Beyond Good & Evil 2 | PC

bqj2_znt1_uy1_for_threadjpeg.jpg


Beyond Good and Evil 2
Developer:
Ubisoft Montpellier
Director: Michel Ancel
Engine: Voyager
Publisher:
Ubisoft
Platform: TBA
Release Date: TBA
پس از حدود 15 سال از نسخه اول و حدود 10 سال از نسخه دوم که رنگ بازار را به خود ندید، در E3 2017 بازی Beyond Good & Evil 2 با اشک های کارگردان محبوبش یعنی Michel Ancel معرفی شد. او از طرفداران سری که در این مدت طولانی همچنان مشتاق بودند تشکر کرد و سپس از رییس یوبی سافت که این امر را برای او محقق ساخته بود قدردانی نمود. پس از مدت ها انتظار، حتی لحظه معرفی این بازی نیز در تاریخ صنعت گیم فراموش نشدنی خواهد بود.
معرفی بازی تنها با یک تریلر CG صورت گرفت و تصویر چندانی از گیم پلی منتشر نشد. اما اطلاعات اندکی از جزییات بازی در دسترس قرار گرفت که به آن ها اشاره می کنیم!
سایتی نیز برای مشارکت علاقه مندان طراحی شده که می توانند به ساخت بازی کمک کنند، البته این کمک به معنی کمک مالی نیست، زیرا به نظر می رسد یوبسافت هزینه زیادی برای این بازی کرده است. برای ثبت نام می توانید از لینک زیر استفاه کنید:
BGE2

اطلاعات منتشر شده:

  • جریان داستان باری قبل از شماره اول و تولد Jade، شخصیت شماره اول می باشد.
  • داستان بازی در منظومه ای دوردست به نام System 3 در قرن 24 روایت می شود.
  • بازی از سیستم Procedurally Generated پیشرفته برای ساخت برخی مناطق بازی استفاده می کند. اما همچنان قسمت های طراحی شده با دست و خط داستانی مشخص وجود خواهند داشت.
  • جهان خلق شده زنده است، همه چی در تعامل با هم هستند. در طول زمان می توانید حرکت سیارات را در مدار خود ببینید و تاثیر خورشید منظومه بر هر کدام را مشاهده کنید.
  • شرکت های مختلف با سو استفاده از Hybrid ها و توانایی آن ها سعی در دست گرفتن کنترل جامعه را دارند.
  • بازیکن در نقش یک Pirate که جزوی از یک گروه بزرگ است بازی می کند و هدف این گروه جنگ برای آزادیست.
  • بازیکن می تواند شخصیت خود را بسازد، جنسیت آن و نژاد آن را تایین کند.
  • دنیای بازی به شخصیتی که شما انتخاب می کند واکنش های متفاوتی نشان می دهد.
  • کل دنیای بازی به صورت یکپارچه بوده که هم قابلیت بازی به صورت تمام آنلاین را داشته و هم به صورت کاملا تک نفره!
  • ساخت بازی تقریبا از 3 سال پیش شروع شده که بیشتر وقت آن به خلق Engine جدید و اختصاصی این بازی اختصاص گرفته! نام انجین ساخته شده Voyager می باشد.
  • شخصیت های بازی همه طراحی شخص Ancel می باشند و نهایت وسواس برای هرکدام به خرج داده شده است.
  • اشاره ای به شخصیت Pay'j در تریلر پخش شده می شود. لحظه ای که Knox (میمون) مجسمه را به Zhau Yuzhu (خوک) می دهد.
  • جزییات زیادی در زمینه Lore داستانی و شکل گیری چیزی که در شماره اول بازی دیده شد در بازی وجود خواهد داشت.
  • Hook و Jet Pack در بازی حضور خواهند داشت که به شما برای فرار از موقعیت های خطرناک کمک می کنند.
  • شهر بر اساس طراحی های باستانی ولی با تکنولوژی جدید طراحی شده، طراحی که شاید آن را از دنیای Cyberpunk و SteamPunk جدا می کند.
  • اشارات مذهبی بسیاری در بازی وجود خواهد داشت.
  • وسایل نقلیه در بازی همانطور که در تریلر بود وجود دارند و تیر اندازی و مبارزه بر روی آن ها نیز امکان پذیر است.
  • قابلیت تخریب پذیری مکان های بزرگ و همچنین وسایل در بازی وجود دارد. اما همه چیز قابل تخریب نخواهد بود.
  • گشت و گذار نه تنها در شهر ها، بلکه در منطقه های حاشیه ای و حتی در فضا نیز امکان پذیر است و همه این ها یکپارچه خواهند بود بدون وجود هیچ گونه صفحه لودینگ. این ایده ای بود که قبلا به دلیل ضعف سخت افزاری مانع ساخت بازی شد.
  • در بازی شما Spaceship با اندازه و تجهیزات مختلف گوناگونی را خواهید داشت که به نوعی پایگاه شما خواهد بود.
  • در دیسکی که توسط Knox دزدیده شد، نقشه ای از یک Artifact وجود دارد. تصویر نشان می دهد که بسیاری تلاش کرده اند که به آن برسند اما هرگز برنگشته و کشته شده اند. حتی سیاره ای در نزدیکی آن را مشاهده می کنیم که در حال نابودیست.

تریلر بازی با یک رستوران کوچک شروع می شود که نشان از توجه زیاد به جزییات کوچم است و با یک Spaceship غول آسا تمام می شود که نشانگر عظمت بازیست.

همانطور که اول متن ذکر شد، وبسایتی با عنوان Space Monkey Program طراحی شده تا علاقه مندان بتوانند آخرین اخبار را از آنجا دنبال کنند، در بتا شرکت کنند و با نظریات خود به ساخت بازی کمک کنند. شایعاتی مبنی بر انحصاری زمانی بودن این عنوان چند وقتیست که در فضای اینترنت بخش شده، اما شواهد حاکی از آن است که این اطلاعات غلط می باشند. این شواهد هم از بخش ثبت نام سایت ذکر شده به دست آمده و هم از جوابی که شخص Ancel به دوست خوبم @sadegh93 داده است.


شخصیت های بازی:

dav_uihb_bge2_e3_knox_blog-300x113.jpg

Knox: Punk-a** hybrid monkey who is always looking for trouble

h8on_w1df_bge2_e3_zhou_yuzhu_blog-300x113.jpg

Zhau Yuzhu: Hybrid pig, pretentious collector and ruthless crime boss

klab_42x2_bge2_e3_li_daiyu_blog-300x113.jpg

Li Daiyu: Rejuvenated madam who runs Zhou’s backrooms

lreb_nwzi_bge2_e3_shani_blog-300x113.jpg

Shani: Badass biker and ingenious mechanic of Somalian ancestry

z4xg_o5eu_bge2_e3_dakini_blog-300x113.jpg

Dakini: Mysterious Captain of the Gada
اطلاعات بالا تقریبا تمام چیزی است که تا به حال منتشر شده. در صورت انتشار اطلاعات بیشتر پست اول آپدیت می شود.

عکس های منتشر شده:
 
آخرین ویرایش:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,074
نام
مــاکــان
خوب اینم از ویدیو که منتظر بودیم، داغِ داغ


لینک مستقیم برای دانلود:

دانلود فایل Beyond-Good-and-Evil-2-E3-2017-First-In-Engine-Demo
همونطور که گفتن چه دنیای بزرگی ساختن اینها، ایده خیلی جالب هست و مختص خودشون :D
مشخصا بازی خیلی کار داره تا کامل بشه، اما کار جالبی کردن که به طرفدارها نشون دادن واقعا داریم رو بازی کار میکنیم و حتی قابل بازی هم هست.
پ.ن: تو مبحث هندلینگ بهتره که یک تیم از Montpellier بفرسته برا Ivory که روی Crew 2 کار کنن:D
چقدر خوب بود کنترل سفینه ها، اون ایده همراه داشتن همه سفینه ها و بلعیدن سفینه کوچکتر توسط بزرگتر:-bd
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,074
نام
مــاکــان
Wow الان دوباره ویدئو رو دیدم یخورده ترسیدم، ایده خیلی خیلی بزرگه، یعنی اگه بتونن این کدهائی که انسل میداد رو پیاده کنن با یک بازی هیولا طرفیم که توش زندگی جریان داره\m/
من عاشق سفینه سواریش شدم:D بعدش هم حسی که گشت و گذار با اون به آدم دست میده.
قول هائی که با NMS یا M.Effect دادن و چیزی که در آخر به ما تحویل شد رو اصلا باید ریخت دور.

اگه خوب بتونن عملیش کنن ، بازی که بیاد من بخاطر همین تیکش 6-5 نمره بهش میدم.

Customize سفینه، خرید نوع جدیدتر،گرفتن ماموریت و... مهمتر از همه داستان یونیکی که پشت همه این قضایا هست، فکر کردن بهش خیلی دوست داشتنیه.
الان ترسم اینه که دوباره این ایده ها رو به علت عجله تو ساخت و ریلیز خراب کنن، بازی فکر کنم کمِ کم میره برا آخرای 2018 و به احتمال زیاد 19 .

حالا اون حرف آرمین آدمو بیشتر میترسونه که آیا تا اون موقع بازی دیگه ای از این ایده ها استفاده نمیکنه؟
نمیگم Star Citizen و امثالهم...
حتی بازیهای F2Play خیلی کوچکتر.
==============
من شاید درست یادم نباشه اما آخرین باری که یک ویدئو از مراحل اولیه ساختِ بازی از طرف یکی از استودیوهای یوبیسافت منتشر شد که نشون بدن هدف بازی چی خواهد بود برمیگرده به مراحل ابتدائی ساخت R6 Patriots ...:-s

امیدوارم این رویکرد جدید یوبیسافت که نتیجش تو E3 مشخص بود، همینطوری ادامه داشته باشه و ادامه این عنوان فوق العاده دوست داشتنی به بهترین شکل ساخته بشه.
 
آخرین ویرایش:

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
منم باهات موافقم ماکان، این ایده هایی که داده که فقط می شه گفت از بخش Scale بازی هم حرف زده وحشتناک هستن!

البته اینکه فقط ایده هم نیستن، و می بینیم که داره عملی توضیح می ده، اونم نه توسط یه دمو در پیش ضبط شده! نکته خوشحال کننده اینجاست که چیزی که داره توضیح میده وجود خارجی داره و به حرف هایی هم که زده کاملا تا الان عمل کرده! معمولا وقتی می گن Tech Demo آدم انتظار به فیلم از پیش ضبط شده داره که بیاد قدرت رو به رخ بکشه، اینجا برعکس بود، خودش می گه که این کیفیت نهایی نیست و قطعا بهتر می شه و قراره المان های بازی رو نشون بده! یا گفته بود که شهری که توی تریلر CG دیدید، ساخته شده که می بینیم همین طور هست. و نکته خوب بعدی اینه، ایده هایی که می ده، نشون دهنده اینه که می دونه چیکار می خواد کنه با بازی و تقریبا تا انتها براش برنامه داره! خوب تا اینجا دیدیم همه چی عملی شده، در مورد خلق شخصیت ها هم می دونیم که تا الان همه شخصیت ها خلق شخص خودش بوده و وسواس خاصی هم داره! در مورد داستان هم که خوب خلق خودش هست و اشراف کامل داره!
مورد بعدی هم ارتباط با پلیر هاست، البته نمی شه هر روز یا حتی هر ماه انتظار خبر جدیدی رو داشت، اما تا الان عمل شده و امیدواریم ادامه داشته باشه! من فکر می کنم بازی برای پاییز 2019 در نظر گرفته شده باشه!

************
اما در مورد بازی های دیگه ماکان، اتفاقا منم ترسم از اون 3 تا بازی نیست، از بازی هایی دیگه ای که توی این مدت ممکنه معرفی و عرضه بشن هست! وگرنه این 3 تا با توجه به شباهت هایی که دارن، راه کاملا جدایی رو میرن!
Star Citizen تقریبا مثل یه شبیه ساز داره عمل می کنه، توی یک فضای کاملا آنلاین و MMO وار! و همه چیز ها سعی شده با واقعیت تطبیق داشته باشه!
Starfield رو هیچی از نمی دونیم! اما قطعا رگه های BGS توش دیده می شه و مسیر مشخصی رو داره!
شاید نزدیک ترین مورد Cyberpunk 2077 باشه، اما بازم تفاوت خیلی زیادی هست، فضای سایبرپانک، یک فضا توی آینده با تکنولوژی پیشرفته و معماری های خفن و آسمان خراش های زیاده، اما فضای BGE2 آینده هست، تکنولوژی پیشرفته هم داره، اما معماری گذشته و مذهبی داره! از لحاظ داستانی هم قطعا تفاوت های خیلی بیشتر از این می شه، و بحث RPG و ... هم به تفاوت ها اضافه می کنه!

کلا ترس از این سه عنوان نیست، از اون هایی هست که میان و جفتک می ندازن:D:D
 

sadegh93

کاربر سایت
Dec 19, 2011
3,341
اینا جدا میخواند سیاره با جزییات درست حسابی بسازند ؟
خیلی بزرگه ایده اش که . یعنی خیلی خیلی بزرگه . من ویدیو رو کامل دیدم تقریبا . خیلی بزرگه ایده به نظرم . کنترل سفینه اش هم عالیه تقریبا ! فیزیک بازی هم که دیگه چی بگم :O
 

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
Wow. به یوبیسافت مونتپلیر تبریک می گم به خاطر این موتور فوق العاده. می دونید ساخت یه دنیای بزرگ سختیش فقط این نیست که چطور یه دنیای بزرگ رو باید ساخت، یکی از سخت ترین قسمت های کار محدودیت اعداده! همه(غیر از موتور Star Citizen البته) موتور ها و همه بازی ها مکان یه شئ رو با 3 عدد اعشاری 32 بیت مشخص می کنن که در واقع فاصلشون از مبدا مختصاته. توی اعداد کوچیک مثل 1 و 100 و 1000 مشکلی نیست، دقت زیادی در حد نانومتر داری حتی. اما وقتی به عددی مثل 100000000 می رسی مشکلی که پیش میاد اینه که دیگه جایی واسه اعشار بعدش باقی نمی مونه! دقت می رسه به 10 سانتی متر. یعنی جای حرکت Smooth و نرم، کاراکتر 10 سانت 10 سانت حرکت می کنه و کلی باگ بوجود میاد(در مورد Kraken توی KSP که به این خاطر بوجود میاد تحقیق کنید). یکی از راه های مقابله با این پدیده اینه که پلیر رو ثابت نگه داریم و جاش بقیه دنیا رو حرکت بدیم که این دفعه مشکل حرکت پلیر و حرکت اجسام نسبتا نزدیک حل می شه، اما اگه به اندازه زیادی از یه شی دور بشید اون جسم حرکتش دچار مشکل می شه. توی Star Citizen اومدن کلا از اعداد اعشاری 64 بیت استفاده کردن که مشکل رو کلا حل کردن، اما مشکل جدید اینه که این عدد ها 2 برابر از رم و کَش استفاده می کنن و پهنای باند بیشتری نیاز دارن و اینکه GPU ها اصلا توی حساب کردن این اعداد خوب نیستن، مثلا 780TI توی حساب کردن این اعداد سرعتش 1/24 سرعت اعداد معمولیه:D یعنی اگه مثلا X1X رو می گن 6 ترافلاپس، توی Float های 64 بیتی این عدد ترافلاپس خیییلی کمتر می شه. البته CPU ها برعکس GPU سریعتر هم کار می کنه با این اعداد(نه به اون صورت البته):D

خلاصه نمی دونم چطوری می خوان این مسئله رو درست کنن، ولی همینکه یه موتور دارن نشون می ده موفق شدن و دمشون گرم:D
 
آخرین ویرایش:

hry

کاربر سایت
Feb 16, 2006
256
Wow. به یوبیسافت مونتپلیر تبریک می گم به خاطر این موتور فوق العاده. می دونید ساخت یه دنیای بزرگ سختیش فقط این نیست که چطور یه دنیای بزرگ رو باید ساخت، یکی از سخت ترین قسمت های کار محدودیت اعداده! همه(غیر از موتور Star Citizen البته) موتور ها و همه بازی ها مکان یه شئ رو با 3 عدد اعشاری 32 بیت مشخص می کنن که در واقع فاصلشون از مبدا مختصاته. توی اعداد کوچیک مثل 1 و 100 و 1000 مشکلی نیست، دقت زیادی در حد میکرومتر داری حتی. اما وقتی به عددی مثل 100000000 می رسی مشکلی که پیش میاد اینه که دیگه جایی واسه اعشار بعدش باقی نمی مونه! دقت می رسه به 10 سانتی متر. یعنی جای حرکت Smooth و نرم، کاراکتر 10 سانت 10 سانت حرکت می کنه و کلی باگ بوجود میاد(در مورد Kraken توی KSP که به این خاطر بوجود میاد تحقیق کنید). یکی از راه های مقابله با این پدیده اینه که پلیر رو ثابت نگه داریم و جاش بقیه دنیا رو حرکت بدیم که این دفعه مشکل حرکت پلیر و حرکت اجسام نسبتا نزدیک حل می شه، اما اگه به اندازه زیادی از یه شی دور بشید اون جسم حرکتش دچار مشکل می شه. توی Star Citizen اومدن کلا از اعداد اعشاری 64 بیت استفاده کردن که مشکل رو کلا حل کردن، اما مشکل جدید اینه که این عدد ها 2 برابر از رم و کَش استفاده می کنن و پهنای باند بیشتری نیاز دارن و اینکه GPU ها اصلا توی حساب کردن این اعداد خوب نیستن، مثلا 780TI توی حساب کردن این اعداد سرعتش 1/24 سرعت اعداد معمولیه:D یعنی اگه مثلا X1X رو می گن 6 ترافلاپس، توی Float های 64 بیتی این عدد ترافلاپس خیییلی کمتر می شه. البته CPU ها برعکس GPU سریعتر هم کار می کنه با این اعداد(نه به اون صورت البته):D

خلاصه نمی دونم چطوری می خوان این مسئله رو درست کنن، ولی همینکه یه موتور دارن نشون می ده موفق شدن و دمشون گرم:D
البته موتور star citizen کری انجین بود که به lumberyard تغییر کرد این موتورم 90 درصدش بر پایه کری انجینه
 

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
البته موتور star citizen کری انجین بود که به lumberyard تغییر کرد این موتورم 90 درصدش بر پایه کری انجینه
نه کرای انجین نه لامبریارد خودش اصلا از FP64 پشتیبانی نمی کنه، تیم SC اومدن کرای انجین رو سورسش رو خریدن و با تغییرات خییلی زیاد( در حال حاضر شاید 20 درصد از کد های اصلی باقی مونده باشن توی موتور:D) موتور خودشون رو ساختن. لامبریارد هم توی همین مایه هاست منتها آمازون اون رو پشتیبانی می کنه و به قولی هر دو موتور لامبریارد و SC (و دانیای فارکرای) یه جور Fork از کرای انجین اصلی هستن(البته SC الان منشعب از لامبریارد شده، ولی بازم تفاوت خیلی زیادی از نظر کد داره باهاش):D BG&E2 رو با Voyager می سازن که یه انجین جدیده، ربطی به کرای انجین فکر نکنم داشته باشه.
 
آخرین ویرایش:

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
اینم آخرین عکس ارسالی، همین ساعاتی پیش!
przz_photo_2017-06-23_22-44-14.jpg

به نظر خیلی جلوتر از چیزی باشن که گفتن.

***نظرتون چیه پست دوم تاپیک رو اختصاص بدم به جمع آوری این موارد و مقالاتی که در رابطه با بازی منتشر میشه؟!
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
این خیلی خوبتر از اون چیزیه که بشه تصور کرد! واقعی بنظر نمیرسه! :D این روی کنسول اجرا میشه اصلن؟ به انسل اعتماد کامل دارم درکنار اینکه ایده و جاهطلبی این پروژه از تصورات هر بنی بشری خارجه.
یه جاهایش منو یاده استار سیتیزن میندازه.
 
  • Like
Reactions: armin_shadow

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
الان چه شباهتی بین قسمت 1 و 2 هست.این اصن یک بازی دیگست!!!! چرا اسمش یکیه پس؟
هیچ شباهتی نمیبینی بخاطر اینکه تکنولوژی از نشل شش تا الان زیرُ رو شده!. چیزهای که برای سازنده خلاقی مثل انسل رویا بود الان قابل ساختن شده.
 
  • Like
Reactions: armin_shadow

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر