Multi Platform Assassin's Creed: Origins

run_header_2.jpg

Title: Assassin's Creed Origins
Developer:
Ubisoft Montreal
Publisher: Ubisoft
Director: Ashraf Ismail
Release Date: October 27
MetaScore: N/A

MINIMUM CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2400s @ 2.5 GHz or AMD FX-6350 @ 3.9 GHz or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD R9 270 (2048 MB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 6GB
Resolution: 720p
Video Preset: Lowest

RECOMMENDED CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i7- 3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD R9 280X (3GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 8GB
Resolution: 1080p
Video Preset: High


پس از شایعات فراوان در مورد نسخه بعدی Assassin's Creed، بالاخره یوبیسافت در 16 May تایید کرد که نسخه جدید این سری در سال جاری منتشر می شود. رونمایی کامل از بازی در همایش E3 2017 صورت گرفت و مهر تاییدی بر همه شایعات بود. بازی در مصر باستان جریان داشته و وسعت آن بسیار زیاد شده است. المان های RPG زیادی به بازی راه پیدا کرده و مبارزات کاملا از نوع بنا شده اند. در این شماره از بازی به مسائل بنیادی فرقه اساسین ها پاسخ داده می شود، چرا از کلاه استفاده می شود، Hidden Blade چطور طراحی شد، Eagle Vision چگونه پدید آمد و ... . تیم اصلی سازنده بازی، همان تیم سازنده Black Flag است که به عقیده بسیاری، یکی از پخته ترین گیم پلی ها را در سری داشت. باید دید آیا این باز هم می توانند موفقیت خود را تکرار کنند یا خیر!
به گفته سازنده این شماره مسیر کاملا جدیدی در سری است و آن را با شعار "A New Era Begins" معرفی کرده اند.


tlp5_aco_(2).png

  • دوره زمانی بازی از 49 سال پیش از میلاد صورت می گیرد، در این دوره 3000 سال از تمدن مصر گذشته است و اهرام مصر زمان زیادی است که ساخته شده اند.
  • شخصیت اصلی بازی Ba'Yek نام دارد. وی متولد یکی از روستاهای مصر بوده ولی به دلایلی در کودکی از شهر خود دور می شود و در نمایش بازی شاهد بازگشت او به شهرش هستیم.
  • المان های RPG بسیازی در بازی گنجانده شده اند. از Loot تا ارتقا سلاح و لباس، توانایی های مختلف شخصیت اصلی و ... . باید دید آیا در زمینه پیشبرد داستانی نیز چنین المان هایی در بازی وجود دارند با خیر.
  • ماموریت های بازی در سراسر نقشه پخش شده اند. علاوه بر ماموریت های اصلی، ماموریت های فرعی زیادی نیز وجود داردن که با گشت گذار می توانید به آن ها برسید، حتی ممکن است در خلال انجام یک ماموریت، ماموریت دیگری پیدا کنید و به دنبال آن بروید.
  • Eagle Vision در بازی جای خود را به عقابی همراه به نام Senu داده است، با این عقاب شما می توانید مناطق مختلف را شناسایی کنید، اطلاعات افراد و دشمنان را استخراج کنید. حتی گفته شده با این عقاب بدون محدودیت می توانید کل نقشه بازی را بگردید و از مناظر آن لذت ببرید و با یک دکمه به پیش شخصیت اصلی برگردید.
  • در مورد بسیاری از المان هایی که به نوعی نماد سری هستند پاسخی داده خواهد شد. نحوه شکل گرفتن Hidden Blade، کلاه یا Hood مخصوص و چرایی استفاده از آن و ...
  • نقشه بازی این بار به جای تمرکز بر یک شهر بزرگ، بر کل کشور مصر تمرکز دارد. طبق شنیده ها وسعت این نقشه در حدود 3 برابر نقشه بازی Black Flag است و دیده شده که مقایسه هایی با Skyrim نیز شده اند.
  • Mini Map دیگر در بازی حضور نخواهد داشت و جای خود را به راداری مشابه با چیزی که در Skyrim دیده ایم داده است. دلیل این کار تشویق بیشتر بازیکن به گشت و گذار و کاووش در محیط می باشد.
  • Tombها به بازی بازگشته اند و حاوی داستان های خود می باشند.
  • مناطق بازی از شهر های بزرگ، روستا ها، کویر، قسمت های ساحلی و حتی شهر های زیر آب تشکیل شده اند. معابد زیر آب به نظر بسیار جذاب می آیند.
  • این بار به صورت آزادانه می توانید در زیر آب به گشت و گذار بپردازید. به دنبال Loot بگردید یا مسیر ورودی معبد ها را پیدا کنید.
  • علاوه بر پوشش گیاهی متنوع در بازی، جانوران و حیات وحش کاملی نیز در بازی وجود دارد، از شیر، اسب آبی، تمساح گرفته تا گربه و مرغ!
  • در این بازی می توانید از اسب، شتر و ارابه برای رفت و آمد استفاده کنید. هم چنین امکان جنگیدن از روی آن ها نیز وجود دارد.
  • شخصیت اصلی هم می تواند از سلاح های Melee استفاده کند و هم Range . امکان استفاده از آن بر روی اسب و شتر نیز وجود دارد. در کل سلاح های Melee به 8 دسته و سلاح های دور برد به 4 دسته مختلف تقسیم می شوند. شمشیر، تبر، نیزه و ... همگی در بازی حضور دارند.
  • مبارزات بازی مجددا از پایه ساخته شده اند. در سری های پیشین شاهد این بودیم که وقتی دکمه حمله را می فشردیم، شخصیت به صورت خودکار به سمت یک دشمن حمله می کرد، اما این بار همه چی عوض شده است. شما با فشردن دکمه حمله، سلاح خود را به حرکت در می آورید، و اگر فاصله شما تنظیم نباشد، شمشیر شما از میان هوا رد می شود.
  • هر سلاح روش مبارزه مخصوص به خود را دارد. وزن و سایز اسلحه شما در شیوه مبارزه شما و حرکات شما تاثیر گذارند. مثلا چرخاندن یک تبر بزرگ، باعث می شود هر دشمنی که در محدوده چرخش بوده صدمه ببیند.
  • برای اولین بار در سری شاهد استفاده از Shield هستیم!
  • Adrenaline Bar نیز در بازی وجود دارد و پس از تعداد معینی حمله پر شده، سپس با استفاده از آن می توانید طی یک حمله قوی دشمن را یکسره از پای در آورید.
  • سلاح های بازی قابلیت تخریب ندارند، اما همه ی آن ها قابل ارتقا هستند. هم چنین درجه بندی های کیفی مختلفی نیز دارند.
  • همچنان در بازی Synchronization و Leap of Faith وجود دارند.
  • اطلاعاتی در مورد زمان حال بازی هنوز داده نشده، اما گفته شده به حرف طرفداران گوش دادیم و به موقع در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
  • بازی شامل بخش Multiplayer نمی شود، اما یک سری قابلیت های Online برای آن در نظر گرفته شده که اطلاعاتی هنوز در دسترس نیست.
  • مبارزات گلادیاتوری در بازی وجود دارند که هم به صورت ماموریت در طی بازی با آن مواجه می شوید، هم به صورت ماموریت های جانبی!
  • Boss Fight های بسیاری در بازی وجود دارد که باز هم یا در ماموریت ها به آن بر می خورید و یا به صورت تصادفی. گفته شده Boss های متنوعی برای بازی ساخته شده که هر کدام متفاوت از دیگریست. نکته جالب این است که Boss ها خودشان را با شیوه مبارزه شما وفق می دهدن.
  • در قسمت Gladiator Arena، برای سلاح ها Loadout های از پیش تعیین شده وجود دارد، هم چنین می توانید از تله های محیطی به نفع خود استفاده کنید.
  • قابلیت بخشیدن Boss ها در قسمت گلادیاتور نیز وجود دارد. در مورد داستان اصلی هنوز تایید نشده است و این اطلاعات از ویدیو های پخش شده به دست آمده.
  • قابلیت های مخفی کاری در سری پیشرفت های زیادی داشته اند. همچنین قابلیت جابجا کردن جنازه نیز در بازی وجود دارد.
  • گویا علاوه بر معابد باستانی، باید با افسانه ها نیز روبرو شویم، در قسمتی از نمایش ماری بسیار بزرگ دیده می شود که شخصیت اصلی به مبارزه با آن رفته است!
  • قابلیت تغییر زمان در بازی وجود دارد. مثلا می توانید ساعت روز را به شب تغییر دهید. در این صورت دوربین به بالا می آید و منظره و تغییرات آن در ساعت های طی شده را با سرعت زیاد نشان می دهد.
  • NPC ها فعالیت روزانه خود را دارند و در ساعات مختلف کارهای متفاوتی انجام می دهند. به نوعی زندگی در بازی جریان دارد.

اطلاعات منتشر شده از بازی بسیار جالب به نظر می آیند و اگر همه این ها به خوبی در کنار هم قرار بگیرند، شاهد شاهکاری در این سری خواهیم بود که می تواند بر ادامه سری و هم چنین سرنوشت سایر بازی های یوبیسافت تاثیر بگذارد.

yly3_aco1.png

*** عکس های قرار گرفته کیفیت بالا و حجم زیادی دارند، لطفا موقع باز کردن لینک توجه کنید.

 
آخرین ویرایش:

END_BOY

Tonight Is The Night
کاربر سایت
Sep 17, 2006
2,134
نام
یاسر
x6n19rtdg9jjewejzw8w5.jpg

Developer: Ubisoft Montreal
Publisher: Ubisoft
Director: Ashraf Ismail , Jean Guesdon
Producer: Julien Laferriere
Genre: Action-adventure, Stealth
Engine: AnvilNext
Platform: PlayStation 4 , Microsoft Windows , Xbox One
Release: October 27, 2017


اطلاعاتی جدید از بازی :

  • بازی قبل از نسخه Unity در دست ساخت بوده
  • سیستم مبارزه و هوش مصنوعی باز سازی شده
  • دکمه دویدن حذف شده و سرعت کاراکتر با استیک‌ها تنظیم میشه
  • نام کاراکتر اصلی بازی "Bayek" میباشد هرچند به احتمال زیاد شخصیت دیگری نیز قابل کنترل است
  • قابلیت نشستن به بازی بازخواهد گشت
  • وقایع بازی در دوران سلطنت کلئوپاترا جریان دارد که شامل شهرهای بزرگ و کوچک مثل ممفیس و اسکندریه هست
  • پلیر میتواند از تمامی ساختمان های درون بازی بالا برود
  • عقاب نیز در بازی قابل کنترل است
  • میادین مبارزه گلادیاتورها در بازی وجود دارد
  • تمامی NPCها تحت تاثیر و شب و روز کارهای مختلفی انجام میدن از قبیل خوردن و خوابیدن و کار کردن
  • شخصیت بازی دارای حالت آدرنالین مانندیه که با پرشدنش قدرت ویژه‌ای رو اجرا میکنه
  • بازی پر از گنج هست که میشه در زیر اب یا درون کشتی های غرق شده و خرابه ها پیدا کرد
  • بازی دارای آیتم‌های لجندریه که میتوان انها را لوت کرد
  • هیدن بلید فقط روی دشمنان ضعیف تر جواب میدهد و قادر نیستید دشمنان قوی تر را از پای در اورید
  • دکمه‌ای که باعث میشد آزادانه بدوید و از در و دیوار بالا بروید حذف شده
  • بازی دارای پازل‌های پیچیدتری نسبت به قبل خواهد بود

x69aznn5ndc4j7hsd1efu.jpg


Assassin's Creed Origins- E3 2017 Official World Premiere


Assassin's Creed Origins - 30 Minutes of NEW Gameplay



تصاویر بازی:

 
آخرین ویرایش:

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
منم دیدم گیم پلی اصلا نمایش دلچسبی نبود انگار همون نوع مبارزات گذشته و همون انمیشن ها رو حتی بردن تو مصر و مثلا یک محیط جدید این همه نکته گفتن هیچکدومش اصلا ملموس نبود داخل تریلر دویدن و راه رفتن بدترین بخشش کار با تیرکمان بود که خیلی بدقلق و بدفرم بود هوش مصنوعی دشمنا اکثرا تعریفی نداشت و تو دیوار بودن همشون قیافه شخصیته هم خیلی داغون بود اول نمایش اون عقاب هم خیلی به نظر میاد کار راحت کنه عین پهباد میشه راحت بردش محل دشمنان استخراج کرد..
 

H^D^

کاربر سایت
Apr 5, 2013
114
نام
HADI
نظر منتقدا از 1 ساعت بازی کردن origin:
gamesradar:
I’ve played Assassin’s Creed Origins and OMG EVERYTHING has changed. Here are 8 reasons you’ll be going to Ancient Egypt
Quests, eagles, bosses and mummification. The Creed is well and truly back.
IGN:
Running on Xbox Xbox One X, exploring Egypt turned out to be an absolutely gorgeous experience. The draw distance stretched as far as the eye could see. The seamless open-world unfolded around us at what looked like 4K 30fps without any noticeable framerate dips. Like Black Flag, the world is full of vibrant colors, from lush green palm trees and crystal-clear rivers, to the endless sunbaked expanse of the desert which stretched in all directions. While it certainly didn’t feel like a generational leap, it’s undoubtedly one of the most visually-impressive games I’ve ever played.

I loved riding in on horseback through an arid strip of land only to hop into a river, steal a boat, make my way to a tree-lined shore and eventually stumble onto a village with a port, all without a hitch. It felt like Assassin’s Creed, but there’s a living element to the world that, if successful over dozens of hours of play, will give this world real depth.
I legitimately jumped in my seat because I didn’t expect it. But it made the environment feel alive in a silly but sincere way I was hoping for, just as I enjoyed slowly strolling through town as children ran by or a dog peed next to a stone. I didn’t know I wanted realistic dog AI in an ancient Egyptian Assassin’s Creed game, but it has me excited to see what else that world has in store.
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,369
نام
Mehrdad
من باهاش حال کردم :D اصالت و شباهت به قبلی هارو کاری ندارم..
اما سیستم مبارزات به نظرم بهتر شده :-" قبلیا شدید ساده بودند.. این یه ذره دست رو باز کرده حداقل.. جو و فضای مصر هم به عنوان چاشنی واقعا عالیه :D اضافه شدن موجودات عجیب غریب هم جالب بود :D حس ادونچر بازی هم که وجود داشت همچنان ..

ولی.. میشه گفت اون یونیکی گذشته رو نداره.. خیلی شبیه بازی های دیگه شده.. تا ببینیم در نهایت چطوری میشه.
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
دوستانی که علاقه دارن، ویدیوی زیر از پشت صحنه ـست و توضیحات زیادی میده! تو همه ی زمینه ها! ( چه Skill Treeـه خوفی داره:-" )


چیزی که از بازی واقعا میخوام! بیشتر از هرچیزی!
اینه که شعار the Brotherhood Begins رو واقعا عملی کنند! یعنی واقعا شروع همه چیز(اگر هدفشون اینه) رو نشون بدن،چی شد که چنین چیزی پیش اومد و حتی ادامه یافت!
و در طول داستان یک برادرهود درست حسابی رو ببینیم! مثل AC I و AC II و Unity !
نه AC IV و AC III و AC:S !
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
بازی شگفت انگیز بود! دقیقا همون چیزی که یه فن AC میخواد! بازی به شدت تغییر کرده و یه بازگشت قدرتمندانه هست به دوران AC. اکشن های ماجراجویی تا سال ها از این بازی الهام برداری می کنند، مثل کاری که AC2 و FC3 تو سبک خودشون یه زمانی انجام دادن.
 
  • Like
Reactions: uriel and voldmort

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر