Beyond Good & Evil 2 | PC

گفتگو در 'بحث و تبادل نظر پيرامون بازی های PC' ایجاد شده توسط armin_shadow, ‏Jun 13, 2017.

  1. armin_shadow

    armin_shadow A New Era Begins
    ناظم انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 18, 2006
    ارسال ها:
    2,773
    نام:
    آرمين
    [​IMG]

    Beyond Good and Evil 2
    Developer:
    Ubisoft Montpellier
    Director: Michel Ancel
    Engine: Voyager
    Publisher:
    Ubisoft
    Platform: TBA
    Release Date: TBA
    پس از حدود 15 سال از نسخه اول و حدود 10 سال از نسخه دوم که رنگ بازار را به خود ندید، در E3 2017 بازی Beyond Good & Evil 2 با اشک های کارگردان محبوبش یعنی Michel Ancel معرفی شد. او از طرفداران سری که در این مدت طولانی همچنان مشتاق بودند تشکر کرد و سپس از رییس یوبی سافت که این امر را برای او محقق ساخته بود قدردانی نمود. پس از مدت ها انتظار، حتی لحظه معرفی این بازی نیز در تاریخ صنعت گیم فراموش نشدنی خواهد بود.
    معرفی بازی تنها با یک تریلر CG صورت گرفت و تصویر چندانی از گیم پلی منتشر نشد. اما اطلاعات اندکی از جزییات بازی در دسترس قرار گرفت که به آن ها اشاره می کنیم!
    سایتی نیز برای مشارکت علاقه مندان طراحی شده که می توانند به ساخت بازی کمک کنند، البته این کمک به معنی کمک مالی نیست، زیرا به نظر می رسد یوبسافت هزینه زیادی برای این بازی کرده است. برای ثبت نام می توانید از لینک زیر استفاه کنید:
    BGE2

    اطلاعات منتشر شده:

    • جریان داستان باری قبل از شماره اول و تولد Jade، شخصیت شماره اول می باشد.
    • داستان بازی در منظومه ای دوردست به نام System 3 در قرن 24 روایت می شود.
    • بازی از سیستم Procedurally Generated پیشرفته برای ساخت برخی مناطق بازی استفاده می کند. اما همچنان قسمت های طراحی شده با دست و خط داستانی مشخص وجود خواهند داشت.
    • جهان خلق شده زنده است، همه چی در تعامل با هم هستند. در طول زمان می توانید حرکت سیارات را در مدار خود ببینید و تاثیر خورشید منظومه بر هر کدام را مشاهده کنید.
    • شرکت های مختلف با سو استفاده از Hybrid ها و توانایی آن ها سعی در دست گرفتن کنترل جامعه را دارند.
    • بازیکن در نقش یک Pirate که جزوی از یک گروه بزرگ است بازی می کند و هدف این گروه جنگ برای آزادیست.
    • بازیکن می تواند شخصیت خود را بسازد، جنسیت آن و نژاد آن را تایین کند.
    • دنیای بازی به شخصیتی که شما انتخاب می کند واکنش های متفاوتی نشان می دهد.
    • کل دنیای بازی به صورت یکپارچه بوده که هم قابلیت بازی به صورت تمام آنلاین را داشته و هم به صورت کاملا تک نفره!
    • ساخت بازی تقریبا از 3 سال پیش شروع شده که بیشتر وقت آن به خلق Engine جدید و اختصاصی این بازی اختصاص گرفته! نام انجین ساخته شده Voyager می باشد.
    • شخصیت های بازی همه طراحی شخص Ancel می باشند و نهایت وسواس برای هرکدام به خرج داده شده است.
    • اشاره ای به شخصیت Pay'j در تریلر پخش شده می شود. لحظه ای که Knox (میمون) مجسمه را به Zhau Yuzhu (خوک) می دهد.
    • جزییات زیادی در زمینه Lore داستانی و شکل گیری چیزی که در شماره اول بازی دیده شد در بازی وجود خواهد داشت.
    • Hook و Jet Pack در بازی حضور خواهند داشت که به شما برای فرار از موقعیت های خطرناک کمک می کنند.
    • شهر بر اساس طراحی های باستانی ولی با تکنولوژی جدید طراحی شده، طراحی که شاید آن را از دنیای Cyberpunk و SteamPunk جدا می کند.
    • اشارات مذهبی بسیاری در بازی وجود خواهد داشت.
    • وسایل نقلیه در بازی همانطور که در تریلر بود وجود دارند و تیر اندازی و مبارزه بر روی آن ها نیز امکان پذیر است.
    • قابلیت تخریب پذیری مکان های بزرگ و همچنین وسایل در بازی وجود دارد. اما همه چیز قابل تخریب نخواهد بود.
    • گشت و گذار نه تنها در شهر ها، بلکه در منطقه های حاشیه ای و حتی در فضا نیز امکان پذیر است و همه این ها یکپارچه خواهند بود بدون وجود هیچ گونه صفحه لودینگ. این ایده ای بود که قبلا به دلیل ضعف سخت افزاری مانع ساخت بازی شد.
    • در بازی شما Spaceship با اندازه و تجهیزات مختلف گوناگونی را خواهید داشت که به نوعی پایگاه شما خواهد بود.
    • در دیسکی که توسط Knox دزدیده شد، نقشه ای از یک Artifact وجود دارد. تصویر نشان می دهد که بسیاری تلاش کرده اند که به آن برسند اما هرگز برنگشته و کشته شده اند. حتی سیاره ای در نزدیکی آن را مشاهده می کنیم که در حال نابودیست.

    تریلر بازی با یک رستوران کوچک شروع می شود که نشان از توجه زیاد به جزییات کوچم است و با یک Spaceship غول آسا تمام می شود که نشانگر عظمت بازیست.

    همانطور که اول متن ذکر شد، وبسایتی با عنوان Space Monkey Program طراحی شده تا علاقه مندان بتوانند آخرین اخبار را از آنجا دنبال کنند، در بتا شرکت کنند و با نظریات خود به ساخت بازی کمک کنند. شایعاتی مبنی بر انحصاری زمانی بودن این عنوان چند وقتیست که در فضای اینترنت بخش شده، اما شواهد حاکی از آن است که این اطلاعات غلط می باشند. این شواهد هم از بخش ثبت نام سایت ذکر شده به دست آمده و هم از جوابی که شخص Ancel به دوست خوبم @sadegh93 داده است.


    شخصیت های بازی:

    [​IMG]
    Knox: Punk-a** hybrid monkey who is always looking for trouble

    [​IMG]
    Zhau Yuzhu: Hybrid pig, pretentious collector and ruthless crime boss

    [​IMG]
    Li Daiyu: Rejuvenated madam who runs Zhou’s backrooms

    [​IMG]
    Shani: Badass biker and ingenious mechanic of Somalian ancestry

    [​IMG]
    Dakini: Mysterious Captain of the Gada
    اطلاعات بالا تقریبا تمام چیزی است که تا به حال منتشر شده. در صورت انتشار اطلاعات بیشتر پست اول آپدیت می شود.

    عکس های منتشر شده:

    [​IMG]

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    #1 armin_shadow, ‏Jun 13, 2017
    آخرین ویرایش: ‏Feb 6, 2018
    GUѦRDiAN, ᕦ(ò_óˇ)ᕤ, abouzar337 و 33 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. armin_shadow

    armin_shadow A New Era Begins
    ناظم انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 18, 2006
    ارسال ها:
    2,773
    نام:
    آرمين
    خوب همونطور که قول دادم نکات مهم این سری از استریم Space Monkey رو اینجا اضافه می کنم برای کسانی که وقت دیدن رو نداشتن. فقط چون دارم از ویدیو می بینیم و همزمان مطالب رو می نویسم، جمله بندی ها و نگارش و موارد مشابه قطعا دچار ایراداتی هست :D

    • تیم ساخت بازی در حال حاضر به بیش از 120 نفر رسیده، همچنین استودیو های دیگه مثل Sofia، Barcelona و Bordeaux هم به کمک تیم اصلی که Montpellier باشه اضافه شدن.
    • اطلاعات زیادی از بازی در E3 2018 منتشر می شه و تیم سخت مشغول آماده شدن برای این همایش هست.
    • پیش زمینه کاملی برای بازی در حال ساخت هست که یک سری از اتفاقات مهم به شرح زیر لیست شدن:
    1. 2040 - Golden Age of Science: در این سال علم بسیار پیشرفت کرده و دانشمندان دست به اختراعات زیادی زدند. یکی از این اختراعات ساخت موتوری قدرتمند بود که سیر در فضا رو ساده می کرد.
    2. 2063 - Earth Crisis: تقریبا هرچیزی مربوط به شبکه و دیتاسنتر ها علیه بشریت شده و انسان ها به هیچ کدوم از تکنولوژی های وابسته به اون ها نمی تونن اعتماد کنن، همین هم باعث برقراری ارتباط به سبک های سنتی تر می شه (مثل اون دیسکی که توی نمایش E3 2017 بود)
    3. 2086 - First Talking Hybrid: Pey'j-E527: در این سال اولین گونه های Hybrid سخن گو تولید شدن، البته قبل از این هم Hybridها بودن، اما شروع سخن گو شدن و دارای عواطف و احساسات از این تاریخ بود.
    4. 2108 - Exodus to Systems 1, 2, 3, 4 and 5: در این سال گروه های زیادی به Star Systemهای دوردست اعزام شدن که با شماره شناخته می شدن، البته هیچ کدوم از این گروه ها قابلیت برگشت رو دیگه نداشتن و سرنوشت همه معلوم نیست. بازی در مورد System 3 و گروه هایی که به اونجا ارسال شدن شکل می گیره.
    5. 2225 - Foundation of Ganesha City: یکی از نمونه های کلان شهرهای ساخته شده در System 3 و در واقع شروع کلونیزه شدن با حجم زیاد. (نکته قابل توجه این هست که در بازی تنها به System 3 و برخی نقاط کناره اون توجه داره و با یک بازی نامحدود طرف نیستیم و هدف از این کار هم معنی دار بودن همه چیز در بازی و دارای داستان بودن هست)
    6. 2314 - Mysterious Giant Ship Massacre: توی این سال برای اولین بار در System 3 یک حمله وحشتناک به یک کشتی فضایی بزرگ صورت می گیره که عامل اون مشخص نیست و پس از اون اعمال مشکوک زیادی توی این فضا صورت می گیره.
    7. 2360 - Golden Age of Piracy: به نظر می رسه که System 3 به قدری غنی شده و شهرها ثروتمند شدن که به طعمه خوبی برای Pirateها تبدیل شده. (شخصیت شما در بازی هم نقش یک Pirate را خواهد داشت)
    8. ؟؟؟؟ - Birth of Jade: تاریخ نامعلوم (به خاطر اسپویل نشدن البته) که تولد Jade شخصیت نسخه اول بازی هست. تولد این شخصیت در واقع توی یک دوره تاریک و خشن اتفاق افتاده و فعل و انفعالات زیادی در جریان هستند. (در واقع Jade پیش از اتفاقات بازی BGE2 متولد شده!!)
    • به این نکته باید توجه داشت که Time Line بالا تاریخچه و پیشینه دنیای بازی هست و اتفاقات بازی در دوره مشخصی بعد از 2360 جریان دارن.
    • دنیای بازی طوری خلق شده که هم تجربه تک نفره کاملی رو ارائه بده و هم مناسب تجربه چند نفره باشه.
    • مواردی که در بالا ذکر شد تنها بخشی از پیشینه به منظور آشنایی هستن و بسیاری از اتفاقات در آن ذکر نشده.
    • Muksha's Gate که در پایان تریلر E3 2017 نشان داده شد یکی از رازهای بازی و همینطور جهان بازی هست، خیلی از مردم و گروه ها به دنبال کشف کردن هویت و کارایی اون هستن.
    • به قابلیت ساخت شخصیت و گستردگی اون مجدد اشاره شد.
    • طی شرایطی حتی برخی از دشمنان هم قابلیت عضو شدن به گروه شما را دارند.
    • هر شخصی می تونه کارایی خودش رو داشته باشه، از قابلیت کنترل نوعی خاص از سفینه تا Medic و جاسوس و ...
    • بازی توسط تیم Seamless Action Adventure RPG شناخته شده.
    • یکی از دلایل طولانی شدن پروسه ساخت، یکپارچکی دنیای بازی می باشد.
     
    #76 armin_shadow, ‏May 7, 2018
    آخرین ویرایش: ‏May 8, 2018
    bezad, Fratos, mldqaz و 11 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  3. armin_shadow

    armin_shadow A New Era Begins
    ناظم انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 18, 2006
    ارسال ها:
    2,773
    نام:
    آرمين
    خوب انسل توی جواب یکی گفته که برنامه دارن تا یه دموی قابل بازی برای انتهای سال آینده آماده کنن! رفت برای نسل بعد قطعا!
    البته دوست دارم هرچی که می خوان رو پیاده کنن توی بازی و وقت و سرمایه لازم رو داشته باشن!

    خبر هم خیلی خوبه هم یکم بد، چون زودتر نمی شه تجربش کرد!
     
    noctis-sm3 و m.d.makan این نوشته را Like کرده اند.
  4. m.d.makan

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 14, 2007
    ارسال ها:
    2,763
    نام:
    مــاکــان
    اینقدر بازی بلندپروازانست که واقعا ارزش داره براش 2 نسل نادیده بگیرن، من راضیم اگه اونچیزی که نشون دادن حتی با کیفیت بیشتر بخوان ارائه بدن 2سال دیگه هم منتظر بمونم، اما اگه قرار هست آخر سال دموی قابل بازی بدن، مطمئنا 2019 زمان ریلیز هست.
     
    m.a.t و armin_shadow این نوشته را Like کرده اند.
  5. armin_shadow

    armin_shadow A New Era Begins
    ناظم انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 18, 2006
    ارسال ها:
    2,773
    نام:
    آرمين
    آخر سال بعد، یعنی آخر 2019 می خوان بتا قابل بازی بدن، یعنی هدفشون فعلا اینه و امکان تاخیر بازم هست ...
     
    m.d.makan این نوشته را Like کرده است.
  6. m.d.makan

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 14, 2007
    ارسال ها:
    2,763
    نام:
    مــاکــان
    پس 100 درصد رفت برا نسل بعد، خوشبیانه بین نسلی میشه، که این اصلا خوب نیست.
    اگر قرار هست تا اونموقع منتظر بمونیم بهتر کامل بره نسل بعد و از سخت افزار بهتر استفاده کنه.
     
    #80 m.d.makan, ‏Jun 13, 2018
    آخرین ویرایش: ‏Jun 13, 2018
    SHANSER و armin_shadow این نوشته را Like کرده اند.
  7. armin_shadow

    armin_shadow A New Era Begins
    ناظم انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 18, 2006
    ارسال ها:
    2,773
    نام:
    آرمين
    m.d.makan, mondas و Ali Venom این نوشته را Like کرده اند.
  8. m.d.makan

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 14, 2007
    ارسال ها:
    2,763
    نام:
    مــاکــان
    چقدر خوب بود نمایش، شهرهای نسخه قبل کجا واین کجا، واقعا باورم نمیشه اینهمه سال منتظر این بازی هستیم.
    این تفاوت 2 نسخه از بازی فقط میتونه نشون بده که چقدر تو این مدت صنعت بازی پیشرفت کرده، عمرمون داره میگذره واقعا.

    الان که میبینم 100 درصد بازی میتونه برا همین نسل هم بیاد، در نهایت بین نسلی بشود،قبلا گفتم دوست ندارم بین نسلی بشود.
    الان میگم مهم نیست آقا فقط بیاید همین کافیست.
     
    armin_shadow این نوشته را Like کرده است.
  9. armin_shadow

    armin_shadow A New Era Begins
    ناظم انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 18, 2006
    ارسال ها:
    2,773
    نام:
    آرمين
    I watched 30 minutes of Beyond Good and Evil 2 and I’m still not sure what it is - VG247

    این VG247 از اول هم شروع کرده بود با دید منفی نظر دادن! خوب وقتی تنها جایی که تا الان درصد زیادیش کامل شده، چرا باید یقیه رو نشون بدن که بعد بگین این که هنوز کامل نیست!
    بعد بازی قرار نیست یکی دو ماه دیگه بیاد که، بیش تر از یک سال دیگه تازه می خواد وارد فاز آلفا و بتا بشه!

    برای آپدیت تاپیک هم فکر کنم بهتر باشه تا اومدن دمویی که پشت درهای بسته دادن و توضیحات سازنده ها صبر کنم.
     
    m.d.makan این نوشته را Like کرده است.
  10. Fratos

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 23, 2006
    ارسال ها:
    15,515
    تاکیدشون روی اسکیل داره تهوع اور میشه. همه چیش تو هواست از داخل کشتی و توی شهر (کف خیابون!) نشون بدن یکم.
     
    Wander این نوشته را Like کرده است.
  11. armin_shadow

    armin_shadow A New Era Begins
    ناظم انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 18, 2006
    ارسال ها:
    2,773
    نام:
    آرمين
    m.d.makan این نوشته را Like کرده است.
  12. Wander

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 2, 2006
    ارسال ها:
    6,219
    نام:
    محمد
    موافقم
    بازی اگه همه چیش توی هوا و آسمون باشه واقعا چیز جذابی نیست! یه مبارزه اومدن توی ای تری نشون بدن اونم روی سقف یه سفینه بود! واقعا هدفشون ازین بازی چیه خدا می دونه. خیلی الکی بزرگش کردن بابا ما منتظر یه ادونچر قشنگ و سر راست و مشتی عین شماره اول ولی خب با یه مقیاس بزرگ تر بودیم که قابل هضم باشه نه چیزی که سرو ته نداره! اصلا حالم ازین "نو منز اسکای" از اولشم بهم میخورد الانشم می خوره. اصلا بازیی که اینقدر دنیاش دیگه بزرگ میشه مشخصا کیفیت نداره و فقط به گندگیش رسیدن تا به جزییات ریزش. الان گاد اف وار جدید محیط هاش کوچیک بود ولی اینقدر جزییات داشت که آدم دوست داشت هر قسمتی از محیط وایسه و فقط تماشا کنه. ما ازین بازی ها میخوایم و الا بزرگ بودن یه دنیایی که سر و ته نداره و هیچ جزییات ریزی نداره واقعا مسخرس. در ضمن بازی بره ماله نسل بعد با این موتوری که من دیدم اینا دارن بازی رو باهاش می سازن عمرا دیگه گرافیک بازی خوشگل به نظر بیاد. به نظرم زیاد امیدوار کننده نیست و حتی ممکنه بازم بازی کنسل بشه یا اصلا اسمش رو عوض کنن! کلا پروژه های اینجوری عاقبت خوبی نداره. کاش یه مقداری به نسخه اول نگاه می کردن. چیزی که طرفدار دوسش داشتن یه اکشن ادونچر زلدا مترویدوانیاست در ابعاد نسل کنونی ولی چیزی که اینا دارن میسازن هیچ شباهتی به چیزی که طرفدارا میخوان نداره. واقعا نا امیدم به عنوان کسی که هر خبری ازین بازی میاد به هیجان میومدم ولی الان دیگه سرد شدم و واقعا نگران و نا امید که چیکار می خوان با این غول بی شاخ و دم بکنن که اصلا هیچ جذابیتی هم نداره. حیف و صد حیف که اینقدر راه رو گم کردن و نمی دونن میخوان چکار کنن. بازی بعد از 14- 15 سال تازه سال دیگه میخواد بره توی فاز آلفا! واقعا به چی این بازی الان باید امید داشت ؟
     
    #86 Wander, ‏Aug 13, 2018
    آخرین ویرایش: ‏Aug 13, 2018
  13. HITMAN 2000

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 22, 2018
    ارسال ها:
    224
    خوشتیپ مگه چاره ای ام جز این دارن؟!
    این یارو انسل همیشه کارش اسکی از نینتندو بوده. اون از Raymanـش که ماریو رو مورد لطف قرار داده. اونم از BG&E که زلدا رو.
    منتهی نینتندو با این زلدا آخری Breath of the Wild چنان سنگ تمومی گذاشته که خود انسل هم میدونه هرکاری کنه به گرد پاشونم نمیرسه. حالا برای اینکه بتونه در برابر زلدا یه خرده قد علم کنه زده تو کار فضای خیلی بزرگ و سفیه و... این جنگولک بازیا ولی درنهایت بازم بعیده جواب بگیره.