PlayStation Uncharted: The Lost Legacy

d20161201_07_Reveal_Trailer_Thumbnail_01.jpg


توسعه دهنده: Naughty dog
ناشر: sony interactive Entertainment
تاریخ عرضه: 22 august

اخطار: به تاریخ عرضه بازی نزدیک خواهیم شد از کاربران محترم خواهشمندم از هرگونه پست در رابطه با داستان بازی و عکس از صحنه های مهم خودداری و پست در ارطبات با این موارد را در تگ اسپویلر قرار دهند
با تشکر......


انچارتد میراث گمشده عنوانی نیمه مستقل یا به اصتلاح (standalone) و dlc عنوان موفق uncharted 4 است که توسط تیم دوم ND ساخته شده است و بر طبق گفته ها بازی از عناصر و عوامل جدید محیط بزرگتر و گرافیکی بهتر نسبت به قست چهارم بهره میبرد پس از پایان داستان ناتان دریک شروعی تازه برای سری به حساب می اید
uncharted-the-lost-legacy-badge-01-ps4-eu-05dec16


در این قسمت داستان شخصیت محبوب سری (Chloe frazer) روایت میشود که به همراه شخصیت منفی قسمت چهارم یعنی (Nadin Ross) به منظور یافتن گنج Tusk of Ganesh به هند رفته و در این سفر با شخصی به نام asav مبارزه میکنند
uncharted-the-lost-legacy-badge-01-ps4-eu-05dec16

PREVIEW_SCREENSHOT1_146393.jpg


PREVIEW_SCREENSHOT2_146393.jpg


PREVIEW_SCREENSHOT4_146393.jpg


PREVIEW_SCREENSHOT7_146393.jpg


PREVIEW_SCREENSHOT9_146393.jpg
uncharted-the-lost-legacy-badge-01-ps4-eu-05dec16



 
آخرین ویرایش:

mostafaskip

کاربر سایت
May 28, 2015
502
نام
مصطفی
شخصیت اصلی قابل بازی قبل از کلوئی سو تفاهم بود :D ولی جداً سوای از جذابیت و شوخی های نیتن دریک، کلوئی یه کاریزمای خاصی وارد Lost Legacy کرده!

اندک اشکالات A Thief's End هم توی این نسخه برطرف شده. خلاصه تا اینجای کار که بازی کردم اتمسفر، داستان، طراحی مراحل و گرافیک بسیار جذابی داشته و به شدت توصیه میشه واسه طرفداران بازی های ادونچر!

دو نکته دیگه هم لازمه که بگم یکی اینکه بخش سینگل پلیر بازی کماکان رو ps4 معمولی 30 فریمه و بیشتر نشده
دوم اینکه بازی خیلی روی مخفی کاری تمرکز داره و اکشن خاصی رو تا اینجا کار ندیدم (شاید در ادامه فرجی شد :D)
 

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
درود
لطفا خواهشا دوستانی که بازی رو تجربه کردن حتی 1-2 ساعت بیان نظرشونو راجبش بگن
ما 6 صفحه رفتیم جلو و این همه نمره هم دادن به عنوان ولی من 4 تا نظر شخصی راجب گیم پلی و داستان و حس و حالش از دوستان ندیدم
هرکس بازی کرده منو لطفا تگ کنه متوجه بشم
تشکر
 

The Pale King

The old King of Hallownest
کاربر سایت
Jul 5, 2008
997
نام
امیر حسین
خوب من بازیش کردم همون ساعت 8:30 صبح.تغییر شخصیت های بازی شاید به مذاق یه عده خیلی خوش نیاد.ولی برای یه عده شاید خیلی نکته ی مثبتی باشه.
طنز بازی زیاد شده.دیالوگ های خوب و داستان پر کشش.داستان و خط داستانی رو از نسخه ی 4 بیشتر دوست داشتم.تعامل بین کاراکتر ها و همچنین تضاد هاشون که عمدتا موجب یه طنز خوب میشه جالب بود توی این نسخه.
مکانیزم بازی کاملا شبیه به نسخه های قبل هست.پرش کردن و فرار و اویزون شدن از در و دیوار و هیجان های فوق تکراری که دیگه از نسخه ی 4 قابل پیش بینی شده بود.منظورم همون اویزون شدن از یه تابلو هست که بازیکن هنوز اویزون نشده ازش میدونه که قراره این این تابلو بشکنه و شخصیت اصلی در معرض سقوط باشه و یهو امداد غیبی برسه و به طرز برق اسایی نجاتش بده.
گرافیک بازی پیشرفت داشته و عملا چیزی کم از شاهکار نداره.واقعا طراحی محیط از گرافیک فنی گرفته تا هنری بی نقص و فوق العادس.
اما همونطور که گفتم گیم پلی بازی هیچ حرفی دیگه برا گفتن نداره.دقیقا همون مکانیزم های تکراری و قدیمی که هیچ گونه نو اوری ای دیگه توش نداره.علتش هم اینه که 4-5 نسخه از بازی اومده و این امر عادیه.تغییر دادن مکانیزم گیم پلی هم حکم یه ازمون و خطا داشت که میتونست شدیدا موفق بشه و یا میتونست شدیدا به ضررش بشه.اما به نظرم ارزش ریسک کردن رو داشت که متاسفانه ریسکی صورت نگرفت و به همین مکانیزم بسنده شد.
همه چیز تو بازی قابل پیش بینی هست و جدا بازی فاقد هرگونه هیجانی هست.البته این عیب از نسخه ی 4 به کل نهادینه شد و حتی اکثر نقد هایی که کردن از بازی از مکانیزم تکراری گیم پلی گله کردن.

مشکل عمده ی بعدی که حال من یکی رو به شخصه گرفت فریم ریت بازی و همچنین انیمیشن های بازی بود.شما وقتی انچارتد 4 رو بازی کنید میفهمید که چقدر انیمیشن های بازی نرم و روون بود.اما تو این نسخه کافیه دوربین رو حرکت بدید و به چپ و راست نگاه کنید انگار دارین اسلو موشن میبینین و این مورد برا این بازی زیاد شایسته نیست.از طرفی انیمیشن های بازی مثل قبل حس میکنم روون نیستن.یه خشکی خاصی دارن.فارغ از این مسائل واقعا چرا 30 فریم؟ تا کی باید 30 فریم تحمل کنه یه بازیکن توی همچین نسلی! اونم از همچین سازنده ای؟حالا این در حالیه که شما اگه انچارتد های قبلی رو بازی کنید میفهمید که اونا هم با اینکه 30 فریم بودند ولی بیار روون تر بودن.

مورد بعدی هم که من جزو نقص و عیب نمیبینمش, کم شدن اکشن بازی هست.یعنی دیگه خیلی کم شده.اکثرا مخفی کاری یا راه رفتن به صورت اهسته هست.1.5 ساعت بازی کردم اکثرا به صورت اهسته داشتم راه میرفتم و گاهی هم به 4 تا دشمن مشت میزدم.
امیدوارم بازی در ادامه با بیشتر بازی کردن روندش بهتر بشه.

به هر حال این بازی یه بازی مستقل هست که قبلا قرار بود دی ال سی بشه.به همین دلیل باید انتظار هاتونو در حد 4 نسخه ی اصلی بالا نگه ندارید.
اینو هم بگم که شاید یه عده ی دیگه خیلییی هم با بازی حال کرده باشند.اما خوب نظر من با تجربه ای که از بازی کردم این هست.امتیازات متا هم تا حدودی تایید میکنن حرفامو.

امتیاز من به بازی: 8
 

dooste.man83

کاربر سایت
Nov 20, 2008
3,906
مشکل بزرگ آنچارتد اینه که چه خوب چه بد بازی کردنش از واجبات هست و خیلی ها واسه همین بازی و چند بازی انحصاری دیگه کلا کنسول می خرن
 
  • Like
Reactions: all4u

all4u

کاربر سایت
Jan 17, 2008
5,178
اون دوستانی گه میگفتن ای بازی ارزون نمیشه و فلان کجااان بازارو سایتا شد ۱۷۰ مغازه دیگه هم گفت شنبه ۱۶۰ بیا ببر
میبیند جو گیر شدن ملت اینطوریه؟؟؟
نخرید ارزون شه!!
خودم به شخصه هنوز از حارج ایران تهیه نکردم!اما ایرانم میبینم داره همون قیمت معمول میشه
فقط یک عده اگه بزارن
 
  • Like
Reactions: Sony+

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
من بازی رو تموم کردم. بطور کل نسبت به انچارتد 4 بازی یه بهتری نیست. اما از بازی کردنش لذت بردم. برای من 7 ساعت طول کشید بازی رو تموم کنم. بیشتر لحظات بازی به گشت و گذار و حل کردن تعدادی پازل و معما سپری میشه که از لحاظ حل کردن پازلها من کلی کیف کردم.معماهای بازی چندتا چالش برانگیز و جالب بود که کاش بیشتر بود. گشتن و پیدا کردن شهر گمشده توی خرابه ها و بناهای قدیمی، حل کردن پازل و پیدا کردن راه ها خیلی لذت بخشه. چون بازی بیشتر تمرکزش روی این قسمته در نتیجه محیط بازی رو خیلی زیبا و چشم نواز همراه با مجسمه های عظیم طراحی کردن اما دوست داشتم تنوع محیطی توی بازی وجود داشت و همش جنگلی نبود. متاسفانه تمام اتفاقات بازی در یک ناحیه ی رخ میده. داستان بازی زیاد چیزی برای گفتن نداره از طرفی حتی داستان پس زمینه که چطور ارتش پارسی ها به امپراطوری هویسالا حمله ور میشن و چه بر سر عاج قدیمی میاد هم خیلی ساده تر از داستان دزدهای دریایی انچارتد4 هست. اما رجوعاتی که به خدایان هندو و شاهان هویسالا میشه جالبه. دیالوگهای بازی هم خوبن هرچند که زیاد مخاطب رو سورپرایز نمیکنند. اخر بازی هم یه ست پیس(درست میگم؟!) انچارتدی داره و با اینکه خلاقیتی توش بکار نرفته اما بازهم لذت بخشه. درکل بازی ای نیست که چیز جدیدی برای گفتن داشته باشه از طرفی هم اصلا بازی یه بدی نیست و صد در صد مخاطب بعد از تموم کردن بازی کاملا راضیه.
 

LeBron James 6

کاربر سایت
Mar 18, 2012
1,886
نام
S'Ali Ghaderi
دوستان
كسي اگه ديتاي بازي رو داشت يه لطف كنه به من پيام بده انصافا فكر اين حجم رو نميكردم :دي
و در عجبم واقعا ٧ ساعت گيم پلي چطوري به اين حجم رسيده:دي
 
  • Like
Reactions: all4u

emperaturs

کاربر سایت
Aug 1, 2015
886
نام
Joel
لامصب عجب گرافیکی داره . با اختلاف بهترین گرافیک تاریخ بازیهای کنسولی هست . من رو پرو بازی میکنم . HDR هم بسیار عالیه و اون مشکلات شسته شدن تصویر انچارتد 4 موقع فعال کردن HDR نداره.
من انچارتد 4 رو نسخه دلوکس خریده بودم برام رایگان بود این بازی .

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
 

dooste.man83

کاربر سایت
Nov 20, 2008
3,906
لامصب عجب گرافیکی داره . با اختلاف بهترین گرافیک تاریخ بازیهای کنسولی هست . من رو پرو بازی میکنم . HDR هم بسیار عالیه و اون مشکلات شسته شدن تصویر انچارتد 4 موقع فعال کردن HDR نداره.
من انچارتد 4 رو نسخه دلوکس خریده بودم برام رایگان بود این بازی .

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
دقیقا منم بنظرم نباید در تمام کردنش عجله کرد یکی از سرگرمی های خود من توی بازی آنچارتد همیشه اینه که سعی میکنم کل محیط بازی رو بگردم واقعا چشم نوازه و انگار واقعا یک سفر سیاحتی رفتی
 
  • Like
Reactions: voldmort and all4u

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,591
نام
حسین
خب دو ساعتی بازی کردم
اولین نکته باید بگم من گرافیک این بازی رو از نسخه چهارم بالاتر میدونم:| دارم نابود میشم یه چیزایی میبینم مخم هضم نمیکنه:|
اولین نکته مثبتی که باید بگم این که ایراد نسخه اول بازی رو رفع کردن(البته برا من ایراد بود) اونم بیهوده چرخیدن تو محیط عظیم بازی بود اینجا دقیقا هدف دارش کردن یعنی بیخودی شما تو محیط نمیگردی بخاطر ماموریتت میگردی:D البته نمیدونم این روند ادامه دار باشه یا نه ولی تا اینجا عالی بوده. گفت و گو های این دو کارکتر هم باعث میشه که شما اصلا خسته نشید
از یه چیز ناتی داگ که خوشم میاد اینه که وحشتناک به جزئیات دقت داره یعنی قشنگ شما این ضعیف بودن chole رو نسبت به نیتن میبینید نوعه ضربه زدنش ضربه خوردنش خلاصه خیلی برام جالب بود
تا اینجا که من خیلی خوش بحالم شده مخصوصا که رایگانم گرفتمش:D
 

.:AC MilaN:.

کاربر سایت
Sep 12, 2009
2,535
نام
ایلیا
بلاخره در دنیای گیم یکبار هم سود کردیم و لگسی به صورت رایگان به ما رسید ... فرصت شد یک مقدار بازی کردم و تا اینجا بازی زیبا بود و داستان بازی هم جالب به نظر میرسه باید دید در ادامه چطور پیش میره
گرافیک بازی هم روی فور معمولی عالیه و حس میکنم اندکی از نسخه 4 بهتره ... فعلا همین ها تا ببینیم چی میشه

 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر