آینه‌های شکسته (بازبینی ME Catalyst روی MSI GT62VR)

Gabit0

کاربر سایت
Aug 29, 2010
545
نام
گابريل
4cm5_1.jpg
نسخه اول Mirrors Edge یک ابتکار جدید در زمینه گیم‌پلی به همراه داشت و بهترین گیم‌پلی پارکور رو توی یک فضای تخیلی به نمایش گذاشت، کاتالیست هم تلاش کرد تا همون فرمول رو توی یک دنیای باز پیاده کنه ولی به نظر میرسه که کمی لنگ میزنه.

توی این نسخه هم شما کنترل فیت (Faith) رو بر عهده دارید که همون اول بازی از زندان آزاد میشه و برمیگرده روی پشت بوم ها تا با نگهبان های کروگرسک مبارزه کنه. EA تمام تلاشش رو میکنه که شما با فیت ارتباط برقرار کنید و براش دل بسوزونید، در طول بازی فلش بک های زیادی به دوران کودکی اون و سختی های که کشیده مشاهده می کنید، در طول بازی هم اون رو شخصیتی سرسخت و یک دنده می بینید.
uhr3_2.jpg
شخصیت های دیگه بازی هم چیز زیادی برای ارائه ندارن، داستان بازی هم خیلی چنگی به دل نمیزنه، به نظر من Mirrors Edge Catalyst در زمینه محتوا چیز زیادی برای ارائه نداره و اگه طرفدار بازی های غنی و پرمحتوا هستید اصلا سمتش نرید.

در زمینه گیم‌پلی هم این بازی به دو بخش تقسیم میشه، یک بخش فری رانینگ و پارکور هست که به نظرم خیلی خوب کار شده و خیلی از ماموریت های جانبی بازی هم روی همین بخش تمرکز کردن، کافیه آهنگ مورد علاقه تون رو پلی کنید و ساعت ها روی پشت بوم های شهر به این طرف و اون طرف بپرید و موانع رو پشت سر بذارید، واقعا لذت بخشه. یاد گرفتن تکنیک های پارکور و مسیریابی هم خیلی راحته ولی اگه مشکل داشتید می تونید راهنمای بازی رو فعال کنید تا مسیرها رو بهتون نشون بده.
zuzl_3.jpg
بخش دوم گیم‌پلی مربوط میشه به مبارزات بازی، هر از چندگاهی، مخصوصا توی ماموریت های اصلی بازی با مامورهای حفاظتی برخورد می کنید و باید از شرشون خلاص بشید، به نظر من سیستم مبارزات بازی جا داشت که کمی بهتر و فنی تر بشه ولی اونقدرها هم افتضاح نیست که از بازی زده بشید. فقط با چندتا تکنیک ساده و جاخالی دادن به راحتی از پس همه مامورها برمیاید.

اگه بخوام یک جمع بندی از بازی داشته باشم، بازی متوسطیه، برای اونایی که عاشق بازی های خطی و بدون چالش هستن و خیلی به داستان اهمیت نمیدن عالیه ولی اگه دنبال کمی چالش یا محتوا و شخصیت پردازی هستید باید دنبال یک بازی دیگه بگردید، نمی دونم، برید دارک سولز بازی کنید!
من این بازی رو روی MSI GT62VR Dominator Pro اجرا کردم. توی همون نگاه اول هم میشد فهمید که این دستگاه با پردازنده Ci7 و گرافیک 1070 هیچ مشکلی در اجرای Mirrors Edge نداره. در عمل وقتی همه تنظیمات روی بالاترین مقدارشون قرار میگرفت میانگین فریم ریت من روی 50 fps بود که کمی عجیب بود! البته این فریم ریت توی بازی کردن مشکلی ایجاد نمیکنه ولی اینجا فقط بحث کل کله!! من فکر میکنم که مشکل از بازی بوده باشه چون اصلا منطقی نیست که این سیستم توی اجرای این بازی مشکل داشته باشه، حتی موقع اجرای بازی سرعت فن دستگاه افزایش پیدا نمی کرد. من Prey رو هم روش اجرا کردم و فریم ریت 60 رو به راحتی بدست آوردم! قطعا مشکل از بازی بوده.

در مورد کیفیت صفحه نمایشش که فقط میتونم بگم فوق العاده‌ست، تصویر FHD و بدون سایه. کیبورد این دستگاه رو هم مثل اکثر دستگاه های MSI کمپانی Steelseries تولید کرده، که من ازش خیلی خوشم میاد، بهترین کیبورد لپ تاپی هست که تا به حال دستم بهش رسیده. متاسفانه Mirrors Edge Catalyst بازی‌ای نبود که بتونه سیستم خنک کننده این لپ تاپ رو به چالش بکشه و من اصلا متوجه صدای فن این دستگاه نشدم. در کل بازی کردن روی GT62VR خیلی لذت‌بخش بود.
 
  • Like
Reactions: shahriyar_pc

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر