Uncharted: The Lost Legacy تجربه‌ای آشنا با ویژگی های جدید

PD

کاربر سایت
Mar 29, 2009
131
نام
Ali
بعد از تمام شدن داستان Nathan Drake حالا نوبت یک شروع تازه برای سری Uncharted است. عنوان جدید ناتی داگ، حیات خود را به عنوان یک DLC شروع کرد و مدتی بعد به عنوان یک بازی کاملا مستقل مطرح شد؛ عنوانی که قصد دارد، خصوصیات جدیدی را به همان تجربه آشنا اضافه کند.

lost1-1.jpg


در جدیدترین ویدیو منتشر شده از Uncharted: The Lost Legacy سازندگان این عنوان بیان کردند؛ با وجود اینکه The Lost Legacy یک بازی کاملا Open World نیست، بازیکنان آزادی عمل بیشتری برای اکتشاف دارند. در عوض اینکه بخواهند مراحل را بطور کاملا خطی دنبال کنند.

در واقع هدف سازندگان بازی، تلفیق این آزادی عمل جدید با بازگویی داستان به همان سبک سینمایی سری Uncharted است. Chloe به دلیل علاقه زیاد طرفداران به عنوان کرکتر اصلی انتخاب شده است و پس‌زمینه شخصی او، موقعیت های خوبی برای داستان بازی ایجاد میکند.

ماجرای بازی از این قرار است که Chloe در پی ریشه های خود به هند بازگشته و به دنبال عتیقه‌ای می‌باشد که پدرش به آن علاقه‌مند بوده است. در همین حال Nadine Ross مناسب‌ترین همراه برای اوست و تقابل خصوصیت نکته‌بین بودن و زمینه نظامی Nadine با شیوه احساسی و بی پروا Chloe، تعادل مناسبی بین هر دو آنها ایجاد خواهد کرد.

Uncharted: The Lost Legacy شاید یک امتحان برای ادامه دادن این سری بدونNathan Drake باشد و از این جهت پروژه جذابی است که ناتی داگ در آن سعی میکند با عنوانی کوچکتر مرز های محیطی بازی را گسترش دهد. این بازی در پایان همین ماه به طور انحصاری برای PS4 عرضه خواهد شد.

Read the whole post here.
 

ADU_Tank

کاربر سایت
May 26, 2011
1,269
نام
Ali
امیدوارم پروتاگونیست شدن یه زن در این سری متاثر از این موج جدید فمینین گرایی نباشه که همه چیز رو تحت تاثیر قرار داده که حتی گوگل هم در امان نموند ازش...
 

Mr. Children

کاربر سایت
Sep 24, 2013
1,287
امیدوارم پروتاگونیست شدن یه زن در این سری متاثر از این موج جدید فمینین گرایی نباشه که همه چیز رو تحت تاثیر قرار داده که حتی گوگل هم در امان نموند ازش...
من کار به موج و ایناش ندارم. ولی انصافا بانو Chloe لیاقتش بیشتر ازین حرفاس :D
 

king of north

کاربر سایت
Apr 5, 2012
6,015
نام
سهند
قشنگ میخوان تست کنن اگه جواب داد سری اصلی رو با دختره نیتن ادامه بدن
کاملا موافقم با نظرت . تصورم خارج از ذهن نییست
.......................
اما به نظرم آنچارتد به یک استراحت طولانی نیاز که عطش طرفدارا رو برانگیخته کنه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر