The Evil Within 2

198167

ناشر: Bethesda Softworks
استدیو: Tango Gameworks
تهیه کننده: Shinji Mikami
کارگردان: John Johanas
پلتفرم: PS4 ,XBOX ONE,PC
تاریخ انتشار: 13 اکتبر 2017 (21 مهر 1396)


بعد از سه سال انتظار نسخه دوم The Evil Within در کنفرانس E3 2017 شرکت bethesda معرفی شد. داستان نسخه اول سه سال بعد از اتفاقات نسخه اول اتفاق میفتد شخصیت اصلی بازی باز هم مانند نسخه اول سباستین کستلانوس هست. سباستین که همه چیز خود به علاوه دخترش "لیلی" را از دست داده بعد فهمیدن اینکه ممکن او زنده باشد باز هم به امید اینکه دخترش را نجات دهد وارد دستگاه stem میشود نجات دادن دخترش شاید اخرین امید سباستین برای این باشد که دوباره به زندگی قبلی خود برگردد.​
 
آخرین ویرایش:

IMANOKA

کاربر سایت
Sep 11, 2014
6,312
خب تا الان 5 ساعت از بازی رو رفتم ولی بیشتر به گشت و گذار گذشت
خدا رو شکر aiming بازی رو تو این نسخه درست کردن که اصلا استانداردش همینه پس نمیشه گفت پیشرفت بزرگی کرده:D
ولی همچنان مشکل دوربین رو داره کمتر شده یعنی مثلا اگه من هیشه میگفتم این مشکلاتی که بازی داره مشکلاتیه که بازی های نسل شش داشتن الان شده مشکلاتی که بازیا نسل هفت داشتن:| یه پله سعود کرد تبریک میگم واقعا:|
کنترل بازی هم به سختیه نسخه قبل نیست ولی همچنان این مشکل تو بازی هست
گرافیک بازی متغیره یجا واقعا خوب کار شده یجا اصلا حس نمیکنی داری بازیه نسل هشت بازی میکنی برایه مثال تو محیط ها بسته گرافیک عالیه ولی زمانی که وارد محیط های سندباکس میشی گرافیک نابوده:D
طراحی دشمن ها هم که مثل نسخه قبل عالی
ولی بزرگترین ایرادی که میتونم به این بازی بگیرم سندباکس شدن محیط و از همه بدتر پیدا کردن اسلحه های مهم بازی تو این محیط های مسخره و همچنین تو ماموریت های فرعیه:|اخه یعنی چی یکی از بهترین اسلحه ها رو باید تو مراحل فرعی پیدا کنی؟:|
وجود مراحل فرعی مشکلی نداره ولی به شرطی که تو مراحل اصلی سلاح ها و ایتم های ویژه رو بدست بیاری یعنی اینطوری براتون بگم اگه محیط بازی رو نگردین تنها اسلحه ای که دارید همون کلته:|
نسخه قبل خیلی از این لحاظ بهتر بود محیط ها همه بسته با طراحیه فوق العاده اینجا هم این ویژگی رو فقط برا اوپنینگ بازی حفظ میکنه بعد که وارد محیط باز میشه عمق فاجعه رو میبینید
به قول دوستمون نسخه قبل تکلیفش با خودش مشخص بود اینجا اصلا هنگ میکنی داری چی بازی میکنی من نمیدونم نسخه قبل از لحاظ این ویژگی چه مشکلی داشت که اومدن عوضش کردن الان مثلا اویل 7 چه مشکلی داشت محیط ها بسته با تنوع و طراحیه فوق العاده که ادم اصلا خسته نمیشد
امیدوارم بازی همینطور ادامه پیدا نکنه باید بیشتر بازی کنم تا ببینم چی میشه
اون محیط های باز فقط واسه اینه که بری داخل اون خونه ها،وقتی که بری داخلشون میره تو زیرزمین و ... که محیطاشون بسته هست:D
خیلی از بازی های جهان باز و RPG اسلحه ها رو تو مراحل فرعی میدن،چیز جدید و عجیبی نیست:D:-":-"
 
  • Like
Reactions: noorihamid99

mostafaskip

کاربر سایت
May 28, 2015
502
نام
مصطفی
ولی همچنان مشکل دوربین رو داره کمتر شده یعنی مثلا اگه من هیشه میگفتم این مشکلاتی که بازی داره مشکلاتیه که بازی های نسل شش داشتن الان شده مشکلاتی که بازیا نسل هفت داشتن:| یه پله سعود کرد تبریک میگم واقعا
این مسئله فقط توی نسخه های کنسولی به چشم میاد و آزار دهنده اس! من نسخه pc رو که نصب کردم به محض شروع متوجه همین موضوع شدم و سریعاً FoV رو بردم بالا و حل شد
خلاصه که توی کنسول باید همون آشی رو بخوری که برات پختن، چه شور چه بی نمک
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,584
نام
حسین
اون محیط های باز فقط واسه اینه که بری داخل اون خونه ها،وقتی که بری داخلشون میره تو زیرزمین و ... که محیطاشون بسته هست:D
خیلی از بازی های جهان باز و RPG اسلحه ها رو تو مراحل فرعی میدن،چیز جدید و عجیبی نیست:D:-":-"
داداش منم گفتم مشکلی با مراحل فرعی ندارم ولی بازی داره بهت این بخش رو تحمیل میکنه مخصوصا اگه رو درجات سختیه بالا بری
همین مرحله زیرزمینی که داری میگی مهم ترین اسلحه بازی رو بهت میده:| خب یعنی چی؟
من تا دلت بخواد بازی های جهان باز رفتم ولی اونایی که استاندارد این جور بازیا رو رعایت میکنند تو مراحل فرعی سلاح ها و ایتم هایی به عنوان پاداش میذارن برای لذت بیشتر بازی که پلیر تشویق شه اونا رو هم بره کسی هم که اهل مراحل فرعی نیست و فقط می خواد داستان رو بره اینقدر مراحل اصلی پر از محتوا و ایتم و سلاح باشه که به اون بخش به عنوان قسمت جانبیه بازی نگاه کنه اصلا دقت کن اسمش روشه مراحل فرعی من دارم بهت میگم این بخش رو تو این بازی نری اصلا تو مراحل اصلی هیچی نداری:| این دیگه هر چی منطقه برده زیر سوال:|
این مسئله فقط توی نسخه های کنسولی به چشم میاد و آزار دهنده اس! من نسخه pc رو که نصب کردم به محض شروع متوجه همین موضوع شدم و سریعاً FoV رو بردم بالا و حل شد
خلاصه که توی کنسول باید همون آشی رو بخوری که برات پختن، چه شور چه بی نمک
این ناتوانیه تیم سازنده رو میرسونه بی شمار بازی تو سبک سوم شخص هست که بهترین نوع دوربین و کنترل شخصیت رو تو کنسول ها دارن
 

mostafaskip

کاربر سایت
May 28, 2015
502
نام
مصطفی
این ناتوانیه تیم سازنده رو میرسونه بی شمار بازی تو سبک سوم شخص هست که بهترین نوع دوربین و کنترل شخصیت رو تو کنسول ها دارن

متاسفانه این بازی توی نسخه pc هم بهینه نیست و به طور کامل از منابع سیستم استفاده نمیکنه و در قبال کیفیتی که ارائه میده، بیش از حد به سیستم فشار میاره!
کنسول که دیگه جای خود داره. محدودیت سخت افزارش به کنار، بهینه نبودن خود بازی هم قوز بالای قوزش میشه

همونطور که توی تصویر زیر می بینید بالا بردن FoV حدود 5 درصد روی پرفورمنس بازی تاثیر داره و فریمو پایین میاره، بخاطر همین مجبور شدن رو کنسول اینقدر کمش کنن:

_id1508159733_343178.png
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,578
نام
Alireza
[بدون اسپویل]
خب دوستان، دیشب حدود 6 ساعت پشت سر هم بازیو تجربه کردم و اومدم بگم که قضیه از چه قراره :D البته سعی میکنم خلاصه بنویسم که دوستان شاکی نشن و نگن اومدی طومار نوشتی :D
اول باید از نحوه روایت داستان بگم که بشدت نسبت به نسخه‌ی اول تغییر داشته (حداقل تا این جایی که بازی کردم). روایت خیلی سرراست تر شده و شخصیت‌ها خیلی بیشتر در مورد اتفاقات، دست‌های پشت پرده و حتی اتفاقات نسخه‌ی قبل صحبت می‌کنن...این خیلی خوبه چون اونایی که با گنگ بودن داستان نسخه‌ی قبلی مشکل داشتن، اینجا خیلی راحت میتونن با قضیه همراهی کنن. دیگه نیازی نیست که هر متن یا فایل صوتی رو که پیدا می‌کنید رو بخونید تا بتونید از جیک و پوک ماجرا خبر دار بشید...
ترس بازی تقریبا در حد نسخه‌ی قبله ولی اتمسفر انصافا خیلی خفن‌تر شده...مراحل و مناطق خطی که مثل همیشه و مثل نسخه‌ی قبلی حس و حال خیلی جذاب و دلهره‌آوری رو منتقل می‌کنن ولی من عاشق اتمسفر توی مناطق سندباکس شدم...توی هر گوشه از منطقه که برید، بازی یه چیزی داره که شما رو باهاش سوپرایز کنه...آیتم‌ها، یادآوری‌های از نسخه‌ی قبلی و حتی کات سین‌هایی که یهویی بهشون برمی‌خورید...جالب تر اینه که اثرات آنتاگونیست‌ها و باس‌های بازی رو حتی توی مناطق باز و مراحل فرعی هم می‌تونید ببینید و حتی توی تله‌هاشون بیافتید و از نزدیک ملاقاتشون کنید x_x:D کلا من از این سیستم باز شدن بازی و اضافه شدن مراحل فرعی بشدت راضی هستم <:-P
بازی از نظر تکنیکی اوضاعش مساعد نیست و به اندازه کافی پولیش نشده :D ابدا در حد نسخه‌ی قبل و اذیت کننده بودن نیست ولی واسه اونایی که به افت فریم و باگ و... حساس هستن، پیشنهاد میکنم منتظر آپدیت بمونن...مثلا بعد از لود شدن بازی، در حد چند ثانیه، هنوز بافت‌ها دارن لود میشن و افت فریم رو حس می‌کنید ولی بعدش دیگه آزاد دهنده نیست...من که شخصا اذیت نشدم ولی با توجه به مشکلات نسخه‌ی قبلی، انتظار داشتم که دیگه کلا خبری از این جور چیزا نباشه و از این لحاظ یکمی ناامیده کننده بود.
دشمنا هم همونطوری که انتظار میرفت خفن‌تر شدن، با داستان بازی راحت میشه ارتباط برقرار کرد، مبارزات تقریبا مثل نسخه‌ی قبل هستش و ترکوندن مخ دشمنا هنوزم بهترین حس بازیه :D، دیالوگ‌ها سطحشون بهتر شده ولی بازم به اندازه کافی حرفه‌ای نیستن و انیمیشن‌های صورت هم که واسه افرادی که بهش حساس هستن، اذیت‌کننده خواهد بود :D
در کل بزرگترین سوپرایز بازی واسم گشت و گذار توی محیط‌های باز بود چون با توجه به نظرات توی تاپیک و بعضی از نقدا خیلی بهش خوشبین نبودم ولی انصافا به نظرم بهترین رویکرد جدید بازی همین بوده...فک کنم بیشترین چیزی که باعث شده نمره‌ها اینقدر پراکنده بشن هم همین رویکرده...بعضی‌ها عاشقش شدن و بعضیا متنفر.... من خوشحالم که تا اینجا از این روش راضی بودم...تا حدی که حدود 70 درصد از 6 ساعتی که بازی کردم به همین گشتن توی محیط‌های بازی گذشته و حتی یه لحظه هم ازش خسته نشدم...همون موقعی که برای اولین بار توی چپتر سوم بازی شروع به گشت و گذار توی خیابون‌های بازی کردم، یاد اولین باری افتادم که سایلنت هیل 1 رو زدم :x:((بازی انقدر توی این محیط‌ها سوپرایز و محتوای مربوط به خط اصلی داستان داره که اصلا حس نمی‌کنید از خط اصلی داستان منحرف شدید یا دارید وقتتون رو تلف می‌کنید...
در مورد دشمنا و باس‌ها هم تا حالا 2 بار پشمام ریخته ولی لو نمیدم که خودتون تجربه کنید :D توی جاهایی که اصلا انتظارشو ندارید بازی یقتون رو میگیره :D>:)
حالا فعلا تا اینجا نظرم اینه ولی ممکنه توی مراحل بعدی نظرم عوض بشه :D
کلا از این نسخه بیشتر از نسخه‌ی قبلی راضی هستم و امیدوارم تا آخرش هم همینطور بمونه <:-P پیشنهاد میکنم اگه از نسخه‌ی قبلی لذت برید، حتما این نسخه رو هم تجربه کنید :x
مثلا قرار بود خلاصه بنویسم :|:D

داداش منم گفتم مشکلی با مراحل فرعی ندارم ولی بازی داره بهت این بخش رو تحمیل میکنه مخصوصا اگه رو درجات سختیه بالا بری
همین مرحله زیرزمینی که داری میگی مهم ترین اسلحه بازی رو بهت میده:| خب یعنی چی؟
من تا دلت بخواد بازی های جهان باز رفتم ولی اونایی که استاندارد این جور بازیا رو رعایت میکنند تو مراحل فرعی سلاح ها و ایتم هایی به عنوان پاداش میذارن برای لذت بیشتر بازی که پلیر تشویق شه اونا رو هم بره کسی هم که اهل مراحل فرعی نیست و فقط می خواد داستان رو بره اینقدر مراحل اصلی پر از محتوا و ایتم و سلاح باشه که به اون بخش به عنوان قسمت جانبیه بازی نگاه کنه اصلا دقت کن اسمش روشه مراحل فرعی من دارم بهت میگم این بخش رو تو این بازی نری اصلا تو مراحل اصلی هیچی نداری:| این دیگه هر چی منطقه برده زیر سوال:|
این نظرت عجیبه چون تا اون جایی که من میدونم بیشتر اسلحه‌ها رو اگه از دست بدی، میتونی توی مراحل بعدی و توی یه لوکیشن دیگه پیداشون کنی...
نمیدونم Silent Hill بازی کردی یا نه ولی دقیقا همچین چیزی رو توی Silent Hill هم داشتیم...یه محیط بزرگ که توش بگردی، اطلاعات بیشتر کسب کنی، اسلحه‌های بهتر پیدا کنی و تعداد مهماتت رو ببری بالا...دقیقا توی Silent Hill هم همچین چیزی بود که اگه مثلا شاتگان رو در اوایل مرحله پیدا نکنی، بعدا میتونی توی یه لوکیشن دیگه پیداش کنی...این یه امتیاز واسه افرادی هستش که توی بازی گشت و گذار می‌کنن و با دشمنای بیشتری سرشاخ میشن...واسه همین هم به اسلحه‌ها و مهمات قویتر و بیشتری نیاز دارن...اونایی که بازیو خطی ادامه می‌دن هم بعدا توی مراحل بعدی میتونن بهش دسترسی پیدا کنن. حتی نسخه‌های کلاسیک رزیدنت اویل هم از همین فرمول استفاده می‌کردن، البته با گستردگی کمتر. حالا توی سایلنت هیل و بعضی نسخه‌های RE که کلا تا همه جا رو نمی‌گشتی نمیتونستی بازیو ادامه بدی و باید تمام آیتم‌های لازم رو بدست می‌آوردی...دیگه اینجا که خیلی راحت میشه بیخیالشون شد و رفت سراغ اصل ماجرا...منکه توش اجباری نمیبینم...حالا نمیدونم چرا قبلا اشکالی نداشته ولی الان ایراد داره و غیرمنطقیه :D این یکی از المان‌های اصلی Survival Horrorها هستش، اینکه هر چقدر بیشتر ریسک کنی و محیط‌ها رو بگردی و با دشمنای بیشتر مبارزه کنی، به ابزار بهتری دسترسی پیدا می‌کنی...البته این مسئله تقریبا در همه‌ی عناوین این سبک حداقل یکبار نقض شده...بعضی موقع‌ها میری که یه اسلحه یا گلوله بدست بیاری، بعدش انقدر دشمن میریزه سرت که همون گلوله‌هایی که داشتی هم به فنا میره :D ریسکه دیگه :D
البته اگه کلا از این عنصر توی بازیهای ترس و بقا خوشت نمیاد، مشکلی نیست و سلیقه‌ایه ولی اسلحه‌هایی که از دست دادی رو بعدا میتونی بدست بیاری
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,584
نام
حسین
[بدون اسپویل]
خب دوستان، دیشب حدود 6 ساعت پشت سر هم بازیو تجربه کردم و اومدم بگم که قضیه از چه قراره :D البته سعی میکنم خلاصه بنویسم که دوستان شاکی نشن و نگن اومدی طومار نوشتی :D
اول باید از نحوه روایت داستان بگم که بشدت نسبت به نسخه‌ی اول تغییر داشته (حداقل تا این جایی که بازی کردم). روایت خیلی سرراست تر شده و شخصیت‌ها خیلی بیشتر در مورد اتفاقات، دست‌های پشت پرده و حتی اتفاقات نسخه‌ی قبل صحبت می‌کنن...این خیلی خوبه چون اونایی که با گنگ بودن داستان نسخه‌ی قبلی مشکل داشتن، اینجا خیلی راحت میتونن با قضیه همراهی کنن. دیگه نیازی نیست که هر متن یا فایل صوتی رو که پیدا می‌کنید رو بخونید تا بتونید از جیک و پوک ماجرا خبر دار بشید...
ترس بازی تقریبا در حد نسخه‌ی قبله ولی اتمسفر انصافا خیلی خفن‌تر شده...مراحل و مناطق خطی که مثل همیشه و مثل نسخه‌ی قبلی حس و حال خیلی جذاب و دلهره‌آوری رو منتقل می‌کنن ولی من عاشق اتمسفر توی مناطق سندباکس شدم...توی هر گوشه از منطقه که برید، بازی یه چیزی داره که شما رو باهاش سوپرایز کنه...آیتم‌ها، یادآوری‌های از نسخه‌ی قبلی و حتی کات سین‌هایی که یهویی بهشون برمی‌خورید...جالب تر اینه که اثرات آنتاگونیست‌ها و باس‌های بازی رو حتی توی مناطق باز و مراحل فرعی هم می‌تونید ببینید و حتی توی تله‌هاشون بیافتید و از نزدیک ملاقاتشون کنید x_x:D کلا من از این سیستم باز شدن بازی و اضافه شدن مراحل فرعی بشدت راضی هستم <:-P
بازی از نظر تکنیکی اوضاعش مساعد نیست و به اندازه کافی پولیش نشده :D ابدا در حد نسخه‌ی قبل و اذیت کننده بودن نیست ولی واسه اونایی که به افت فریم و باگ و... حساس هستن، پیشنهاد میکنم منتظر آپدیت بمونن...مثلا بعد از لود شدن بازی، در حد چند ثانیه، هنوز بافت‌ها دارن لود میشن و افت فریم رو حس می‌کنید ولی بعدش دیگه آزاد دهنده نیست...من که شخصا اذیت نشدم ولی با توجه به مشکلات نسخه‌ی قبلی، انتظار داشتم که دیگه کلا خبری از این جور چیزا نباشه و از این لحاظ یکمی ناامیده کننده بود.
دشمنا هم همونطوری که انتظار میرفت خفن‌تر شدن، با داستان بازی راحت میشه ارتباط برقرار کرد، مبارزات تقریبا مثل نسخه‌ی قبل هستش و ترکوندن مخ دشمنا هنوزم بهترین حس بازیه :D، دیالوگ‌ها سطحشون بهتر شده ولی بازم به اندازه کافی حرفه‌ای نیستن و انیمیشن‌های صورت هم که واسه افرادی که بهش حساس هستن، اذیت‌کننده خواهد بود :D
در کل بزرگترین سوپرایز بازی واسم گشت و گذار توی محیط‌های باز بود چون با توجه به نظرات توی تاپیک و بعضی از نقدا خیلی بهش خوشبین نبودم ولی انصافا به نظرم بهترین رویکرد جدید بازی همین بوده...فک کنم بیشترین چیزی که باعث شده نمره‌ها اینقدر پراکنده بشن هم همین رویکرده...بعضی‌ها عاشقش شدن و بعضیا متنفر.... من خوشحالم که تا اینجا از این روش راضی بودم...تا حدی که حدود 70 درصد از 6 ساعتی که بازی کردم به همین گشتن توی محیط‌های بازی گذشته و حتی یه لحظه هم ازش خسته نشدم...همون موقعی که برای اولین بار توی چپتر سوم بازی شروع به گشت و گذار توی خیابون‌های بازی کردم، یاد اولین باری افتادم که سایلنت هیل 1 رو زدم :x:((بازی انقدر توی این محیط‌ها سوپرایز و محتوای مربوط به خط اصلی داستان داره که اصلا حس نمی‌کنید از خط اصلی داستان منحرف شدید یا دارید وقتتون رو تلف می‌کنید...
در مورد دشمنا و باس‌ها هم تا حالا 2 بار پشمام ریخته ولی لو نمیدم که خودتون تجربه کنید :D توی جاهایی که اصلا انتظارشو ندارید بازی یقتون رو میگیره :D>:)
حالا فعلا تا اینجا نظرم اینه ولی ممکنه توی مراحل بعدی نظرم عوض بشه :D
کلا از این نسخه بیشتر از نسخه‌ی قبلی راضی هستم و امیدوارم تا آخرش هم همینطور بمونه <:-P پیشنهاد میکنم اگه از نسخه‌ی قبلی لذت برید، حتما این نسخه رو هم تجربه کنید :x
مثلا قرار بود خلاصه بنویسم :|:D


این نظرت عجیبه چون تا اون جایی که من میدونم بیشتر اسلحه‌ها رو اگه از دست بدی، میتونی توی مراحل بعدی و توی یه لوکیشن دیگه پیداشون کنی...
نمیدونم Silent Hill بازی کردی یا نه ولی دقیقا همچین چیزی رو توی Silent Hill هم داشتیم...یه محیط بزرگ که توش بگردی، اطلاعات بیشتر کسب کنی، اسلحه‌های بهتر پیدا کنی و تعداد مهماتت رو ببری بالا...دقیقا توی Silent Hill هم همچین چیزی بود که اگه مثلا شاتگان رو در اوایل مرحله پیدا نکنی، بعدا میتونی توی یه لوکیشن دیگه پیداش کنی...این یه امتیاز واسه افرادی هستش که توی بازی گشت و گذار می‌کنن و با دشمنای بیشتری سرشاخ میشن...واسه همین هم به اسلحه‌ها و مهمات قویتر و بیشتری نیاز دارن...اونایی که بازیو خطی ادامه می‌دن هم بعدا توی مراحل بعدی میتونن بهش دسترسی پیدا کنن. حتی نسخه‌های کلاسیک رزیدنت اویل هم از همین فرمول استفاده می‌کردن، البته با گستردگی کمتر. حالا توی سایلنت هیل و بعضی نسخه‌های RE که کلا تا همه جا رو نمی‌گشتی نمیتونستی بازیو ادامه بدی و باید تمام آیتم‌های لازم رو بدست می‌آوردی...دیگه اینجا که خیلی راحت میشه بیخیالشون شد و رفت سراغ اصل ماجرا...منکه توش اجباری نمیبینم...حالا نمیدونم چرا قبلا اشکالی نداشته ولی الان ایراد داره و غیرمنطقیه :D این یکی از المان‌های اصلی Survival Horrorها هستش، اینکه هر چقدر بیشتر ریسک کنی و محیط‌ها رو بگردی و با دشمنای بیشتر مبارزه کنی، به ابزار بهتری دسترسی پیدا می‌کنی...البته این مسئله تقریبا در همه‌ی عناوین این سبک حداقل یکبار نقض شده...بعضی موقع‌ها میری که یه اسلحه یا گلوله بدست بیاری، بعدش انقدر دشمن میریزه سرت که همون گلوله‌هایی که داشتی هم به فنا میره :D ریسکه دیگه :D
البته اگه کلا از این عنصر توی بازیهای ترس و بقا خوشت نمیاد، مشکلی نیست و سلیقه‌ایه ولی اسلحه‌هایی که از دست دادی رو بعدا میتونی بدست بیاری
امیدوارم همینطور که تو میگی باشه البته بایدم همینطور باشه ولی تو هم مثل من بیشتر وقتتو صرف گشتن تو محیط کردی پس بیشتر اسلحه ها رو داری اگه کسی بازی رو بدون رفتن مراحل فرعی رفته و این جریانی که تو میگی توش صدق نکنه باید یک افرین ویژه به سازندهاش گفت
ولی میدونی مشکل اصلیه من چی بودکه خیلی بهم ضدحال زد؟ این بود که من مثلا انتظار داشتم همون طور که کلت بازی رو تو بخش خطیه بازی و با یک کات سین بدست اورد انتظار داشتم برای سلاح مورد علاقم به نام شاتگان هم همین ویزگی رو بکار میبردن مثلا یه دفعه به تو مخمسه گیر کردی بری تو یه پناهگاه یه سرباز مرده ببینی که سلاح شاتگان تو دستاشه بعد سلاحشو برداری اونم با یک کاتسین خفن بری پدر زامبی ها دربیاری نه این تو همون چپتر سوم کل محیط رو بگردی بعد تمام سلاح ها هم تو جعبه پیدا کنی:| یعتی اون زمان داشتم به طراح و کارگرداینه بازی لعنت میفرستادم:|
البته همون طور که تو با سندباکس شدن محیط ها حال کردی من بی نهایت حالم بد شد لامصب محیط های سندباکسش تنوع هم ندارن:| یعین اینقدر ضایع هست که تا یه چپتر جدید شروع میشه یه نگاه به محیط بندازی میفهمی اره اینجا میحطش سندباکسه
برای من هم بازی های این سبک یعنی یک بازیه خطی پر از ترس و استرس اینم یکی از دلایل من هست که با این بخش سندباکس شدن محیط حال نکردم
البته من با ماموریت های فرعی اصلا مشکلی ندارم بنظرم خیلی خوب طراحی شدن تنوع و نحوه کارگرادیشون هم عالیه و منم از انجام دادنشون خیلی لذت میبرم
جدا از این الان که 10 ساعت از بازی رو رفتم بازی بیشتر خطی شده که خوب من الان همه جام عروسیه سر این جریان:D داستان هم که با وجود این که تو 6 ساعت اول برایه من خیلی رو مخ بود(که البته یکی از دلایلش همین بیخودی چرخیدن تو محیط بود) ولی الان خیلی جالب شده(بخاطر خطی تر شدن بازی) و دقیقا شده مثل نسخه قبل و حس کنجکاویتو دوبرابر کرده
طراحی مراحل خطیه بازی شاهکاره دقیقا مریض بودن محیط رو احساس میکنی مثل نسخه قبل\m/
الان که اواسط بازی هستم و داستان و نوع محیط ها خیلی خیلی جالب تر شده و بیشتر به سلیقه من جوره انگیزه من برا ادامه بازی هم دوبرابر شده امیدوارم هینطور ادامه پیدا کنه و دوباره نره تو اون محیط های سندباکس مسخرش و یه اپیک فیل برا من بشه:D
 
آخرین ویرایش:

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,578
نام
Alireza
امیدوارم همینطور که تو میگی باشه البته بایدم همینطور باشه ولی تو هم مثل من بیشتر وقتتو صرف گشتن تو محیط کردی پس بیشتر اسلحه ها رو داری اگه کسی بازی رو بدون رفتن مراحل فرعی رفته و این جریانی که تو میگی توش صدق نکنه باید یک افرین ویژه به سازندهاش گفت
ولی میدونی مشکل اصلیه من چی بودکه خیلی بهم ضدحال زد؟ این بود که من مثلا انتظار داشتم همون طور که کلت بازی رو تو بخش خطیه بازی و با یک کات سین بدست اورد انتظار داشتم برای سلاح مورد علاقم به نام شاتگان هم همین ویزگی رو بکار میبردن مثلا یه دفعه به تو مخمسه گیر کردی بری تو یه پناهگاه یه سرباز مرده ببینی که سلاح شاتگان تو دستاشه بعد سلاحشو برداری اونم با یک کاتسین خفن بری پدر زامبی ها دربیاری نه این تو همون چپتر سوم کل محیط رو بگردی بعد تمام سلاح ها هم تو جعبه پیدا کنی:| یعتی اون زمان داشتم به طراح و کارگرداینه بازی لعنت میفرستادم:|
البته همون طور که تو با سندباکس شدن محیط ها حال کردی من بی نهایت حالم بد شد لامصب محیط های سندباکسش تنوع هم ندارن:| یعین اینقدر ضایع هست که تا یه چپتر جدید شروع میشه یه نگاه به محیط بندازی میفهمی اره اینجا میحطش سندباکسه
برای من هم بازی های این سبک یعنی یک بازیه خطی پر از ترس و استرس اینم یکی از دلایل من هست که با این بخش سندباکس شدن محیط حال نکردم
البته من با ماموریت های فرعی اصلا مشکلی ندارم بنظرم خیلی خوب طراحی شدن تنوع و نحوه کارگرادیشون هم عالیه و منم از انجام دادنشون خیلی لذت میبرم
جدا از این الان که 10 ساعت از بازی رو رفتم بازی بیشتر خطی شده که خوب من الان همه جام عروسیه سر این جریان:D داستان هم که با وجود این که تو 6 ساعت اول برایه من خیلی رو مخ بود(که البته یکی از دلایلش همین بیخودی چرخیدن تو محیط بود) ولی الان خیلی جالب شده(بخاطر خطی تر شدن بازی) و دقیقا شده مثل نسخه قبل و حس کنجکاویتو دوبرابر کرده
طراحی مراحل خطیه بازی شاهکاره دقیقا مریض بودن محیط رو احساس میکنی مثل نسخه قبل\m/
الان که اواسط بازی هستم و داستان و نوع محیط ها خیلی خیلی جالب تر شده و بیشتر به سلیقه من جوره انگیزه من برا ادامه بازی هم دوبرابر شده امیدوارم هینطور ادامه پیدا کنه و دوباره نره تو اون محیط های سندباکس مسخرش و یه اپیک فیل برا من بشه:D
من امتحان کردم، مثلا شات‌گان رو اگه توی چپتر 3 نگیری، توی چپتر 5 و 6 و ... موقعیتش پیش میاد که حتما میتونی بدستش بیاری <:-P
منظورتو متوجه‌ام :D ولی چون توی نسخه‌ی قبلی هم همچین چیزی نداشتیم، من منتظر اینجور صحنه‌ها نبودم...من بیشتر از این رویکرد بازی راضی بودم که اجازه میده واسه چیزایی که میخوای تلاش کنی و زودتر از بقیه بدستش بیاری...مثلا اون اسلحه‌ی Sniper خرابی که روی پشت‌بوم یکی از ساختمونا پیدا می‌کنی (نمیدونم پیداش کردی یا نه) خیلی حس اکتشاف خوبی رو توی بازی ایجاد کرد چون بعدشم باید تلاش می‌کردی و میجنگیدی که بری ابزار لازم رو برای تعمیر کردنش بدست بیاری و در نهایت وقتی ازش استفاده می‌کنی حس رضایت و اینکه این چیزیه که خودت بدست آوردی، رو داری :x قشنگ با تمام وجود حال و هوای یه Survival کلاسیک رو توی وجودت حس می‌کنی <:-P
راستی اگه از چرخیدن توی محیط لذت نمی‌بری، خب خطی بازی کن! :D خداروشکر امکانش هست...نگران اسلحه‌ها هم نباش، مراحل بعدی گیرشون میاری...ولی در کل چون من خودم عاشق این محیط‌ها شدم (چون پر از سوپرایزهای باحال و داستانیه و عنصر بقا رو توی بازی تقویت میکنه) الان که تجربش کردم، نمی‌تونم بازیو بدون مراحل سندباکس تصور کنم...به نظرم خیلی پیشرفت خوبی واسه این سری حساب میشه...جوری که خودم اصلا انتظارشو نداشتم <:-P
تو به گشت‌وگذار توی محیط‌های بازی میگی بیخودی چرخیدن ولی با توجه به تجربه‌ی من بازی قشنگ پاداش چرخیدن توی محیط‌های بازی رو میده...اگه قضیه فقط به جمع کردن گلوله و اسلحه ختم میشد منم شاکی بودم ولی اینکه یهویی بازی با کات‌سین‌ و رویدادهای داستانی و مواجه شدن با آنتاگونیست‌های بازی سوپرایزت کنه، واسه خودش یه بهشته :D>:)
ولی از اون جایی که خودتم گفتی بازی‌های این سبک رو خطی دوست داری، قابل درکه که دوست نداشته باشی این بخش‌هارو...البته خوشحالم که بازی بخشای خطی هم داره و همش سندباکس نیست و تو هم راضی هستی <:-Pاینکه بازی دو سلیقه‌ی کاملا متفاوت رو بتونه حداقل تا حدی جذب خودش کنه عالیه <:-P
 

mikael1026

کاربر سایت
May 24, 2014
528
دوستان چند تا از مراحلش حالت سندباکس داره؟مراحل خطی اش تعدادش بیشتره یا سندباکسش؟من تازه خودم چپتر دوم هسم واقعا اتمسفرش توی همین دوتا چپترعالی بوده ،امیدوارم بقیه بازی هم همینطور باشه،نگران مراحل سندباکسشم که باعث نشه بازی کسل کننده ویکنواخت بشه
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,584
نام
حسین
لی اینکه یهویی بازی با کات‌سین‌ و رویدادهای داستانی و مواجه شدن با آنتاگونیست‌های بازی سوپرایزت کنه، واسه خودش یه بهشته
اگه منظورت از این بخش اون چیزیه که من فکر میکنم این بخش کاملا پتانسیل اضافه شدن به بخش اصلیه بازی رو داشت نمونش مثل نسخه قبل که اخرش شد باس فایت تازه خیلی هم خفن تر میشد:D نمیدونم چرا اینکار رو کردن شاید خواستن با اضافه کردن این بخش محیط های سندباکس رو از یکنواختی دربیارن
جریان اکوها هم یه چیز عادی بود برا من حقیقتا اگه این بخش رو داخل محیط سندباکس نمیذاشتن خیلی حرف بود:D
البته یکی از دلایلی هم که من از گشتن تو محیط های سندباکس بقدر کافی لذت نمیبرم کنترل بد شخصیت و دوربین بازی و افت فریم بازی هم بود که من واقعا انتظار داشتم این مشکلات تو این نسخه برطرف شه
این افت فریم که بعضی جاها ما رو نابود کرد تو یکی از مراحل فرعی تو اوج هیجان به دلیل شلوغ شدن محیط بازی چنان افت فریمی گرفت که من کلا اینطوری بودم:| یکی از جاها که بازی فریمش قشنگ شد 5:|
من با بازی مشکلی ندارم و اصلا هم نمیگم بده شاید کسی از حرف های من به اشتباه به این نتیجه رسیده من فقط میگم بنظر من سندباکس کردن محیط یه ایده مسخره بود و اگه همین بخش های کوچیکی که به محیط های سندباکس اضافه کردن به محیط های خطی اضافه میکردن در کنار رفع مشکلات نسل هفتمیش:| میتونست یک شاهکار بشه
پ.ن: درمورد اون سلاحی هم که گفتی تنها نکته مثبتی بود که تو جریان گشت و گذار ازش لذت بردم فکر کنم از دستشون در رفته بود:))
 

noorihamid99

کاربر سایت
Mar 16, 2012
1,639
نام
hamid
دوستان يه راهنمايي بكنيد ممنون ميشم
چطور میشه اون مجسمه ها رو خورد کرد؟ چیوو بزنم تا به اون مجسمه ضربه بزنه و خوردش کنه،؟؟؟

2.چطور میشه اون بیسیم جهت یاب رو در اورد؟ من هرچیو زدم نشد
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
اگه منظورت از این بخش اون چیزیه که من فکر میکنم این بخش کاملا پتانسیل اضافه شدن به بخش اصلیه بازی رو داشت نمونش مثل نسخه قبل که اخرش شد باس فایت تازه خیلی هم خفن تر میشد:D نمیدونم چرا اینکار رو کردن شاید خواستن با اضافه کردن این بخش محیط های سندباکس رو از یکنواختی دربیارن
جریان اکوها هم یه چیز عادی بود برا من حقیقتا اگه این بخش رو داخل محیط سندباکس نمیذاشتن خیلی حرف بود:D
البته یکی از دلایلی هم که من از گشتن تو محیط های سندباکس بقدر کافی لذت نمیبرم کنترل بد شخصیت و دوربین بازی و افت فریم بازی هم بود که من واقعا انتظار داشتم این مشکلات تو این نسخه برطرف شه
این افت فریم که بعضی جاها ما رو نابود کرد تو یکی از مراحل فرعی تو اوج هیجان به دلیل شلوغ شدن محیط بازی چنان افت فریمی گرفت که من کلا اینطوری بودم:| یکی از جاها که بازی فریمش قشنگ شد 5:|
من با بازی مشکلی ندارم و اصلا هم نمیگم بده شاید کسی از حرف های من به اشتباه به این نتیجه رسیده من فقط میگم بنظر من سندباکس کردن محیط یه ایده مسخره بود و اگه همین بخش های کوچیکی که به محیط های سندباکس اضافه کردن به محیط های خطی اضافه میکردن در کنار رفع مشکلات نسل هفتمیش:| میتونست یک شاهکار بشه
پ.ن: درمورد اون سلاحی هم که گفتی تنها نکته مثبتی بود که تو جریان گشت و گذار ازش لذت بردم فکر کنم از دستشون در رفته بود:))
تو که عاشق Horizon بودی اونم نسبتا سندباکسه دیگه ؟! پرا حالا اینجا لذت نبردی عجیبه
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,578
نام
Alireza
دوستان چند تا از مراحلش حالت سندباکس داره؟مراحل خطی اش تعدادش بیشتره یا سندباکسش؟من تازه خودم چپتر دوم هسم واقعا اتمسفرش توی همین دوتا چپترعالی بوده ،امیدوارم بقیه بازی هم همینطور باشه،نگران مراحل سندباکسشم که باعث نشه بازی کسل کننده ویکنواخت بشه
تا اونجایی که من خبر دارم، فک کنم 3 تا مرحله حالت سندباکس داره...خطی‌ها خیلی تعدادشون بیشتره ولی اون 3 تا مرحله دست خودته، می‌تونی توی نیم ساعت تمومش کنی یا اگه لذت می‌بری از گشتن توی محیط و پیدا کردن چیزای مختلف، تا 6-5 ساعت توش گشت و گذار کنی...
دوستان يه راهنمايي بكنيد ممنون ميشم
چطور میشه اون مجسمه ها رو خورد کرد؟ چیوو بزنم تا به اون مجسمه ضربه بزنه و خوردش کنه،؟؟؟

2.چطور میشه اون بیسیم جهت یاب رو در اورد؟ من هرچیو زدم نشد
اگه روی PS4 بازی می‌کنی:
با R2 (بدون نشونه‌گیری) می‌تونی مجسمه‌هارو خورد کنی :D
بیسیم هم با مثلث...
اگه منظورت از این بخش اون چیزیه که من فکر میکنم این بخش کاملا پتانسیل اضافه شدن به بخش اصلیه بازی رو داشت نمونش مثل نسخه قبل که اخرش شد باس فایت تازه خیلی هم خفن تر میشد:D نمیدونم چرا اینکار رو کردن شاید خواستن با اضافه کردن این بخش محیط های سندباکس رو از یکنواختی دربیارن
جریان اکوها هم یه چیز عادی بود برا من حقیقتا اگه این بخش رو داخل محیط سندباکس نمیذاشتن خیلی حرف بود:D
البته یکی از دلایلی هم که من از گشتن تو محیط های سندباکس بقدر کافی لذت نمیبرم کنترل بد شخصیت و دوربین بازی و افت فریم بازی هم بود که من واقعا انتظار داشتم این مشکلات تو این نسخه برطرف شه
این افت فریم که بعضی جاها ما رو نابود کرد تو یکی از مراحل فرعی تو اوج هیجان به دلیل شلوغ شدن محیط بازی چنان افت فریمی گرفت که من کلا اینطوری بودم:| یکی از جاها که بازی فریمش قشنگ شد 5:|
من با بازی مشکلی ندارم و اصلا هم نمیگم بده شاید کسی از حرف های من به اشتباه به این نتیجه رسیده من فقط میگم بنظر من سندباکس کردن محیط یه ایده مسخره بود و اگه همین بخش های کوچیکی که به محیط های سندباکس اضافه کردن به محیط های خطی اضافه میکردن در کنار رفع مشکلات نسل هفتمیش:| میتونست یک شاهکار بشه
پ.ن: درمورد اون سلاحی هم که گفتی تنها نکته مثبتی بود که تو جریان گشت و گذار ازش لذت بردم فکر کنم از دستشون در رفته بود:))
چه جالب :D الان داشتم نقد Polygon رو میخوندم...دقیقا همون حسی که من به مراحل سندباکس بازی دارم رو داره...از Polygon بعید بود...چون عموما سلیقه و برداشت منتقداش با من جور درنمیاد :D
اینجا رو بخون:
I’m astounded by the way that The Evil Within 2 takes light “open-world” gameplay and makes it work within a horror context. I’m used to horror games being strictly linear; sure, the first Evil Within had a few large rooms to mess around and try different combat strategies in, but there was always a single path forward, keeping the the pace in step. Here in Union, you can go in any direction you want, and yet the pacing doesn’t suffer
I’m still not sure how Tango Gameworks accomplishes this, but even as I’ve run up and down the same street for the sixth time, it keeps throwing surprises at me. On my initial pass, I’ll clear a garden full of enemies. The next time through, a new one has spawned in a just-hidden-enough location to make me jump with surprise. Or I’ll run past a house I’ve already rummaged through, but I’ll hear a woman screaming, pulling me back to find something new and shocking
The deeper I got into The Evil Within 2, the more it became clear precisely what the game benefits from with its handful of larger open areas. It’s not about creating a huge open world that you can get lost in for ages. Rather, these bigger zones — three in total throughout the game — serve as a tool of pacing..
دقیقا صحبت سازنده‌ها یادم اومد که گفته بودن توی این نسخه قراره یه فاصله‌ای بین صحنه‌های تنش‌زای بازی بزاریم که بازیکنا آماده بشن و یه نفسی تازه کنن و همه چی قرار نیست پشت سر هم و بدون زمان لازم برای هضم شدن اتفاق بیفته...
به نظرم این دلیلش بوده که این مراحل رو اضافه کردن و اینکه حداقل واسه من این رویکرد خیلی خوب جواب داده <:-P
بنظرم همین روش باعث شده که زمان لازم واسه توضیح جزئیات داستانی و آشنا شدن با دنیای Union پیش بیاد و همش پشت سر هم به باس فایت‌ها و باز کردن درها و راه رفتن توی راهرو‌ها خلاصه نشه...
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر