«Age of Empires IV» رسما تایید شد

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد
aoe4-e1503346275344-740x439.jpg



دقایقی پیش و طی مراسم بیستمین سالگرد سری «Age of Empires»، مایکروسافت از چهارمین نسخه این سری رونمایی کرد. در این مراسم که در نمایشگاه گیمزکام آلمان در حال برگزاری است، اعلام شد که استودیو «Relic»، سازنده عناوینی همچون «Dawn of War» و «Company of Heroes»، کار ساخت بازی را بر عهده دارد. این عنوان بر روی Windows 10 در حال ساخت بوده و تاریخ عرضه مشخصی برای آن اعلام نشده است. علاوه بر این، مایکروسافت اعلام کرد که شماره های دوم و سوم این سری نیز بازسازی خواهند شد، نسخه بازسازی شده اولین شماره بازی، ۱۹ اکتبر امسال راهی بازار خواهد شد.

Read the whole post here.
 
آخرین ویرایش:

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,643
نام
سهيل
هیچ وقت اولین باری که Age Of Ampires 3 را بازی کردم یادم نمیره.اون زمان ها زیاد دنبال اخبار بازی نبودیم و به همین دلیل بدون هیچ پیش زمینه سراغ بازی رفتم. واقعا جهش گرافیکی بازی نسبت به نسخه دوم به قدری بالا بود که باورش برام سخت بود.به خصوص گرافیک مربوط به رود و دریا.:D

ترکیب Relic و Age Of Empire واقعا برام جالب و غیر قابل پیش بینی هست.:-? تا اینجا Relic همیشه RTS های مدرن ساخته و این اولین باره که میخاد یک بازی در محیط تاریخی بسازه.به قول یک نفر تو Gaf اصولا باید ماکروسافت قرار داد را با سگا برعکس می بست. یعنی Halo Wars 2 توسط Relic و AOE توسط Creative Assembly چون اونا بیشتر تو ژانر تاریخی فعالیت داشتن.جالبه اینو تاپیک معرفی Halo Wars 2 اون زمان اشاره کرده بودم و تعجب کرده بودم به خاطر انتخاب Creative Assembly به جای Relic.

ترکیب CA و HW2 که در مجموع خوب از آب در اومد.باید بشینیم ببینیم ترکیب Relic و AOE چجوری در میاد. فقط نکته تعجب برانگیز اینه که برخلاف HW2 این بازی نسخه X1 نداره!!
 

Forgotten

Legend of Death
کاربر سایت
Sep 20, 2012
164
ژووون:x
فقط امیدارم خاطرات دوران نسخه ی دوم تکرار شه و گندی مثل نسخه ی سوم رو به طرفدارا قالب نکنن Lol
هنوزم که هنوزه room های نسخه ی 2 بازی خصوصا the conquerors پره. واقعا تو این چند ساله مایکروسافت حسابی به aoe رسیده. کاری که امیدوارم با عناوین دیگش هم بکنه:)
آری....معدنچی :D

پ.ن: خاک تو سر EA که اون همه بازی رو به فی امان ا... سپرده:|
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Ƥ.s.Y.c.H.o

raya2

کاربر سایت
May 21, 2008
5,782
ای بابا. کم کم داره بازیهای درست و حسابیه استور مایکروسافت زیاد میشه.
و هنوز خبری از شکستن قفلش نیست! :disrelieved:
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد
یه انتقادی از تحریریه کنم؟ الان خیر سرمون گیمزکامه، یه تاپیکی، چیزی می زدید حداقل براش:-<
در مورد اینکه خبرهای گیمزکام تو این یکی دو روز خوب پوشش داده نشد حق با شماست، سعی میشه از امروز خبرها رو بیشتر پوشش بدیم :D ولی در مورد تاپیک، رویه این هست که خود کاربرها تو بخش «نمایشگاه ها و کنفرانس های خبری»، در مورد این مسائل تاپیک میزنن که عجیبه امسال کسی اقدامی نکرده، بچه های تحریریه هم فرقی با کاربرها ندارن و اونا هم میتونستن تاپیک بزنن ولی چون تعدادشون کمه و اکثرشون تو فروم فعالیت چندانی ندارن همچین اتفاقی نیفتاد. کلا کسی امسال حوصله گیمزکام رو نداشته انگار :D
 
آخرین ویرایش:

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
یکی از بهترین خبرهای ممکن :D عجیب بود تو E3 بازی رو معرفی نکردند البته شاید چون برای Xbox نیست به نظرشون ممکن بود تو اون کنفرانس بازخورد منفی داشته باشه :D
ولی ننگ به مایکروسافت که این همه Ip خفن استراتژیک داره بعد یک استدیو تخصصی ساخت عناوین استراتژیک نداره
 
  • Like
Reactions: robb stark

The Philosophers

کاربر سایت
Mar 15, 2006
162
نام
H O S S E I N
من می تونم همونقدر که بین Half-Life یک و دو یا آنچارتد یک ودو و... اختلاف واضح از پیشرفتی وجود داشت بین نسخه دوم و سوم بود.
لعنتی هنوز افکت دود قطار یادم میاد وحشت می کنم.
البته البته البته اولین بار با واژه منحوس DLC تو قسمت سوم AGE3 اشنا شدم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر