FIFA 18 Ultimate Team

سلام به دوستان عزیز مخصوصاً علاقه مندان به بخش آلتیمیت تیم فیفا همونطور که میدونید EA از بخش « Ultimate Team » در FIFA 18 رونمایی کرد.

از مدت‌ها پیش می‌دانستید کارت بازیکنان اسطوره‌ای یا به اصطلاح‌ « Icons » امسال از انحصار ایکس باکس خارج شده و به PS4 نیز می‌آیند. ولی این همه ماجرا نبوده زیرا EA خصوصیات تازه‌ای به این بخش اضافه کرده است. یکی از این ویژگی ها که « ICONS Stories » نام دارد، به این صورت است که هر بازیکن اسطوره‌ای، سه کارت مختلف خواهد داشت که هر کارت، مربوط به دوره ای از زندگی حرفه‌ای او می‌باشد. مثلا رونالدینیو را در نظر بگیرید که کارت اول او برای سال ۲۰۰۲ و مربوط به دوران بازیگراش در PSG میشود. دومین کارت او برای سال ۲۰۰۴ است؛ زمانی که برای بارسلونا بازی میکرد و تقریبا همه‌ی لالیگا را در اختیار داشت و در نهایت آخرین کارت او برای دوره‌ی قهرمانی لیگ با میلان در سال ۲۰۱۰ است.

Ronaldinho-FIFA-18-1-681x383.jpg

فقط رونالدینیو سال ۲۰۰۴ !

وجود بازیکنانی مثل پله، یاشین، هانری، مارادونا و رونالدو از قبل برای این قسمت تایید شده بود و حالا EA اضافه شدن بازیکنان دیگری مثل رونالدینیو، پیتر اشمایکل، پاتریک ویرا، ریو فردیناند، مایکل اوون، روبرتو کارلوس، آلساندرو دل‌پیرو و بسیاری از بازیکنان ارسطوره‌‌ای دیگر را تایید کرد.

ویژگی دیگر اضافه شده به این بخش؛ خوشحالی های جذاب‌تر هنگام بازکردن بسته های مختلف است که برای بعضی از بازیکنان مثل کریستین رونالدو، گریزمان و دله الی خوشحالی های منحصر به فردی در نظر گرفته شده است.

از ویژگی‌های جدید سری بازی‌های فیفا است. این ویژگی یک سری مسابقات هفتگی است که در آن‌ها باید در برابر تیم‌هایی قرار بگیرید که توسط بازیکنان دیگر ساخته شده‌اند، اما توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند.

EA اعلام کرده Squad Battle‌ها بهترین جوایز را در بین حالت‌های تک‌نفره بخش آلتیمیت تیم بازی خواهند داشت و با برنده شدن در این مسابقات، قادر خواهید بود جوایز با‌ ارزشی به دست بیاورید. این ویژگی در اختیار کاربران PC ،PS4 و Xbox One خواهد بود.



همچنین اعلام شده است که بازیکنان جدیدی مانند Ruud Gullit از تیم ملی هلند، Roberto Carlos از تیم باشگاهی رئال مادرید و Jay Jay Okocha از Premiere League انگلستان و بسیاری از بازیکنان دیگر به بخش Ultimate Team عنوان FIFA 18 اضافه خواهند شد.



از این پس اگر پکی را باز کنید و بازیکن بزرگی مثل کریستیانو رونالدو یا دله علی در آن موجود باشد، شاهد یک سری انیمیشن‌ها و افکت‌های خاص خواهید بود. درست است که این مساله تاثیری روی گیم‌پلی بازی ندارد، اما به هر حال از لحاظ بصری تنوع خوبی به بازی خواهد بخشید.

تغییر دیگر در بخش آلتیمیت تیم، جایگزینی Manager Task‌ها با Objective‌ها است.

EA ادعا کرده که این تغییر باعث خواهد شد تا بازیکنان اشتیاق بیش‌تری به تجربه بازی داشته باشند. Objective‌ها مواردی خواهند بود که می‌توانید با انجام آن‌ها، جوایز خاصی دریافت کنید؛ مواردی مثل ثبت پنج کلین شیت یا انجام ۲۰ بازی که به نظر می‌رسد انجام دادن آن‌ها هم کار خیلی سختی نباشد.



یکی از ویژگی‌های خوب بخش آلتیمیت تیم فیفا ۱۷، چالش‌های ساخت ترکیب (Squad Building Challenges) بود که در آن‌ها باید ترکیب خاصی را بر اساس چالشی که انتخاب کرده بودید می‌ساختید تا جوایز با‌ارزشی به دست بیاورید.

این بخش از بازی در فیفا ۱۸ هم وجود خواهد داشت و تغییراتی هم در آن اعمال شده است که یکی از آن‌ها، کارت‌های Brick هستند که قادر خواهید بود تیم‌تان را با محوریت آن‌ها بسازید و در نتیجه کار راحت‌تری در رسیدن به شیمی موردنظر چالش داشته باشید. EA همچنین اعلام کرده که اضافه شدن این کارت‌ها باعث خواهد شد تا تنوع بیش‌تری را در چالش‌ها شاهد باشیم.



یکی دیگر از نوآوری‌های بازی فیفا ۱۷، بازیکنان Ones to Watch بودند؛ بازیکنان بااستعدادی که یک نسخه از کارت آن‌ها با توجه به عملکرد‌شان در دنیای واقعی، دچار تغییر می‌شد. البته این بازیکنان کارت‌های معمولی خودشان را هم در بازی داشتند.

حال EA پیرو ارائه اطلاعات جدید از بخش آلتیمیت تیم فیفا ۱۸، اولین دسته از بازیکنان Ones to Watch بازی را هم معرفی کرده است که از بین بازیکنانی انتخاب شده‌اند که اخیرا در فصل نقل و انتقالات به تیم جدیدی منتقل شده‌اند. اسامی این پنج بازیکن به شرح زیر است:

  • الکساندر لاکازت
  • روملو لوکاکو
  • خامس رودریگز
  • لئوناردو بونوچی
  • داگلاس کاستا


البته این پنج بازیکن اولین دسته از بازیکنان Ones to Watch هستند و بازیکنان بیش‌تری را هم در بازی شاهد خواهید بود. آخرین بخشی هم که EA اخیرا اطلاعاتی در مورد آن ارائه کرد، قسمت Champions Channel است که در آن می‌توانید هایلایت‌ها و همچنین مسابقاتی را که در Weekend League برگزار شده‌اند، تماشا کنید.

بازی فیفا ۱۸ در تاریخ ۷ مهر برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، پی‌سی، نینتندو سوییچ، ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ منتشر خواهد شد.


 
آخرین ویرایش:

947947

کاربر سایت
Jul 7, 2011
1,157
نام
Behrooz
واقعا این ea انگار لج کرده به ما !!~X(:o:|
جوایز اسکواد بتل+Sbc==> تا جایی که یادمه بازیکن بالای 5 هزار سکه نداده به من این هفته!! یک عالمه بازیکن که فقط اگر بشه توی sbc ها کاریشون کرد#:-S
فن دایک رو خریدمش خیلی خوبه واقعا
دروزاه بان هم فعلن چک رو میگیرم تا بعدا لوریس رو اضافه کنم!

وقتی تیمت تکمیل نیست الکی پول دروازبان نده....

من بگوویچ رو 700 تا خریدم خیلی خوبه...هارت داشتم...دروازبان ناپولی هم داشتم ...لوریس هم داشتم..یکی دوتا دروازبان دیگه هم تست کردم ولی از بگوویچ خیلی رازی هستم...

لوریس هم خوب بود و گل مفت نمیخورد ولی سریع ردش کردم تا قیمتش بالا بود و 88k فروختمش... و زدم به زخم زندگی :D

دوستان این آپگرید گلد رو هم دریابید...

من سه بار زدم ویندایک و کاروخال و یه بازیکن پرتقالی دیگه که به دردم نمیخورد بهم داد...بگویچ هم داد بهم
 
  • Like
Reactions: aminda

BatiGoal

-_____-
کاربر سایت
Nov 6, 2012
3,330
نام
Mohammad
محمد جان و بقیه دوستان
این قضیه هندیکپ فکر کنم جدیه!!
اصلا توی 17 با همچین موضوعی برخود نداشتم توی التیمیتش! شما هم حسش کردی؟
امروز داشتم با تیم جزیرم آنلاین میزدم و به قوی و ضعیف هم می باختم. جالب این بود که معمولا 2 تا گل هم اول بازی جلو میفتادم
هر چی بازی جلو میرفت تیمم بیشتر از هم می پاشید! پاس های اشتباه،کندی و اشتباهات عجیب بازیکن هام،سوتی های عجیب و غریب دفاع هاو...
تا اینکه گفتم بزار با اسکواد فرانسم بازی کنم. دوتا بازی با دوتا تیم واقعا خوب اتادم و با اینکه بازیکن هام واقعا ضعی تر بودن ازشون ولی بردمشون
باید 2 تا تیم خیلی خوب داشت و هر دو-سه تا بازی سویچ کرد بینشون!
هست. منم تيمم پرفورمنس قبلو نداره ولي مث نسخه ها قبل شديد نيست.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: aminda

AminMoradiXL

کاربر سایت
Sep 27, 2017
41
سلام بچه ها یه سری ویدئوهای آموزشی فیفا میخوام درست کنم بذارم تو یوتیوب اولیشو درست کردم، اگه لطف کنین برین لایک و کامنت و ساب کنین و حمایت کنین خیلی ممنون میشم. خیلی انگیزه بخشه واسم (اگه با قند شکن بیاین لینکو میبینین.)
 

aminda

کاربر سایت
Dec 18, 2011
225
سعی کن با هر کسی بازی میکنی طبق همون تیمش کاستوم تاکتیک تنظیم کنی ..اگه فرض کنیم تو پرس و خشونت تیمت رو بالا گذاشتی با یکی ضعیف تر از خودت احتمال داره دچار مشکل شی .. ( اینو به عنوان نمونه گفتم ) اگه یه گل هم بخوری که دیگه کلا تیمت بخصوص دفاعات بازیو وا میدن ..پس باید حواست به همه چی باشه و اینجور مواقع سریع همه چیو عوض کنی..وقتی میبینی یه نیمه کلا نمیتونی بازی کنی باید یا سیستم یا بازیکن یا کاستوم رو تغییر بدی .. چیز راحتی نیس این موضوع که بهترین حالت رو برای اون بازی اونم تو زمان محدود انتخاب کنی اما تنها چارش اینه بتونی این بازیا رو که میگی ببری..

در کل خیلی کاستوم تاکتیک و وظایف شخصی هر بازیکن رو خیلی جدی بگیر و تنظیمشون کن تا این هندیکپا واست به حداقل برسه


اگه هم اصلا کاستوم تاکتیک نمیچینی پس باید خودتو با این شرایط وقف بدی ..این هندیکپا بیشترشون بخاطر همین چیزاس که گفتم..ترکیب..کاستوم تاکتیک و وظایف شخصی هر بازیکن
همه اینا به بهترین نحو چیده شه هندیکپم به کمترین حالتش میرسه و حتی 0 میشه

برای اینه که 100 نفر میان تاپ میشن تو چمپیون...وگرنه همه میتونستن بیان و رتبه خوب بیارن..شاید 1000 نفر اول فیفا سطحشون هم یکی باشه و حتی بازیکناشون .. اما 100 نفرشون مطمعنن بهتر عمل میکنن و نتیجه بازی رو با تنظیم بهتر همین چیزا به نفع خودشون میکننند
کلیت حرفت درسته دوست عزیز
ولی این هندیکپ توی 17 من ندیدم. واقعیت اعتقادی هم بهش نداشتم:D ولی الان دارم کلا حسش میکنم
مشکل سره اینه که تیمم اول بازی خوبه و بازیکن ها هم خوب کار میکنن و اکثر مواقع جلو هم میفتم از حریف ولی توی ادامه همه چی داغون میشه. کاستوم هم از چند سال پیش که آنلاین میزدم جدیش میگرفتم! و خیلی هم نیازه واقعا
واقعیت گیم پلی بازی هم نسبت به 17 از بالانسی دراومده شدیدا! حیف از اون گیم پلی نبود که ea خرابش کرد؟:-w
 

aminda

کاربر سایت
Dec 18, 2011
225
وقتی تیمت تکمیل نیست الکی پول دروازبان نده....

من بگوویچ رو 700 تا خریدم خیلی خوبه...هارت داشتم...دروازبان ناپولی هم داشتم ...لوریس هم داشتم..یکی دوتا دروازبان دیگه هم تست کردم ولی از بگوویچ خیلی رازی هستم...

لوریس هم خوب بود و گل مفت نمیخورد ولی سریع ردش کردم تا قیمتش بالا بود و 88k فروختمش... و زدم به زخم زندگی :D

دوستان این آپگرید گلد رو هم دریابید...

من سه بار زدم ویندایک و کاروخال و یه بازیکن پرتقالی دیگه که به دردم نمیخورد بهم داد...بگویچ هم داد بهم
بگوویچ رو هم امتحان میکنم،ممنون
گلدآپگرید رو هم هرچی رفتم مزخرف داده بهم!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر