1. به منظور درک هر چه بیشتر مشکلات کاربران در ارتباط با نحوه اتصال و پینگ در بازی های آنلاین لطفا به گفتگو های زیر مراجعه و مشکلات خود را بیان نمایید.
    اعلام اسامی بازیهایی که به دلیل PingTime بالا با مشکل یا لگ شدید مواجه هستند
    اعلام اسامی بازیهایی که توسط سیستم فیلترینگ ایران و یا کشور میزبان فیلتر شده
    اعلام بازخور بهبود PingTime
    بستن اطلاعیه

The Evil Within 2

گفتگو در 'Console Games Community' ایجاد شده توسط darkdn49, ‏Jun 12, 2017.

  1. کاربر سایت

    ارسال ها:
    623
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 10, 2014
    نام:
    فرزاد
    [​IMG]

    ناشر: Bethesda Softworks
    استدیو: Tango Gameworks
    تهیه کننده: Shinji Mikami
    کارگردان: John Johanas
    پلتفرم: PS4 ,XBOX ONE,PC
    تاریخ انتشار: 13 اکتبر 2017 (21 مهر 1396)


    بعد از سه سال انتظار نسخه دوم The Evil Within در کنفرانس E3 2017 شرکت bethesda معرفی شد. داستان نسخه اول سه سال بعد از اتفاقات نسخه اول اتفاق میفتد شخصیت اصلی بازی باز هم مانند نسخه اول سباستین کستلانوس هست. سباستین که همه چیز خود به علاوه دخترش "لیلی" را از دست داده بعد فهمیدن اینکه ممکن او زنده باشد باز هم به امید اینکه دخترش را نجات دهد وارد دستگاه stem میشود نجات دادن دخترش شاید اخرین امید سباستین برای این باشد که دوباره به زندگی قبلی خود برگردد.

    اطلاعات منتشر شده:​

    -ساخت بازی یه ماه بعد تموم شدن ساخت نسخه اول شروع شده و یه عده از تیم ساخت بازی مشغول ساخت dlc شدن یه عده هم شروع به کار روی نسخه دوم کردن

    -تایید شده هست میکامی کارگردان نسخه دوم نیست و تهیه کننده بازیه ولی بازم میکامی تو ساخت بازی دست داره و تو محور ساخت قرار داره
    -بعد ماجرای نسخه اول زندگی سباستین فوق العاده خراب شده و تقریبا هیچ کسی باورش نیمکنه و معتاد به الکل هم شده
    -Mobius (همون گروه که ruvik رو پیدا کردن و باعث اتفاقات نسخه اول بودن) با محوریت و با استفاده از دختر سباستین شهر Union رو ساختن که سباستین داخل stem میره تا دخترش رو پیدا کنه

    -بازی بازم survival-horror و البته تو بازی شوتینگ و اکشن هم هست ولی بازی یه بازی صرفا شوتینگ نیست تو بازی تیر زیاد نیست , دشمن ها وحشتناک و قدرتمندن , روش های مختلفی برای مقابله با دشمنان وجود داره مثل تله و مخفی کاری , در بسیاری از موارد میتونین از درگیری اجتناب کنین بسته به منابع خودتون میتونین انتخاب کنین

    -یکی از مواردی که برای کسایی که نسخه اول رو بازی کردن اشنا خواهد بود distorting reality ئه که بازم توی نسخه دوم هست مثلا یه چیزی رو میبینن و بعدا به طور ناگهانی اون چیز دیگه اونجا نیست یا شما دارین به سمت یه در حرکت میکنین و ناگهان تو یه مسیر دیگه هستین یا برمیگردین و چیز های پشت سرتون تغییر کرده ترفند های اینطوریه زیادی هست ولی این دفعه مثل نسخه اول همه چیز رو نشون نمیدن

    -نسخه دوم هدفش داستان خیلی قویتر و شخصیت پردازی قوی و داستان این دفعه خیلی شخصی تره​
    -تایید شده که تو بازی شخصیت های منفی مختلفی هستن یکیشون "استفانو" هست کسی که تو تریلر یه سرباز رو با چاقو میزنه و گلبرگ رز از بدنش خارج میشه. استفانو یک منحرف شناخته میشه یه هنرمند پیچیده که میخواد جشن بگیره و زیبایی مرگ و درد را تسخیر کنه. هر مکانی تو بازی به یکی از شخصیت ها ربط داره که "موزه/عمارت" مکان این شخصیت تو بازیه و تایید شده که جانور camera-head یه جورایی حیوان خانگی شه و از ارت اش عکس میگیره و از این حرکت لذت میبره حتی مواقعی بیشتر.​
    -بارها گفته شده که بازی یه بازی ترسناکه و چیزی که مطمئنن برای مردم قانع کننده خواهد بود داستان و جهان بازیه حتی کسایی که از این ژانر لذت نمیبرن ممکنه از بازی خوششون بیاد بازی سعی نمیکنه که حال به هم زن و خونی باشه هدف بازی عمیقتر از این حرفاست​
    -تو نسخه قبلی سیستم craft خیلی کوچیکی تو بازی بود تو این نسخه این مورد پیشرفت کرده و وسایل زیادی واسه craft وجود داره و اینبار فقط واسه کشتن یا ترکیب چند گلوله که یه گلوله ویژه درست بشه استفاده نمیشه میخوان اینبار به بازیباز گزینه های بیشتری واسه درست کردن و انتخاب کردن اینکه چه چیزی نیاز دارن بدن​
    -با توجه به واکنش ها متوجه شدن که چطوری مردم از داستان dlc ها بیشتر از بازی اصلی لذت بردن و میخوان این بار با داستان بازی کارهایی بیشتری انجام بدن نسبت به کاری که با نسخه اول و dlc ها انجام دادن و اشاره کرده که تو نسخه اول شخصیت ها خام بودن و شخصیت سباستین یه جورایی احمق بود گفتن اینبار میخوان شخصیت سباستین بیشتر انسانی تر باشه نسبت به چیزی که تو نسخه اول بود​
    -اشاره شده که واکنش مردم رو دیدن که از چه چیزی خوششون اومده یا از چه چیزی خوششون نیومده و تصمیم گرفتن با توجه به واکنش ها تو نسخه دوم چه چیزی رو حذف کنن و اینکه کدوم ها رو بهبود بدن​
    -گفته شده که تو بازی همش درگیر نیستین و بعضی مواقع میشه نفس کشید . بازی مثل نسخه اول نیست که از نقطه a برین به b و از b به c کارهایی هستن که بازیباز میتونه بین داستان اصلی انجام بده که درگیری ندارن و میتونین ارامش داشته باشین و محیط رو بگردن.​
    -این دفعه واقعا تلاش زیادی واسه شخصیت ها و داستان کردند و واقعا پیشرفت رو تو شخصیت ها میبینین و این دفعه ما سباستین خیلی شکسته تر شده رو میبینیم که برای خارج از شدن از چرخه زندگی الانش برگردوندن دخترش تنها امیدش برای برگشتن به زندگی قبلیشه.​
    -این دفعه عناصر روان شناسی خیلی بیشتره تو بازی و تمرکز زیادی هست روش​
    -دیدن که مردم خیلی بیشتر از داستان dlc ها خوششون اومده و اونو به عنوان سکوی پرتاب نگاه کردن برای یه روایت عمیقتر و رویکرد روان شناسی .​
    -گفته که تعادل همه چیزه تو بازی سبق ترس بقا و مدیریت ایتم و منابع محدود رو قربانی نمیکنیم برای اینکه صرفا اکشن بزرگ داشته باشیم.تمرکز بیشتر روی کاوش جهان بازیه​
    -بازی مطمئنن یه بازی"بدون توقف" نیست وقت های زیادی هست که تو بازی درگیری نیست. تمرکز کردن که بین ترس و قسمت های دیگه بازی یه تعادلی باشه و که البته که این نوع تعادل تو هر بازی واجبه ولی تو سبق ترس مهم تره.​
    -در مورد اسلحه ها گفته که تو بازی اسلحه های دستی و شات گان و موارد بیشتری هست . برای مبارزه تکنیکی تیر کمون دوباره مثل نسخه اول هست تو بازی. مخفی کاری بازم هست و این دفعه بهبود هم پیدا کرده این مورد.میتونین مخفیانه دشمن هار و پشت سر بزارین و فرار بکنین.میتونین مخفیانه بیاین پشت سرشون و بکشیشون و اینکه این دفعه تمرکز زیادی کردن روی این که ازادی بدن به بازیباز و بتونین بسته به نحوه سبک بازی خودتون برای مقابله با شرایط موجود از راه های مختلفی استفاده بکنین.


    شخصیت ها:

    Sebastian Castellans
    سباستین که بعد اتفاقات نسخه اول درگیر الکل شده است و زندگی سختی را پشت سر میگذارد و تقریبا کسی حرف های او را باور نمیکند وقتی او میفهمد دخترش "لیلی" ممکن هست هنوز هم زنده باشد دباره به stem وارد میشود تا شاید دترش را نجات دهد.

    Juli kidman
    کیدمن بعد اتفاقات نسخه اول با خبر اینکه ممکن است دختر سباستین زنده باشد پیش او میرود سباستین. کیدمن اطمینان دارد که سباستین بهترین فردی هست که میتواند وارد stem شود و لیلی را پیدا کند.

    Lily
    دختر سباستین که قبل اتفاقات نسخه اول کشته شده است ولی سباستین با امید اینکه ممکن است زنده باشد دوباره وارد stem میشود به منظور نجات دادنش.

    stefano
    استفانو یک منحرف شناخته میشه یه هنرمند پیچیده که میخواد جشن بگیره و زیبایی مرگ و درد را تسخیر کنه.



    باکس ارت:

    [​IMG]
    تریلر:

    اسکرین شات:
    [​IMG] [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    کانسب ارت:
    [​IMG]
     
    آخرین ویرایش: ‏Jun 15, 2017
    ps34, emad-360, gamer1998y و 27 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. کاربر فعال

    ارسال ها:
    1,459
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 20, 2014
    نام:
    Alireza
    میکامی پیشنهاد کرده، بازی رو روی درجه‌ی سختی Casual تجربه کنیم :Dx_x
    Shinji Mikami recommends playing The Evil Within 2 on 'Casual' setting | PC Gamer
    حالا نمیدونم درجه‌ی سختی بازی بالاتر رفته یا منظورش فقط به تازه واردا بوده و مترجمش منظور رو بد رسونده :D ولی توی ترجمه به نظر میرسه منظورش همه هستن...
    من که قراره بازیو چند بار بازی کنم، روی شینجی رو هم زمین نمی‌ندازیم و اولین بار رو میریم تو حس و حال Casual :D فقط بازی دیگه مشکلات تکنیکی نداشته باشه و راحت بزاره ازش لذت ببریم...بقیش حله! هر چی شینجی بگه :D
     
    uriel, darkdn49, Milad_HW و 10 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  3. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,829
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 25, 2013
    نام:
    حسین
    یکی بهش بگه بذار بازیت بیاد بعد اینو بگو نه این که ما هنوز باید رو دوتا گیم پلی که وسطش ده تا کات سین نشون داده میشه بفهمیم بازی مشکلات نسخه قبلش رو حل کرده یا نه:|
     
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,191
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 14, 2009
    نام:
    محمدرضا
    دکمه ی r2 دستم به چیز رفت سر اویل ویتین ، تو درجه akumu ~X( ، ولی پلاتش خیلی لذت بخش بود
    امیدوارم این نسخه هم سخت باشه ولی منطقی ،
    یعنی سختی تو تمام مراحل یکسان و اصولی باشه چون تو نسخه قبل تو آخرین درجه سختی یه مراحلی ساده بود و یه مراحلی رو باید با شانس رد میکردی
    در کل با دیدن تریلر ها امیدوار شدم به این نسخه مطمئنم از نسخه قبل بهتر میشه
     
    ALBERT W3SKER این نوشته را Like کرده است.
  5. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,332
    تاریخ عضویت:
    ‏May 30, 2011
    نام:
    محمد
    نسخه اول که واقعا یه شوخی بود
    البته از میکامی این مسائل بعید نیست امید چندانی هم نمیشه به این نسخه داشت چون یادمه قبل از عرضه نسخه اول همه با تریلر ها گول خوردیم اما بازی شدیدا مسخره و پیش پا افتاده بود!!!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    db07 این نوشته را Like کرده است.
  6. THE FATHER OF SURVIVAL HORROR کاربر سایت

    ارسال ها:
    648
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 13, 2016
    نام:
    بهزاد
    CriRo7, uriel, robb stark و 9 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  7. THE FATHER OF SURVIVAL HORROR کاربر سایت

    ارسال ها:
    648
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 13, 2016
    نام:
    بهزاد
    اویل ویتین 2 بر خلاف نسخه قبلی از فرمت استاندارد تصویر استفاده خواهد کرد
    The Evil Within 2 Will Have Standard Aspect Ratio; Shifting Realities Will Be More Logic & Less Jarring
     
    CriRo7, arsenalmom, uriel و 6 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  8. THE FATHER OF SURVIVAL HORROR کاربر سایت

    ارسال ها:
    648
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 13, 2016
    نام:
    بهزاد
  9. کاربر فعال

    ارسال ها:
    1,459
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 20, 2014
    نام:
    Alireza
    کلا خیلی توی فاز گرافیک نیستم ولی این پیشرفت گرافیکی خیلی به بازی کمک کرده...اتمسفری که توی این دو تا تصویر درست شده رو ببینید <:-P:

    TEW2_Customization_CreepyUnion_730x411.png DEtSE63UAAAyt3m.jpg
    قیافه‌ی Juli Kidman هم به طور مثبتی تغییر کرده :D:

    TEW2_Kidman_730x411.jpg
     
    CriRo7, Ƥ.s.Y.c.H.o, arsenalmom و 6 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  10. WCW WCW

    کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,151
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 5, 2007
    نام:
    کثافت
    گرافیکش از نظر فنی مشخصه تو دیواره همین حالت صورت شخصیت کیدمن ببینید و مدل موهاش دست کمی از بازی های ps2 نداره کلا بازی های زیر نظر بتسدا از نظر فنی هیچی میشه گفت ندارن از Fallout بگیر تا این اونم بخاطر انجینشونه اینم احتمالا سراسر مشکلات فنی هست یک ویدیو من دیدم از بازی همش تاخیر و لگ داشت تو حرکات شخصیت اصلی ولی از نظر هنری به نظر بازی تر و تمیزی هست
     
  11. کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,709
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 11, 2014
    نام:
    Iman
    اصلا هم شبیه جیل ولنتاین نشده:-":D
     
  12. THE FATHER OF SURVIVAL HORROR کاربر سایت

    ارسال ها:
    648
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 13, 2016
    نام:
    بهزاد
    Chaplin, darkdn49, Milad_HW و 7 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  13. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,829
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 25, 2013
    نام:
    حسین
    دوستان بنظر نمیاد دشمنای بازی اون حس زامبی بودن رو از دست دادن؟:-?
    زامبی اتشین یا چشم قرمز نداشیتم اخه:D
    البته سبک بازی بیشتر بر اساس مشکلات روان شناختی هست ولی نسخه یک حداقل زامبی درست حسابی داشت:D
     
  14. THE FATHER OF SURVIVAL HORROR کاربر سایت

    ارسال ها:
    648
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 13, 2016
    نام:
    بهزاد
    arsenalmom, darkdn49, mostafaskip و 5 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  15. کاربر فعال

    ارسال ها:
    1,459
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 20, 2014
    نام:
    Alireza
    قبلا هم زامبی‌های اسنایپر، شات‌گان به دست و زامبی نامرئی نداشتیم اما حالا واسمون عادی شده :D
    اینا زامبی‌های نسل جدیدن :D حالا خدا میدونه توی این نسخه با چه نوع دیگه‌‌ای ازشون آشنا بشیم که توی تریلرا هم نشون ندادن...
    البته نمیشه خیلی راحت بهشون گفت زامبی! اینا به ویروسی چیزی آلوده نشدن و با اینکه قبلا همشون آدم بودن، بعدا توسط تخیل و تصورات Ruvik تبدیل به این موجودات شدن...همونطور که خودت گفتی، بیشتر به مسائل روانی مربوط میشن تا فیزیکی. البته با توجه به چیزایی که شنیدم، توی نسخه‌ی دوم اوضاع یکمی فرق می‌کنه...
    یه بار Pete Hines هم توی مصاحبش گفته بود که طراح دشمنای بازی رسما روانین و هر وقت میرم پیششون بهشون می‌گم "شما چه مرگتونه؟! اینا چطوری به ذهنتون میاد؟!" :D:))
    حالا از دشمنای کوچیکتر که بگذریم، من منتظرم ببینم اینا با این تخیلشون چه شاهکار دیگه‌ای از نظر باس‌ها تحویلمون میدن :D
     
    Paradise Lost, ps3_360_wii, darkdn49 و 6 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  16. کاربر فعال

    ارسال ها:
    1,459
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 20, 2014
    نام:
    Alireza
    تریلر جدید هم منتشر شد که مربوط به معرفی Stefano، آنتاگونیست جدید بازی میشه که قبلا هم یه تیکه از هنرنمایی‌هاشو دیده بودیم :D:

    من منتظر یه تریلر از بخش مبارزات و کلا یه تریلر ادیت نشده‌ی چند دیقه‌ای از گیم‌پلی خالص بازی بودم ولی بازم تریلر داستانی دادن :-??بازی 2 ماه دیگه منتشر میشه و چیز زیادی از گیم‌پلی ندیدیم...احتمالا قصدشون اینه که بازی رو خیلی اسپویل نکنن ولی بنظرم باید حداقل 10 دیقه از گیم‌پلی ادیت نشده‌ی بازیو تا الان نشون می‌دادن... توی کامنتای یوتیوب و جاهای دیگه دیدم که خیلیا دنبال یه تریلر واضح از گیم‌پلی هستن...البته اگه همچین چیزی هم منتشر بشه من خودم بدلیل اسپویل نمی‌بینم ولی خیلیا هستن که هنوز مطمئن نیستن میخوان بازی رو بخرن یا نه و دنبال یه تریلر طولانی هستن... الان مثلا Wolfenstein ده-پونزده روز دیرتر از این منتشر میشه ولی خیلی راحت 3-2 ساعت از گیم‌پلی بازی رو میشه توی اینترنت پیدا کرد...
     
    KiLL3R/4/Ev3r, uriel, ps3_360_wii و 4 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.

این صفحه را به اشتراک بگذارید