Multi Platform Assassin's Creed: Origins

run_header_2.jpg

Title: Assassin's Creed Origins
Developer:
Ubisoft Montreal
Publisher: Ubisoft
Director: Ashraf Ismail
Release Date: October 27
MetaScore: N/A

MINIMUM CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2400s @ 2.5 GHz or AMD FX-6350 @ 3.9 GHz or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD R9 270 (2048 MB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 6GB
Resolution: 720p
Video Preset: Lowest

RECOMMENDED CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i7- 3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD R9 280X (3GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 8GB
Resolution: 1080p
Video Preset: High


پس از شایعات فراوان در مورد نسخه بعدی Assassin's Creed، بالاخره یوبیسافت در 16 May تایید کرد که نسخه جدید این سری در سال جاری منتشر می شود. رونمایی کامل از بازی در همایش E3 2017 صورت گرفت و مهر تاییدی بر همه شایعات بود. بازی در مصر باستان جریان داشته و وسعت آن بسیار زیاد شده است. المان های RPG زیادی به بازی راه پیدا کرده و مبارزات کاملا از نوع بنا شده اند. در این شماره از بازی به مسائل بنیادی فرقه اساسین ها پاسخ داده می شود، چرا از کلاه استفاده می شود، Hidden Blade چطور طراحی شد، Eagle Vision چگونه پدید آمد و ... . تیم اصلی سازنده بازی، همان تیم سازنده Black Flag است که به عقیده بسیاری، یکی از پخته ترین گیم پلی ها را در سری داشت. باید دید آیا این باز هم می توانند موفقیت خود را تکرار کنند یا خیر!
به گفته سازنده این شماره مسیر کاملا جدیدی در سری است و آن را با شعار "A New Era Begins" معرفی کرده اند.


tlp5_aco_(2).png

  • دوره زمانی بازی از 49 سال پیش از میلاد صورت می گیرد، در این دوره 3000 سال از تمدن مصر گذشته است و اهرام مصر زمان زیادی است که ساخته شده اند.
  • شخصیت اصلی بازی Ba'Yek نام دارد. وی متولد یکی از روستاهای مصر بوده ولی به دلایلی در کودکی از شهر خود دور می شود و در نمایش بازی شاهد بازگشت او به شهرش هستیم.
  • المان های RPG بسیازی در بازی گنجانده شده اند. از Loot تا ارتقا سلاح و لباس، توانایی های مختلف شخصیت اصلی و ... . باید دید آیا در زمینه پیشبرد داستانی نیز چنین المان هایی در بازی وجود دارند با خیر.
  • ماموریت های بازی در سراسر نقشه پخش شده اند. علاوه بر ماموریت های اصلی، ماموریت های فرعی زیادی نیز وجود داردن که با گشت گذار می توانید به آن ها برسید، حتی ممکن است در خلال انجام یک ماموریت، ماموریت دیگری پیدا کنید و به دنبال آن بروید.
  • Eagle Vision در بازی جای خود را به عقابی همراه به نام Senu داده است، با این عقاب شما می توانید مناطق مختلف را شناسایی کنید، اطلاعات افراد و دشمنان را استخراج کنید. حتی گفته شده با این عقاب بدون محدودیت می توانید کل نقشه بازی را بگردید و از مناظر آن لذت ببرید و با یک دکمه به پیش شخصیت اصلی برگردید.
  • در مورد بسیاری از المان هایی که به نوعی نماد سری هستند پاسخی داده خواهد شد. نحوه شکل گرفتن Hidden Blade، کلاه یا Hood مخصوص و چرایی استفاده از آن و ...
  • نقشه بازی این بار به جای تمرکز بر یک شهر بزرگ، بر کل کشور مصر تمرکز دارد. طبق شنیده ها وسعت این نقشه در حدود 3 برابر نقشه بازی Black Flag است و دیده شده که مقایسه هایی با Skyrim نیز شده اند.
  • Mini Map دیگر در بازی حضور نخواهد داشت و جای خود را به راداری مشابه با چیزی که در Skyrim دیده ایم داده است. دلیل این کار تشویق بیشتر بازیکن به گشت و گذار و کاووش در محیط می باشد.
  • Tombها به بازی بازگشته اند و حاوی داستان های خود می باشند.
  • مناطق بازی از شهر های بزرگ، روستا ها، کویر، قسمت های ساحلی و حتی شهر های زیر آب تشکیل شده اند. معابد زیر آب به نظر بسیار جذاب می آیند.
  • این بار به صورت آزادانه می توانید در زیر آب به گشت و گذار بپردازید. به دنبال Loot بگردید یا مسیر ورودی معبد ها را پیدا کنید.
  • علاوه بر پوشش گیاهی متنوع در بازی، جانوران و حیات وحش کاملی نیز در بازی وجود دارد، از شیر، اسب آبی، تمساح گرفته تا گربه و مرغ!
  • در این بازی می توانید از اسب، شتر و ارابه برای رفت و آمد استفاده کنید. هم چنین امکان جنگیدن از روی آن ها نیز وجود دارد.
  • شخصیت اصلی هم می تواند از سلاح های Melee استفاده کند و هم Range . امکان استفاده از آن بر روی اسب و شتر نیز وجود دارد. در کل سلاح های Melee به 8 دسته و سلاح های دور برد به 4 دسته مختلف تقسیم می شوند. شمشیر، تبر، نیزه و ... همگی در بازی حضور دارند.
  • مبارزات بازی مجددا از پایه ساخته شده اند. در سری های پیشین شاهد این بودیم که وقتی دکمه حمله را می فشردیم، شخصیت به صورت خودکار به سمت یک دشمن حمله می کرد، اما این بار همه چی عوض شده است. شما با فشردن دکمه حمله، سلاح خود را به حرکت در می آورید، و اگر فاصله شما تنظیم نباشد، شمشیر شما از میان هوا رد می شود.
  • هر سلاح روش مبارزه مخصوص به خود را دارد. وزن و سایز اسلحه شما در شیوه مبارزه شما و حرکات شما تاثیر گذارند. مثلا چرخاندن یک تبر بزرگ، باعث می شود هر دشمنی که در محدوده چرخش بوده صدمه ببیند.
  • برای اولین بار در سری شاهد استفاده از Shield هستیم!
  • Adrenaline Bar نیز در بازی وجود دارد و پس از تعداد معینی حمله پر شده، سپس با استفاده از آن می توانید طی یک حمله قوی دشمن را یکسره از پای در آورید.
  • سلاح های بازی قابلیت تخریب ندارند، اما همه ی آن ها قابل ارتقا هستند. هم چنین درجه بندی های کیفی مختلفی نیز دارند.
  • همچنان در بازی Synchronization و Leap of Faith وجود دارند.
  • اطلاعاتی در مورد زمان حال بازی هنوز داده نشده، اما گفته شده به حرف طرفداران گوش دادیم و به موقع در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
  • بازی شامل بخش Multiplayer نمی شود، اما یک سری قابلیت های Online برای آن در نظر گرفته شده که اطلاعاتی هنوز در دسترس نیست.
  • مبارزات گلادیاتوری در بازی وجود دارند که هم به صورت ماموریت در طی بازی با آن مواجه می شوید، هم به صورت ماموریت های جانبی!
  • Boss Fight های بسیاری در بازی وجود دارد که باز هم یا در ماموریت ها به آن بر می خورید و یا به صورت تصادفی. گفته شده Boss های متنوعی برای بازی ساخته شده که هر کدام متفاوت از دیگریست. نکته جالب این است که Boss ها خودشان را با شیوه مبارزه شما وفق می دهدن.
  • در قسمت Gladiator Arena، برای سلاح ها Loadout های از پیش تعیین شده وجود دارد، هم چنین می توانید از تله های محیطی به نفع خود استفاده کنید.
  • قابلیت بخشیدن Boss ها در قسمت گلادیاتور نیز وجود دارد. در مورد داستان اصلی هنوز تایید نشده است و این اطلاعات از ویدیو های پخش شده به دست آمده.
  • قابلیت های مخفی کاری در سری پیشرفت های زیادی داشته اند. همچنین قابلیت جابجا کردن جنازه نیز در بازی وجود دارد.
  • گویا علاوه بر معابد باستانی، باید با افسانه ها نیز روبرو شویم، در قسمتی از نمایش ماری بسیار بزرگ دیده می شود که شخصیت اصلی به مبارزه با آن رفته است!
  • قابلیت تغییر زمان در بازی وجود دارد. مثلا می توانید ساعت روز را به شب تغییر دهید. در این صورت دوربین به بالا می آید و منظره و تغییرات آن در ساعت های طی شده را با سرعت زیاد نشان می دهد.
  • NPC ها فعالیت روزانه خود را دارند و در ساعات مختلف کارهای متفاوتی انجام می دهند. به نوعی زندگی در بازی جریان دارد.

اطلاعات منتشر شده از بازی بسیار جالب به نظر می آیند و اگر همه این ها به خوبی در کنار هم قرار بگیرند، شاهد شاهکاری در این سری خواهیم بود که می تواند بر ادامه سری و هم چنین سرنوشت سایر بازی های یوبیسافت تاثیر بگذارد.

yly3_aco1.png

*** عکس های قرار گرفته کیفیت بالا و حجم زیادی دارند، لطفا موقع باز کردن لینک توجه کنید.

 
آخرین ویرایش:

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
Trials of the Gods سوم امروز اضافه شده.
ماموریت Secrets of the First Pyramids که مخصوص نسخه پیش خرید بوده, از قسمت club rewards یوپلی با پرداخت 40 واحد قابل دریافت هست.
هر کدوم آسونتر از قبلی ، همه هم با یه مکانیزم میشد Defeat ـشون کرد ، میتونستن خیلی خلاقیت به خرج بدن ...

z6nf_121.png
 

Ps42014

کاربر سایت
Jun 24, 2017
137
من با اینکه رو هارد بازی میکنم با لول ۱۹ تروفی phylake رو گرفتم.
شما هم اینجورین؟
بالاخره یا AI بازی خیلی داغونه یا ما خیلی خفنیم:))

من هم امروز (درجه نرمال) با لول 18 اولی شون رو شکست دادم البته درجه اش 20 بود برای لول بالا ها همون طور که دوستان گفتن فکر نکنم بشه و واقعن سخت باشه
و البته برای اولین بار آیتم بالاتر از لول خودم پیدا بعد از کشتنش-که قفل هست- و فهمیدم پیدا کردن آیتم لول بالاتر هم امکان پذیر هست در این بازی
پ ن:
من فکر میکنم در آینده یوبی این خدایان رو با آپدیت برای همیشه به بازی اضافه کنه چون منطقی نیست اینجوری ، خیلی ها به لول مورد نیاز نرسیدن، یا در آینده بازی رو میخرن

Sent from my iPhone using Tapatalk
 
آخرین ویرایش:

reza_cowboy

کاربر سایت
Jan 31, 2012
1,177
نام
رضا
هرچی بازی میکنم سیر نمیشم!!!یوبی دمش گرم عجب چیزی ساخته....این معماهای پاپیروس هم خیلی میچسبه بهم امروز اونی که جیزه هست رفتم بالا اون هرم و بعدش بالا اون سانگ شبیه قارچ آیتم مخصوص رو گرفتم!!!یه حس عجیبی میده انگار واقعا گنج پیدا کردی از رو یه نقشه گنج:D.....بعضی از این مراحل فرعی انقدر جالب ساخته و پرداخته شدن که یه لول از مرحله فرعی بالاتر هستن.
ایکاش یه قابلیت به عقاب اضافه میکردن که بتونه یه نفر بکشه یا حداقل دیمج بده خیلی بهتر میشد اینجوری.....همینطور ایکاش معابد تو بازی عمق بیشتری داشت با یه سری پازل مثل اساسین 2.
نمیدونم چرا هر چی میخواهم لباس تو بازی بپوشم همش میگم باید پرشین باشه:D:D:Dبجز 3تا لباس پرنس و فرمانده و سرباز لباس پرشین دیگه ای وجود نداره؟؟؟
عکس مخصوص امروز واقعا خیلی توپ گرفته شده بود.....یه لحظه با دیدنش فکر کردم دارم عکس گیم پلی هورایزون میبینم:D
 

c. walker

کاربر سایت
Jul 6, 2013
207
نام
hossein
درود... دوستان من بازیو تازه تهیه کردم! ناموسا این اسبش چرا هر وقت حال کنه تند میره ؟!:|
دکمه اسپیدش کدومه ؟:D
بلید هم فعال کردم ابلیتیشو ولی تیک داون میکنه و نمیکشه! اصلا فکر کنم بلید نداره!! :D
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
درود... دوستان من بازیو تازه تهیه کردم! ناموسا این اسبش چرا هر وقت حال کنه تند میره ؟!:|
دکمه اسپیدش کدومه ؟:D
بلید هم فعال کردم ابلیتیشو ولی تیک داون میکنه و نمیکشه! اصلا فکر کنم بلید نداره!! :D
بلیدو باید اپگرید کنین تا دشمنای لول بالارو بزنه
اسبم تو شهر یا جاهای شلوغ اروم میره از شهر بزنی بیرون سریع میره خودش
 
  • Like
Reactions: c. walker

mgh2225

کاربر سایت
Apr 30, 2017
810
هرچی بازی میکنم سیر نمیشم!!!یوبی دمش گرم عجب چیزی ساخته....این معماهای پاپیروس هم خیلی میچسبه بهم امروز اونی که جیزه هست رفتم بالا اون هرم و بعدش بالا اون سانگ شبیه قارچ آیتم مخصوص رو گرفتم!!!یه حس عجیبی میده انگار واقعا گنج پیدا کردی از رو یه نقشه گنج:D.....بعضی از این مراحل فرعی انقدر جالب ساخته و پرداخته شدن که یه لول از مرحله فرعی بالاتر هستن.
ایکاش یه قابلیت به عقاب اضافه میکردن که بتونه یه نفر بکشه یا حداقل دیمج بده خیلی بهتر میشد اینجوری.....همینطور ایکاش معابد تو بازی عمق بیشتری داشت با یه سری پازل مثل اساسین 2.
نمیدونم چرا هر چی میخواهم لباس تو بازی بپوشم همش میگم باید پرشین باشه:D:D:Dبجز 3تا لباس پرنس و فرمانده و سرباز لباس پرشین دیگه ای وجود نداره؟؟؟
عکس مخصوص امروز واقعا خیلی توپ گرفته شده بود.....یه لحظه با دیدنش فکر کردم دارم عکس گیم پلی هورایزون میبینم:D

این معماهای پاپیروس روی نقشه علامت نداره؟
فکر میکنم صرفا بر اساس متنی که توش نوشته شده باید حل بشه درسته؟
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
این معماهای پاپیروس روی نقشه علامت نداره؟
فکر میکنم صرفا بر اساس متنی که توش نوشته شده باید حل بشه درسته؟
دقیقا بر اساس متنه:D
ولی آدرس خیلی دقیقی میدن:D دیگه رو نقشه هم اگر علامت میزد که معما نمیشد اصلا:-" (البته الانم میگه مثلا شمال فلان شهر...که خودش میشه آدرس:D )
 
  • Like
Reactions: mgh2225

c. walker

کاربر سایت
Jul 6, 2013
207
نام
hossein
بلیدو باید اپگرید کنین تا دشمنای لول بالارو بزنه
اسبم تو شهر یا جاهای شلوغ اروم میره از شهر بزنی بیرون سریع میره خودش
دوست عزیز یه توضیحی در مورد مبارزات بازی هم میدی ؟! من نمیدونم چه قلقی داره به این سبک عادت ندارم یارو یه ضربه که میزنه جونم تمومه! حتی سپر هم ضربشو نمیگیره.. مبارزات بازی خیلی سخت شده یا من بلد نیستم! چون اولین باره این سبکو تو اساسین میبینم..
 

mgh2225

کاربر سایت
Apr 30, 2017
810
از همون نسخه های اول منتظر بودم یوبیسافت سری رو ببره سمت یونان باستان و خدایانش و زمان اسکندر مقدونی.
امیدوارم تو نسخه بعد این اتفاق بیفته
 
  • Like
Reactions: Akiba

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
از همون نسخه های اول منتظر بودم یوبیسافت سری رو ببره سمت یونان باستان و خدایانش و زمان اسکندر مقدونی.
امیدوارم تو نسخه بعد این اتفاق بیفته
یعنی باز برگردن عقب تر؟
با این نسخه که شروع داستان اساسین ها کردنش، میشه گفت دیگه از این عقب تر نمیرن:-"

نظر سنجی یوبی برای ستینگ نسخه های بعدی:

الان اینو دیدم!:))
گزینه آخر که:| چیزی که فیلم شده اصلا دوست ندارم بازی بشه:|
یک سریشم که مثل اسکندر و اینا بعید میدونم:-"
گزینه من که مشخصا ژاپنه:-"(این آرت هایی که میگن از یکی از طراح ها اومده رو کسی میتونه بزاره؟:-")
گزینه های بعدی "ژان دارک" و "گزینه ی اول"...که عمرا=))
الان که دارم فکر میکنم...ژان دارک...قرون وسطی...اون Riftهه یونیتی:x میخواااام:(( (ولی بعد از ژاپن:-")

---
حالا عقب تر هم نشد مشکلی نیست:D
فقط توی یونان جریان داشته باشه برام بسه
کلا با فرهنگ و معماری و اساطیرش خیلی حال میکنم
گاد۳ هم میتونه یه رفرنس عالی باشه برای کپی کاریِ یوبی:D
همین Origins کم معماری و فرهنگ یونانی نداشتا:-" بس بود:-"
بی خیال ادامه داستان مصر و یونان بشن، زودتر نوبت به ژاپن برسه:))
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: mgh2225

mgh2225

کاربر سایت
Apr 30, 2017
810
یعنی باز برگردن عقب تر؟
با این نسخه که شروع داستان اساسین ها کردنش، میشه گفت دیگه از این عقب تر نمیرن:-"

حالا عقب تر هم نشد مشکلی نیست:D
فقط توی یونان جریان داشته باشه برام بسه
کلا با فرهنگ و معماری و اساطیرش خیلی حال میکنم
گاد۳ هم میتونه یه رفرنس عالی باشه برای کپی کاریِ یوبی:D
 

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
2,939
نام
احمد
نظر سنجی یوبی برای ستینگ نسخه های بعدی:

ای بکشنه این دست یوبی:D
از همه جای دنیا زدن توش ولی این بخت بریده نمیاد تو تاریخ ما
امیدوارم به کل این دوران اسکندر منتفی بشه:| با وجود این همه فیلم زد ایرانی هالیوود، نمایش نامه های یک طرفه، تاریخ هردوت یک چیزی مثل فیلم 300 درنیارن:))
اون قضیه نبرد های اتن و اسپارتا هم نود درصدش مربوط میشه به ایران:| ولی بازم با این تاریخ یک طرفه فکر نکنم چیزی در بیاد که واسه ما ایرانی ها خوش باشه
تاریخ مغول هم که چیز جالی توش نیست بنطرم همین که زدن کل اوراسیا رو درنوردیدند فکر نکنم داستان های زیبایی پشتش دربیاد هرچند تاریخ مغول هم تاریکی زیادی داره و مشخص نیست.
بین این همه بنظرم
دوران هانیبال که بصورت خارق العاده ای رومی ها رو تا مرز نابودی در تاریخ میبره، و همچنین فرماندهی و جتگ های هانیبال میتونه موضوع خیلی عالی بشه!
در کنارش دوران ژاپن فئودال هم میتونه با توجه به فلسفه ژاپنی ها و قدرت سامورایی ها عالی بشه
عصر تاریکی ارتور با توجه به افسانه های دل انگیزش هم عالی میشه ولی فکر نکنم به تیپ اساسین کرید بخوره
بقیه گزینه ها هم نظری ندارم.:)
با تشکر8-|
 

mgh2225

کاربر سایت
Apr 30, 2017
810
ای بکشنه این دست یوبی:D
از همه جای دنیا زدن توش ولی این بخت بریده نمیاد تو تاریخ ما
امیدوارم به کل این دوران اسکندر منتفی بشه:| با وجود این همه فیلم زد ایرانی هالیوود، نمایش نامه های یک طرفه، تاریخ هردوت یک چیزی مثل فیلم 300 درنیارن:))
اون قضیه نبرد های اتن و اسپارتا هم نود درصدش مربوط میشه به ایران:| ولی بازم با این تاریخ یک طرفه فکر نکنم چیزی در بیاد که واسه ما ایرانی ها خوش باشه
تاریخ مغول هم که چیز جالی توش نیست بنطرم همین که زدن کل اوراسیا رو درنوردیدند فکر نکنم داستان های زیبایی پشتش دربیاد هرچند تاریخ مغول هم تاریکی زیادی داره و مشخص نیست.
بین این همه بنظرم
دوران هانیبال که بصورت خارق العاده ای رومی ها رو تا مرز نابودی در تاریخ میبره، و همچنین فرماندهی و جتگ های هانیبال میتونه موضوع خیلی عالی بشه!
در کنارش دوران ژاپن فئودال هم میتونه با توجه به فلسفه ژاپنی ها و قدرت سامورایی ها عالی بشه
عصر تاریکی ارتور با توجه به افسانه های دل انگیزش هم عالی میشه ولی فکر نکنم به تیپ اساسین کرید بخوره
بقیه گزینه ها هم نظری ندارم.:)
با تشکر8-|

اگه ۱ درصد هم سمت ایران بیان قطعا برامون خوشایند نخواهد بود.
چون که خشایارشاه و کل امپراطوری هخامنشی رو تمپلار میدونن
و ما باید بزنیم تک تکشون رو اسیسینیت! کنیم.
به نظرم بیخیال ایران بشیم. سودش از ضررشه بیشتره!
 

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,779
نام
نریمان
الان اینو دیدم!:))
گزینه آخر که:| چیزی که فیلم شده اصلا دوست ندارم بازی بشه:|
یک سریشم که مثل اسکندر و اینا بعید میدونم:-"
گزینه من که مشخصا ژاپنه:-"(این آرت هایی که میگن از یکی از طراح ها اومده رو کسی میتونه بزاره؟:-")

اینا رو میگی که ماله چند سال پیشه؟



بی خیال ادامه داستان مصر و یونان بشن، زودتر نوبت به ژاپن برسه:))
ژاپن 100% ساخته خواهد شد ولی نه به این زودی! به نظر من ژاپن رو نگه داشتن برای زمانی که سری دوباره تو سرازیری بیفته، مثل همین مصر که یه جونی به سری داد.
فوقش تو این نسل 2 تا AC دیگه بیاد که احتمالا ادامه ی Origins هستن. :D

یعنی باز برگردن عقب تر؟
با این نسخه که شروع داستان اساسین ها کردنش، میشه گفت دیگه از این عقب تر نمیرن:-"
منم همین فکرو میکردم ولی تو این نظرسنجی ستینگ های عقب تر هم هست. ظاهرا داشتن هیدن بلید واسه ساخت AC کافیه. :D
 
  • Like
Reactions: agent 360

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر