Guerrilla Games : عاشق فرانچایز کیلزون هستیم

ALBERT W3SKER

THE FATHER OF SURVIVAL HORROR
کاربر سایت
Dec 13, 2016
697
نام
بهزاد
kill-1014721.jpg

درود

پیش از اینکه استدیوی خوشنام Guerrilla Games عنوان Horizon Zero Dawn را به ارمغان بیاورد ، ما ان ها را با فرانچایز کیلزون میشناسیم.اولیت عنوان از سری کیلزون در سال 2004 ، نسخه ی دوم در سال 2009 ، نسخه ی سوم در سال 2011 و اخرین نسخه از فرانچایز محبوب کیلزون در سال 2013 منتشر شد.

Hermen Hulst مدیر عامل استدیو در مصاحبه ای با اکادمی علوم و هنرهای تعاملی به این نکته اشاره کرد که از وی در رابطه با فرانچایز کیلزون در شبکه های اجتماعی سوال میشود.
این باعث خوشحالی است که ما چنین شور و اشتیاق شدیدی را از طرفدران راجع به فرانچایز کیلزون میشنویم.این فرانچایز و دنیای ان را ما هنوز با شور و اشتیاق در استدیو Guerrilla به ان عشق میورزیم.کار اسانی نبود که ما بر روی یک چیز جدید کار کنیم.ما از این سری بازی فاصله گرفته ایم و هنوز خیلی زود است که بخواهیم در مورد ان صحبت کنیم.همه ی چیزی که میتوان بگویم این است که ما همیشه دنیا و فرانچایز کیلزون را دوست داریم و در عشق و شور و اشتیاق به ان با طرفدران سری شریک هستیم.

مشخص نیست که ایا در اینده نسخه ی جدید از سری کیلزون ساخته خواهد شد یا خیر ، اما همگی در اعماق قلبمان امیدواریم که قسمت چهارم از سری کیلزون ساخته شود!

 
آخرین ویرایش:

ADU_Tank

کاربر سایت
May 26, 2011
1,269
نام
Ali
اول نسل یه هایپ خیلی خفن روی PS4 داشتم اونم بخاطر Shadowfall بود.
FPS خوب روی کنسول که انحصاری باشند زیاد نداریم امیدوارم به کارشون ادامه بدن.
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
تیم مولتی کیلزون2 که رفت دیگه به چه دردی میخوره8-|سینگلم که دمشون گرم cod کردن کسایی که عاشق یه فرانچایز هستن این بلا سرش نمیارن بهتر نیست اول یه ریمیک یا ریمستر 2 (همراه با مولتی=P~)بدن تمام خاطرات خوب من از نسل قبل کیلزون انچارتده ایکاش اینکار میکردن نسل که گذشت حالا حالا ها باید هورایزن تحمل کنیم:(
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر