امتيازات Hellblade: Senua's Sacrifice

THE BEST BOY

کاربر سایت
Aug 14, 2011
802
نام
امير
3051735-trailer_hellblade_diary21_making_20160421.jpg

Hellblade: Senua's Sacrifice
PS4،PC
سازنده: Ninja Theory

Hellblade: Senua's Sacrifice كه در سبك اكشن ماجرايي است و توسط سازندگان بازي هايي نظير Enslaved، Heavenly Sword و DmC ساخته شده، امروز براي PS4 و PC عرضه شد و امتيازاتشم به شرح زيره:

Digitally Downloaded: 100
Gamer.no: 100
DualShockers: 100
VentureBeat: 95
Hobby Consolas: 91
Eurogamer Italy: 90
God is a Geek: 90
4Players.de: 90
JeuxActu: 90
Playstation Universe: 90
PlayStation LifeStyle: 90
IGN: 90
GameCrate: 90
Shacknews: 90
Meristation: 90
VideoGamer: 90
Fobes: 90
Easy Allies: 90
Trusted Reviews: 90
Atomix: 90
IGN Spain: 88
Multiplayer.it: 88
EGM: 85
GRYOnline.pl; 85
New Game Network: 85
COGconnected: 85
3DJuegos: 85
LaPS4: 85
IGN Italia; 85
GamePro Germany: 84
TheSixthAxis: 80
Push Square: 80
Gamespot: 80
Gameblog.fr: 80
Giant Bomb: 80
Game Rant: 80
Gamer.nl: 80
CGMagazine: 80
Game Informer: 80
Washington Post: 80
Vandal: 78
PCGAMER: 78
SpazioGames: 75
Destructoid: 75
The Jimquisition: 70
Twinfinite: 70
Everyeye.it: 65
Metro GameCentral: 60
Edge Magazine: 40​

Eurogamer:


 
آخرین ویرایش:

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
حجمی که توش محتوا نداشته باشه به چه درد میخوره؟
یه تستر ندارن باگاشونو درست کنن.
یه سرور درست و حسابی ندارن.
گند زدن به پیشینه AC و گوست ریکان....
انقدر شعور ندارن که طرفداران سم فیشر دارن هلاک میشن.همچنین شاهزاده پارسی.
عوضش تو E3 2012 میان یه دمو دهن پرکن مثل watch dogs رو نشون میدن بعد مدقع عرضه بازی.....
از چی بگم برات خدایی؟
فارکرای با تم نیزه و ماموت؟جمع کنین این مسخره بازیارو.
حتی عرضه نداشت حداقل در حد نسل 6 باشه
Ac جدیدم که معلوم نیست چیه.کارکترشو میبینم میخوام برم سر به بیابون بذارم.
یوبی این نسل کاری نکرده که طرفدارای سرسختش از جمله خودم بخوایم طرفداریشو بکنیم.
یوبی یه زمان سرمشقی بود برای استودیوهای دیگه.
پس تیم نینجا شرف داره به حجم کارای یوبی.حالا شما بگو مساحت بازی های یوبی اندازه قاره اروپاست.برای کسی چه اهمیتی داره.
درکل همین بازیرو یوبی با 400 نفر از نیروهاش نمیتونه بسازه...
چه برسه به 15 نفر:D
خوب شما صرفا گیمرید و قرار هم نیست منظور منو متوجه بشید، ولی وقتی میگم حجم فقط حجم فیزیکی دنیای بازی منظور نیست، محتوا و ... هم شامل می شه. بازی های یوبیسافت (و هر AAA دیگه ای) محتوا و حجم خیییلی زیادی دارن. شاید حالا کیفیت محتواشون بد باشه، ولی محتوای خیلی زیادی دارن. Inside محتوای کمی داره ولی کیفیتش بالاست، AC: Rogue محتوای خیلی زیادی داره ولی کیفیتش متوسطه. تیم AC اگه دیزاین داک های بازی رو داشته باشه می تونه Inside رو بسازه، ولی تیم Inside قطعا نمی تونه AC Rogue رو بسازه چون اگه بخواد دقیقا همون بازی رو بسازه 10-20 سال طول می کشه. کلا دارم در مورد محدودیت های انسانی صحبت می کنم نه کیفیت بازی ها. حرفم اینه که Hellblade قطعا پروژه کوچکتریه از بازی های یوبی و خیلی عادیه که تعداد کمتری بسازنش. اگه همون تعداد می ساختنش تعجب داشت! و توجه کن صرفا در مورد یوبی صحبت نمی کنم، هر AAA سازی که دوست داری جای یوبی بذار توی پستام، نتیجه همونه.
منظور شمارو هرکسی میتونه متوجه بشه...
چیز عجیبی که نگفتی من متوجه نشم.
من حرفم اینه که تیم یوبی بازی مثل hellblade رو نمیتونه بسازه...انقدر ضعیف شده.یه نگاه به for honor بندازی قشنگ متوجه منظور من میشی.
اونکه دیگه ساختنش عین آب خوردن بود....
یه مشکل دیگه ای که هست شما بازیهای AAA شرکتای دیگرو با باگی سافت مقایسه نکن که آبروی صنعت گیم میره
وقتی می گی For Honor ساختنش عین آب خوردنه یعنی درک درستی از بازی سازی و در نتیجه حرف من نمی تونی داشته باشی;) یه چیز باشه که تک تک بازیساز های دنیا معتقد باشن به شدت سخته (بگم سخت ترین کار تو بازی سازی فکر نکنم بازی سازی باشه که مخالفت کنه:D) مولتی پلیره. و اینکه نه، P2P آسون تر از Dedicated نیست، صرفا روش ساخت فرق می کنه. حالا سیستم انیمیشن های فوق العاده و خفنش و به قولی Cutting-Edgeـش بماند. موتور BG&E2 هم که تو تاپیکش در مورد خفن بودنش توضیح دادم و واقعا شاهکار مهندسیه و AC:III که با 512 مگ رم چند صد سرباز رو رندر می کرد تو صحنه نبرد! یوبیسافت از نظر تکنیکی قطعا از بهترین های این صنعته، مشکلی که بازی های اخیرش دارن دیزاین و داستان بده.
 
آخرین ویرایش:

amir code

کاربر سایت
Mar 18, 2008
1,344
نام
amir hosein
خوب شما صرفا گیمرید و قرار هم نیست منظور منو متوجه بشید، ولی وقتی میگم حجم فقط حجم فیزیکی دنیای بازی منظور نیست، محتوا و ... هم شامل می شه. بازی های یوبیسافت (و هر AAA دیگه ای) محتوا و حجم خیییلی زیادی دارن. شاید حالا کیفیت محتواشون بد باشه، ولی محتوای خیلی زیادی دارن. Inside محتوای کمی داره ولی کیفیتش بالاست، AC: Rogue محتوای خیلی زیادی داره ولی کیفیتش متوسطه. تیم AC اگه دیزاین داک های بازی رو داشته باشه می تونه Inside رو بسازه، ولی تیم Inside قطعا نمی تونه AC Rogue رو بسازه چون اگه بخواد دقیقا همون بازی رو بسازه 10-20 سال طول می کشه. کلا دارم در مورد محدودیت های انسانی صحبت می کنم نه کیفیت بازی ها. حرفم اینه که Hellblade قطعا پروژه کوچکتریه از بازی های یوبی و خیلی عادیه که تعداد کمتری بسازنش. اگه همون تعداد می ساختنش تعجب داشت! و توجه کن صرفا در مورد یوبی صحبت نمی کنم، هر AAA سازی که دوست داری جای یوبی بذار توی پستام، نتیجه همونه.
منظور شمارو هرکسی میتونه متوجه بشه...
چیز عجیبی که نگفتی من متوجه نشم.
من حرفم اینه که تیم یوبی بازی مثل hellblade رو نمیتونه بسازه...انقدر ضعیف شده.یه نگاه به for honor بندازی قشنگ متوجه منظور من میشی.
اونکه دیگه ساختنش عین آب خوردن بود....
یه مشکل دیگه ای که هست شما بازیهای AAA شرکتای دیگرو با باگی سافت مقایسه نکن که آبروی صنعت گیم میره
 

Wrath of Legion

کاربر سایت
Jul 26, 2017
318
این نینجا تئوری راه ساختن بازیهای کم خرج و موفق رو پیدا کرده و با همین فرمون چند ساله داره بازیاشو میده بیرون ولی نتیجه کار بازیهای بشدت اسکریپت شده و خطی هستن که چندان به مذاق یکی مثل من خوش نمیاد ولی برای طرفداران استودیو جواب میده.
 

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
ولی وقتی میگم حجم فقط حجم فیزیکی دنیای بازی منظور نیست، محتوا و ... هم شامل می شه. بازی های یوبیسافت (و هر AAA دیگه ای) محتوا و حجم خیییلی زیادی دارن. شاید حالا کیفیت محتواشون بد باشه، ولی محتوای خیلی زیادی دارن. Inside محتوای کمی داره ولی کیفیتش بالاست، AC: Rogue محتوای خیلی زیادی داره ولی کیفیتش متوسطه.
هر شرکتی بر اساس داشته ها و هزینه ها ش مورد بررسی قرار می گیره ! این قیاس رو هر کسی شروع کرده کلا کار اشتباهی کرده! شما وقتی الگوریتم محتوای زیاد در یک بازی رو برای کیفیت یک شرکت در نظر می گیری ، باید یوبیسافت با اونهمه هزینه و کارمند رو با شرکت هم تراز خودش مثل راک استار قیاس کنی . اونموقع خیلی راحت می تونی ببینی چطور یک تیم سازنده عنوان AAA هم محتوا داره ، هم کیفیت . در نتیجه بیش از پیش می تونی به احمق بودن شرکتی مثل یوبیسافت پی ببری ! قرار نیست محتوا فدای کیفیت بشه . یوبیسافت تیم بیشتر و هزینه بیشتری در اختیار داره . پس باید IP در حد کار های راک استار تحویل بده . نینجا تئوری هم یه لول پایین تر در حد تیم سازنده و هزینه خودش میاد یه IP تحویل می ده که در حد قدرت و توانش هست . کاری که یوبیسافت هم باید یاد بگیره و در حد توان و هزینش بازی بسازه ! نه اینکه یه IP مذخرف مثل واچ داگز رو به گیمر هایی که با سری GTA یا RED dead طرف هستن تحویل بده .

p.s : امتیازات بازی واقعا خوب و قابل قبوله ، حتما تهیه می کنم بازی رو !
 

amir code

کاربر سایت
Mar 18, 2008
1,344
نام
amir hosein
هر شرکتی بر اساس داشته ها و هزینه ها ش مورد بررسی قرار می گیره ! این قیاس رو هر کسی شروع کرده کلا کار اشتباهی کرده! شما وقتی الگوریتم محتوای زیاد در یک بازی رو برای کیفیت یک شرکت در نظر می گیری ، باید یوبیسافت با اونهمه هزینه و کارمند رو با شرکت هم تراز خودش مثل راک استار قیاس کنی . اونموقع خیلی راحت می تونی ببینی چطور یک تیم سازنده عنوان AAA هم محتوا داره ، هم کیفیت . در نتیجه بیش از پیش می تونی به احمق بودن شرکتی مثل یوبیسافت پی ببری ! قرار نیست محتوا فدای کیفیت بشه . یوبیسافت تیم بیشتر و هزینه بیشتری در اختیار داره . پس باید IP در حد کار های راک استار تحویل بده . نینجا تئوری هم یه لول پایین تر در حد تیم سازنده و هزینه خودش میاد یه IP تحویل می ده که در حد قدرت و توانش هست . کاری که یوبیسافت هم باید یاد بگیره و در حد توان و هزینش بازی بسازه ! نه اینکه یه IP مذخرف مثل واچ داگز رو به گیمر هایی که با سری GTA یا RED dead طرف هستن تحویل بده .

p.s : امتیازات بازی واقعا خوب و قابل قبوله ، حتما تهیه می کنم بازی رو !
دقیقا حرف منم همین بود...
این همه حجم الکی برای ما چه توفیقی داره.
فقط بلده محیط بزرگ و چهارتا علف و گل بکاره....ماهم فقط باید توش راه بریم.دریغ از یه داستان دریغ از یه گیم پلی خوب...
پوچه پوچه.
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
دیگه انقدر بازی های open world ماشالله زیاد شده دوستان میتونن برن بازیشون کنن !!! بذارین این NT بازی های سبک خودش رو بسازه و شما به بزرگی خودتون ببخشید !!

بازی های خطی ساختن واقعا هنر میخواد و به نظر من به همون شدت بازی های open world میتونه ساختنش سخت باشه ! اصولا بازی چه OW باشه و چه خطی اگه عمق نداشته باشه و همه چیز تو خالی و پوشالی باشه به لعنت خدا هم ارزش نداره !

یه سری شرکت ها قشنگ یاد گرفتن یه محیط بزرگ میندازن و گل و بلبل و چند تا اسلحه و آپگرید و بعدش برو که رفتیم ! ......

استدیوهایی مثل NT واقعا باید باشن و واقعا کارهاشون ارزشمنده .
 
آخرین ویرایش:

Mr. Children

کاربر سایت
Sep 24, 2013
1,287
متا پتا رو ولش کن. خوشم میاد هستن و بی توجه به به مد روز (آنلاین زورکی-داستان بزن در رویی-جهان باز بسته!) دارن بازی میسازن. این اولین کار مستقلشون بعد از مدتهاست به گمونم. امیدوارم مورد پسند مشتریا قرار بگیره
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
همون طور كه دوستان اشاره كردن امتياز The Jimquisition از متاي بازي حذف شد و رفت تو بخش در حال نقد و متا يدفعه از 76 اومد رو 81.:D

فكر كنم بعد پچ ميخواد نمره اصليشو بده.
یه نمره چهار نمره میانگین رو کشیده پایین (جا داره یادی کنیم از slant magazine دره پیت)
 
  • Like
Reactions: THE BEST BOY

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر