Anthem



Developer: BioWare
Publisher: Electronic Arts
Engine: Frostbite
Platforms: X1 PS4 PC
Genre: Action-RPG
Release Date: February 22, 2018

در E3 امسال از IP جدید BioWare که پیش از این با نام Project Dylan شناخته می شد، پرده برداری شد. بازیکنان به عنوان Freelancer در دنیایی مشترک با سایر بازیکنان به مبارزه و اکتشاف خواهند پرداخت. کلاس ها در این عنوان بر اساس لباسی هایی (که با نام Javelin شناخته مبشود.) طبقه بندی میشود. هر جاولین دارای قابلیت های منحصر به فرد می باشد و بازیکنان قادر به تعویض جاولین در هز زمانی از بازی خواهند بود. در هنگام لانچ بازی شامل 4 کلاس زیر می باشد.

Ranger

کلاس پیش فرض بازی بوده و دارای پارامتر های مناسبی در ضمینه ی کامبت، تحرک و دفاع می باشد.


Colossus

نسبت به کلاس های دیگر کند تر بوده اما در عوض دارای دفاع بسیار خوب بوده و شعاع حرکات عالی دارد.


Storm


این کلاس معادل معادل کلاس های دارای جادو در بازی های مشابه می باشد. دارای توانایی های مختلف المانی می باشد.


Interceptor


دفاع و قدرت پایین تر این کلاس به واسطه ی سرعت بالا و چابکی جبران می شود.


جاولین ها دارای قابلیت شخصی سازی بسیار عمیق بوده و تمام المان های آن ها از قبیل رنگ، توانایی ها و ... قابل تغییر می باشد.

 
آخرین ویرایش:

cloud _ strife

کاربر سایت
Aug 8, 2009
460
نام
کاوه
امشب (در واقع فردا!) ساعت دوازده و نیم شب، کانال توییچ رسمی بازی لایو استریم خواهد گذاشت. یه مدتی هست که بعد از اتمام فاز آلفای بازی، این لایو استریم‌ها را سازنده‌های بازی می‌ذارند. لایو استریم‌های قبلی در مورد گیم پلی بازی، به خصوص شیوه کارکرد world event ها بودش. در مورد شخصی‌سازی زره‌های بازی هم لایو استریم گذاشته بودند. امکاناتی که توی شخصی‌سازی زره دارید، واقعا زیاد و جالبه. نکته مهم این هست که ظاهر زره‌ها (javelin ها) ربطی به مقدار قدرتشان نداره، و ما می‌تونیم ظاهر javelin ها را هر طوری که دوست داریم، صرف نظر از قدرتشان، تغییر بدیم. گیم پلی‌های اخیر را از کلاس storm گذاشته بودند، که همان نقش mage را توی دنیایِ Anthem داره. قسمتی از گیم پلی بازی که مربوط به مبارزات می‌شه، چه تو استریم‌ها و چه به گفته‌ی منتقدهایی که بازی کردند، خیلی خوبه. آندرومدا هم گیم‌پلی مبارزاتش خیلی خوب بود، توی این بخش به نظر من کیفیت بازی تضمین شده است. اما بخش مهمِ بازی، مربوط به داستان بازی می‌شه. در مورد داستان بازی خیلی صحبت کردند، ولی تا به امروز چیزی نشان ندادند.
استریم امشب از این جهت مهمه که قراره Fort Tarsis را، که هاب شخصی بازی برای پیشبرد داستانه، نشان بدند. تنها بخشی از بازی که توی تریلرها و استریم‌ها خبری چندانی ازش نبوده، اما در موردش خیلی صحبت کردند. تصمیمی که گرفتند، یعنی پیشبرد داستان در یک هاب شخصی که مستقل از shared world بازی هست، به نظرم تصمیم درستیه. حداقل خود من نمی‌تونم به گزینه بهتری فکر کنم که توی یک بازی تمام آنلاین، بشه NPCها و انتخاب‌ها را وارد بازی کرد. حالا امشب امیدوارم روی این موضوع بیشتر مانور بدند. یک بخشی از استریم هم مربوط به پرسش پاسخ خواهد بود (البته با توجه به روال استریم‌های قبلی)، امیدوارم سوالات خوبی پرسیده بشه.
راستی اینم کانال توییچ:
 

James Bond

کاربر سایت
Sep 22, 2010
2,317
نام
حسين
نسخه ی Early access بازی از 25 تا 27 ژانویه و دموی بازی هم‌ از 1 تا 3 فوریه در دسترس خواهد بود. لول آپ کردن و ... به نسخه ی اصلی بازی منتقل نخواهد شد.
 

guppy

کاربر سایت
May 30, 2015
2,149
نام
davood
تریلر جدید بازی مرحله Lost Arcanistبه صورت کامل نشون میده واقعا بازی چشم نوازی چه از نظر گیمپلی چه محیط بازی شدید عاشقش شدم
 

dark_knight

کاربر سایت
Dec 2, 2011
367
نام
علی
تریلر جدید بازی مرحله Lost Arcanistبه صورت کامل نشون میده واقعا بازی چشم نوازی چه از نظر گیمپلی چه محیط بازی شدید عاشقش شدم
از نظر گرافیک و گیم پلی شبیه mass effect andromeda است و قطعا خوب از آب درمیان. نگرانی ها بیشتر روی داستان و ماموریت های بازی هست.
با توجه به اینکه فعلا مود pvp نداره باید دید در طولانی مدت چطوری از بازی ساپورت می کنن.
 
  • Like
Reactions: MASOUD-CRASH

godofwar3

کاربر سایت
Jul 10, 2008
694
نام
حسین
این بازی یه شکست کامله هیچی نداره بازی که اتصال دایم اینترنت میخاد هیچی نیست حالا ببینید کی گفتم متاشم بیشتر از 75 نمیشه حداکثر
 

guppy

کاربر سایت
May 30, 2015
2,149
نام
davood
این بازی یه شکست کامله هیچی نداره بازی که اتصال دایم اینترنت میخاد هیچی نیست حالا ببینید کی گفتم متاشم بیشتر از 75 نمیشه حداکثر
دوست عزیز نظرت محترم اما هر بازی که اتصال خواست شکست خوردست گرافیک بازی با گیمپلی بازی کامل ببین نظرت عوض میشه بازخورد های که از بازی شده مثبت بوده
 
  • Like
Reactions: iHamid

James Bond

کاربر سایت
Sep 22, 2010
2,317
نام
حسين
uqgi_anthem1.jpg
 
  • Like
Reactions: MASOUD-CRASH

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
نمیدونم کسی قبلا این خبر خیلی خوش و عالی گذاشته یا نه ،

Bioware's Anthem Won't Have Any Paid DLC Or A Season Pass... Supposedly

Anthem won't have a season pass or any paid post-launch DLC

بازی هیچ گونه سیزن پس و محتوای پولی نخواهد داشت، کافیه فقط 60 دلار خرج کنید و وارد بازی بشید مابقی موارد همش FREE هستند . تمام محتواهایی که بعدا میاد مجانی اند .

قبلا هم که اعلام شده بود بازی هیچ گونه پرداخت درون برنامه ای نخواهد داشت ، پرداخت درون برنامه ای که موجب موفقیت و برنده شدن در گیم پلی با خرج کردن دلار بشه و به عبارتی PAY TO WIN و نمیدونم LOOT BOX و پرداخت پول برای قابلیت و اسلحه و ... هیچی چیزی وجود ندارد.

این اخبار بسیار خوب و امید بخش هستند ، بازی مثل ANTHEM که در بازه زمانی داره میاد که همه شرکت ها با پرداخت درون برنامه و کلی محتوا و DLC پولی گرون قیمت وسیزن پس و ... مارو خفه کردن و همینجوری بیلیون بیلیون پول میزنن به جیب و پول ماها رو کش میرن . دیگه رسما بازی های دیگه 60 دلار قیمت پایه هستن ، بعدش باید چند برابر خرج کنی تا قابل بازی بشن متاسفانه . من خودم برای بازی های دیگه شده تا 400 دلار هم از جیبم رفته و همیشه هم اخرش پشیمون شدم . از این خبر خیلی خیلی خوشحالم که بازی محبوبم قراره فقط 60 دلار برام هزینه داشته باشه .

تنها موضوعی که یک خورده باعث شده نگران باشم ، عدم وجود بخش PVP هست . امیدوارم بعدها بعد از انتشار بازی این PVP رو هم برای بازی تایید کنند و بعد عرضه بشه .

ولی خب بد جوری خودمو آماده کردم برای گشت زنی و کواپ با دوستان ، همکاری باهمدیگه و اکتشاف و کشتن و باس و ... هایپم چسبیده به سقف نسبت به این بازی
 
آخرین ویرایش:

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,902
نام
نـــــــویـــــــــد
نمیدونم میدونید یا نه اما از الان میتونید بتای بازی رو دانلود کنید. داخل استور هستش
اگه پیش‌خرید کردید زودتر میتونید بازی کنید اگر هم نه ۱فبریه اوپن بتا هست!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر