عنوان «Crackdown 3» تا بهار ۲۰۱۸ تأخیر خورد

Anonymous M3

人類に栄光あれ
کاربر سایت
Jul 30, 2014
1,074
نام
امیر مسعود
عنوان (Crackdown 3»(CD3» که قرار بود همزمان با کنسول جدید مایکروسافت «Xbox One X» در تاریخ ۷ نوامبر (۱۶ آبان) منتشر شود تا بهار سال ۲۰۱۸ میلادی تأخیر خورد.

Crackdown-3-Dated-E3-2017-Init.jpg

مدیر استدیوهای مایکروسافت خانم «Shannon Loftis» توضیح داد که این تأخیر به استدیوهای «Reagent Games»،«Sumo Digital» و «Cloudgine» وقت لازم را برای ارائه‌ی این بازی « به شدت جاه طلبانه » با استانداردهای کیفی خودشان خواهد داد.

«ما هم مثل خیلی از طرفدارها برای «CD3» هیجان زده‌ایم و به همین دلیل تغییر دادن زمان بازی تصمیم سختی بود، ولی ما میخوایم مطمئن باشیم که بازی درستی رو با کیفیت درست و در زمان درستی ارائه می‌کنیم. عنوان «CD3»، بازی به شدت جاه طلبانه‌ای هست و ما میخوایم مطمئن باشیم که تجربه‌ي بخش‌های مختلف اون رو به درستی ارائه می‌کنیم چه بخش داستانی، چه بخش کو-آپ چند نفره و چه بخش رقابتی چند نفره (مود «Wrecking Zone»). تعادل میان بخش‌های مختلف بازی مهم هست و ما از این زمان اضافه برای مطمئن شدن از وجود این تعادل استفاده می‌کنیم.»

به صورت دقیق‌تر خانم لوفتیس اشاره کرد این تأخیر به استدیوها زمان لازم برای « پرداختن به بخش بصری بازی » را خواهد داد تا بتوانند بازیکن را در «دنیایی زنده» غرق کنند.

« ما میخوایم که اون‌ها واقعا کیفیت دشمن‌ها رو در حالی که به اکتشاف در دنیای گسترده‌ی بازی، مبارزه با جرایم و جمع کردن «Orb» ها می‌پردازن، احساس کنن .»

همچنین رئیس بخش Xbox آقای «Phil Spencer» در مورد این تأخیر در توئیتر اعلام کرد :« همیشه ناامید کننده است که زمان انتشار بازیی رو تغییر بدید. ما متعهدیم که عنوان «CD3» رو با کیفیتی ارائه بدیم که طرفدارها لیاقتش رو دارن.»

این اولین تاخیر عنوان «CD3» نیست. تاریخ انتشار این عنوان ابتدا سال ۲۰۱۶ اعلام شده و پس از آن به سال ۲۰۱۷ تاخیر خورده بود. حال زمان انتشار این عنوان به بهار سال ۲۰۱۸ میلادی تغییر کرده است.

Read the whole post here.
 

reydge

کاربر سایت
Feb 19, 2012
1,010
نام
محمد
تا بهار 2020 هم تاخیر بزنن فایده ای نداره
الان دارم فکر می کنم کنسل کردنش گزینه ی بسیار بهتری بود
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,177
نام
ماکان
تجربه ثابت کرده بازی هایی که اینجوری پروسه ساختشون طول میکشه و پشت سر هم تاخیر میخورن در نهایت اون چیزی که انتظار میره از آب در نمیان. امیدوارم سازنده هاش بتونن از پس این ایده های به شدت جاه طلبانه که میگن بر بیان!
 
  • Like
Reactions: SHANSER

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
فکر میکردم فقط سونیه که بازیاشو زودتر از موعد معرفی میکنه و اخرشم تاخیر میزنه!
سر این بازی که کلی ادعا بود که همه محیط قابل تخریبه و گرافیکش فلانه تو E3 رسما بازی PS2 دیدیم!اخر و عاقبت این بازیو خدا بخیر کنه!
 

reach usa

کاربر سایت
Dec 28, 2009
1,209
نام
hassan
سیستم سلر ایکس وان ایکس از دید خودشون هم رفت. خاک بر فرق سرت مایکروسافت.
اتفاقا خیلی هم خوب شد از صف بازیهای لانچ وان ایکس کنار رفت ! همون فورزا ۷ و بتل گروند و چند تایه دیگه که اسمشون خاطرم نیست کافیه تازه کلی هم بازی مولتی پلتفرم هست که وان ایکس اونا رو با قدرت به نمایش میزاره !! اگه این بازی گند میزد که صد درصد هم میزد اونوقت برا وان ایکس هم بد میشد !! حالا تا سال بعد شاید یه دستی به سر و صورت بازی بکشن از این حالت ps2 دربیاد
 
  • Like
Reactions: mehran3500

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر