Multi Platform Assassin's Creed: Origins

run_header_2.jpg

Title: Assassin's Creed Origins
Developer:
Ubisoft Montreal
Publisher: Ubisoft
Director: Ashraf Ismail
Release Date: October 27
MetaScore: N/A

MINIMUM CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2400s @ 2.5 GHz or AMD FX-6350 @ 3.9 GHz or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD R9 270 (2048 MB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 6GB
Resolution: 720p
Video Preset: Lowest

RECOMMENDED CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i7- 3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD R9 280X (3GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 8GB
Resolution: 1080p
Video Preset: High


پس از شایعات فراوان در مورد نسخه بعدی Assassin's Creed، بالاخره یوبیسافت در 16 May تایید کرد که نسخه جدید این سری در سال جاری منتشر می شود. رونمایی کامل از بازی در همایش E3 2017 صورت گرفت و مهر تاییدی بر همه شایعات بود. بازی در مصر باستان جریان داشته و وسعت آن بسیار زیاد شده است. المان های RPG زیادی به بازی راه پیدا کرده و مبارزات کاملا از نوع بنا شده اند. در این شماره از بازی به مسائل بنیادی فرقه اساسین ها پاسخ داده می شود، چرا از کلاه استفاده می شود، Hidden Blade چطور طراحی شد، Eagle Vision چگونه پدید آمد و ... . تیم اصلی سازنده بازی، همان تیم سازنده Black Flag است که به عقیده بسیاری، یکی از پخته ترین گیم پلی ها را در سری داشت. باید دید آیا این باز هم می توانند موفقیت خود را تکرار کنند یا خیر!
به گفته سازنده این شماره مسیر کاملا جدیدی در سری است و آن را با شعار "A New Era Begins" معرفی کرده اند.


tlp5_aco_(2).png

  • دوره زمانی بازی از 49 سال پیش از میلاد صورت می گیرد، در این دوره 3000 سال از تمدن مصر گذشته است و اهرام مصر زمان زیادی است که ساخته شده اند.
  • شخصیت اصلی بازی Ba'Yek نام دارد. وی متولد یکی از روستاهای مصر بوده ولی به دلایلی در کودکی از شهر خود دور می شود و در نمایش بازی شاهد بازگشت او به شهرش هستیم.
  • المان های RPG بسیازی در بازی گنجانده شده اند. از Loot تا ارتقا سلاح و لباس، توانایی های مختلف شخصیت اصلی و ... . باید دید آیا در زمینه پیشبرد داستانی نیز چنین المان هایی در بازی وجود دارند با خیر.
  • ماموریت های بازی در سراسر نقشه پخش شده اند. علاوه بر ماموریت های اصلی، ماموریت های فرعی زیادی نیز وجود داردن که با گشت گذار می توانید به آن ها برسید، حتی ممکن است در خلال انجام یک ماموریت، ماموریت دیگری پیدا کنید و به دنبال آن بروید.
  • Eagle Vision در بازی جای خود را به عقابی همراه به نام Senu داده است، با این عقاب شما می توانید مناطق مختلف را شناسایی کنید، اطلاعات افراد و دشمنان را استخراج کنید. حتی گفته شده با این عقاب بدون محدودیت می توانید کل نقشه بازی را بگردید و از مناظر آن لذت ببرید و با یک دکمه به پیش شخصیت اصلی برگردید.
  • در مورد بسیاری از المان هایی که به نوعی نماد سری هستند پاسخی داده خواهد شد. نحوه شکل گرفتن Hidden Blade، کلاه یا Hood مخصوص و چرایی استفاده از آن و ...
  • نقشه بازی این بار به جای تمرکز بر یک شهر بزرگ، بر کل کشور مصر تمرکز دارد. طبق شنیده ها وسعت این نقشه در حدود 3 برابر نقشه بازی Black Flag است و دیده شده که مقایسه هایی با Skyrim نیز شده اند.
  • Mini Map دیگر در بازی حضور نخواهد داشت و جای خود را به راداری مشابه با چیزی که در Skyrim دیده ایم داده است. دلیل این کار تشویق بیشتر بازیکن به گشت و گذار و کاووش در محیط می باشد.
  • Tombها به بازی بازگشته اند و حاوی داستان های خود می باشند.
  • مناطق بازی از شهر های بزرگ، روستا ها، کویر، قسمت های ساحلی و حتی شهر های زیر آب تشکیل شده اند. معابد زیر آب به نظر بسیار جذاب می آیند.
  • این بار به صورت آزادانه می توانید در زیر آب به گشت و گذار بپردازید. به دنبال Loot بگردید یا مسیر ورودی معبد ها را پیدا کنید.
  • علاوه بر پوشش گیاهی متنوع در بازی، جانوران و حیات وحش کاملی نیز در بازی وجود دارد، از شیر، اسب آبی، تمساح گرفته تا گربه و مرغ!
  • در این بازی می توانید از اسب، شتر و ارابه برای رفت و آمد استفاده کنید. هم چنین امکان جنگیدن از روی آن ها نیز وجود دارد.
  • شخصیت اصلی هم می تواند از سلاح های Melee استفاده کند و هم Range . امکان استفاده از آن بر روی اسب و شتر نیز وجود دارد. در کل سلاح های Melee به 8 دسته و سلاح های دور برد به 4 دسته مختلف تقسیم می شوند. شمشیر، تبر، نیزه و ... همگی در بازی حضور دارند.
  • مبارزات بازی مجددا از پایه ساخته شده اند. در سری های پیشین شاهد این بودیم که وقتی دکمه حمله را می فشردیم، شخصیت به صورت خودکار به سمت یک دشمن حمله می کرد، اما این بار همه چی عوض شده است. شما با فشردن دکمه حمله، سلاح خود را به حرکت در می آورید، و اگر فاصله شما تنظیم نباشد، شمشیر شما از میان هوا رد می شود.
  • هر سلاح روش مبارزه مخصوص به خود را دارد. وزن و سایز اسلحه شما در شیوه مبارزه شما و حرکات شما تاثیر گذارند. مثلا چرخاندن یک تبر بزرگ، باعث می شود هر دشمنی که در محدوده چرخش بوده صدمه ببیند.
  • برای اولین بار در سری شاهد استفاده از Shield هستیم!
  • Adrenaline Bar نیز در بازی وجود دارد و پس از تعداد معینی حمله پر شده، سپس با استفاده از آن می توانید طی یک حمله قوی دشمن را یکسره از پای در آورید.
  • سلاح های بازی قابلیت تخریب ندارند، اما همه ی آن ها قابل ارتقا هستند. هم چنین درجه بندی های کیفی مختلفی نیز دارند.
  • همچنان در بازی Synchronization و Leap of Faith وجود دارند.
  • اطلاعاتی در مورد زمان حال بازی هنوز داده نشده، اما گفته شده به حرف طرفداران گوش دادیم و به موقع در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
  • بازی شامل بخش Multiplayer نمی شود، اما یک سری قابلیت های Online برای آن در نظر گرفته شده که اطلاعاتی هنوز در دسترس نیست.
  • مبارزات گلادیاتوری در بازی وجود دارند که هم به صورت ماموریت در طی بازی با آن مواجه می شوید، هم به صورت ماموریت های جانبی!
  • Boss Fight های بسیاری در بازی وجود دارد که باز هم یا در ماموریت ها به آن بر می خورید و یا به صورت تصادفی. گفته شده Boss های متنوعی برای بازی ساخته شده که هر کدام متفاوت از دیگریست. نکته جالب این است که Boss ها خودشان را با شیوه مبارزه شما وفق می دهدن.
  • در قسمت Gladiator Arena، برای سلاح ها Loadout های از پیش تعیین شده وجود دارد، هم چنین می توانید از تله های محیطی به نفع خود استفاده کنید.
  • قابلیت بخشیدن Boss ها در قسمت گلادیاتور نیز وجود دارد. در مورد داستان اصلی هنوز تایید نشده است و این اطلاعات از ویدیو های پخش شده به دست آمده.
  • قابلیت های مخفی کاری در سری پیشرفت های زیادی داشته اند. همچنین قابلیت جابجا کردن جنازه نیز در بازی وجود دارد.
  • گویا علاوه بر معابد باستانی، باید با افسانه ها نیز روبرو شویم، در قسمتی از نمایش ماری بسیار بزرگ دیده می شود که شخصیت اصلی به مبارزه با آن رفته است!
  • قابلیت تغییر زمان در بازی وجود دارد. مثلا می توانید ساعت روز را به شب تغییر دهید. در این صورت دوربین به بالا می آید و منظره و تغییرات آن در ساعت های طی شده را با سرعت زیاد نشان می دهد.
  • NPC ها فعالیت روزانه خود را دارند و در ساعات مختلف کارهای متفاوتی انجام می دهند. به نوعی زندگی در بازی جریان دارد.

اطلاعات منتشر شده از بازی بسیار جالب به نظر می آیند و اگر همه این ها به خوبی در کنار هم قرار بگیرند، شاهد شاهکاری در این سری خواهیم بود که می تواند بر ادامه سری و هم چنین سرنوشت سایر بازی های یوبیسافت تاثیر بگذارد.

yly3_aco1.png

*** عکس های قرار گرفته کیفیت بالا و حجم زیادی دارند، لطفا موقع باز کردن لینک توجه کنید.

 
آخرین ویرایش:

bacheh mosbat

کاربر فعال
Oct 3, 2005
4,244
خوب اولین بازی که درصدد Full Achievements کردنش تو استیم بر اومدم ، یه قدم مونده ، البته همین یه قدم هم آسون نیست و زمانگیره ، اما واقعا سرگرم کننده و لذت بخشه :
البته بازی یک باگ داره که 100 درصد نمیشه, همه دوستان رو 99 درصد گیر کردند. :D

 

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,780
نام
نریمان
من بازیو تقریبا ۱۰۰% کردم (۴تا تروفی مونده)
یه چیز جدیدی وارد داستان بازی کردن که من کلا جا خوردم ! خیلی جالب بود برام. میذارمش توی اسپویلر چون نکته داستانی خیلی مهمی رو لو میده.

موضوع از اینجا شروع میشه که وقتی میرم سراغ اون پروژکتورای سخنگو :D یا همون ancient device ها که پیام های عجیب رو بازگو میکنن بایک هیچ واکنشی بهشون نشون نمیده. خب این پروژکتورا هم که خب مال دوران isu ان. من همش برام عجیب بود چرا یارو واکنشی نشون نمیده تا اینکه سر یکیشون دیدم طرف داره راجب زمان دزموند و حتی بعد از اون حرف‌ میزنه :| بعد یک تیکه دیگه کلا شخص لیلا رو موضوع بحثش قرار داد و یه تیکه گفت : انیموس ها همه تا الان توی یه محدوده خاصی عمل میکردن و طبق قوانین و ... بودن اما مال تو فرق داره، تو میتونی دستکاری بکنی تاریخو یا یه همچین چیزی. واقعا در این لحظه "ریخت" چون اگه عملی بشه این مورد توی نسخه های بعد، احتمالا شاهد پایان چندگانه و انتخاب دیالوگ خواهیم بود. یه چشمه ریزشم توی arena های بازی نشونمون دادن تازه که میتونستی باس فایتا رو بکشی یا زنده نگه داری...
خیلی ها حدس میزنن با این شیوه میتونیم شاهد برگشتن شخصیت های قدیمی باشیم. ایده ی واقعا خوبیه اگه درست بتونن ازش استفاده کنن. :D
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
خیلی ها حدس میزنن با این شیوه میتونیم شاهد برگشتن شخصیت های قدیمی باشیم. ایده ی واقعا خوبیه اگه درست بتونن ازش استفاده کنن. :D
با این هم مخالفم باز:))
کلا من فکر میکنم از گور در اوردن کاراکترها یعنی کم اوردن ایده و ناتوانی در خلق کاراکتر محبوب جدید!:-"

جدای از این، دیگه هیچوقت نگرانی نداری فلان کاراکتر بمیره چون قبلا چنین بهانه ای خلق شده که میشه مرده رو به هر روشی زنده کرد:-"
در انیمه جات و کارهای دیگه چنین تجربه ای داشتیم:-" به نظرم اشتباه محضه:( ! لعنت به هرچی "ادو تنسه"ست:-"

حق انتخاب هم که دیگه تهشه:-" ، تاریخ رو مرور میکنی، ولی تاریخ قابلیت تغییر کردن داره! یعنی تاریخ رو مرور نمیکنی!:-" یعنی کلهم اجمعین فلسفه ی بازی و آنیموس و یونیورس بازی میره زیر سوال:D
همین الان میشه به گذشته ی هر شخصی که DNAش رو داشته باشیم سفر کنیم! قابلیت تغییر تاریخ هم داشته باشیم، یعنی خیلی شیک و مجلسی اساسین ها Over Power میشن و هیچکی جلودارشون نیست:-" هیچ اشتباهی نه زمان حال و نه گزشته روشون تاثیر نمیزاره تا وقتی این آنیموس رو داشته باشن!(یا ورژن آپگرید شده ش رو:-")
 

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,780
نام
نریمان
این ترافی که باید ادم بدی حیوانا وحشی بخورن چ جوری؟؟؟ من هر چی ادم پرت میکنم سمتشون عین بز نگاش میکنن نمخورنش
با دارت خواب اور یه حیوون رو بخابون. بعد یه جسد رو بذار کنارش، بیدار که بشه میخورتش. :D
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
آپدیت نزدیک به 400 مگ برای بازی منتشر شد :

ox02_11.jpg


Patch Highlights

  • Ambush at Sea – The issue that caused for some save games to be corrupted was fixed and the mission is now available to players again
    • Note: The mission should reappear on the map after a reboot of your system. Be sure to be connected to the online services while starting the game.
  • Difficulty – Enemies of a lower level than the playable character are now more challenging in Hard Mode.
  • Beard/Hair Toggle
    • Selected preference of beard/hair will remain saved now
    • Added support for Keyboard and mouse controls
      • [Shift]+[Z] – Hair
      • [Ctrl] + [Z] - Beard
  • Performance and Stability improvements on all platforms

System
  • Improved performance and stability
  • Fixed some infinite loading and black screen hang
  • [PC] Fixed hardware performance metrics for Radeon R9 2xx series
  • [PC] Fixed several Ultra HD monitor, multi-monitor mode, and multi GPU mode issues
  • [PC] Fixed infinite saving occurring in Photo Mode when anti-aliasing option is Off

Graphics & Audio

  • Improved Sandstorm ending visual
  • Fixed some level of detail issues in the world and for some NPCs
  • Fixed an issue that could prevent the call mount whistle from playing
  • Fixed an issue that could cause music tracks to overlap
  • [Xbox One X][PS4] Revised the default Luminance value in the HDR settings
  • [PC] Temporarily deactivated spatial sound support to resolve issues with some USB headsets
  • [PC] Fixed the functionality of the Field Of View option during the Benchmark session

World

  • Improved appearance of the water in caves
  • Removed some invisible collision in Siwa
  • Fixed various issues with the spawning of boats
  • Fixed a lighting issue in the Sunken Temple of Sarapeion
  • Fixed some floating NPCs, floating rocks, and other floating objects
  • Fixed various texturing issues

Gameplay

  • The selected cheat option for Bayek’s hair and beard will now remain saved
  • Improved various animations on the playable character
  • Improved the navigation of the playable character
  • Improved shield stance behavior while on vehicles or mounts
  • Improved NPCs and animals reactions and navigation
  • Improved Raging Axe’s boss fight behavior in Arena
  • Improved spawning delay on loot bags when killing NPCs
  • Improved shield charge behavior
  • Improved Follow Road mode
  • Revised fire damage taken by the playable character
  • Revised poison propagation
  • Made enemies of lower level than the player more challenging in Hard Mode
  • Fixed some loading issues while using Senu
  • Fixed some issues preventing the playable character from interacting with loot bags
  • Fixed an issue that allowed thrown torches to inflict poison or bleed effect
  • Fixed spear fight animation against some enemies
  • Fixed an issue with loot bag spawning in shallow water
  • Fixed an issue preventing crocodiles from being damaged while in water
  • Fixed an issue with the activation of slow-motion
  • Fixed various issues causing the playable character to be stuck
  • Fixed some camera clipping issues
  • Fixed some issues preventing bows to automatically sheathe
  • Fixed an issue where counterweights could remain stuck on the ceiling in the Tomb of Sneferu
  • Fixed an issue that could prevent Overpower Chain Throw from being used
  • Fixed an issue that could prevent Chain Attack from dealing damage when a spear is equipped
  • Fixed an issue that could prevent the player from interacting with the entrance of “Eesfet Oon-m’Aa Poo”
  • Fixed issue preventing Senu’s perception range from being taken into account when loading a save game
  • [PC] Fixed movement issues in Walk mode

Quests

  • Improved various cinematic transitions
  • Fixed an issue that could corrupt the playable character’s inventory after completing “Ambush at Sea” quest
  • Fixed an issue that could prevent the player from completing quests after returning to the title screen
  • Fixed various issues causing Quest objectives to disappear after desynchronization
  • Fixed various issues with Flavius during ‘’The Final Weighing’’ quest
  • Fixed an issue where the objective would not update during ‘’The Hungry River’’ quest
  • Fixed an issue with Theodoros who could stay in midair during ‘’A Rebel Alliance’’ quest
  • Fixed an issue where leader’s health could be restored during ‘’Plight of the Rebels’’ quest
  • Fixed various issues with Pothinus’ elephant during ‘’Battle of the Nile’’ quest
  • Fixed an issue with Hotephres’ ship being sunk in gameplay and cinematic during ‘’The Crocodile’s Scales’’ quest
  • Fixed an issue where the Planetarium Tunnel could remain closed after performing a save/load action
  • Fixed an issue where the “Wild Ride” quest would fail when getting on a chariot or a cart
  • Fixed an issue where objectives in the ‘’The Flea of Cyrene’’ quest would not properly update after performing a leap of faith from the Apollo Temple
  • Fixed various issues with the fight against the war elephant Herwennefer
  • Fixed issues preventing the ancient tablets to be interacted with
  • Fixed an issue which allowed the playable character to keep the “The Battle of the Nile” quest spear
  • Fixed issue where Apollodorus could remain stuck in a wall during ‘’Egypt’s Medjay’’ quest
  • Fixed dialogues that would sometime be missing from the cinematics of “Playing with Fire” quest
  • Fixed an issue that could prevent Hypatos from attacking the playable character in the quest “Homecoming”
  • Fixed an issue that could make Septimus invisible during “The Final Weighing” quest
  • Fixed various issues with Thutmose during “Blood in the Water” quest
  • Fixed an issue preventing the player from completing the quest “Fall of an Empire, Rise of Another” because he spawned as Bayek

Activities

  • Improved the spawning of enemies in the Cyrene Arena
  • Fixed an issue preventing the unlockables completed as Aya from carrying over to Bayek
  • Fixed various issues causing the playable character to be pushed out of the chariot while in Hippodrome races
  • Fixed an issue where the playable character could remain stuck in the Arena ‘’lobby’’

User Interface

  • The selected Map filter will now remain saved
  • Added sound feedback when switching the editing modes during Photo Mode
  • Added button mapping for petting Senu in the alternate control scheme
  • mapped to specific keys
  • Improved image resolution of crafting items
  • Improved fire visual effects on animals
  • Changed health gain visual feedback to display in green when hitting enemies
  • Fixed Senu’s marked location for the Tomb of Khufu
  • Fixed various issues with icons in the Map
  • Fixed an issue where the Photo Mode HUD could not appear
  • Fixed HUD modules that stayed hidden changing HUD Preset to ‘Show All’
  • Fixed the suggested level of some quests
  • for some their owners
  • Fixed multiple typos in the menus
  • [PS4] Fixed the Season Pass and Deluxe Pack showing up as “Coming Soon” in the Store
  • [PC] Added mouse support for rotating the character in the Gear menu
  • [PC] Added mouse and keyboard support to toggle Bayek’s hair and beard in Gear menu
  • Hide Arena HUD while in Photo Mode
  • [PC] Allowed triggering Call Mount and Animus Pulse on button Press when they are
 

Ps42014

کاربر سایت
Jun 24, 2017
137
امروز سیزن پس بازی رو خریدم آیتم و لباس هاش خیلی جالبن انصافن با 500 هلیکس سیزن پس هم اسب تک شاخ رو گرفتم خیلی زیباست ، باس جدید هم که لول 40 داره و من تازه 11 هستم، این هم از دستم رفت
گیمفا نوشته بود این آپدیت 1.05 بطور رسمی از تغییر مدل مو و ریش پشتیبانی می کنه یعنی سیو میشه و از بین نمیره اما من که آپدیت کردم اصلن اینطور نشده! و بعد از کشته شدن دوباره به حالت قبل برگشت، برای شما هم اینطوره؟ -البته از نظر داستانی هنوز جایی هستم که بطور پیش فرض ریش و موی بلند داره.گفتم شاید ربطی داشته باشه- بعدش لول بندی event ها چرا استاندارد نیست دیشب یه مأموریت اومد که لول پیشنهادی 2 بود و من 9 بودم گفتم حتمن می تونم برم اما تمامی دشمن ها سطح بالا بودن و اون آیکون خاص رو داشتن و با دوتا ضربه کارم تموم شد :|
Sent from my iPhone using Tapatalk

کسی نظری نداشت درباره ی این کامنت ما؟!
کلن به این لول های پیشنهادی event ها بی اعتماد شدم

Sent from my iPhone using Tapatalk
 

danielo

کاربر سایت
Jul 11, 2008
1,441
نام
daniel
ایا میشه کلاه لباس ها تو بازی برداشت ؟ امکانش هست؟ اگه هست بگید چطوری؟ بلد نیستم کلاه ها را از سرم در بیارم
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
ایا میشه کلاه لباس ها تو بازی برداشت ؟ امکانش هست؟ اگه هست بگید چطوری؟ بلد نیستم کلاه ها را از سرم در بیارم
آره میشه، از منوی Gear روی لباس ها مثلث بزن تا کلاه رو برداره!
ولی...اساسین و بدون Hood ؟ :-" (بدبختی هود درست حسابی هم ندارن:-" :D )
 

shintaro

کاربر سایت
Nov 10, 2013
3
سلام
دوستان من نسخه gold edtions ali213 رو دانلود کردم
با استیم همه کار ها رو کردم وقتی میخوام play کنم
به این پیام زیبا برمیخورم : |
zwd_index.jpg

directX و c ها رو همه رو نصب کردم
درایور گرافیک هم بروز
ویندوز رو هم حتی به خاطر این مورد عوض کردم..
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر