The Evil Within 2

گفتگو در 'Console Games Community' ایجاد شده توسط darkdn49, ‏Jun 12, 2017.

  1. darkdn49

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 10, 2014
    ارسال ها:
    647
    نام:
    فرزاد
    [​IMG]

    ناشر: Bethesda Softworks
    استدیو: Tango Gameworks
    تهیه کننده: Shinji Mikami
    کارگردان: John Johanas
    پلتفرم: PS4 ,XBOX ONE,PC
    تاریخ انتشار: 13 اکتبر 2017 (21 مهر 1396)


    بعد از سه سال انتظار نسخه دوم The Evil Within در کنفرانس E3 2017 شرکت bethesda معرفی شد. داستان نسخه اول سه سال بعد از اتفاقات نسخه اول اتفاق میفتد شخصیت اصلی بازی باز هم مانند نسخه اول سباستین کستلانوس هست. سباستین که همه چیز خود به علاوه دخترش "لیلی" را از دست داده بعد فهمیدن اینکه ممکن او زنده باشد باز هم به امید اینکه دخترش را نجات دهد وارد دستگاه stem میشود نجات دادن دخترش شاید اخرین امید سباستین برای این باشد که دوباره به زندگی قبلی خود برگردد.

    اطلاعات منتشر شده:​

    -ساخت بازی یه ماه بعد تموم شدن ساخت نسخه اول شروع شده و یه عده از تیم ساخت بازی مشغول ساخت dlc شدن یه عده هم شروع به کار روی نسخه دوم کردن

    -تایید شده هست میکامی کارگردان نسخه دوم نیست و تهیه کننده بازیه ولی بازم میکامی تو ساخت بازی دست داره و تو محور ساخت قرار داره
    -بعد ماجرای نسخه اول زندگی سباستین فوق العاده خراب شده و تقریبا هیچ کسی باورش نیمکنه و معتاد به الکل هم شده
    -Mobius (همون گروه که ruvik رو پیدا کردن و باعث اتفاقات نسخه اول بودن) با محوریت و با استفاده از دختر سباستین شهر Union رو ساختن که سباستین داخل stem میره تا دخترش رو پیدا کنه

    -بازی بازم survival-horror و البته تو بازی شوتینگ و اکشن هم هست ولی بازی یه بازی صرفا شوتینگ نیست تو بازی تیر زیاد نیست , دشمن ها وحشتناک و قدرتمندن , روش های مختلفی برای مقابله با دشمنان وجود داره مثل تله و مخفی کاری , در بسیاری از موارد میتونین از درگیری اجتناب کنین بسته به منابع خودتون میتونین انتخاب کنین

    -یکی از مواردی که برای کسایی که نسخه اول رو بازی کردن اشنا خواهد بود distorting reality ئه که بازم توی نسخه دوم هست مثلا یه چیزی رو میبینن و بعدا به طور ناگهانی اون چیز دیگه اونجا نیست یا شما دارین به سمت یه در حرکت میکنین و ناگهان تو یه مسیر دیگه هستین یا برمیگردین و چیز های پشت سرتون تغییر کرده ترفند های اینطوریه زیادی هست ولی این دفعه مثل نسخه اول همه چیز رو نشون نمیدن

    -نسخه دوم هدفش داستان خیلی قویتر و شخصیت پردازی قوی و داستان این دفعه خیلی شخصی تره​
    -تایید شده که تو بازی شخصیت های منفی مختلفی هستن یکیشون "استفانو" هست کسی که تو تریلر یه سرباز رو با چاقو میزنه و گلبرگ رز از بدنش خارج میشه. استفانو یک منحرف شناخته میشه یه هنرمند پیچیده که میخواد جشن بگیره و زیبایی مرگ و درد را تسخیر کنه. هر مکانی تو بازی به یکی از شخصیت ها ربط داره که "موزه/عمارت" مکان این شخصیت تو بازیه و تایید شده که جانور camera-head یه جورایی حیوان خانگی شه و از ارت اش عکس میگیره و از این حرکت لذت میبره حتی مواقعی بیشتر.​
    -بارها گفته شده که بازی یه بازی ترسناکه و چیزی که مطمئنن برای مردم قانع کننده خواهد بود داستان و جهان بازیه حتی کسایی که از این ژانر لذت نمیبرن ممکنه از بازی خوششون بیاد بازی سعی نمیکنه که حال به هم زن و خونی باشه هدف بازی عمیقتر از این حرفاست​
    -تو نسخه قبلی سیستم craft خیلی کوچیکی تو بازی بود تو این نسخه این مورد پیشرفت کرده و وسایل زیادی واسه craft وجود داره و اینبار فقط واسه کشتن یا ترکیب چند گلوله که یه گلوله ویژه درست بشه استفاده نمیشه میخوان اینبار به بازیباز گزینه های بیشتری واسه درست کردن و انتخاب کردن اینکه چه چیزی نیاز دارن بدن​
    -با توجه به واکنش ها متوجه شدن که چطوری مردم از داستان dlc ها بیشتر از بازی اصلی لذت بردن و میخوان این بار با داستان بازی کارهایی بیشتری انجام بدن نسبت به کاری که با نسخه اول و dlc ها انجام دادن و اشاره کرده که تو نسخه اول شخصیت ها خام بودن و شخصیت سباستین یه جورایی احمق بود گفتن اینبار میخوان شخصیت سباستین بیشتر انسانی تر باشه نسبت به چیزی که تو نسخه اول بود​
    -اشاره شده که واکنش مردم رو دیدن که از چه چیزی خوششون اومده یا از چه چیزی خوششون نیومده و تصمیم گرفتن با توجه به واکنش ها تو نسخه دوم چه چیزی رو حذف کنن و اینکه کدوم ها رو بهبود بدن​
    -گفته شده که تو بازی همش درگیر نیستین و بعضی مواقع میشه نفس کشید . بازی مثل نسخه اول نیست که از نقطه a برین به b و از b به c کارهایی هستن که بازیباز میتونه بین داستان اصلی انجام بده که درگیری ندارن و میتونین ارامش داشته باشین و محیط رو بگردن.​
    -این دفعه واقعا تلاش زیادی واسه شخصیت ها و داستان کردند و واقعا پیشرفت رو تو شخصیت ها میبینین و این دفعه ما سباستین خیلی شکسته تر شده رو میبینیم که برای خارج از شدن از چرخه زندگی الانش برگردوندن دخترش تنها امیدش برای برگشتن به زندگی قبلیشه.​
    -این دفعه عناصر روان شناسی خیلی بیشتره تو بازی و تمرکز زیادی هست روش​
    -دیدن که مردم خیلی بیشتر از داستان dlc ها خوششون اومده و اونو به عنوان سکوی پرتاب نگاه کردن برای یه روایت عمیقتر و رویکرد روان شناسی .​
    -گفته که تعادل همه چیزه تو بازی سبق ترس بقا و مدیریت ایتم و منابع محدود رو قربانی نمیکنیم برای اینکه صرفا اکشن بزرگ داشته باشیم.تمرکز بیشتر روی کاوش جهان بازیه​
    -بازی مطمئنن یه بازی"بدون توقف" نیست وقت های زیادی هست که تو بازی درگیری نیست. تمرکز کردن که بین ترس و قسمت های دیگه بازی یه تعادلی باشه و که البته که این نوع تعادل تو هر بازی واجبه ولی تو سبق ترس مهم تره.​
    -در مورد اسلحه ها گفته که تو بازی اسلحه های دستی و شات گان و موارد بیشتری هست . برای مبارزه تکنیکی تیر کمون دوباره مثل نسخه اول هست تو بازی. مخفی کاری بازم هست و این دفعه بهبود هم پیدا کرده این مورد.میتونین مخفیانه دشمن هار و پشت سر بزارین و فرار بکنین.میتونین مخفیانه بیاین پشت سرشون و بکشیشون و اینکه این دفعه تمرکز زیادی کردن روی این که ازادی بدن به بازیباز و بتونین بسته به نحوه سبک بازی خودتون برای مقابله با شرایط موجود از راه های مختلفی استفاده بکنین.


    شخصیت ها:

    Sebastian Castellans
    سباستین که بعد اتفاقات نسخه اول درگیر الکل شده است و زندگی سختی را پشت سر میگذارد و تقریبا کسی حرف های او را باور نمیکند وقتی او میفهمد دخترش "لیلی" ممکن هست هنوز هم زنده باشد دباره به stem وارد میشود تا شاید دترش را نجات دهد.

    Juli kidman
    کیدمن بعد اتفاقات نسخه اول با خبر اینکه ممکن است دختر سباستین زنده باشد پیش او میرود سباستین. کیدمن اطمینان دارد که سباستین بهترین فردی هست که میتواند وارد stem شود و لیلی را پیدا کند.

    Lily
    دختر سباستین که قبل اتفاقات نسخه اول کشته شده است ولی سباستین با امید اینکه ممکن است زنده باشد دوباره وارد stem میشود به منظور نجات دادنش.

    stefano
    استفانو یک منحرف شناخته میشه یه هنرمند پیچیده که میخواد جشن بگیره و زیبایی مرگ و درد را تسخیر کنه.



    باکس ارت:

    [​IMG]
    تریلر:

    اسکرین شات:
    [​IMG] [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    کانسب ارت:
    [​IMG]
     
    #1 darkdn49, ‏Jun 12, 2017
    آخرین ویرایش: ‏Jun 15, 2017
    dark spartan, kratos 21, Sɯαsƚikα و 37 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. Lions Gate

    Lions Gate バイオハザード2
    Gold User

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 17, 2008
    ارسال ها:
    2,223
    بازی رو بالاخره گرفتم دیشب. داشتم پست های دوستان رو میخوندم تعجب کردم میگین بازی ترسناک نیست.چپتر دوم بازی خیلی واسه من وحشناک بود با اینکه اتفاق خاصی
    نمی افته ولی واقعا اتمسفیر وحشناکی داره.بازی از نظر فنی خیلی خیلی پیشرفت داشته نسبت به نسخه اول.درضمن بازی به اون صورت اوپن ورلد نیست بیشتر حالت
    سند باکس داره.یه نکته ای که من خیلی خوشم اومد این بود که هر خونه یه ساختمونی که تو بازی هست یه طراحی و دیزاینی پشتش هست همینجوری بیخود نزاشتن
    که بخوان بگن اره بازی اوپن ورلد هست.
    ساعت 2 صبح داشتم بازی میکرم رسیدم اینجا پشمام ریخت :|

    [​IMG]
     
    #496 Lions Gate, ‏Jul 22, 2018
    آخرین ویرایش: ‏Jul 23, 2018
    ps3_360_wii, amir code, BEHZAD W3SKER و 4 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  3. ps34

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 20, 2011
    ارسال ها:
    3,983
    نام:
    مهدی
    از رزیدنت اویل بازی مثل تو بعیده که اینقدر دیر سمت این شاه کار رفتی:D خب بازی واقعا ترسناک نیست فقط اتمسفر فوق العاده ای داره.کاگردان بازی هم بارها گفته ترس این بازی به صورت روان شناختیه نه جامپ.
    توی مپ حتما خونه ها رو خوب بگرد چون هم خط داستانی فرعی مهمی دارن و حقایق مهمی اشکار میکنن و از همه مهمتر اسلحه هایی بدست میاری که به هیچ عنوان اگر گشت و گذار نکنی توی خط داستان اصلی بدستشون نخواهی اورد.
    نیمه اول بازی که سندباکس هست و میچرخی ولی نیمه دومش کاملا خطی میشه و از سندباکس خارج و اینقدر چپترهای پایانی بازی سوپرایز پشت سوپرایز میشی که کف کنی.بازیش فوق العادست من ۳بار پشت هم تمومش کردم.نیوگیم پلاس هم داره.
     
    voldmort, amir code, bayern_vahid و 8 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  4. Lions Gate

    Lions Gate バイオハザード2
    Gold User

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 17, 2008
    ارسال ها:
    2,223
    این لعنتی رو من روز اول میخواستم بگیرم ولی همه جا ریجن 2 داشتن :-? چون میدونم بعدا DLC براش میدن میخواستم حتما ریجن ALL باشه.یه مدت از ذهنم پاک شد
    تا اینکه دیشب دیگه همون ریجن 2 گرفتم :|. ولی جدا از اینا بازی فوق العاده ای هست انتظار داشتم بازی خوبی باشه ولی نه در این حد :D
     
    BEHZAD W3SKER, Natural Killer, uriel و 2 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  5. Coffee Addicted

    Coffee Addicted Better be careful The killer might be near
    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 19, 2006
    ارسال ها:
    2,121
    استفاده از هدست هم تاثیر گذار
    چند شب پیش داشتیم فیلم ITرو میدیدم با خودم گفتم اینکه ترسناک نیست بعد ده دقیقه هدست گذاشتم رو گوشم کلا نظرم عوض شد D:
     
    amir code, Lions Gate و mostafa682 این نوشته را Like کرده اند.
  6. LiFE iS 5TrAnG3

    LiFE iS 5TrAnG3 ⏎千ㄖ尺 乇ᐯ乇尺
    Gold User

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 22, 2011
    ارسال ها:
    7,793
    نام:
    ∂αнмα
    voldmort, ps3_360_wii, BEHZAD W3SKER و 3 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  7. AMIN-SCORPION

    AMIN-SCORPION پشت سیاهی های دنیامان سیاهی بود ...
    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 29, 2011
    ارسال ها:
    2,263
    نام:
    امین
    دوستان بازیش کد داره؟
    شامل چی میشه؟
    ارزش داره بخاطرش اک بگیرم؟
     
  8. BEHZAD W3SKER

    BEHZAD W3SKER King Of The Game Industry
    Gold User

    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 25, 2018
    ارسال ها:
    29
    نام:
    بهزاد
    باعث و بانی ترجمه ی این مقاله در وبسایت گیم شات خودم بودم!چندین بار مقاله را خونده بودم و میدونستم چه کیفیتی داره.به همین دلیل پیشنهاد دادم و قبول کردن!<:-P

    کلا این مقاله یک نکته ای داره که حرف یکی از رفقا که نزدیک به یک سال پیش بهم گفت را تداعی میکنه!<:-P

    @uriel به بنده گفتند که میکامی یک نماد شناس فوق العادس.من سرسری ازش عبور کردم و گفتم بی خیال!:pتا اینکه این مقاله را خوندم.این قسمتش هاش جالبه:p

    استم را نیز می‌توان یکی از آن انعکاس‌های تکان‌دهنده‌ی علمی-تخیلی از تکنولوژی کنونی بشر دانست.=P~

    همچنین شرکتی که پشت استم قرار دارد یعنی موبیوس، نماد بی‌اعتمادی ما نسبت به سازمان‌ها و شرکت‌هاست.=((

    برای استفانو ولنتینی، استم یک ابزار فرهنگی به حساب می‌آمد. او و موبیوس این سیستم را راهی برای کسب قدرت و کنترل افراد می‌دانستند. برای کارکنان موبیوس، این یک شغل و برای سایکس، راهی برای خروج و برای سباستین و خانواده‌اش، ویران‌کننده‌ی همه‌چیز بود.=D>

    برای روویک، خالق استم و فردی نه چندان درست در هر صورت، این ماشین وسیله‌ای بود برای اینکه با خواهر مرده‌اش به عنوان تنها کسی که برایش حائز اهمیت بود ارتباط برقرار کند.=((

    استم برای هر کدوم نماد یک چیز هست!علاوه بر این خود استم و شرکت موبیوس هم نماد چیزهایی در دنیای فعلی ما هستند:-"

    کلا میکامی کارهاش یک سری ویژگیهای خاص داره مثل همین بحث نماد شناسی یا چیزهایی مثل معماری گاتیک، هیولاهای پرداخته شده، منابع محدود و سکانس‌های شوکه کننده و شخصیت‌های مونث چند لایه و قدرتمند زن!

    این قسمت مال سایت گاردین بود:-"

    Aside from gothic architecture, lumbering monsters, sparse resources and jump shock, Mikami’s games have always been known for something else: strong female characters. The likes of Jill Valentine and Claire Redfield fought alongside their male counterparts in the Resident Evil games, dressed in similar combat fatigues, rarely succumbing to the usual overtly sexualised stereotypes.

    خلاصه استاد عزیز پادشاه نمادشناسیه:*:-":-":-":-"
     
    voldmort, IMANOKA, amir code و 5 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  9. Ardi360

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 10, 2008
    ارسال ها:
    1,419
    نام:
    اردلان
    بازی نسبت به نسخه اول به نظر من افت محسوسی رو داشت
    به نظرم بیشتر میشد به عنوان یه بسته الحاقی برای نسخه اول در نظرش گرفت
    داستان بازی به شدت وابسته و وامدار نسخه اول بود و مکانیزمهای بازی و المانهاش و حتی اسلحه ها هم تغییرات آنچنانی نکرده بودن
     
  10. RohFa

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 11, 2017
    ارسال ها:
    73
    اتفاقا داستان از شماره قبلی که گنگ بود خیلی بهتر عمل کرده
    و اخر بازی آدم احساس رضایت میکنه .
    فقط حیف که ترسش از نسخه قبلی کمتر و استرس بازی کاسته شد :( یه سری قابلیت های خوب بازی هم حذف شد من واقعا از سوزوندن دشمنا شماره قبلی خیلی خوشم میومد استرس اینکه دوباره زنده شن خیلی بد بود .:D این بزرگ شدن محیط بد نبود ولی اگه مثل نسخه قبلی بود بیشتر دوست میداشتیم .
    البته من یه خورده پشیمونم روی درجه سختی survival تموم کردم یعنی به شدت آسون بود نسخه قبلی شاید بالا 150 بار مردم ولی اینجا شاید 5 یا 6 بار . واقعا چی بود دم به دقیقه میمردی $-)
     
    mondas این نوشته را Like کرده است.
  11. BEHZAD W3SKER

    BEHZAD W3SKER King Of The Game Industry
    Gold User

    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 25, 2018
    ارسال ها:
    29
    نام:
    بهزاد
    داستان قسمت اول شاهکار بود.منتهی گنگی داستان به خاطر نداشتن DLC اساینمنت در ابتدای عرضه بازی بود.وگرنه داستان قسمت اول یک سر گردن بالاتر از دو بود

    اوه اوه اینا را:x:x:x:x

    IMG_20181001_195853_313.jpg
    IMG_20181001_195615_904.jpg
     
    The End Of Ps, dark spartan, ps3_360_wii و 9 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  12. dark spartan

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 11, 2017
    ارسال ها:
    48
    نام:
    احسان حسینی
    من بازی رو چند ماه پیش تموم کرده بودم.دو روز قبل هوس کردم رو درجه سختی classic mode برم واقعا پشیمان شدم خیلی خیلی سخته و پدر آدمو درمیاره:D:Dاز دارک سولز بیشتر زجر میکشه آدم:Dدر مورد بازی درسته دیره ولی به نظرم بر خلاف نظر دوستان محیطهای بزرگ بازی خودش ترس خاصی رو ایجاد کرده.شاید باعث کمتر شدن صحنه های جامپ اسکِیر شده ولی چون این بازی دویدن نامحدود نداره و دشمنان بازی هم قشنگ تو مپ بزرگ بازی پخش شدن آدم هر لحظه استرس داره و میترسه که گله دشمن جلوت سبز بشه و به خاطر محدود بودن قابلیت دویدن پدر آدم درمیاد تا به safe house برسه:Dبخصوص وقتی روی آخرین درجه سختی بازی، پلی کنی اسکیل ها هم حتی محدود تر میشن و پدر آدم درمیاد:Dاتمسفر بازی هم خارق العاده بود و وقتی به مراحل آخر بازی(بخصوص چپتر آخر)میرسی یه حالت دپرس گونه ای میشی به خاطر تموم شدن بازی.تنها مشکلی که من دیدم هوش مصنوعی دشمنان نسبت به همراه سباستین تو یکی از مراحل وسط بازی بود و البته یکم چرخاندن صفحه تو بازی کنده و فک کنم عمدا و به خاطر ترس بیشتر این کارو کردن(چون وقتی با کلت لیزردار کار میکردم خیلی خیلی روان تر صفحه میچرخید).در کل بازی عالیه
     
    uriel و Lions Gate این نوشته را Like کرده اند.
  13. reza_cowboy

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 31, 2012
    ارسال ها:
    1,097
    نام:
    رضا
    آقا این حرفارو نزن مارو دلسرد نکن....منتظر یه فرصت هستم بازیو گیر بیارم پوستشو بکنم پلاتش کنم دلم خنک بشه:D
    خیلی وقته بازی ترسناک نکردم اینو هر دفعه میخواهم برم بگیرم از ترس پیش خودم حالا وقت هست باشه به فرصت بگیر برو.....این حرفارو که میزنی و از آشناها میشنوم بازی سخته کلا یخ میشه بدنم وقتی فکرشو میخواهم کنم
     
    dark spartan این نوشته را Like کرده است.
  14. .Amirone

    .Amirone ゴースト オブ ツシマ
    Gold User

    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 1, 2009
    ارسال ها:
    1,696
    سختی نداره ، چون جای سیو 7 تا تا اگه یادم نرفته باشه بهت میده ، زمان بندی سیوات باید دقیق باشه و تا میتونی فقط باید فرار کنیو مهماتتو حروم نکنی ، از رزیدنتای کلاسیک دیگه بدتر نیست که بدون سیو باید تا انتها میرفتی یا فقط با چاقو بازی رو به اتمام میرسوندی .
     
    reza_cowboy این نوشته را Like کرده است.
  15. dark spartan

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 11, 2017
    ارسال ها:
    48
    نام:
    احسان حسینی
    اون درجه سخت هست ولی خیلی خیلی سخت نیست:D باید نشانه گیری و زمان بندی ات برای کشتن دشمنان خیلی دقیق باشه تا هم گلوله هات حروم نشه هم بهت ضربه نزنن چون اگه ضربه بزنن دو سوم نوار سلامتی ات خالی میشه:Dولی اگه گیمر old school باشی میتونی بری:Dیه چیز tew 2 که خیلی رو مخ و البته استرس زا هست و بازی رو موفق کرده وجود خط استقامت و محدود بودن دویدنه اگه نبود خیلی راحت میشد آخرین درجه سختی رو رفت
     
  16. dr.ice

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 17, 2010
    ارسال ها:
    1,750
    نام:
    میثم
    کنترل بازی خیلی رو مخه ..
    شماره ۱ هم به خاطر همین همون اوایل بازی ولش کردم .