1. به منظور درک هر چه بیشتر مشکلات کاربران در ارتباط با نحوه اتصال و پینگ در بازی های آنلاین لطفا به گفتگو های زیر مراجعه و مشکلات خود را بیان نمایید.
    اعلام اسامی بازیهایی که به دلیل PingTime بالا با مشکل یا لگ شدید مواجه هستند
    اعلام اسامی بازیهایی که توسط سیستم فیلترینگ ایران و یا کشور میزبان فیلتر شده
    اعلام بازخور بهبود PingTime
    بستن اطلاعیه

The Evil Within 2

گفتگو در 'Console Games Community' ایجاد شده توسط darkdn49, ‏Jun 12, 2017.

  1. کاربر سایت

    ارسال ها:
    623
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 10, 2014
    نام:
    فرزاد
    [​IMG]

    ناشر: Bethesda Softworks
    استدیو: Tango Gameworks
    تهیه کننده: Shinji Mikami
    کارگردان: John Johanas
    پلتفرم: PS4 ,XBOX ONE,PC
    تاریخ انتشار: 13 اکتبر 2017 (21 مهر 1396)


    بعد از سه سال انتظار نسخه دوم The Evil Within در کنفرانس E3 2017 شرکت bethesda معرفی شد. داستان نسخه اول سه سال بعد از اتفاقات نسخه اول اتفاق میفتد شخصیت اصلی بازی باز هم مانند نسخه اول سباستین کستلانوس هست. سباستین که همه چیز خود به علاوه دخترش "لیلی" را از دست داده بعد فهمیدن اینکه ممکن او زنده باشد باز هم به امید اینکه دخترش را نجات دهد وارد دستگاه stem میشود نجات دادن دخترش شاید اخرین امید سباستین برای این باشد که دوباره به زندگی قبلی خود برگردد.

    اطلاعات منتشر شده:​

    -ساخت بازی یه ماه بعد تموم شدن ساخت نسخه اول شروع شده و یه عده از تیم ساخت بازی مشغول ساخت dlc شدن یه عده هم شروع به کار روی نسخه دوم کردن

    -تایید شده هست میکامی کارگردان نسخه دوم نیست و تهیه کننده بازیه ولی بازم میکامی تو ساخت بازی دست داره و تو محور ساخت قرار داره
    -بعد ماجرای نسخه اول زندگی سباستین فوق العاده خراب شده و تقریبا هیچ کسی باورش نیمکنه و معتاد به الکل هم شده
    -Mobius (همون گروه که ruvik رو پیدا کردن و باعث اتفاقات نسخه اول بودن) با محوریت و با استفاده از دختر سباستین شهر Union رو ساختن که سباستین داخل stem میره تا دخترش رو پیدا کنه

    -بازی بازم survival-horror و البته تو بازی شوتینگ و اکشن هم هست ولی بازی یه بازی صرفا شوتینگ نیست تو بازی تیر زیاد نیست , دشمن ها وحشتناک و قدرتمندن , روش های مختلفی برای مقابله با دشمنان وجود داره مثل تله و مخفی کاری , در بسیاری از موارد میتونین از درگیری اجتناب کنین بسته به منابع خودتون میتونین انتخاب کنین

    -یکی از مواردی که برای کسایی که نسخه اول رو بازی کردن اشنا خواهد بود distorting reality ئه که بازم توی نسخه دوم هست مثلا یه چیزی رو میبینن و بعدا به طور ناگهانی اون چیز دیگه اونجا نیست یا شما دارین به سمت یه در حرکت میکنین و ناگهان تو یه مسیر دیگه هستین یا برمیگردین و چیز های پشت سرتون تغییر کرده ترفند های اینطوریه زیادی هست ولی این دفعه مثل نسخه اول همه چیز رو نشون نمیدن

    -نسخه دوم هدفش داستان خیلی قویتر و شخصیت پردازی قوی و داستان این دفعه خیلی شخصی تره​
    -تایید شده که تو بازی شخصیت های منفی مختلفی هستن یکیشون "استفانو" هست کسی که تو تریلر یه سرباز رو با چاقو میزنه و گلبرگ رز از بدنش خارج میشه. استفانو یک منحرف شناخته میشه یه هنرمند پیچیده که میخواد جشن بگیره و زیبایی مرگ و درد را تسخیر کنه. هر مکانی تو بازی به یکی از شخصیت ها ربط داره که "موزه/عمارت" مکان این شخصیت تو بازیه و تایید شده که جانور camera-head یه جورایی حیوان خانگی شه و از ارت اش عکس میگیره و از این حرکت لذت میبره حتی مواقعی بیشتر.​
    -بارها گفته شده که بازی یه بازی ترسناکه و چیزی که مطمئنن برای مردم قانع کننده خواهد بود داستان و جهان بازیه حتی کسایی که از این ژانر لذت نمیبرن ممکنه از بازی خوششون بیاد بازی سعی نمیکنه که حال به هم زن و خونی باشه هدف بازی عمیقتر از این حرفاست​
    -تو نسخه قبلی سیستم craft خیلی کوچیکی تو بازی بود تو این نسخه این مورد پیشرفت کرده و وسایل زیادی واسه craft وجود داره و اینبار فقط واسه کشتن یا ترکیب چند گلوله که یه گلوله ویژه درست بشه استفاده نمیشه میخوان اینبار به بازیباز گزینه های بیشتری واسه درست کردن و انتخاب کردن اینکه چه چیزی نیاز دارن بدن​
    -با توجه به واکنش ها متوجه شدن که چطوری مردم از داستان dlc ها بیشتر از بازی اصلی لذت بردن و میخوان این بار با داستان بازی کارهایی بیشتری انجام بدن نسبت به کاری که با نسخه اول و dlc ها انجام دادن و اشاره کرده که تو نسخه اول شخصیت ها خام بودن و شخصیت سباستین یه جورایی احمق بود گفتن اینبار میخوان شخصیت سباستین بیشتر انسانی تر باشه نسبت به چیزی که تو نسخه اول بود​
    -اشاره شده که واکنش مردم رو دیدن که از چه چیزی خوششون اومده یا از چه چیزی خوششون نیومده و تصمیم گرفتن با توجه به واکنش ها تو نسخه دوم چه چیزی رو حذف کنن و اینکه کدوم ها رو بهبود بدن​
    -گفته شده که تو بازی همش درگیر نیستین و بعضی مواقع میشه نفس کشید . بازی مثل نسخه اول نیست که از نقطه a برین به b و از b به c کارهایی هستن که بازیباز میتونه بین داستان اصلی انجام بده که درگیری ندارن و میتونین ارامش داشته باشین و محیط رو بگردن.​
    -این دفعه واقعا تلاش زیادی واسه شخصیت ها و داستان کردند و واقعا پیشرفت رو تو شخصیت ها میبینین و این دفعه ما سباستین خیلی شکسته تر شده رو میبینیم که برای خارج از شدن از چرخه زندگی الانش برگردوندن دخترش تنها امیدش برای برگشتن به زندگی قبلیشه.​
    -این دفعه عناصر روان شناسی خیلی بیشتره تو بازی و تمرکز زیادی هست روش​
    -دیدن که مردم خیلی بیشتر از داستان dlc ها خوششون اومده و اونو به عنوان سکوی پرتاب نگاه کردن برای یه روایت عمیقتر و رویکرد روان شناسی .​
    -گفته که تعادل همه چیزه تو بازی سبق ترس بقا و مدیریت ایتم و منابع محدود رو قربانی نمیکنیم برای اینکه صرفا اکشن بزرگ داشته باشیم.تمرکز بیشتر روی کاوش جهان بازیه​
    -بازی مطمئنن یه بازی"بدون توقف" نیست وقت های زیادی هست که تو بازی درگیری نیست. تمرکز کردن که بین ترس و قسمت های دیگه بازی یه تعادلی باشه و که البته که این نوع تعادل تو هر بازی واجبه ولی تو سبق ترس مهم تره.​
    -در مورد اسلحه ها گفته که تو بازی اسلحه های دستی و شات گان و موارد بیشتری هست . برای مبارزه تکنیکی تیر کمون دوباره مثل نسخه اول هست تو بازی. مخفی کاری بازم هست و این دفعه بهبود هم پیدا کرده این مورد.میتونین مخفیانه دشمن هار و پشت سر بزارین و فرار بکنین.میتونین مخفیانه بیاین پشت سرشون و بکشیشون و اینکه این دفعه تمرکز زیادی کردن روی این که ازادی بدن به بازیباز و بتونین بسته به نحوه سبک بازی خودتون برای مقابله با شرایط موجود از راه های مختلفی استفاده بکنین.


    شخصیت ها:

    Sebastian Castellans
    سباستین که بعد اتفاقات نسخه اول درگیر الکل شده است و زندگی سختی را پشت سر میگذارد و تقریبا کسی حرف های او را باور نمیکند وقتی او میفهمد دخترش "لیلی" ممکن هست هنوز هم زنده باشد دباره به stem وارد میشود تا شاید دترش را نجات دهد.

    Juli kidman
    کیدمن بعد اتفاقات نسخه اول با خبر اینکه ممکن است دختر سباستین زنده باشد پیش او میرود سباستین. کیدمن اطمینان دارد که سباستین بهترین فردی هست که میتواند وارد stem شود و لیلی را پیدا کند.

    Lily
    دختر سباستین که قبل اتفاقات نسخه اول کشته شده است ولی سباستین با امید اینکه ممکن است زنده باشد دوباره وارد stem میشود به منظور نجات دادنش.

    stefano
    استفانو یک منحرف شناخته میشه یه هنرمند پیچیده که میخواد جشن بگیره و زیبایی مرگ و درد را تسخیر کنه.



    باکس ارت:

    [​IMG]
    تریلر:

    اسکرین شات:
    [​IMG] [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    کانسب ارت:
    [​IMG]
     
    آخرین ویرایش: ‏Jun 15, 2017
    Saint.Frantic, ps34, emad-360 و 28 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. Gold User

    ارسال ها:
    123
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 1, 2009
    دختر بچه جدا از معصومیتش حسِ همزادپنداریو با شخصیتی که چه مراقبشه چه دنبالشه رو تقویت میکنه ، موجودیه که از دید مخاطب نباید به این شدت مورد تهاجم قرار بگیره برا همین سریع وقف میگیره و ارتباط بهتری میشه گرفت .‌
     
    Ƥ.s.Y.c.H.o, HalfLife G, jhoobin و 4 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  3. THE FATHER OF SURVIVAL HORROR کاربر سایت

    ارسال ها:
    655
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 13, 2016
    نام:
    بهزاد
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    633
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 3, 2012
    نام:
    مصطفی
    من تو يه تريلر ديدم انگار نشونه گيري بازي با شماره قبل فرق داره درسته؟ يكم دوربين اومده عقب تر ... اگه اينجوري شده باشه عاليه..
    نسخه قبل فقط با نشونه گيريش مشكل داشتم..
     
  5. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,840
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 25, 2013
    نام:
    حسین
    نسخه قبل نشونه گیریش نسل ششمی بود(حالا من همش اینو میگم اخرش میریزن سرم:D)
    ولی این نسخه بنظر میاد داره عالی کار میشه خیلی خوبه:-bd
     
    THE BEST BOY, Ƥ.s.Y.c.H.o, arsenalmom و 2 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    361
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 12, 2015
    اگر تاخیر نخوره خوبه .
     
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    410
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 14, 2011
    نام:
    امير
    دوستان چون زياد به انتشار بازي نمونده، من براي اين كه چيزي از بازي برام لو نره فقط همون تريلر معرفي CG ديدم.

    سوالم اينه كه انيميشن راه رفتن شخصيت تو دموش درست شده؟ چون تو نسخه قبلي كه اصلا آدم حس ميكرد موقع دويدن كلا موشن كپچري وجود نداره
     
    jhoobin, ALBERT W3SKER, ps34 و یک نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  8. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,191
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 14, 2009
    نام:
    محمدرضا
    تو انیمیشن ها هم پیشرفت داشته کلا از لحاظ گرافیک فنی خیلی با نسخه اول تفاوت داره
    از طبیعی شدن صورت کاراکترها بگیر تا تکسچر های با کیفیت
     
    آخرین ویرایش: ‏Jun 30, 2017
    THE BEST BOY, ps3_360_wii و ALBERT W3SKER این نوشته را Like کرده اند.
  9. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,845
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 21, 2009
    نام:
    مراد حلیمی
    اینکه John Johanas کارگردان شده اتفاقا به نظرم خبر خوبیه......dlc های بازی به مراتب تو زمینه طراحی و داستان از بازی اصلی بهتر بودن
    بازی اصلی سوای گرافیک و مشکلات فنیش برخی مراحل و طراحیشون هم مشکل داشت و حضور یه نفر دیگه با ایده های جدیدتر میتونه امیدوار کننده باشه

    .
     
    agent 360, darkdn49, THE BEST BOY و یک نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  10. THE FATHER OF SURVIVAL HORROR کاربر سایت

    ارسال ها:
    655
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 13, 2016
    نام:
    بهزاد
    سه تا تریلر از بازی اومده.یک تریلر که نزدیک به دو دقیقه هست مربوط به گیم پلی بازی هست.برید ببینید.تا زمانی که خودت نبینی فایده نداره.تو صفحه اول یکی از دوستان گذاشته.حتما ببینید.چیز خاصی نداره که اسپویل شهاما گرافیک بازی یک گرافیک نسل هشتمی در سطح مطلوب هست.

    ان دوستانی که میگن گرافیک خفن نیست احتمالا با عناوین ناتی داگ یا سانتا مقایسه میکنند.خب ناتی داگ از نظر گرافیک یک سر گردن بالاتر از بقیه هست و کلا فازشون از نظر گرافیکی با بقیه جداست.

    بله میکامی همون کسی بود که سلطان گرافیک و انیمیشن در زمان حضورش تو کپکام بود.اما باید قبول کرد ما با یک استدیو جوان سرکار داریم و زمان میبره تا میکامی از برخی جهات ناتی داگ بشه.

    من بیشتر از همه نگران گرافیک بودم.به همین خاطر با یکی از دوستان که تخصص تو زمینه گرافیک دارن صحبت کردم.ایشون گرافیک بازی را مطلوب دانستند و به من هم گفتند همین که گرافیک مشکل خاصی نداره کافیه و ایشون هم چیزی بیشر از این نمیخوان.

    اما یک نکته بسیار مهم تر هست که من باید بگم.فلسفه داستان سرایی میکامی همیشه روایت داستان از طریق کات سین های سینمایی عظیم + فایل های داخل بازی بوده است.

    من یک مقاله ترجمه ای راجع به پیش از وقایع رزیدنت اویل داشتم.تو هیچ کدام از نسخه های رزیدنت ما پیش از وقایع را به صورت کات سین نمیبینیم و این پیش زمینه عظیم را تو فایل ها میخونیم.

    مشکل استوری تلینگ(روایت داستان) بازی دقیقا همین جا بود.میکامی بیشتر نکات مهم داستان بازی را در دل فایل ها قرار داده بود و این برای کسانی که عادت دارند(من جمله منتقدان) جلو برند و میان پرده ببینند و داستان را بفهمند ازاردهنده بود.

    در واقع میکامی ان تعادلی که تو روایت داستان از طریق کات سین + فایل داشت را نادیده گرفته بود و کفه ی ترازو به سمت فایل و دفترچه سنگینی میکرد.این بود که بازی نمرات ضد و نقیضی گرفت.البته داستان بازی و کلیتش به قول یکی از دوستان کولاک و پر مغز بود ، اما این روایت داستان کار دست داستان داد.

    صحب من این هست که مشکل استوری تلینگ به مراتب بزرگتر از ضعف بازی در زمینه گرافیک تکنیکی بود.حالا این مشکل برطرف شده است.گرافیک بازی هم در سطح خوبی هست.

    ولی جدای از این ها عناصر ترس روانشناختی بازی با روح و روان بازی میکنه.امیدوارم بازی یک شاهکار بی بدیل تو ترس روانشناختی باشه.
     
    arsenalmom و mohsen2012 این نوشته را Like کرده اند.
  11. THE FATHER OF SURVIVAL HORROR کاربر سایت

    ارسال ها:
    655
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 13, 2016
    نام:
    بهزاد
    بازی زیر نظر میکامی هست و از فیلتر میکامی رد میشه.هر ایده ای هم باشه نظر نهایی را ایشون میدن
     
    arsenalmom و THE BEST BOY این نوشته را Like کرده اند.
  12. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,845
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 21, 2009
    نام:
    مراد حلیمی
    میدونم خودم....
    ولی بهرحال یه کارگردان جدید مطمینا تاثیر مطلوب خودشو داره و همفکری های بهتری حاصل میشه...مخصوصا برا برخی قسمتای طراحی مراحل که به نظرم لازم بود

    .
     
    Democracy و THE BEST BOY این نوشته را Like کرده اند.
  13. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,840
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 25, 2013
    نام:
    حسین
    ماشالله همه دوستان یه کارشناسی تو دست و بالاشون دارن این بزرگواری که میفرماید تو ناتی داگ فعالیت دارن یا گریلا گیمز:|:D:D
     
    THE BEST BOY, HalfLife G و IMANOKA این نوشته را Like کرده اند.
  14. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,953
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 21, 2016
    نام:
    ژوبین
    همین که بازی نسبت به قبل پیشرفت کرده عالیه از همین الان تو لیست خریدمه چه فرقی میکنه که کی میسازه از زیر فیلتر کی میگزه:|
     
    agent 360, arsenalmom, THE BEST BOY و یک نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  15. کاربر سایت

    ارسال ها:
    19
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 11, 2017
    مخفی کاری بازی تو این نسخه تا چه سطحی هست ؟ میشه کل بازیو مخفی کاری تموم کرد ؟
     
  16. THE FATHER OF SURVIVAL HORROR کاربر سایت

    ارسال ها:
    655
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 13, 2016
    نام:
    بهزاد
    نه بحث تخصص نیست.بحث این بود که نباید توقعات را بیجا بالا برد.انتظار گرافیک در سطح فضایی به نظرم با توجه به تیم میکامی معقول نیست.ایشون تدریس هم داشتند.:D
    موافقم.اتفاقا هدف میکامی هم از تاسیس استدیو میدان دادن به افراد جدید هست.
     
    arsenalmom و mohsen2012 این نوشته را Like کرده اند.

این صفحه را به اشتراک بگذارید