The Evil Within 2

گفتگو در 'Console Games Community' ایجاد شده توسط darkdn49, ‏Jun 12, 2017.

  1. darkdn49

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 10, 2014
    ارسال ها:
    624
    نام:
    فرزاد
    [​IMG]

    ناشر: Bethesda Softworks
    استدیو: Tango Gameworks
    تهیه کننده: Shinji Mikami
    کارگردان: John Johanas
    پلتفرم: PS4 ,XBOX ONE,PC
    تاریخ انتشار: 13 اکتبر 2017 (21 مهر 1396)


    بعد از سه سال انتظار نسخه دوم The Evil Within در کنفرانس E3 2017 شرکت bethesda معرفی شد. داستان نسخه اول سه سال بعد از اتفاقات نسخه اول اتفاق میفتد شخصیت اصلی بازی باز هم مانند نسخه اول سباستین کستلانوس هست. سباستین که همه چیز خود به علاوه دخترش "لیلی" را از دست داده بعد فهمیدن اینکه ممکن او زنده باشد باز هم به امید اینکه دخترش را نجات دهد وارد دستگاه stem میشود نجات دادن دخترش شاید اخرین امید سباستین برای این باشد که دوباره به زندگی قبلی خود برگردد.

    اطلاعات منتشر شده:​

    -ساخت بازی یه ماه بعد تموم شدن ساخت نسخه اول شروع شده و یه عده از تیم ساخت بازی مشغول ساخت dlc شدن یه عده هم شروع به کار روی نسخه دوم کردن

    -تایید شده هست میکامی کارگردان نسخه دوم نیست و تهیه کننده بازیه ولی بازم میکامی تو ساخت بازی دست داره و تو محور ساخت قرار داره
    -بعد ماجرای نسخه اول زندگی سباستین فوق العاده خراب شده و تقریبا هیچ کسی باورش نیمکنه و معتاد به الکل هم شده
    -Mobius (همون گروه که ruvik رو پیدا کردن و باعث اتفاقات نسخه اول بودن) با محوریت و با استفاده از دختر سباستین شهر Union رو ساختن که سباستین داخل stem میره تا دخترش رو پیدا کنه

    -بازی بازم survival-horror و البته تو بازی شوتینگ و اکشن هم هست ولی بازی یه بازی صرفا شوتینگ نیست تو بازی تیر زیاد نیست , دشمن ها وحشتناک و قدرتمندن , روش های مختلفی برای مقابله با دشمنان وجود داره مثل تله و مخفی کاری , در بسیاری از موارد میتونین از درگیری اجتناب کنین بسته به منابع خودتون میتونین انتخاب کنین

    -یکی از مواردی که برای کسایی که نسخه اول رو بازی کردن اشنا خواهد بود distorting reality ئه که بازم توی نسخه دوم هست مثلا یه چیزی رو میبینن و بعدا به طور ناگهانی اون چیز دیگه اونجا نیست یا شما دارین به سمت یه در حرکت میکنین و ناگهان تو یه مسیر دیگه هستین یا برمیگردین و چیز های پشت سرتون تغییر کرده ترفند های اینطوریه زیادی هست ولی این دفعه مثل نسخه اول همه چیز رو نشون نمیدن

    -نسخه دوم هدفش داستان خیلی قویتر و شخصیت پردازی قوی و داستان این دفعه خیلی شخصی تره​
    -تایید شده که تو بازی شخصیت های منفی مختلفی هستن یکیشون "استفانو" هست کسی که تو تریلر یه سرباز رو با چاقو میزنه و گلبرگ رز از بدنش خارج میشه. استفانو یک منحرف شناخته میشه یه هنرمند پیچیده که میخواد جشن بگیره و زیبایی مرگ و درد را تسخیر کنه. هر مکانی تو بازی به یکی از شخصیت ها ربط داره که "موزه/عمارت" مکان این شخصیت تو بازیه و تایید شده که جانور camera-head یه جورایی حیوان خانگی شه و از ارت اش عکس میگیره و از این حرکت لذت میبره حتی مواقعی بیشتر.​
    -بارها گفته شده که بازی یه بازی ترسناکه و چیزی که مطمئنن برای مردم قانع کننده خواهد بود داستان و جهان بازیه حتی کسایی که از این ژانر لذت نمیبرن ممکنه از بازی خوششون بیاد بازی سعی نمیکنه که حال به هم زن و خونی باشه هدف بازی عمیقتر از این حرفاست​
    -تو نسخه قبلی سیستم craft خیلی کوچیکی تو بازی بود تو این نسخه این مورد پیشرفت کرده و وسایل زیادی واسه craft وجود داره و اینبار فقط واسه کشتن یا ترکیب چند گلوله که یه گلوله ویژه درست بشه استفاده نمیشه میخوان اینبار به بازیباز گزینه های بیشتری واسه درست کردن و انتخاب کردن اینکه چه چیزی نیاز دارن بدن​
    -با توجه به واکنش ها متوجه شدن که چطوری مردم از داستان dlc ها بیشتر از بازی اصلی لذت بردن و میخوان این بار با داستان بازی کارهایی بیشتری انجام بدن نسبت به کاری که با نسخه اول و dlc ها انجام دادن و اشاره کرده که تو نسخه اول شخصیت ها خام بودن و شخصیت سباستین یه جورایی احمق بود گفتن اینبار میخوان شخصیت سباستین بیشتر انسانی تر باشه نسبت به چیزی که تو نسخه اول بود​
    -اشاره شده که واکنش مردم رو دیدن که از چه چیزی خوششون اومده یا از چه چیزی خوششون نیومده و تصمیم گرفتن با توجه به واکنش ها تو نسخه دوم چه چیزی رو حذف کنن و اینکه کدوم ها رو بهبود بدن​
    -گفته شده که تو بازی همش درگیر نیستین و بعضی مواقع میشه نفس کشید . بازی مثل نسخه اول نیست که از نقطه a برین به b و از b به c کارهایی هستن که بازیباز میتونه بین داستان اصلی انجام بده که درگیری ندارن و میتونین ارامش داشته باشین و محیط رو بگردن.​
    -این دفعه واقعا تلاش زیادی واسه شخصیت ها و داستان کردند و واقعا پیشرفت رو تو شخصیت ها میبینین و این دفعه ما سباستین خیلی شکسته تر شده رو میبینیم که برای خارج از شدن از چرخه زندگی الانش برگردوندن دخترش تنها امیدش برای برگشتن به زندگی قبلیشه.​
    -این دفعه عناصر روان شناسی خیلی بیشتره تو بازی و تمرکز زیادی هست روش​
    -دیدن که مردم خیلی بیشتر از داستان dlc ها خوششون اومده و اونو به عنوان سکوی پرتاب نگاه کردن برای یه روایت عمیقتر و رویکرد روان شناسی .​
    -گفته که تعادل همه چیزه تو بازی سبق ترس بقا و مدیریت ایتم و منابع محدود رو قربانی نمیکنیم برای اینکه صرفا اکشن بزرگ داشته باشیم.تمرکز بیشتر روی کاوش جهان بازیه​
    -بازی مطمئنن یه بازی"بدون توقف" نیست وقت های زیادی هست که تو بازی درگیری نیست. تمرکز کردن که بین ترس و قسمت های دیگه بازی یه تعادلی باشه و که البته که این نوع تعادل تو هر بازی واجبه ولی تو سبق ترس مهم تره.​
    -در مورد اسلحه ها گفته که تو بازی اسلحه های دستی و شات گان و موارد بیشتری هست . برای مبارزه تکنیکی تیر کمون دوباره مثل نسخه اول هست تو بازی. مخفی کاری بازم هست و این دفعه بهبود هم پیدا کرده این مورد.میتونین مخفیانه دشمن هار و پشت سر بزارین و فرار بکنین.میتونین مخفیانه بیاین پشت سرشون و بکشیشون و اینکه این دفعه تمرکز زیادی کردن روی این که ازادی بدن به بازیباز و بتونین بسته به نحوه سبک بازی خودتون برای مقابله با شرایط موجود از راه های مختلفی استفاده بکنین.


    شخصیت ها:

    Sebastian Castellans
    سباستین که بعد اتفاقات نسخه اول درگیر الکل شده است و زندگی سختی را پشت سر میگذارد و تقریبا کسی حرف های او را باور نمیکند وقتی او میفهمد دخترش "لیلی" ممکن هست هنوز هم زنده باشد دباره به stem وارد میشود تا شاید دترش را نجات دهد.

    Juli kidman
    کیدمن بعد اتفاقات نسخه اول با خبر اینکه ممکن است دختر سباستین زنده باشد پیش او میرود سباستین. کیدمن اطمینان دارد که سباستین بهترین فردی هست که میتواند وارد stem شود و لیلی را پیدا کند.

    Lily
    دختر سباستین که قبل اتفاقات نسخه اول کشته شده است ولی سباستین با امید اینکه ممکن است زنده باشد دوباره وارد stem میشود به منظور نجات دادنش.

    stefano
    استفانو یک منحرف شناخته میشه یه هنرمند پیچیده که میخواد جشن بگیره و زیبایی مرگ و درد را تسخیر کنه.



    باکس ارت:

    [​IMG]
    تریلر:

    اسکرین شات:
    [​IMG] [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    کانسب ارت:
    [​IMG]
     
    #1 darkdn49, ‏Jun 12, 2017
    آخرین ویرایش: ‏Jun 15, 2017
    only sony, mondas, noorihamid99 و 32 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. reza_cowboy

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 31, 2012
    ارسال ها:
    939
    نام:
    رضا
    خداکنه یکم بالانس کنن بازیو و اکشنش از شماره قبل بیشتر باشه:D
     
  3. blechh

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 25, 2013
    ارسال ها:
    2,057
    نام:
    حسین
    منظورت از بالانس چیه؟ چون نسخه قبل فقط مشکل تو گیم پلی داشت
    اگه منظورت هم در مورد درجه های سختیه که خب هر بازی سبک خودشو تو درجه های سختی داره
     
  4. reza_cowboy

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 31, 2012
    ارسال ها:
    939
    نام:
    رضا
    کنترل بازی اونطور که انتظار داشتم نبود داداش چون وقتی میخواستم شروع کنم یه بازی مثل اویل 4 تو ذهنم بود که شخصیت بازی زیاد دست و پا بسته نباشه!!!
     
  5. blechh

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 25, 2013
    ارسال ها:
    2,057
    نام:
    حسین
    خب پس منظورت مشکلات کنترل شخصیت و در کل گیم پلی هست
    من خودم تو تاپیکش میگفتم مکانیزم های بازی از نسل 6 هم داغون تره:D
    بنظر میاد که درستش کردن ولی نمیشه با اطمینان گفت چون تا الان یه گیم پلی کامل ندادن بیشتر همش کاتسین بوده تا گیم پلیه درست حسابی
     
  6. FUTURE

    کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 20, 2014
    ارسال ها:
    1,550
    نام:
    Alireza
    تعدادی از سایت‌ها تونستن دمویی از یکی دو چپتر بازی رو توی Gamescom تجربه کنن و پیش‌نمایش‌هاشون منتشر شده:
    Engadget : https://www.engadget.com/2017/08/24/the-evil-within-2-hands-on-interview-gamescom-2017
    IGN : http://uk.ign.com/articles/2017/08/...ithin-2-feels-familiar-but-thats-a-good-thing
    Metro : http://metro.co.uk/2017/08/22/the-evil-within-2-hands-on-preview-the-master-of-horror-returns-6871656
    بیشتر پیش‌نمایش‌ها نظرشون مثبت بوده و گفتن که خیلی بهتر از نسخه‌ی قبلی به نظر میرسه...فقط پیش‌نمایش سایت Metro نگران ترسناک نبودن بازی شده:
    ولی برعکسش واکنش سایت Techradar به دموی بازی خیلی مثبت و جالب بوده :D:
    اینا هم تصاویری از حضور TEW2 توی Gamescom که اولی رو خود شینجی توییت کرده :D:
    2017-08-22_231100.jpg 2017-08-24_163303.jpg img_47315nswd.jpg
    به نظر میرسه Bethesda توی آلمان بدجوری روی تبلیغات بازی تاکید داره...
     
    mikelwar, bezad, Milad_HW و 9 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  7. uriel

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 6, 2010
    ارسال ها:
    2,308
    علی رضا گیم پلی ای از بازی نیومده؟:D
    دیوانه شدیم بخدا، امیدوارم ترسش در حد نیخه قبلی باشه واقعا، نسخه قبلی برای من یه کابوسی بود انصافا.
     
    mikelwar, Milad_HW, ALBERT W3SKER و یک نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  8. FUTURE

    کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 20, 2014
    ارسال ها:
    1,550
    نام:
    Alireza
    نه! همه گیم‌پلی میخواییم ولی نامردا نمیدن :D خوبه حداقل گذاشتن سایت‌های خبری حدود یکی دو ساعت از بازی رو تجربه کنن و حالا میدونیم که حداقل مشکلات تکنیکی نسخه‌ی قبل رو نداریم و بازی پیشرفت مناسبی نسبت به نسخه‌ی قبل داشته...
    از نظر ترس هم با توجه به اتمسفری که توی تصاویر دیدیم و نظر اونایی که بازی کردن، احتمالا این نسخه‌ به یه کابوس دیگه واست تبدیل میشه :D
     
    mikelwar, bezad, Milad_HW و 4 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  9. ALBERT W3SKER

    ALBERT W3SKER THE FATHER OF SURVIVAL HORROR
    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 13, 2016
    ارسال ها:
    706
    نام:
    بهزاد
    بچه ها من تمام سایت ها را خوندم.خیلی از پیش نمایش ها مال وبسایت های المانی ، فرانسوی ، اسپانیایی و خلاصه غیر انگلیسی زبان هست. در رابطه با گرافیک بازی تو تعدادی از سایت ها در موردش حرف زدن و باور کردنی نیست که از کلمات عالی هم استفاده شده بود.

    کنترل بازی را هم ان هایی که بهش اشاره کردن گفتند بهبود پیدا کرده است.ترس بازی را به شدت ازش تعریف کردن.یک سری چیزها تعریف کردن که من واقعا کف کردم.خلاصه گفتند این همون چیزی هست که ما میخواهیم.

    به عنوان مثال این بنده خدا از گرافیک گفته

    [Gamescom] Hands-On: The Evil Within 2 angespielt

    گیمز رادار

    The Evil Within 2 brings back the scares and the cinematic bars as you return to the past on a terrifying treasure hunt | GamesRadar+
     
    mikelwar, ps3_360_wii, bezad و 5 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  10. ALBERT W3SKER

    ALBERT W3SKER THE FATHER OF SURVIVAL HORROR
    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 13, 2016
    ارسال ها:
    706
    نام:
    بهزاد
    گیم اینفورمر

    Hands-On With The Evil Within 2 – Bigger Scares, Bigger World

    این نکات از مقالات سه سایت هم دراومده

    From the IGN article:

    + Tats returning
    + Kitty cat returning
    + Clair de motherfuckin Lune returning

    From the video of that German guy that ghostcall posted:

    + DODGE MECHANIC CONFIRMED
    + The save room is Sebastian's fucking office holy shit

    From the Games Radar article:

    + file-based storytelling returning
    + awesome artistic narrative moments involving the cinematic bars forcing themselves onto the screen whenever TEW2 hearkens back to TEW1
     
    mikelwar, Milad_HW, ps3_360_wii و 5 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  11. ALBERT W3SKER

    ALBERT W3SKER THE FATHER OF SURVIVAL HORROR
    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 13, 2016
    ارسال ها:
    706
    نام:
    بهزاد
    40 دقیقه از گیم پلی


     
    mikelwar, Milad_HW, RohFa و 7 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  12. FUTURE

    کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 20, 2014
    ارسال ها:
    1,550
    نام:
    Alireza
    Holy Shit! :D
    40 دیقه از گیم‌پلی بازی لیک شده... این ویدیو بخشی از همون دمویی هستش که توی Gamescom در دسترس قرار گرفته بوده...هر کسی دنبال گیم‌پلی بیشتر بود حتما ببینه...بهزاد توی پست قبلی لینکشو گذاشته...
    من یه تیکه‌هایی از ویدیو رو به طور خلاصه دیدم...باید بگم که فوق‌العادست <:-Pچارچوب گیم‌پلی همونه ولی همه‌ چی از انیمیشن‌های بازی بگیر تا کارگردانی و صداپیشگی، خیلی خیلی بهتر شده...آخر ویدیو هم بصورت وحشتناکی خوفناک تموم میشه @-)^:)^ من که ویدیو رو با کیفیت داغون و توی یه محیط پر سرو صدا داشتم ویدیو رو بصورت خلاصه میدیدم، کم مونده بود سکته بزنم :)) اون اتمسفر آخر بازی خیلی خوفه اصلا...
    کلا اینکه حتما ببینید :D منم با اینکه از اسپویل فراری هستم، شاید دوباره بصورت کامل و با کیفیت بالا دیدم :D فقط حیف که فعلا لینک دانلودی در دسترس نیست...
     
    mikelwar, Milad_HW, Phantom Pain V و 5 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  13. FUTURE

    کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 20, 2014
    ارسال ها:
    1,550
    نام:
    Alireza
    خب مثل اینکه ویدیو رو حذف کردن :| کسی لینک دیگه‌ای پیدا کرد حتما بزاره...
     
    mikelwar, bezad و uriel این نوشته را Like کرده اند.
  14. uriel

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 6, 2010
    ارسال ها:
    2,308
    علی رضا ....
    برسون لینک دانلودشو ترخدا:D، از شانس من تا اومدم ببینم ظاهرا خدفش کردن:D:|
     
  15. FUTURE

    کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 20, 2014
    ارسال ها:
    1,550
    نام:
    Alireza
    لینک دانلود که سهله! حتی خود ویدیو رو هم نمیشه دید دیگه :D
    مثل اینکه بتزدا اجازه نداده از دموی Gamescom ویدیویی منتشر بشه و حذف ویدیو هم احتمالا کار خود نامردشونه :|:D
    ولی آخر تریلر یه محتوای تبلیغاتی بود که تاریخ عرضه و ... از بازی رو نشون می‌داد. احتمال داره بعدا خود Bethesda همین دمو رو بصورت رسمی پخش کنه...اگه قرار نبود منتشر بشه، دلیلی نبود که آخر دمو همچین چیزی قرار بدن.
    ===============
    من فقط می‌خواستم مطمئن بشم که بازی به خوبی اجرا میشه و مشکلات تکنیکی نداره که خداروشکر توی این مدت کمی که بازی رو دیدم، همه چی Polish شده و روون به نظر می‌رسید...محیط‌ها هم خیلی بزرگ‌تر از قبل شدن و اتمسفر...اتمسفر بازی خیلی خوب بود :x یه باس خیلی خیلی خوف هم اوایل تریلر بود که من موندم این روانیا چه جوری همچین موجودی به ذهنشون رسیده :D
     
    #104 FUTURE, ‏Aug 25, 2017
    آخرین ویرایش: ‏Aug 25, 2017
    mikelwar, Milad_HW, ps3_360_wii و 6 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  16. FUTURE

    کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 20, 2014
    ارسال ها:
    1,550
    نام:
    Alireza
    با خوندن این دیگه داره انتظاراتم خیلی بالا میره :D:
    QuakeCon 2017: The Evil Within 2 Shocks and Awes in More Ways Than One - Rely on Horror
    خیلی خوب در مورد دمو و ساختار بازی توضیح داده...اگه تونستید حتما بخونید. آخرین بندش خیلی هایپ‌کنندست <:-P:
     
    mikelwar, bezad, KiLL3R/4/Ev3r و 9 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.