعد از این که از عمارت اومد بیرون خیلی اکشن و یکنواخت شد ولی در کل خوب بودش
 
  • Like
Reactions: underal

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,828
اصلا به نظرم کار درستی نیست برگرده به اون فرنچایز، الان خود تانگو و بازی جدیدشون افق و چشمنداز جدیدی رو برای این ژانر مشخص کردن و بازی تقریبا داره یه فرنچایز میشه که کم کم میشه روش مانور داد و به قولی تازه جون گرفته. ضمن اینکه میکامی میتونه تواناییش رو بزاره روی IP های جدید استودیوی خودش، رزدینت هم از طرفی راه نوین و تازه ای پیش گرفته و مسیر خودش رو پیدا کرده. به نظرم میکامی انرژیش رو بزاره برای عناوین استودیوی خودش خیلی بهتره:)
 

pizza

کاربر سایت
Jun 6, 2016
267
اویل 7 خیلی عالی بود، ترس و وحشت رو به معنای واقعی برگردوند، فقط دو تا عیب داشت، از نظر کار با اسلحه و شوتینگ اصلاً حرفه ای کار نشده بود، در حالی که میشد توی همین نسخه با همین سبکی که داره اسلحه هایی مثل sniper گذاشت یا دو نوع حالت نشانه گیری برای اسلحه ها گزاشت (یکی نشانه گیری سریع و یکی نشانه گیری از داخل مگسک). مورد دوم اینکه بهتر بود یه دوربین سوم شخص هم بعنوان آپشن اضافه میشد، حداقل بعنوان آیتمهایی که بعد از اتمام بازی آنلاک میشن میتونستن توش قرار بدن. تنها ضعفش همین دو نکته بود. به نظرم برای اویل 8 انجام این اصلاحات واقعاً نیازه به شرطی که از حالت ترس و وحشتش غافل نشن.
 
آخرین ویرایش:

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
اشتباهه بزرگه دیگه نه میکامی میتونه اون عنوانی به بزرگی اویل ۴ بسازه نه ایده هاشون میخوره بهم راهی که با اویل ۷ گرفتن خوب بود دیگه نباید برگشت به عقب برن واسه خود میکامی هم بده بیاد با یک عنوان متوسط کارنامش خراب کنه دیگه اون تیم میکامی هم تغییر کردن
 

Mohammad@li

کاربر سایت
Sep 11, 2014
2,091
نام
MohammadAli
یه نقدی از بازی The Evil Within خونده بودم خیلی خوب بازیو توصیف کرده بود: بازی TEW دقیقا چیزی بود که از رزیدنت ایول ۵ انتظار داشتیم ولی متاسفانه این سبک از بازی دیگه منسوخ شده.
خود میکامی هم دیگه کارگردان TEW 2 نیست و فقط روی کار نظارت داره. به نظر من میکامی دیگه بهتره سراغ ساخت بازی نره.
 

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
به نظرت چرا همچین پست های تهوع اوری را تو بازی سنتر میبینیم?!
چون كسي نظرش با نظر شما موافق نيست ميشه پست تهوع اور؟ يا جدي نكنه فكر كردي خودت خيلي مفيد پست ميدي؟
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
عجب دوره زمونه ای شده که ملت می گن شینجی میکامی بهتره بره استراحت کنه 8-|
ملت چیزی نمیگن. خود ابر استاد میکامی در بیانیه ای فرمودند وقتشه بکشن کنار و بذارن استعدادهای جوون تر بیان رو کار:)) ظاهرا هر چی دود بود با شماره اول TEW از کنده بلند شد و الان تموم شده:))
قبل از عرضه TEW 1:
"That's something I was planning for from the start," Mikami said. "I can only last for so long handling both director and company president duties, and besides, I want to give our younger developers a chance. Knowing that, of course, makes me want to put all of my experience, my energy, and everything else I've got into this game."
قبل از عرضه TEW 2:
I want Tango Gameworks to be a studio where young and talented creators are given a chance to succeed. John has a lot of talent. An opportunity like this would have come his way sooner or later.

I’ve been managing the studio as a whole. To be honest, it was time for the younger talent to do their thing.
 

p990_judi

کاربر سایت
Jul 25, 2009
815
ملت چیزی نمیگن. خود ابر استاد میکامی در بیانیه ای فرمودند وقتشه بکشن کنار و بذارن استعدادهای جوون تر بیان رو کار:)) ظاهرا هر چی دود بود با شماره اول TEW از کنده بلند شد و الان تموم شده:))
قبل از عرضه TEW 1:

قبل از عرضه TEW 2:
پس با این اوصاف کوجیما باید بره بمیره چون بعد و قبل هر متال گیر میگفت آخرین بازی هست که میسازم
بروس استریلی و نیل دراکمان با میکامی سلفی میگیرن ، بعد اینجا می خوان مچ شینجی میکامی رو بگیرن که تو که گفتی اینجوری، پس شکر می خوری الان
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Romell

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
پس با این اوصاف کوجیما باید بره بمیره چون بعد و قبل هر متال گیر میگفت آخرین بازی هست که میسازم
بروس استریلی و نیل دراکمان با میکامی سلفی میگیرن ، بعد اینجا می خوان مچ شینجی میکامی رو بگیرن که تو که گفتی اینجوری، پس شکر می خوری الان
والا ما هنوزم مصاحبه های ابر ستاد یادمون نرفته که قرار بود با tew1 انقلاب کنه. اخرم چیزی که تحویل داد یه کپی پیست ضعیف از بازیای قبلیش بودکه هنوزم بعد 20+ گیگ پچ فریم تک رقمی میشه .انیمیشن و لول دیزاین تاریخ مصرف گذشته هم بماند. اینجا کسی منکر این نیست که میکامی چی ساخته قبلا. ولی ابر استاد با tew1 نشون داد که هنوزم تو استاندار های نسل 6 گیر کرده.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر