پیت هاینز : ایده های تیم Tango Gameworks تمام نشدنی است

ALBERT W3SKER

THE FATHER OF SURVIVAL HORROR
کاربر سایت
Dec 13, 2016
697
نام
بهزاد
vgmag_the-evil-within-2-1-990x556.jpg


درود

دو مجموعه ی بزرگ و جریان ساز سبک وحشت را میتوان به فرانچایزهای رزیدنت اویل و سایلنت هیل داد.دو مجموعه ای که طی سالیان گذشته باعث رشد و گسترش سبک وحشت شدند.

با توجه به اظهارات جان یوهانس عنوان The Evil Within2 از عناوین ژاپنی الهام گرفته است.جان یوهانس در مصاحبه ای با پلی استیشن بلاگ در رابطه با نوع ترس بازی (ژاپنی یا غربی) گفت:

شروع کار به این شکل نیست که ما بگوییم خب بیاید یک بازی ترسناک غربی بسازیم.با توجه به اینکه بیشتر اعضای سازنده بازی ژاپنی هستند مولفه های زیادی از ترس ژاپنی در بازی وجود دارد که میتوان ان را در طراحی دشمن های بازی دید.

او در ادامه به منبع الهام مکان های بازی اشاره کرد و گفت:

ما در طراحی بعضی از مکان های بازی از فضاسازی غربی الهام گرفته ایم.مکان درون بازی شباهت هایی به شهرهای امریکایی دارد ، در صورتی که محیط بازی اول به شهرها و مکان های اروپایی شباهت داشت.البته هنوز چیزهایی زیادی هستند که نشان نداده ایم و بسیار متفاوت هستند.

پیت هاینز ضمن تایید صحبت های کارگردان بازی گفت:

من فکر میکنم جالب ترین بخش کار با استدیو تنگو در دو عنوان The Evil Within جلسات تیمی است.در این جلسات تصاویر مختلف از بازی یا تصاویر هنری از بازی را به ما نشان می دهند و ما همیشه یک پاسخ داریم : این ایده مال چه کسی است؟ شب ها چه کابوس هایی میبینید؟!

این باور نکردنی است!ان ها هیچ وقت ایده هایشان تمام نمیشود! همیشه یک نفر هست که ایده ی یک هیولای وحشتانک را بدهد ، هیولایی که شما را دنبال میکند ، قصد کشتن شما را دارد و شما از ان میترسید.

عنوان The Evil Within 2 قرار است در تاریخ 13 اکتبر سال 2017 برای 3 پلتفرم ps4 ، xone و pc منتشر شود.

 

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,360
خیلی بهش امید دارم
قسمت اول با همه خوبی هاش کلی ضعف دذاشت
یکی از ضعف هاش خشک بودن بازی بود
با اینحال دوباره نسخه فول جدیدا دانلود کردم که dlc هاشم بازی کنم
 
  • Like
Reactions: ALBERT W3SKER

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,350
نام
مــاکــان
بهزاد راسته که گفتن میکامی کارگردان بازی نیست؟
احتمال داره میکامی روی بازی جدیدی کار کنه یا اینکه کلا گذاشتنش کنار؟!
سر نسخه قبل خودش گفته بود که این آخرین بازی هست که کارگردانی میکنم، استودیوی خودش هست چجوری بزارنش کنار؟
تو این بازی هم تهیه کننده هست، مطمئنا خیلی تصمیمات با خودش بوده ، ناسلامتی "پدر سبک وحشت" هست بابا.
اگه بهش بگن فقط برو تو استودیو بشین،بازتاب نوری که از چهرش ساطع میشه کل بچه های استودیو رو چند لول کاری میبره بالا:D
 

ALBERT W3SKER

THE FATHER OF SURVIVAL HORROR
کاربر سایت
Dec 13, 2016
697
نام
بهزاد
بهزاد راسته که گفتن میکامی کارگردان بازی نیست؟
احتمال داره میکامی روی بازی جدیدی کار کنه یا اینکه کلا گذاشتنش کنار؟!

البته دوستمون ماکان جواب داد.نه مسعود جان.اخه رییس استدیو هست و قطعا همه چی زیر نظرش ساخته میشه.هر بازی بیرون بیاد چه شاهکار بشه چه نشه به نام میکامی تموم میشه!اما میکامی داشته چیکار میکرده؟

استدیو تنگو از اونی که فکر میکردم بزرگتر شده و این قطعا تصمیم بتسدا بوده و اتفاقا تصمیم فوق العاده درستی هم هست.اینطور که مشخص هست که یک تیم بعد از ساخت قسمت اول میره برا قسمت دوم و یک تیم هم روی dlc های قسمت اول کار میکنه.

تازه اگر به سایت تنگو بری میبینی که دوباره میکامی درخواست نیروی جدید را داده.

خب پس میکامی قطعا روی یک ip جدید کار میکنه و ان ip هم این هست:

Now, it may be interesting to look back and see that Tango had a Dune like sci fi project in the works prior to The Evil Within, called Noah. Noah would have been set in an open world, in a universe where humans have been colonizing different planets. Your task would have been to head a research group investigating a colony that’s lost contact.

The Evil Within Dev Already Hiring For Their Next Project

ان موقع یعنی زمانی که ساخت بازی اویل ویتین شروع میشه میکامی این پیشنهاد را هم به بتسدا داده و بتسدا ان موقع ان را رد کرده.البته نه اینکه کلا رد کنه ،ولی ان زمان سبک وحشت یک بازی ترسناک بقا میخواست و بتسدا هم پیشنهاد اویل ویتین را قبول کرده.

حدس من برای میکامی همین ip هست و از انجایی که بتسدا تخصص تو ساخت بازی جهان باز داره همین بازی میکامی به عنوان کارگردان و سناریو نویسش خواهد بود.شک نکن بازی تا کمتر از 2 سال دیگه هم معرفی میشه.
 
  • Like
Reactions: masoud101

masoud101

کاربر سایت
Sep 26, 2014
534
نام
مسعود
البته دوستمون ماکان جواب داد.نه مسعود جان.اخه رییس استدیو هست و قطعا همه چی زیر نظرش ساخته میشه.هر بازی بیرون بیاد چه شاهکار بشه چه نشه به نام میکامی تموم میشه!اما میکامی داشته چیکار میکرده؟

استدیو تنگو از اونی که فکر میکردم بزرگتر شده و این قطعا تصمیم بتسدا بوده و اتفاقا تصمیم فوق العاده درستی هم هست.اینطور که مشخص هست که یک تیم بعد از ساخت قسمت اول میره برا قسمت دوم و یک تیم هم روی dlc های قسمت اول کار میکنه.

تازه اگر به سایت تنگو بری میبینی که دوباره میکامی درخواست نیروی جدید را داده.

خب پس میکامی قطعا روی یک ip جدید کار میکنه و ان ip هم این هست:

Now, it may be interesting to look back and see that Tango had a Dune like sci fi project in the works prior to The Evil Within, called Noah. Noah would have been set in an open world, in a universe where humans have been colonizing different planets. Your task would have been to head a research group investigating a colony that’s lost contact.

The Evil Within Dev Already Hiring For Their Next Project

ان موقع یعنی زمانی که ساخت بازی اویل ویتین شروع میشه میکامی این پیشنهاد را هم به بتسدا داده و بتسدا ان موقع ان را رد کرده.البته نه اینکه کلا رد کنه ،ولی ان زمان سبک وحشت یک بازی ترسناک بقا میخواست و بتسدا هم پیشنهاد اویل ویتین را قبول کرده.

حدس من برای میکامی همین ip هست و از انجایی که بتسدا تخصص تو ساخت بازی جهان باز داره همین بازی میکامی به عنوان کارگردان و سناریو نویسش خواهد بود.شک نکن بازی تا کمتر از 2 سال دیگه هم معرفی میشه.
عجب ایده ی خوبی رو میکامی داره استفاده می کنه. جهان باز بین سیاره ای و تلفیق سبک وحشت با محیط های عجیب و غریب سیاره های ناشناخته .من که پایه ام .
انگار dead space رو بدی میکامی تغییرات دلخواهش رو روش بده و بعد بتسدا بیاد بزرگ تر و جهان بازش کنه.خدا حفظشون کنه.

Sent from my HUAWEI Y511-U30 using Tapatalk
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر