نمایشگاه/رویداد SONY E3 2017 Press Conference

حضور کدام یک از عناوین زیر در کنفرانس سونی برای شما جذاب تر خواهد بود؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    157

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,954
نام
محمد
i_1831582175590ada91d12ca4-32611564.jpg
به مانند هر سال در حال نزدیک شدن به مهم ترین رویداد گیمینگ یعنی Electronic Entertainment Expo هستیم و طبیعتا شور و اشتیاق و انتظارات ما گیمر ها در بالاترین حد قرار داره. یکی از کنفرانس هایی که هر ساله جمع کثیری از گیمرها در انتظار برگزاری اون هستند کنفرانس سونی هست. کنفرانسی که امسال در تاریخ 12 ژوئن در ساعت 6 عصر به وقت لس آنجلس (23 خرداد، ساعت 5:30 صبح به وقت تهران) برگزار میشه.
مطابق با روالی که هر سال هست در اینجا به مباحث مربوط به این کنفرانس می‌پردازیم.


8lm3_1.png
  • 12 ژوئن، ساعت 6 عصر به وقت لس آنجلس
  • 23خرداد، ساعت 5:30 صبح به وقت تهران
fruu_6.png



3qge_conf_sony.png


در کنفرانس سال گذشته بود که قسمت جدیدی از سری بسیار محبوب خدای جنگ معرفی شد. عنوانی که داستان شخصیت محبوب این سری، کریتوس، را این بار در مکانی کاملا متفاوت از عناوین قبلی این سری ادامه می دهد. اگرچه در کنفرانس سال گذشته تریلری از گیمپلی این عنوان به نمایش در آمد اما بعد از آن شاهد نمایش دیگری از این بازی نبودیم و سازندگان تنها به دادن اطلاعات ریز و درشت مختلف از این عنوان بسنده کرده اند. با این حال کنفرانس امسال سونی جاییست که شاهد نمایش و اطلاعات جدیدی از این عنوان خواهیم بود.

0fhu_conf_sony2.png
بر کسی پوشیده نیست که هیدئو کوجیما یکی از نوابغ صنعت گیم است که با هر عنوان تازه ای که خلق می کند همگان را به وجد می آورد. دو سال پیش بود که در پی اختلافات شدید با سران کونامی، پس از سال ها کوجیما از این شرکت جدا شد و بعد از گذشت زمانی نسبتا کوتاه عنوان جدید خود Death Stranding را معرفی کرد. عنوانی که با همکاری سونی و به صورت انحصاری برای PS4 ساخته می شود. تا کنون دو تریلر از این عنوان به نمایش در آمده است که علاوه بر عجیب و جالب بودن، سوالات مختلفی را نیز برانگیخته اند. متاسفانه با وجود اینکه انتظار حضور این عنوان در کنفرانس امسال می رفت، شخص کوجیما در توییتر خود خبر از عدم حضور این عنوان در E3 امسال داد. با این حال هیچ چیز از مرد عجیب صنعت گیم بعید نیست و شاید او سورپرایزی را برایمان تدارک دیده باشد.

gqq7_conf_sony3.png
در مراسم PSX سال گذشته بود که ادامه عنوان بسیار خوش ساخت و فوق محبوب استدیو ناوتی داگ در کمال ناباوری همگان معرفی شد. تریلر معرفی بازی الی را چند سال پس از حوادث قسمت قبل نشان می داد که در مورد انتقام گرفتن از افرادی با جوئل صحبت می کرد. اندکی پس از معرفی بازی بود که سازندگان اعلام کردند که تم قسمت جدید انتقام خواهد بود و بر خلاف قسمت قبل کنترل الی بر عهده مخاطب گذاشته خواهد شد. متاسفانه حضور یا عدم حضور آخرین مای جدید در E3 امسال در هاله ای از ابهام قرار دارد؛ با این حال نمایش جدیدی از این عنوان مسلما طرفداران را بسیار به وجد خواهد آورد.

dc9h_conf_sony4.png
عنوان جدید استدیو Bend که در کنفرانس سال قبل با دو نمایش معرفی شد و توانست طرفداران متعددی را نیز برا خود دست و پا کند. بازی در دنیایی پساآخرالزمانی و در شرایطی اتفاق می افتد که اکثر انسان ها تبدیل به زامبی شده اند و انسان های سالم باقیمانده می بایست برای بقا و ادامه زندگی با خیل عظیم این زامبی ها رو به رو شوند. اگرچه بازی به طور کلی تفاوت های بسیاری با The Last of Us دارد، با این حال مسلما شاهد الگو گرفتن Days Gone از آن عنوان در بعضی زمینه ها خواهیم بود. به طور حتم در کنفرانس امسال شاهد نمایش دیگری از Days Gone خواهیم بود.

9u2o_conf_sony5.png
جدیدترین ساخته استدیو اینسومنیاک گیمز که در کنفرانس سال قبل سونی معرفی شد و به صورت انحصاری برای PS4 عرضه می شود . پس از نمایش اولین تریلر بازی و منتشر شدن اطلاعاتی چند از آن، این عنوان تقریبا در سکوت خبری فرو رفت. با این حال طبق اعلام رسمی شاهد حضور دوباره این عنوان در کنفرانس امسال سونی خواهیم بود.

f0at_conf_sony6.png
یک سال است که شاهد انتشار خبر یا نمایش خاصی از جدید ترین عنوان دیوید کیج نبوده ایم. دیترویت عنوانیست در رابطه با تلاش ربات هایی برای درک انسانیت و تقلای آن ها برای برابری با انسان. با این حال این امری نیست که توسط انسان ها به آسانی پذیرفته شود...
با توجه به سکوت خبری طولانی مدت پیرامون بازی، می توان حضور این عنوان در کنفرانس سونی را تقریبا قطعی دانست.

qq05_conf_sony7.png
مدت زمان زیادی تا تاریخ عرضه ریمستر سه قسمت اول از عناوین سری بسیار محبوب کرش در تاریخ 9 تیر امسال باقی نمانده است و در این مدت نیز شاهد نمایش های مختلفی از این عنوان بوده ایم. با این حال نکته ای که درباره این عنوان در هاله ای از ابهام قرار دارد، انحصاری بودن یا نبودن آن است که انتظار می رود در E3 امسال این موضوع به طور دقیق مشخص شود. علاوه بر این مورد معرفی ریمستر Crash Team Racing و یا حتی قسمت کاملا جدیدی از سری کرش، موجب خوشحالی زیاد طرفداران این بندیکوت دوست داشتنی خواهد شد! فارغ از اینکه در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد، مطمئن هستیم که کرش در کنفرانس امسال حضور خواهد داشت.

l4wk_conf_sony8.png
محتوای قابل دانلود چهارمین قسمت از سری بسیار محبوب آنچارتد که به صورت Stand Alone (مستقل از عنوان اصلی) عرضه می‌شود. داستان این DLC درباره کلویی فریز (Chloe Frazer) و نادیا راس (Nadine Ross ) است که به دنبال پیدا کردن یک شی باستانی هندی و محافظت از آن است. به گفته سازندگان مدت زمان این DLC کوتاه تر از آنچارتد 4 ولی بیشتر از DLC های معمولی است. حضور یا عدم حضور این عنوان در کنفرانس امسال سونی مشخص نیست، اما با توجه به دور نبودن تاریخ عرضه این DLC، ارائه نمایشی جدید از این عنوان چندان دور از ذهن به نظر نمی رسد.

v60g_conf_sony9.png
جدیدترین عنوان از سری بسیار محبوب گرن توریزمو، که مدتی طولانیست که در دست ساخت است. بر خلاف نسخه های پیشین تمرکز این عنوان به شدت بر روی بخش آنلاین قرار دارد که البته این امر سبب ایجاد نارضایتی نسبی میان طرفداران این سری پر سابقه شده است. جدا از این مورد شاهد ارتقا بیش از پیش سری گرن توریزمو در این عنوان هستیم. خوشبختانه به صورت رسمی تایید شده است که این عنوان در کنفرانس سونی حضور خواهد داشت.

abbx_conf_sony10.png
وقتی سخن از نک به میان می‌آید، همگان عنوانی متوسط را به یاد می آورند که به عنوان لانچ تایتل PS4 منتشر شد. اگرچه سونی در صورت نرسیدن یک عنوان به نتیجه مطلوب، معمولا آن را کنار می گذارد، اما به نظر می رسد موضوع برای نک متفاوت است. موضوعی که به نظر می رسد چندان بی ربط به دخالت مارک سرنی، طراح ارشد PS4، در ساخت این عنوان نباشد. در هر صورت که باشد، به نظر من رسد نک 2 در کنفرانس امسال حضور داشته باشد، موضوعی که البته تا کنون به صورت رسمی تایید نشده است.

hnaf_conf_sony11.png
دریمز، رویا های دوست داشتنی. عنوانی که استدیو مدیا مولکول از ابتدای نسل در حال کار بر روی آن است و با وجود معدود نمایش هایش مدت مدیدی است که در سکوت خبری فرو رفته. امری که شاید ناشی از حجم عظیم و گستردگی بسیار زیاد این پروژه جاه طلبانه باشد. E3 امسال زمان بسیار مناسبی است تا سونی بیش از پیش طرفدارانش را مجذوب این عنوان کند و با وجود اینکه حضور این عنوان به طور رسمی مورد تایید واقع نشده است، اما انتظار برای مشاهده نمایشی جدید از آن چندان بی راه نیست.




71xn_7.png


6dqx_conf_s4.png
مگر می شود از عناوین فایتینگ مشهور و محبوب صنعت گیم نام برده شود، اما از Marvel vs Capcom اسمی به میان نیاید؟! این خاص ترین عنوان فایتینگ صنعت گیم سال هایی طولانیست که قلب عده زیادی را ربوده است.
مدت چندان زیادی از معرفی قسمت جدید این سری با پسوند Infinite نمی گذرد و در همین مدت نه چندان زیاد شور و اشتیاق طرفداران این سری به بالاترین حد خود رسیده است. اگرچه حضور این عنوان در کنفرانس امسال به صورت رسمی تایید نشده است، اما با توجه به رابطه بسیار خوب کپکام و سونی، می توان انتظار حضور این عنوان در مراسم امسال را داشت.


0i2z_conf_s.png
عنوان دیگری از سری استار وارز که توسط استدیو دایس در حال ساخت است و ادامه ای بر Star Wars: Battlefront که در سال 2015 توسط همین استدیو ساخته شد. بزرگترین تغییر ایجاد شده در این قسمت وجود بخش داستانی کامل و مجزاست که وقایع سال های مختلفی از جهان جنگ های ستاره ای را روایت خواهد کرد و گیمر را در نقش شخصیت های مختلف قرار خواهد داد. انتظار می رود که این عنوان در کنفرانس امسال سونی نمایشی داشته باشد.

396i_conf_s3.png
قسمت دوم از شوتر بسیار محبوب استدیو بانجی که توانست طرفداران بیشماری را برای خود گرد آورد. اکنون سازندگان از اشتباهات گذشته خود درس گرفته اند و بدون شک شاهد شوتری بسیار بزرگتر، متنوع تر و زیبا تر خواهیم بود. اگر اخبار مربوط به Destiney را دنبال کرده باشید حتما می دانید که همکاری فوق العاده ای مابین سونی و اکتیویژن در رابطه با این سری شکل گرفته است و شاهد عرضه محتویات انحصاری مختلفی از این عنوان برای PS4 هستیم. با توجه این موضوع حضور دستنی 2 در کنفرانس امسال سونی را می توان کاملا قطعی دانست.

j60f_conf_s2.png
قسمت جدیدی ازسری محبوب Call of Duty که چندین سال است در ورطه تکرار افتاده است با وعده تغییرات عمده توسط استدیو Sledgehammer در حال ساخت است. با توجه به رابطه بسیار خوب سونی با اکتیویژن به احتمال بسیار زیاد شاهد نمایشی از این عنوان در کنفرانس سونی خواهیم بود.


بسیار بی ادعا تر از سایر عناوینی که در این پست درباره آن ها نوشتیم، شاید Ni Nu Kuni 2 باشد. عنوانی که قسمت اول آن در سال های پایانی عمر PS3 افسانه ای عرضه شد و توانست با کیفیت بالا و زیبایی خود، قلب بسیاری از افراد را تسخیر کند. قسمت دوم آن عنوان زیبا مدت مدیدی است که معرفی شده و بسیاری مشتاقند تا نمایشی دیگر از آن را مشاهده کنند.

mgcq_8.png


dvht_k4.png

پر بی راه نیست اگر سری پر فراز و نشیب کیلزون را محبوب ترین شوتر انحصاری پلتفرم های سونی بدانیم. قسمت اول توسط، دو نسخه بسیار عالی دوم و سوم و سپس عنوان ناامید کننده شدوفال عناوین عرضه شده از این سری برای کنسول های خانگی سونی هستند. پس از عرضه شدوفال در سال ۲۰۱۴ دیگر سخنی از این سری به میان نیامد که شاید دلیل اصلی این امر، درگیری استدیو سازنده این عنوان، گریلا گیمز، به ساخت عنوان بسیار زیبای هورایزن زیرو دان بوده است. با این حال شایعات نسبتا موثقی از ساخت قسمت جدیدی از این سری به گوش می رسد که به احتمال زیاد در E3 امسال می توان به صحت آنها پی برد.


vb2i_r4.png

سه گانه رسیستنس در نسل قبل از عناوین انحصاری خوش ساخت عرضه شده برای پلتفرم های سونی بودند و توانستند به واسطه گیمپلیی جذاب، طرفداران متعددی را برای خود دست و پا کنند. اگرچه پس از عرضه قسمت سوم این سری استدیو اینسومنیاک گیمز اعلام کرد که پرونده این سری بسته شده است، با این حال هستند بسیاری از افراد که منتظر معرفی قسمت جدیدی از این سری توسط سونی باشند.

diz7_bb2.png
آیا در E3 امسال شاهد معرفی بازی جدید استدیو فرام سافت ویر خواهیم بود؟ همه در انتظار بلادبورن 2 هستند. شایعات اما، خبر از عنوانی دیگر می دهند. احتمالا این بازی جدید Phantom Wails نام داشته باشد. عنوانی که بر اساس شایعات مبتنی بر مبارزات تن به تن است و بر خلاف آثار گذشته استدیو تاکید بسیار کمی بر سلاح های سرد دارد. طبق آنچه به گوشمان رسیده این عنوان در سرزمینی مطلق به قوم مایاها به وقوع می پیوندد و منابع مختلف با عنوان دارک سولز مایایی از آن یاد می کنند. آیا در کنفرانس سونی شاهد معرفی این عنوان خواهیم بود؟ یا در اقدامی حیرت انگیز شاهد معرفی بلادبورن 2 خواهیم بود؟ پاسخ این سوال را تنها زمان مشخص خواهد کرد...
امضا مشترک
fd82_e3sony.gif
با تشکر فراوان از هادی ( @HDV 7) و احسان (@Kaine) عزیز
 
آخرین ویرایش:

FrankinG

... Cortana
کاربر فعال
Jun 5, 2008
3,488
نام
Ali
فکر میکنم دیروز بود که داشتیم با یسریها در مورد GOW بحث میکردیم .

اینکه با تغییر استایل و یونیورس و گیم پلی و کامبت سیستم از نو طراحی شده بازی بشدت روی لبه تیغه . مساله اینه که کسی صرفا یه بازی خوب یا حتی خیلی خوب نمیخواد ! همه منتظر یه کریتوس فوق العاده با متای + 90 ـن و واقعاً سوال اینه که سانتا و سونی میتونن همچین مهمی ُ بهش دست پیدا کنن یا نه ..

کما اینکه بارلاگ ـی سر ِ بازی ـه که GOW II رو جوری از آب دراورد که تا سال های سال تو خاطره هامون موند .
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
فکر میکنم دیروز بود که داشتیم با یسریها در مورد GOW بحث میکردیم .

اینکه با تغییر استایل و یونیورس و گیم پلی و کامبت سیستم از نو طراحی شده بازی بشدت روی لبه تیغه . مساله اینه که کسی صرفا یه بازی خوب یا حتی خیلی خوب نمیخواد ! همه منتظر یه کریتوس فوق العاده با متای + 90 ـن و واقعاً سوال اینه که سانتا و سونی میتونن همچین مهمی ُ بهش دست پیدا کنن یا نه ..

کما اینکه بارلاگ ـی سر ِ بازی ـه که GOW II رو جوری از آب دراورد که تا سال های سال تو خاطره هامون موند .

به نظر من این گاو رو از گاو 3 بیشتر تحویل میگیرن. اتفاقا من خیلی موافق این شخم زدن بازی بودم. چون معتقدم اگه صرفا ورژن نسل بعدی همون بازی قدیم بود به سرنوشت Halo و GeoW دچار میشد و از اوج کناره میگرفت. این تغییرات جسورانه در صورت پیاده شدن صحیح میتونه مجدد نظر مثبت همه رو جلب کنه که به نظر من SM میتونه از پس کار بر بیاد.
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,954
نام
محمد
خب نظر سنجی قبلی حذف و نظر سنجی جدید جایگزین شد. طبق آرا کاربر ها بیش از هر چیزی منتظر نمایشی جدید از قسمت جدید TLoU هستن و گزینه مربوط به این عنوان تنها عنوانی بود که بیش از 50% رای آورد!
در جایگاه دوم(:D) نمایش قسمت جدید GoW بود که تونست نزدیک به 50% از رای ها را به خودش اختصاص بده و انتخاب سوم کاربر ها نمایش بازی جدید کوجیما یعنی Death Stranding بود که البته اختلاف رای هاش نسبت به دو مورد اول و دوم خیلی زیاد بود و عملا نصف اون ها رای آورد :D
___________________________________________________
نظرسنجی جدید را اختصاص میدیم به محبوب ترین سریی/IP که در طی چهار نسل گذشته عنوان یا عناوینش بر روی کنسول های سونی به طور انحصاری عرضه شدن. البته برای جذاب تر شدن نظر سنجی تعدادی از سری های فوق العاده محبوبی را که عناوینشون به صورت مقطعی به صورت انحصاری برای پلتفرم های سونی عرضه می شدن و از قضا توی همون بازه هم به محبوبیت رسیدن قرار دادم:D
به درخواست کاربرا فقط هم 1 گزینه قابل انتخابه:D
این نظرسنجی تا 22 خرداد هست و بعد تغییر می کنه:D
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,954
نام
محمد
فعلا من شخصا پرچم FF رو بالا نگه داشتم.

پ.ن: یه چیز مرتبط با E3 میزدی!:D مثلا معرفی کدوم بازی تو کنفرانس سونی باعث شد پشماتون بریزه.
اونم تو برنامه داریم:D نظرسنجی قبلی هم تقریبا همچین چیزی بود دیگه:D
اما بازم هست:D
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
برای من با اختلاف سری ای که افتخار بازی کردنش رو روی ps ها داشتم قطعا فاینال فانتزی بوده ولاغیر
بعدشم متالگیر و بازی های ناتی
البته پرسونا هم مبایست میبود
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,954
نام
محمد
الان من خودم سر دو راهی موندم:| فاینال فانتزی یا متال گیر؟:|

پ.ن: یادم رفت گزینه نمایش رای کاربرها را فعال کنم:|
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
هرکی به Gran Turismo رای نده نمیدونه اصلا پلی استیشن چی هست :D ناموس این کنسوله :D شناسنامه این برند هست :D

پ.ن: همینه که هست :D

زمانی که هنوز ملت نمیدونستن GT دقیقا چیه جناب FFVII داشتن سروری میکردن!:D
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
الان من خودم سر دو راهی موندم:| فاینال فانتزی یا متال گیر؟:|

پ.ن: یادم رفت گزینه نمایش رای کاربرها را فعال کنم:|
نظرسنجی رو بردار تا رای ها زیاد نشده و درستش کن:-"
بعدم به کراش رای بده:-"

---
اون زمانی که خیلی ها هم نمیدونستن FF VII چیه، با تقریب 99% گیمرهای حداقل ایران، مطمئنم همه کراش میزدن:-"
 

sajadkh

کاربر سایت
Jul 28, 2012
2,181
نام
Sajjad
f763701767.jpg


خب خداروشکر خود کوری گیم پلی رو دوباره انجام میده و تو مراسم هم واسه گپ و گفتگو حضور داره
.اطلاعات زیادی هم مثل پارسال میتونه بهمون بده کما اینکه جف کیلی معمولا خوب ازدو ها حرف میکشه خودکوری هم تو توییتر بابت درخواست ها ما فن ها گفته بود که اطلاعاتی در حال حاضر تا چند ماه اینده یعنی خود کنفرانس نمیتونه بده و حالا وقته و چه خوبه که یه گپ و گفتگویی هم داره و اطلاعات بیشتری میده.
پشت همین ساختمونی که نقاشی رو تکمیل کردن دوباره دارن یه حرکتایی مثل اول همین نقاشی میزنن و فعلا اسم بازی رو نوشتن امیدوارم این یکی حداقل چیزی داشته باشه.البته همینم خوب شد که فهمیدیم نمایش بازی حول همین ارت میچرخه.ولی اگه بخوان مار میدگارد رو نشون بدن کسی جون سالم بدر نمیبره اون موقع صبح!
@Akiba
منم دوس داشتم بازی یه عنوان داشت مثلا New Beginning ای چیزی که نشون بده گاو ماهیتش همونه ولی تغیرات داشته و کلا اون ساختار عوض شدن تا حدی رو نشون بده.با این شکل و شمایل فونت بازی هم حال نمیکنم همون حالت طلایی خیلی با ابهت تربود.البته همه اینا به زبان نورث باستان برمیگرده و میدونم.
در مورد تغییرات گیم پلی هم کلی قبل نمایش بازی بحث کردیم و خیلی ها فاتح سانتا رو خونده بودن و عملا اونو یه استودیو درجه دو سه حساب کردن اما با نمایش بازی همه رو به راه راست هدایت کرد.گیم پلی هم با وجود جیسون مک دونالد من اصلا بابتش نگران نیستم کسی که چندین نسخه همچنان داشت مبارزات اون شمشیر کریتوس رو بهبود میخشید و اوجش رو تو گاو سه ترکوند.صد در صد سلاح بیشتری داریم نسبت به بازی های گذشته. مشکل گاوهای قبلی همون شمشیر کریتوس بود که دست و بال طراحان مبارزه رو بسته بود واسه خلق یه سلاح جدید چون پلیرها چندین نسخه عادت کرده بودن به کشتن ان تا دشمن با یک L1 + مربع و صد البته تمام کننده های سنگین کریتوس که تو سر دشمنا میکوبید نقطه قوت کمبت های بازی همین تمام کننده های سنگین کریتوسن که همچنان هم حتی با تبر هم میبینیمشون مثل اون حرکت خفنی که میدوه و تبر رو میزنه زمین یا پرتابش میکنه دوباره پسش میگیره قشنگ حس سنگینی کمبت هارو میشه کرد.این تبره هم بسیار خفن میزنه و کمبت هاش تا اینجا عالی بوده.داستان هم که اصلا حرفی باقی نمیذاره وقتی کوری بالا سر تیمه + دو نفر دیگه که اونا هم کارشون و سبکشون خفن بوده و جایزه گرفتن.
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,267
نام
وحید
زمانی که هنوز ملت نمیدونستن GT دقیقا چیه جناب FFVII داشتن سروری میکردن!:D
سر جنگ رو با بازی مورد علاقم باز نکن :D Gran Turismo خود PS هست :D پرفروش ترین و گولاخ ترین IP تاریخ PS هست :D FF یه سری خائن به مقدسات کنسول PS هست در حالی که GT همیشه پای کنسول و درد هاش مونده :D اصلا یه سری بازی مولتی پلتفرم این حرفها رو نداره :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر