Edge magazine اطلاعات جدیدی از Destiny 2 منتشر کرد+بیش از 80 ماموریت PVE

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
طبق اطلاعات جدیدی که از Edge magazine در Reddit منتشر شده است Destiny 2 عنوانی پرمحتوا در زمینه PVE خواهد بود.
destiny_2_e3_2017_ps4_exclusive_strike_lake_of_shadows_action_1.jpg

یکی از مشکلات نسخه اول کمبود محتوا در زمان عرضه و همچنین تمرکز بیشتر بانجی برروی بخش PVP در ادامه توسعه نسخه اول بود.به همین خاطر بازیکنان برای محتوای PVE نسخه دوم نگران بودند و حال مشخص شده است که تعداد ماموریت و فعالیت های Destiny 2 در مجموع از تمام DLC ها و پچ هایی که برای نسخه اول در طی سه سال منتشر شده بود بیشتر است.
نسخه اول در زمان عرضه حدود 20 فعالیت PVE و بعد از سه سال به مقدار 70 افزایش پیدا کرد و بانجی به تازگی اعلام کرده است که Destiny 2 بیش از 80 ماموریت دز زمان عرضه خواهد داشت.
میزان محتوای نسخه دوم به حدی بوده که سازندگان مجبور شدند مقداری از آن را حذف کنند زیرا بازیکنان به حداکثر سطح رسیده ولی با این حال میزان زیادی ماموریت باقی میمانده که سیستم LVL UP پاسخگو آن ها نبوده.در یک تست ساده بیش از 55 ساعت طول کشیده تا برای اولین بار بازیکن به Max LVL بازی ارتقا پیدا کند.
همچنین مشخص شده است که Nightfall که یکی از فعالیت های چالشی هفتگی بازی خواهد بود محدودیت زمانی خواهد داشت.برخلاف نسخه اول که محدودیتی در این زمینه نبود حال بازیکنان باید با استراتژی جلو رفته و قبل از اتمام وقت به پایان ماموریت برسند و تقریبا حدود 15 دقیقه فرصت خواهید داشت.
بانجی در آخر تایید کرده است که برخی از فعالیت های بازی Locked Loadout خواهند بود.به این ترتیب که قبل از شروع آن باید آیتم موردنیاز خود را انتخاب کرده و سپس کل ماموریت را فقط با همان آیتم ها انجام دهید برخلاف نسخه اول که در یک ماموریت در هر زمان آزاد بودید تا اسلحه یا آرمور خود را تعویض کنید.

منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر