1. به منظور درک هر چه بیشتر مشکلات کاربران در ارتباط با نحوه اتصال و پینگ در بازی های آنلاین لطفا به گفتگو های زیر مراجعه و مشکلات خود را بیان نمایید.
    اعلام اسامی بازیهایی که به دلیل PingTime بالا با مشکل یا لگ شدید مواجه هستند
    اعلام اسامی بازیهایی که توسط سیستم فیلترینگ ایران و یا کشور میزبان فیلتر شده
    اعلام بازخور بهبود PingTime
    بستن اطلاعیه

Assassin's Creed: Origins

گفتگو در 'Console Games Community' ایجاد شده توسط END_BOY, ‏Jun 12, 2017.

  1. Tonight Is The Night کاربر فعال

    ارسال ها:
    2,029
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 17, 2006
    نام:
    یاسر
    [​IMG]

    Developer: Ubisoft Montreal
    Publisher: Ubisoft
    Director: Ashraf Ismail , Jean Guesdon
    Producer: Julien Laferriere
    Genre: Action-adventure, Stealth
    Engine: AnvilNext
    Platform: PlayStation 4 , Microsoft Windows , Xbox One
    Release: October 27, 2017


    اطلاعاتی جدید از بازی :

    • بازی قبل از نسخه Unity در دست ساخت بوده
    • سیستم مبارزه و هوش مصنوعی باز سازی شده
    • دکمه دویدن حذف شده و سرعت کاراکتر با استیک‌ها تنظیم میشه
    • نام کاراکتر اصلی بازی "Bayek" میباشد هرچند به احتمال زیاد شخصیت دیگری نیز قابل کنترل است
    • قابلیت نشستن به بازی بازخواهد گشت
    • وقایع بازی در دوران سلطنت کلئوپاترا جریان دارد که شامل شهرهای بزرگ و کوچک مثل ممفیس و اسکندریه هست
    • پلیر میتواند از تمامی ساختمان های درون بازی بالا برود
    • عقاب نیز در بازی قابل کنترل است
    • میادین مبارزه گلادیاتورها در بازی وجود دارد
    • تمامی NPCها تحت تاثیر و شب و روز کارهای مختلفی انجام میدن از قبیل خوردن و خوابیدن و کار کردن
    • شخصیت بازی دارای حالت آدرنالین مانندیه که با پرشدنش قدرت ویژه‌ای رو اجرا میکنه
    • بازی پر از گنج هست که میشه در زیر اب یا درون کشتی های غرق شده و خرابه ها پیدا کرد
    • بازی دارای آیتم‌های لجندریه که میتوان انها را لوت کرد
    • هیدن بلید فقط روی دشمنان ضعیف تر جواب میدهد و قادر نیستید دشمنان قوی تر را از پای در اورید
    • دکمه‌ای که باعث میشد آزادانه بدوید و از در و دیوار بالا بروید حذف شده
    • بازی دارای پازل‌های پیچیدتری نسبت به قبل خواهد بود

    [​IMG]

    Assassin's Creed Origins- E3 2017 Official World Premiere

    720p

    Assassin's Creed Origins - 30 Minutes of NEW Gameplay

    720p


    تصاویر بازی:

    ACO_screen_BayekDesert_e3_170611_330pm_1497209506.jpg ACO_screen_BayekShield_e3_170611_330pm_1497209507.jpg ACO_Screen_Environment_Nile_Fields_e3_170611_330pm_1497209509.jpg ACO_Screen_Environment_Underwater_e3_170611_330pm_1497209511.jpg ACO_screen_FaiyumTempleSenu_e3_170611_330pm_1497209512.jpg ACO_screen_HeavyBlade_e3_170611_330pm_1497209514.jpg ACO_screen_Pyramids_e3_170611_330pm_1497209515.jpg ACO_screen_PyramidSlide_e3_170611_330pm_1497209516.jpg ACO_screen_RangedCombat_e3_170611_330pm_1497209517.jpg
     
    آخرین ویرایش: ‏Jun 19, 2017
    Octienne, RohFa, Fenris Wolf و 16 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,545
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 13, 2012
    سلام بعد از مدت‌ها غیبت

    این صفحات رو می‌خوندم فقط خواستم بگم اشرف اسماعیل صریحاً گفته AC قرار نیست یکدفعه قوانین دنیای خودشو بشکنه و فانتزی بشه (دیگه فیکشن‌تر از دعوا سر اشیا باقی‌مانده از یک تمدن قدیمی که میشه باهاش جمعیت رو کنترل کرد :think:) این جواب رو راجع به اون مار غول‌پیکر داد... حدسی که من می‌زنم اینه که شاید اون مار حتی تو بازی اصلی نباشه و بخشی از DLC بازی به اسم Secrets of the first Pyramids باشه ولی حتی اگر تو بازی اصلی هم باشه، احتمالش هست در اثر سم‌های داخل اهرام بوجود بیاد. نهایتا حتی اگر واقعا به همین شکل واقعی هم باشه، چیزای عجیب هنجارشکن برای این سری جدید نیست ... DLC ACIII رو داشتیم که کانر به عقاب تبدیل میشد یا با یک خرس غول‌پیکر تو محیط انیموس می‌جنگید.

    گفتند این بار ماموریت‌ها دستی طراحی میشن ولی بنظر نمیاد و چیزی که تو ذوق میزنه اینه که همچنان Level Designer ـهای بازی هیچ ایده‌ای ندارن از محیط و توانایی‌های کاراکتر استفاده خاصی بکنند؛ تو ماموریتی که نشون دادند باز هم از نقطه A به نقطه B، پیدا کردن فلان چیز و برگشت بود.قلعه‌های تصرف‌شده تکراری هم همچنان هست. خداکنه حداقل ماموریت‌های جانبی یکم عمیق‌تر باشه .. و نقشه رو با نهصدهزار صندوق و کالکتیبل‌های الکی پرنکنند.

    سیستم مبارزه بازی، Senu، ستینگ بازی و کاری که میگن می‌خوان با Lore بازی بکنن رو خیلی خوشم اومد
     
    J. Constantine, PrinceofPersiα, SMB2VF و 2 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  3. A New Era Begins ناظم انجمن

    ارسال ها:
    2,241
    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 18, 2006
    نام:
    آرمين
    کلا Bayek یه فرد شناخته شده توی کشورش یا حداقل شهرش هست و به عنوان ناجی خودشون می دونن، حتی زمانی که توی آب در حال شنا باشین، ممکنه قایق سوار، قایق رو بیاره کنارتون و بهتون قرض بده! برای همینه که سوار قایق می شه طرف رو پرت نمی کنه توی آب و به جاش، طرف می ره اون گوشه می شینه! گفته شده قابلیت اینکه شما بشینین و طرف هم شما رو به مقصد برسونه وجود داره!

    البته من این گیم پلی جدیده رو ندیدم! احتمالا ایراداتی داره، اما خوب خیلی ها تا موقع انتشار و یا حتی همین الان هم رفع می شن یا شدن. همه ویدیو هایی که داره میاد برای همون نسخه E3 هست، توی همون ها هم کم ایراد نبود :D
     
    PrinceofPersiα, H^D^, Frobary و 4 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,826
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 25, 2013
    نام:
    حسین
    این مورد درست نمیشه میدونی چرا؟ چون دقیقا کپی یست همین ویژگی تو فارکرایی پریمال هست:D
     
  5. کاربر سایت

    ارسال ها:
    5,986
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 17, 2009
    نام:
    منصور
    خیلی ایراد داره خدایی انیمیشن های ضربه زدنش که اصلا جالب نیست البته نکته مثبت این ویدیو اخر این بود که اون نیمچه باس که طبقه بالا بود بسیار باهوش بود و قشنگ سپر میگرفت و نتونست طرف بزنتش و Game over شد چون سربازای معمولیش که خیلی ضعیفن از اونور رفته بالای برج طرف دیدتش تو فاصله نیم متری تیرکمون درمیاره اینم با یک شمشیر زدتش
     
    armin_shadow این نوشته را Like کرده است.
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,639
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 2, 2013
    نام:
    ali
    اگر اینطوری باشه که منطقی و قابل توجیح هست

    اشتباه پس از برداشت من بود :D
     
    armin_shadow این نوشته را Like کرده است.
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    985
    تاریخ عضویت:
    ‏May 15, 2010
    نام:
    سامان
    یه چلنجی چیزی آخه :)) راحت میره اون بالا وایمیسه همه رو تگ میکنه ،باز اگه بقیه میدیدنش بهش تیر میزدن دلم نمیسوخت
     
  8. A New Era Begins ناظم انجمن

    ارسال ها:
    2,241
    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 18, 2006
    نام:
    آرمين
    البته در کنار این مورد که خیلی هم بهش اشاره می شه و فکر می کنم در راستای راحت شدن گیم پلی صورت گرفته، می تونین با Senu شکار هم کنین، کل نقشه بازی رو بدون محدودیت دور بزنین و اینکه توی طوفان شن هم دیدش رو از دست می ده! محیط های داخلی هم در دسترس نیست فکر کنم!
     
    PrinceofPersiα, agent 360, Justiciar و 2 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  9. king of the majestic oceans of the world کاربر فعال

    ارسال ها:
    11,386
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 18, 2009
    نام:
    امیر حسین
    توی همون گیم پلی E3 هم ، از واژه ی Borrow برای گرفتن و سوار شدن قایق استفاده شده بود. همین مورد که بیان طرفتون هم توی اون گیم پلی بود:D

    البته اینجوری نیست طرف بره یک گوشه بشینه، خیلی شیک و مجلسی بایک پرتش کرد تو آب:-"
     
    PrinceofPersiα و armin_shadow این نوشته را Like کرده اند.
  10. A New Era Begins ناظم انجمن

    ارسال ها:
    2,241
    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 18, 2006
    نام:
    آرمين
    آره، یه مورد اونطوری هم دیدم، اما در کل سیستم اونه، توی بقیه گیم پلی ها که دیدم اینطوری بود! خودشون هم همچین چیزی گفتن که در راستای داستان بازی هست.

    مشکل دوستان اینجاست که عقاب چطور رو هوا ثابت ایست می کنه :D
     
    PrinceofPersiα, Akiba و Justiciar این نوشته را Like کرده اند.
  11. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,545
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 13, 2012
    من متوجه نمیشم دقیقا تگ‌کردن دشمنا با Senu چه ایرادی داره، یا حداقل از چه جنبه‌ای مشکل جدید محسوب میشه؟

    Eagle vision هم خیلی زیادی راحت و دم دست بود، (در حد X-ray vision بتمن) هم تگ می‌کرد و حتی تو سیندیکیت برای مثال با آپگریدکردنش، میشد دید تو مینی مپ هدف به کدوم سمت وایستاده و کجا داره می‌ره(که باز هم از کارای خوبشون حذف کردن مینی مپه). این مورد رو هم مطمئن نیستم ولی فکر می‌کنم دشمنا باید تو محیط آزاد باشن تا سنو ببیندشون، اما eagle vision داخل دیوار رو هم می‌دید. این مورد مخصوصا شب‌ها که گاردها داخل بناها می‌خوابن خیلی طبیعی‌تره
     
    PrinceofPersiα, saphire و armin_shadow این نوشته را Like کرده اند.
  12. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,545
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 13, 2012
    یک ایده‌ای تو community wishlist یوبی‌سافت خیلی نظر جلب کرده، گفتم اینجا هم بگم چون ایده واقعا عالی‌ایه
    خب چون رسم شده که لباس های کاراکترهای قبلی تو بازی تحت عنوان legacy outfits باشن، یکی ایده داده که برای هر کاراکتر یک تعداد کالکتیبل خیلی نادر و خاص قرار داده بشه، مثلا کلا پنج‌تا پر برای اتزیو تو کل نقشه، و وقتی همه اینا پیدا شد یک ریفت مدل سیندیکیت باز بشه که بتونیم فقط یکی از ماموریت‌های بازی‌های قبلی رو با همون کاراکتر بریم و بعد لباسش رو آنلاک کنیم.. خیلی ایده خوبیه بنظرم
    من هم خوشم نیومد ... درست کردنش هم نباید وقت زیادی بگیره، افکت blur و کند کردن timescale بازی تو اون موقعیت .. ولی اونقدر مهم نیست :d
     
    king of north, PrinceofPersiα, agent 360 و یک نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  13. A New Era Begins ناظم انجمن

    ارسال ها:
    2,241
    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 18, 2006
    نام:
    آرمين
    آیده که گذاشتی خیلی جالبه! گرچه من هیچ وقت از اون Legacy Outfit ها استفاده نمی کنم، چون لباس طراحی شده خود شخصیت خیلی بیشتر به فضا و مکان می خوره!

    اما در مورد عقاب، غیر طبیعی هست، اما خیلی مورد بزرگی نیست و اگه فیدبک منفی زیادی هم بخوره احتمالا عوض بشه! من فکر می کنم برای سادگی این کار رو کردن، چون متحرک که بود، یکم کار رو سخت می کرد و شاید عذاب می داد. در کل برای من زیاد فرقی نمی کنه، طبیعی بشه بیشتر می پسندم!
     
    Justiciar و PrinceofPersiα این نوشته را Like کرده اند.
  14. کاربر سایت

    ارسال ها:
    5,986
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 17, 2009
    نام:
    منصور
    مشکلش اینجاست که بازی شدیدا اسون میکنه جای دشمنان رو شما تگ میکنی خیلی راحت از پشتشون در میای و تمام ... حتی جای اصلی ماموریت و مکان رفتنم میشه شناسایی کرد فقط مثلا با عقاب نمیشه داخل اتاق و خونه ها
     
  15. king of the majestic oceans of the world کاربر فعال

    ارسال ها:
    11,386
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 18, 2009
    نام:
    امیر حسین
    البته اگر سیستم عقاب شبیه به درون W_D2 باشه، یهو دیدید با ارتفاع کم کردن بشه تو ساختمون ها هم رفت و دشمن ها رو شناسایی کرد:D
     
  16. کاربر سایت

    ارسال ها:
    5,986
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 17, 2009
    نام:
    منصور
    نه اینجور که مشخصه فقط میشه فواصل دور و اطراف بررسی کرد پایین بره احتمالا سربازا مشکوک میشن تیر میزنن به بالش من اکثر ویدیو هاش دیدم پایین نمیره کلا:|
     

این صفحه را به اشتراک بگذارید