Marvel از تاثیرگیری چشم گیر از Batman Arkham در بازی های آینده از جمله Spider-Man می گوید

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
678014984877723046_Spider-Man-PS4_2017_06-12-17_002.jpg
نایب رئیس بخش گیم کمپانی Marvel یعنی Mike Jones در مصاحبه با گیم اسپات از تغییر رویکردشان در صنعت بازی به واسطه ساخته Rocksteady و تاثیرگیری از سری Batman Arkham در بازی های آینده از جمله عنوان انحصاری Spider-Man گفته است.
بخشی صحبت های Mike Jones در این مورد به شرح زیر می باشد:
"وقتی به مکانیک های Arkham و داستان آن نگاه می کنم و به جایگاه این سری در صنعت بازی و DC فکر می کنم، این سری را بسیار موفق و الهام بخش می بینم نه فقط بعنوان یک بازی اکشن، بلکه بعنوان یک تجربه. حتی اگر بتمن را هم از این بازی ها جدا کنید، این بازی ها همچنان کاملا جذاب به نظر می رسند. Rocksteady و DC داستان هایی که قبلا شنیده یا دیده بودیم را بازگو نکردند، البته از انیمشین ها و فیلم ها (بتمن) تاثیر گرفته اند اما در نهایت محصولی اصیل را ارائه داده اند. این عناوین الهام بخش همه هستند و از جمله من."
اما چیزی که Arkham به همه ما می گوید این است که شما می توانید ارائه ای منحصر به فرد از یک شخصیت را در یک بازی نشان دهید و داستانی را بگویید که مردم به آن اهمیت دهند. شما می توانید ارائه ای از شخصیتی را ارائه دهید که مردم نسبت به آن شناخت دارند و با او ارتباط برقرار کرده اند اما هیچ ربطی به گذشته نداشته باشد. این ما را بسیار به چالش کشید و الهام بخش ما بود که بتوانیم یک شخصیت را منحصر به فرد کنیم و این امکان را پیاده سازی نماییم. ما به Spider-Man نگاه کردیم، آنرا بررسی کردیم و از خود پرسیدیم که چه چیزهایی برای یک داستان عالی از Spider-Man و قدرت های ابرقهرمانانه او مناسب است؟ و چه چیزی برای روایت بخش Peter Parker آن اهمیت دارد؟
Mike Jones در ادامه صحبت های خود اعلام کرده که همین اهداف را در مورد بازی Avengers نز دنبال می کنند و به لطف تاثیر از ساخته Rocksteady می خواهند پا را فراتر بگذارند و محصول منحصر به فردتری را ارائه دهند.
 

ADU_Tank

کاربر سایت
May 26, 2011
1,269
نام
Ali
اگر منظور از الهام گیری، گیمپلی هست که خب خود Batman Arkham هم از سیستم گیمپلی Prince of Perisa (نسخه اول) الهام گرفته
درسته یه مقدار شبیه است. اما سیستم Counter و Gadget رو اولین بار توی سری Rocksteady شاهدش بودیم.
وگرنه سیستم Multi-opponent-Fight که شما میفرمایید رو خیلی بازی های دیگه هم داشتن..
 
  • Like
Reactions: psps1368

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر