The Evil Within 2

گفتگو در 'Console Games Community' ایجاد شده توسط darkdn49, ‏Jun 12, 2017.

  1. کاربر سایت

    ارسال ها:
    624
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 10, 2014
    نام:
    فرزاد
    [​IMG]

    ناشر: Bethesda Softworks
    استدیو: Tango Gameworks
    تهیه کننده: Shinji Mikami
    کارگردان: John Johanas
    پلتفرم: PS4 ,XBOX ONE,PC
    تاریخ انتشار: 13 اکتبر 2017 (21 مهر 1396)


    بعد از سه سال انتظار نسخه دوم The Evil Within در کنفرانس E3 2017 شرکت bethesda معرفی شد. داستان نسخه اول سه سال بعد از اتفاقات نسخه اول اتفاق میفتد شخصیت اصلی بازی باز هم مانند نسخه اول سباستین کستلانوس هست. سباستین که همه چیز خود به علاوه دخترش "لیلی" را از دست داده بعد فهمیدن اینکه ممکن او زنده باشد باز هم به امید اینکه دخترش را نجات دهد وارد دستگاه stem میشود نجات دادن دخترش شاید اخرین امید سباستین برای این باشد که دوباره به زندگی قبلی خود برگردد.

    اطلاعات منتشر شده:​

    -ساخت بازی یه ماه بعد تموم شدن ساخت نسخه اول شروع شده و یه عده از تیم ساخت بازی مشغول ساخت dlc شدن یه عده هم شروع به کار روی نسخه دوم کردن

    -تایید شده هست میکامی کارگردان نسخه دوم نیست و تهیه کننده بازیه ولی بازم میکامی تو ساخت بازی دست داره و تو محور ساخت قرار داره
    -بعد ماجرای نسخه اول زندگی سباستین فوق العاده خراب شده و تقریبا هیچ کسی باورش نیمکنه و معتاد به الکل هم شده
    -Mobius (همون گروه که ruvik رو پیدا کردن و باعث اتفاقات نسخه اول بودن) با محوریت و با استفاده از دختر سباستین شهر Union رو ساختن که سباستین داخل stem میره تا دخترش رو پیدا کنه

    -بازی بازم survival-horror و البته تو بازی شوتینگ و اکشن هم هست ولی بازی یه بازی صرفا شوتینگ نیست تو بازی تیر زیاد نیست , دشمن ها وحشتناک و قدرتمندن , روش های مختلفی برای مقابله با دشمنان وجود داره مثل تله و مخفی کاری , در بسیاری از موارد میتونین از درگیری اجتناب کنین بسته به منابع خودتون میتونین انتخاب کنین

    -یکی از مواردی که برای کسایی که نسخه اول رو بازی کردن اشنا خواهد بود distorting reality ئه که بازم توی نسخه دوم هست مثلا یه چیزی رو میبینن و بعدا به طور ناگهانی اون چیز دیگه اونجا نیست یا شما دارین به سمت یه در حرکت میکنین و ناگهان تو یه مسیر دیگه هستین یا برمیگردین و چیز های پشت سرتون تغییر کرده ترفند های اینطوریه زیادی هست ولی این دفعه مثل نسخه اول همه چیز رو نشون نمیدن

    -نسخه دوم هدفش داستان خیلی قویتر و شخصیت پردازی قوی و داستان این دفعه خیلی شخصی تره​
    -تایید شده که تو بازی شخصیت های منفی مختلفی هستن یکیشون "استفانو" هست کسی که تو تریلر یه سرباز رو با چاقو میزنه و گلبرگ رز از بدنش خارج میشه. استفانو یک منحرف شناخته میشه یه هنرمند پیچیده که میخواد جشن بگیره و زیبایی مرگ و درد را تسخیر کنه. هر مکانی تو بازی به یکی از شخصیت ها ربط داره که "موزه/عمارت" مکان این شخصیت تو بازیه و تایید شده که جانور camera-head یه جورایی حیوان خانگی شه و از ارت اش عکس میگیره و از این حرکت لذت میبره حتی مواقعی بیشتر.​
    -بارها گفته شده که بازی یه بازی ترسناکه و چیزی که مطمئنن برای مردم قانع کننده خواهد بود داستان و جهان بازیه حتی کسایی که از این ژانر لذت نمیبرن ممکنه از بازی خوششون بیاد بازی سعی نمیکنه که حال به هم زن و خونی باشه هدف بازی عمیقتر از این حرفاست​
    -تو نسخه قبلی سیستم craft خیلی کوچیکی تو بازی بود تو این نسخه این مورد پیشرفت کرده و وسایل زیادی واسه craft وجود داره و اینبار فقط واسه کشتن یا ترکیب چند گلوله که یه گلوله ویژه درست بشه استفاده نمیشه میخوان اینبار به بازیباز گزینه های بیشتری واسه درست کردن و انتخاب کردن اینکه چه چیزی نیاز دارن بدن​
    -با توجه به واکنش ها متوجه شدن که چطوری مردم از داستان dlc ها بیشتر از بازی اصلی لذت بردن و میخوان این بار با داستان بازی کارهایی بیشتری انجام بدن نسبت به کاری که با نسخه اول و dlc ها انجام دادن و اشاره کرده که تو نسخه اول شخصیت ها خام بودن و شخصیت سباستین یه جورایی احمق بود گفتن اینبار میخوان شخصیت سباستین بیشتر انسانی تر باشه نسبت به چیزی که تو نسخه اول بود​
    -اشاره شده که واکنش مردم رو دیدن که از چه چیزی خوششون اومده یا از چه چیزی خوششون نیومده و تصمیم گرفتن با توجه به واکنش ها تو نسخه دوم چه چیزی رو حذف کنن و اینکه کدوم ها رو بهبود بدن​
    -گفته شده که تو بازی همش درگیر نیستین و بعضی مواقع میشه نفس کشید . بازی مثل نسخه اول نیست که از نقطه a برین به b و از b به c کارهایی هستن که بازیباز میتونه بین داستان اصلی انجام بده که درگیری ندارن و میتونین ارامش داشته باشین و محیط رو بگردن.​
    -این دفعه واقعا تلاش زیادی واسه شخصیت ها و داستان کردند و واقعا پیشرفت رو تو شخصیت ها میبینین و این دفعه ما سباستین خیلی شکسته تر شده رو میبینیم که برای خارج از شدن از چرخه زندگی الانش برگردوندن دخترش تنها امیدش برای برگشتن به زندگی قبلیشه.​
    -این دفعه عناصر روان شناسی خیلی بیشتره تو بازی و تمرکز زیادی هست روش​
    -دیدن که مردم خیلی بیشتر از داستان dlc ها خوششون اومده و اونو به عنوان سکوی پرتاب نگاه کردن برای یه روایت عمیقتر و رویکرد روان شناسی .​
    -گفته که تعادل همه چیزه تو بازی سبق ترس بقا و مدیریت ایتم و منابع محدود رو قربانی نمیکنیم برای اینکه صرفا اکشن بزرگ داشته باشیم.تمرکز بیشتر روی کاوش جهان بازیه​
    -بازی مطمئنن یه بازی"بدون توقف" نیست وقت های زیادی هست که تو بازی درگیری نیست. تمرکز کردن که بین ترس و قسمت های دیگه بازی یه تعادلی باشه و که البته که این نوع تعادل تو هر بازی واجبه ولی تو سبق ترس مهم تره.​
    -در مورد اسلحه ها گفته که تو بازی اسلحه های دستی و شات گان و موارد بیشتری هست . برای مبارزه تکنیکی تیر کمون دوباره مثل نسخه اول هست تو بازی. مخفی کاری بازم هست و این دفعه بهبود هم پیدا کرده این مورد.میتونین مخفیانه دشمن هار و پشت سر بزارین و فرار بکنین.میتونین مخفیانه بیاین پشت سرشون و بکشیشون و اینکه این دفعه تمرکز زیادی کردن روی این که ازادی بدن به بازیباز و بتونین بسته به نحوه سبک بازی خودتون برای مقابله با شرایط موجود از راه های مختلفی استفاده بکنین.


    شخصیت ها:

    Sebastian Castellans
    سباستین که بعد اتفاقات نسخه اول درگیر الکل شده است و زندگی سختی را پشت سر میگذارد و تقریبا کسی حرف های او را باور نمیکند وقتی او میفهمد دخترش "لیلی" ممکن هست هنوز هم زنده باشد دباره به stem وارد میشود تا شاید دترش را نجات دهد.

    Juli kidman
    کیدمن بعد اتفاقات نسخه اول با خبر اینکه ممکن است دختر سباستین زنده باشد پیش او میرود سباستین. کیدمن اطمینان دارد که سباستین بهترین فردی هست که میتواند وارد stem شود و لیلی را پیدا کند.

    Lily
    دختر سباستین که قبل اتفاقات نسخه اول کشته شده است ولی سباستین با امید اینکه ممکن است زنده باشد دوباره وارد stem میشود به منظور نجات دادنش.

    stefano
    استفانو یک منحرف شناخته میشه یه هنرمند پیچیده که میخواد جشن بگیره و زیبایی مرگ و درد را تسخیر کنه.



    باکس ارت:

    [​IMG]
    تریلر:

    اسکرین شات:
    [​IMG] [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    کانسب ارت:
    [​IMG]
     
    آخرین ویرایش: ‏Jun 15, 2017
    mondas, noorihamid99, Ebrahim-ZH و 31 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,307
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 6, 2010
    علی رضا هایپ رو چسبوندی به سقف ها :D .
    نسخه اولشم حتی برای من بهترین SH مدرن و امروزی بود جدا، این نسخه که جای خود دارد>:D<
     
    mikelwar, Milad_HW, FUTURE و 2 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  3. کاربر سایت

    ارسال ها:
    430
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 12, 2006
    ~X(:((:((نسل قبل چه حالی کردم با نسخه اول این بازی. حالا پول ندارم ps4 بگیرم و به شدت تو کف نسخه دوم رفتم
     
    mikelwar, arsenalmom, FUTURE و 3 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,235
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 4, 2016
    چقدر انیمیشن های بازی خدا شدن :d چقدر گرافیک و نور پردازی بازی خدا شده، رنگ بندی بازی هم خیلی خدا شده بازی رنگبندی گرمی پیدا کرده نسبت به نسخه قبلی که کلا خاکستری بود، البته من اونم رو هم خیلی دوست داشتم، الان هم دارم DLC های نسخه اول رو میرم، دقیقا 5- 6 لول از بازی اصلی بالاتر هستن، با توجه به گیم پلی های که از بازی دیدم سطح نسخه دوم هم همین طور خواهد بود! :D
     
    mikelwar, arsenalmom, Milad_HW و 4 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  5. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,143
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 14, 2012
    نام:
    همایون
    mikelwar, arsenalmom, Milad_HW و 4 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,143
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 14, 2012
    نام:
    همایون
    به خاطر اسپویل زیاد ندیدم ولی بازی به طرز بسیار قابل توجهی از تمام جهات پیشرفت کرده!!
    رسما اتمسفر، گرافیک، انیمیشن ها و البته ترس بازی چند پله صعود کردن;) منتظر باس فایت های گولاخ باشید:D
    اون خیابان جنگلی رو تو رویاهام می دیدم|-) چه اتمسفری داره لامصب!!

    اینم یه زیبای خفته ده سر خندان:D

    [​IMG]
     
    آخرین ویرایش: ‏Aug 26, 2017
    mikelwar, leon kennedy, arsenalmom و 8 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  7. THE FATHER OF SURVIVAL HORROR کاربر سایت

    ارسال ها:
    706
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 13, 2016
    نام:
    بهزاد
  8. Gold User

    ارسال ها:
    272
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 1, 2009
    دیدم با رد کردنش ، که فقط مقایسه کنم ، نسخه قبلی در مقابل این مثل جوک میمونه ، هیچ رقمه نمیشه مقایسه کرد ، میکامی نقش تهیه کننده داشته باشه خیلی بهتره :-" شروع TEW برا من یعنی این ، کیدمن جیگرشو بخورم :D ، اینجاس که باید از جوهاناس تقدیر کردو با شینجی خداحافظی
     
  9. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,307
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 6, 2010
    جان من لینک دانلود بزارین اگر ممکنه براتون:D:D;)
     
    mikelwar و ps3_360_wii این نوشته را Like کرده اند.
  10. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,037
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 13, 2013
    نام:
    امیر
    ذوستان یکی لینک مستقیم بزاره نابود شدیم از صبر کردن :D
     
    mikelwar و ps3_360_wii این نوشته را Like کرده اند.
  11. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,088
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 21, 2016
    نام:
    ژوبین
    بزارین اپارات ما هم ببینیم[-o<
     
    mikelwar و ps3_360_wii این نوشته را Like کرده اند.
  12. THE FATHER OF SURVIVAL HORROR کاربر سایت

    ارسال ها:
    706
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 13, 2016
    نام:
    بهزاد
    اوووف!%-(\m/:o

    [​IMG]
     
    mikelwar, arsenalmom, ps3_360_wii و 5 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  13. THE FATHER OF SURVIVAL HORROR کاربر سایت

    ارسال ها:
    706
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 13, 2016
    نام:
    بهزاد
    عمو علی شما فعلا این گیف ها را داشته باش و امشب کابوس سازی برای خودت بکن تا لینک ویدیو هم برسه!:))

    Bethesda.net

    گیم اینفورمر با جان یوهانس مصاحبه کرده است.اول ازش پرسیده کار کردن زیر دست پدر ترس چطوره؟

    Game Informer: Stepping into the director’s role is obviously a huge undertaking. What did you learn along the way working under Shinji Mikami on The Evil Within? Did directing The Assignment and The Consequence properly prepare you for the task?

    John Johanas: Working under Mikami-san taught me that game design is much more organic than I thought
     
    mikelwar, ps3_360_wii, FUTURE و یک نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  14. Gold User

    ارسال ها:
    272
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 1, 2009
  15. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,307
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 6, 2010
    آقا دیدم گیم پلی رو، اول از همه بگم که اونایی که ندیدن اصلا نبینن، کلی صحنه های خوف و باحال داره یه چیزایی هم راجب داستان بازگو میشه در کل اسپویل داره تا حدود زیادی، حداقال اسپویل صحنه های خفن. برای همین اصلا نبینید. ولی بازی خیلی فوق العاده تر از اون چیزی بود که فکرشم میکردم، جدا شاهکار کردن برای این شماره، همون تعداد ضعف های اندک شماره قبل رو پوشش دادن و به این ترتیب به بازی عالی توی این ژانر پدید اومد بالاخره. با مرگ فرنچایز سایلنت هیل میشه گفت که پدیده جدیدی توی این ژانر باید به حساب بیاریم این فرنچایز رو. رزیدنت هم که خداروشکر با این نسخه جدید به کورس رقابت بازی های این ژانر برگشت.
    باید احسنت گفت به این سازنده و این ناشر، واقعا توی قحطی بازی های درست و حسابی ژانر وحشت چه محصولی رو دارن تولید میکنن اینا، واقعا دمشون گرم، بازی برای من دقیقا همون چیزیه که باید باشه و از الان لحظه شماری میکنم برای تجربه کردنش>:D<.
     
    arsenalmom, SoRoS, Milad_HW و 8 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  16. کاربر فعال

    ارسال ها:
    1,547
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 20, 2014
    نام:
    Alireza
    تریلر رسمی از گیم‌پلی هم رسید <:-P 5 دیقه :D :
    Youtube
    اتفاقات این تریلر واسه قبل از اون ویدیوی لیک شده هستش و تعقیب و گریز با اون باس خفنی که اولین ویدیوی لیک شده دیدیم رو نشون می‌ده...خیلی خوبه حتما ببینید <:-P
    ====================
    بچه‌ها اینم مصاحبه‌ی جالبیه با گیم‌اسپات...اگه تونستید بخونید:
    The Evil Within 2's Dev Talks Focus On Exploration, And Respect For Resident Evil 7
    آخر بازی هم مثل اینکه غم‌انگیزه :D:((:
     
    mikelwar, J. Constantine, ALBERT W3SKER و 4 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.

این صفحه را به اشتراک بگذارید