امتیازات Prey

ALBERT W3SKER

THE FATHER OF SURVIVAL HORROR
کاربر سایت
Dec 13, 2016
697
نام
بهزاد

prey.jpg


Developer : Arkane Studios
Publisher : Bethesda Softworks
Director : Raphaël Colantonio
Engine : CryEngine
Genre : First Person Shooter , Action Sci-Fi
Release Date : May 5, 2017
Platforms : PS4 X1 PC


GameStar : 8.5

GameSkinny : 9

Merlin'in Kazanı (Turkey) : 9

attackofthefanboy : 9

Prey Review (2017) | Attack of the Fanboy

Press Start : 9

GamePro Germany : 8.5

gadgets.ndtv : 9​



 
آخرین ویرایش:

.:AC MilaN:.

کاربر سایت
Sep 12, 2009
2,535
نام
ایلیا
Playstation Universe : 8.5
Prey gives you a luxurious sci-fi playground and a great set of tools to use within it. Combat may be underwhelming, and the main story equally so, but the level of immersion on display is still absolutely stellar.

CUbed3 : 8

Despite its issues, which should be addressed in short order, Prey is a stunning gem. Not since the venerable System Shock 2 has there been an immersive simulator that succeeds in everything it sets out to do. Talos-1 is masterful in both its construction and design. Players are given limitless freedom to approach every possible situation, lending the game unparalleled levels of replay value. Also, it's rare to see a purely single-player experience retain its freshness in the face of a lengthy play-time. This is just as compelling in the 30th hour as it is in the first.
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
خب کاملا نظر و سلیقتون محترمه، باور کن منم اصلا نمیخوام نظرت رو عوض کنم چون خودت بازی رو تجربه کردی و حالا با توجه به پارامترهای مد نظرت اون چیزی نبوده که باید باشه و کاملا حق داری که انتقاد کنی، من هم کاملا قبول دارم و به نظرت احترام میزارم، ولی خب بیشتر صحبتم سر خود IP بازی Prey بود و حفظ روح اون با نسخه قبلی، با وجود تمام تغییرات ولی بازم بازی کاملا به تایتل prey وفاداره.
من هنوز بازی رو خودم انجام ندادم ولی خب با توجه به تریلرها، نظرات کاربرا و.... کاملا بازی رو مستحق متای بالای 85 میدونم، و روی بعضی مواردش مثل گیم پلی و لول دیزاین ندیده میتونم نمره کامل بدم.
بازی متاش بالا میاد حالا حالاها، من اینو مطمئنم.

اگر متاش زیر 80 شد پس برام Cd key doom بفرست:D

شانس بیاری 4 ign در بخش ps4 ثبت نشه و الا با ضریب بالایی هم که داره از الان شرط رو باختی گیم اسپات که به زودی 6 ثبت می شه.

البته فکر نکنم خوشحال می شما اتفاقا ناراحت می شم که نوستالژی قدیم ما کلا در حال نابودی هست کلا این نسل بازی هایی که 1 عمر در یادها باقی بمونن خیلی کم عرضه شدن برعکس نسل قبل احساس می کنم این خیلی پولکی بازی شده
 

.:AC MilaN:.

کاربر سایت
Sep 12, 2009
2,535
نام
ایلیا
GamesRadar + : 9
With a setting that tells a story better than any human voice, Prey's combat and quests will suck you even deeper into its world.
Prey review: 'A playground for creativity where you control the variables' | GamesRadar+

Digital Chumps : 8.8
Prey establishes an interesting atmosphere early on and maintains that, with only a few disagreements along the way. Lengthy load times are likely going to get reduced with patches and combat is sometimes more annoying and pace-breaking than I would like, but overall, Prey gives more than enough back in return to offer a compelling experience.
Prey | digitalchumps
 

Masta_killa

کاربر سایت
Feb 10, 2016
364
نام
Masta_killa
اگر متاش زیر 80 شد پس برام Cd key doom بفرست:D

شانس بیاری 4 ign در بخش ps4 ثبت نشه و الا با ضریب بالایی هم که داره از الان شرط رو باختی گیم اسپات که به زودی 6 ثبت می شه.

البته فکر نکنم خوشحال می شما اتفاقا ناراحت می شم که نوستالژی قدیم ما کلا در حال نابودی هست کلا این نسل بازی هایی که 1 عمر در یادها باقی بمونن خیلی کم عرضه شدن برعکس نسل قبل احساس می کنم این خیلی پولکی بازی شده
نقد IGN که واسه PC ثبت شده امکان نداره هم واسه PC ثبت شه هم PS4.اون 6 گیم اسپاتم فکر نکنم تاثیر زیادی داشته باشه بین اینهمه 8 و 9 که گرفته.
ویرایش:6 گیم اسپات ثبت شد و متا برگشت رو 80.
 
آخرین ویرایش:

.:AC MilaN:.

کاربر سایت
Sep 12, 2009
2,535
نام
ایلیا
PCMag : 9
Prey owes a lot to its heritage, but still offers some cool new twists on old ideas.. While it would've been nice to see Prey venture a little further from shore, the shooter provides a fantastic iteration of existing concepts, making it an Editors' Choice

GameSpew : 9
Prey expertly blends a compelling narrative with open level design, a fear-inducing mechanic and near-unparalleled player freedom to deliver an appealing, atmospheric and aesthetically pleasing chunk of sci-fi that will get sink its spiky teeth into you and never let go.

EGM : 8
Prey is mildly limited in scope and replay value, but everything that is there will hook players almost immediately. In terms of quality over quantity, Prey made the right trade off.

Slant Magazine : 5
The game is dour and oblivious that its destination is more interesting and vital than the journey.

متا نسخه PS4 با 42 نقد : 80
متا نسخه X1 با 12 نقد : 88
متا نسخه PC با 16 نقد : 79
اُپن کریتیک با 61 نقد : 81
 

.MARSHAL.

کاربر سایت
May 29, 2012
119
نام
سیاوش
تو نقد IGN با همین جمله ی منتقد کاملا مشخص میشه که با چه کارکتر، منطق و زاویه دیدی روبرو هستیم:

If the PC version of Prey hadn’t become completely unplayable from crashes and save-game corruption just as it was hitting
its stride, I’d have called it a very good or perhaps even great game

طبق منطق و البته کلام ایشون اگر بازی مشکلات مربوط به کرش کردن و خراب شدن سیو رو نداشت شخص ایشون بازی رو بصورت یک عنوان بسیار خوب و حتی Great قلمداد میکردند! ولی چون ایشون مشکل سیو و کرش داشتند که البته دیگه هر آماتوری میدونه که به جز خود بازی هزار و یک دلیل دیگه هم میتونه در این موضوع دخیل باشه؛ پس در نتیجه ایشون به بازی نمره 4 که برای یک عنوان AAA عملا به معنای زباله هست رو دادند، باشد که سطح Professionalism خودشون رو به رخ تمام رسانه ها و گیمرها بکشند و مشت کوبنده ای باشه به دهان Bethesda ـی جهان خوار! انصافا به شدت دلم برای روزای خوب IGN با منتقدهایی مثل Charles Onyett تنگ شده...

شخصا بازی رو از روز ریلیز دارم بازی میکنم و تقریبا حدود 8 ساعت تا الان بازی کردم و کوچکترین مشکل کرش و یا مشکل مربوط به سیو نداشتم. ظاهرا طبق اعلام های رسمی این مشکلاتی که این استاد بیان کردند فقط مربوط به یکسری موارد خاص بوده که خیلی سریع توسط سازنده ها در همون روزای اول با یه پچ حل شده.

بازی مثل هر عنوان دیگه ای مشکلات و کاستی ها و در عین حال نکات بسیار مثبت خودش رو داره؛ ولی چیزی که مشخصه اینه که تیم سازنده برای این بازی به معنای واقعی کلمه وقت و فکر گذاشتند و اینو تو ثانیه به ثانیه تجربه این عنوان میتونید احساس کنید. یکسری از المان ها و طراحی هایی که در بازی به کار رفته مواردی هستند که مثل هر اثر هنری دیگه ای بسیار سلیقه ای هستند و متاسفانه یا خوشبختانه همونطور که انتظارش هم میرفت برخوردهای به شدت سلیقه ای هم باهاشون شده و علت این نوسانات عجیب غریبی که در نمرات میبینید هم همین هست؛ لذا اینکه گیمرها بالاخره 4 ـه IGN رو باور کنند یا 8.5 ـه Polygon یا حتی 9 ـه GamesRadar کاملا به عهده خودشون هست...

به هیچ وجه قصد مقدس سازی و الکی بالا بردن بازی و سازنده ها و تعریف و تمجید های تو خالی و جوگیرانه رو ندارم ولی به جرات میتونم بگم که این بازی عنوانی هست که باید زیر دست Kevin VanOrd ها و Charles Onyett ها نقد میشد نه یک مشت آماتور با صرفا ادعای حرفه ای بودن که از نقد ها و نوع بیان ـشون کاملا مشخص هست که نگاهشون به این حرفه ی پیچیده از ریشه و اساس کاملا غلط و اشتباه هست...

-------------------

EDIT: پیرو صحبت هایی که دیدم دوستان در مورد مقایسه بازی با نسخه اول کردند و اینکه چرا اصلا اسم این بازی رو هم Prey گذاشتند باید بگم که بازی هیچ ربط خاصی به نسخه اول نداره و اصلا قرار هم نبوده که داشته باشه و دلیل این موضوع و صحبت های سازنده ها رو که سال پیش منتشر شده رو تو این مقاله میتونید بخونید:

Why is Arkane's upcoming Prey game a Prey game at all?
 
آخرین ویرایش:

Mr. Children

کاربر سایت
Sep 24, 2013
1,287
تو نقد IGN با همین جمله ی منتقد کاملا مشخص میشه که با چه کارکتر، منطق و زاویه دیدی روبرو هستیم:

If the PC version of Prey hadn’t become completely unplayable from crashes and save-game corruption just as it was hitting
its stride, I’d have called it a very good or perhaps even great game

طبق منطق و البته کلام ایشون اگر بازی مشکلات مربوط به کرش کردن و خراب شدن سیو رو نداشت شخص ایشون بازی رو بصورت یک عنوان بسیار خوب و حتی Great قلمداد میکردند! ولی چون ایشون مشکل سیو و کرش داشتند که البته دیگه هر آماتوری میدونه که به جز خود بازی هزار و یک دلیل دیگه هم میتونه در این موضوع دخیل باشه؛ پس در نتیجه ایشون به بازی نمره 4 که برای یک عنوان AAA عملا به معنای زباله هست رو دادند، باشد که سطح Professionalism خودشون رو به رخ تمام رسانه ها و گیمرها بکشند و مشت کوبنده ای باشه به دهان Bethesda ـی جهان خوار! انصافا به شدت دلم برای روزای خوب IGN با منتقدهایی مثل Charles Onyett تنگ شده...

شخصا بازی رو از روز ریلیز دارم بازی میکنم و تقریبا حدود 8 ساعت تا الان بازی کردم و کوچکترین مشکل کرش و یا مشکل مربوط به سیو نداشتم. ظاهرا طبق اعلام های رسمی این مشکلاتی که این استاد بیان کردند فقط مربوط به یکسری موارد خاص بوده که خیلی سریع توسط سازنده ها در همون روزای اول با یه پچ حل شده.

بازی مثل هر عنوان دیگه ای مشکلات و کاستی ها و در عین حال نکات بسیار مثبت خودش رو داره؛ ولی چیزی که مشخصه اینه که تیم سازنده برای این بازی به معنای واقعی کلمه وقت و فکر گذاشتند و اینو تو ثانیه به ثانیه تجربه این عنوان میتونید احساس کنید. یکسری از المان ها و طراحی هایی که در بازی به کار رفته مواردی هستند که مثل هر اثر هنری دیگه ای بسیار سلیقه ای هستند و متاسفانه یا خوشبختانه همونطور که انتظارش هم میرفت برخوردهای به شدت سلیقه ای هم باهاشون شده و علت این نوسانات عجیب غریبی که در نمرات میبینید هم همین هست؛ لذا اینکه گیمرها بالاخره 4 ـه IGN رو باور کنند یا 8.5 ـه Polygon یا حتی 9 ـه GamesRadar کاملا به عهده خودشون هست...

به هیچ وجه قصد مقدس سازی و الکی بالا بردن بازی و سازنده ها و تعریف و تمجید های تو خالی و جوگیرانه رو ندارم ولی به جرات میتونم بگم که این بازی عنوانی هست که باید زیر دست Kevin VanOrd ها و Charles Onyett ها نقد میشد نه یک مشت آماتور با صرفا ادعای حرفه ای بودن که از نقد ها و نوع بیان ـشون کاملا مشخص هست که نگاهشون به این حرفه ی پیچیده از ریشه و اساس کاملا غلط و اشتباه هست...

-------------------

EDIT: پیرو صحبت هایی که دیدم دوستان در مورد مقایسه بازی با نسخه اول کردند و اینکه چرا اصلا اسم این بازی رو هم Prey گذاشتند باید بگم که بازی هیچ ربط خاصی به نسخه اول نداره و اصلا قرار هم نبوده که داشته باشه و دلیل این موضوع و صحبت های سازنده ها رو که سال پیش منتشر شده رو تو این مقاله میتونید بخونید:

Why is Arkane's upcoming Prey game a Prey game at all?
دیروز اتفاقا یه متن از کوتاکو خوندم راجع به Prey و سیاستهای Bethesda که توش خیلی از IGN اسم برده بود. ظاهرا Bethesda بازیا رو فقط یک روز قبل از برداشتن Embargo میده به منتقدها(حالا سه سال هست که البته خود Kotaku تو لیست تحریمی هاش هست)
بعید نیست نمره ی گیم اسپات و IGN مرتبط باشه با این قضیه
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
تو نقد IGN با همین جمله ی منتقد کاملا مشخص میشه که با چه کارکتر، منطق و زاویه دیدی روبرو هستیم:

If the PC version of Prey hadn’t become completely unplayable from crashes and save-game corruption just as it was hitting
its stride, I’d have called it a very good or perhaps even great game

طبق منطق و البته کلام ایشون اگر بازی مشکلات مربوط به کرش کردن و خراب شدن سیو رو نداشت شخص ایشون بازی رو بصورت یک عنوان بسیار خوب و حتی Great قلمداد میکردند! ولی چون ایشون مشکل سیو و کرش داشتند که البته دیگه هر آماتوری میدونه که به جز خود بازی هزار و یک دلیل دیگه هم میتونه در این موضوع دخیل باشه؛ پس در نتیجه ایشون به بازی نمره 4 که برای یک عنوان AAA عملا به معنای زباله هست رو دادند، باشد که سطح Professionalism خودشون رو به رخ تمام رسانه ها و گیمرها بکشند و مشت کوبنده ای باشه به دهان Bethesda ـی جهان خوار! انصافا به شدت دلم برای روزای خوب IGN با منتقدهایی مثل Charles Onyett تنگ شده...

شخصا بازی رو از روز ریلیز دارم بازی میکنم و تقریبا حدود 8 ساعت تا الان بازی کردم و کوچکترین مشکل کرش و یا مشکل مربوط به سیو نداشتم. ظاهرا طبق اعلام های رسمی این مشکلاتی که این استاد بیان کردند فقط مربوط به یکسری موارد خاص بوده که خیلی سریع توسط سازنده ها در همون روزای اول با یه پچ حل شده.

بازی مثل هر عنوان دیگه ای مشکلات و کاستی ها و در عین حال نکات بسیار مثبت خودش رو داره؛ ولی چیزی که مشخصه اینه که تیم سازنده برای این بازی به معنای واقعی کلمه وقت و فکر گذاشتند و اینو تو ثانیه به ثانیه تجربه این عنوان میتونید احساس کنید. یکسری از المان ها و طراحی هایی که در بازی به کار رفته مواردی هستند که مثل هر اثر هنری دیگه ای بسیار سلیقه ای هستند و متاسفانه یا خوشبختانه همونطور که انتظارش هم میرفت برخوردهای به شدت سلیقه ای هم باهاشون شده و علت این نوسانات عجیب غریبی که در نمرات میبینید هم همین هست؛ لذا اینکه گیمرها بالاخره 4 ـه IGN رو باور کنند یا 8.5 ـه Polygon یا حتی 9 ـه GamesRadar کاملا به عهده خودشون هست...

به هیچ وجه قصد مقدس سازی و الکی بالا بردن بازی و سازنده ها و تعریف و تمجید های تو خالی و جوگیرانه رو ندارم ولی به جرات میتونم بگم که این بازی عنوانی هست که باید زیر دست Kevin VanOrd ها و Charles Onyett ها نقد میشد نه یک مشت آماتور با صرفا ادعای حرفه ای بودن که از نقد ها و نوع بیان ـشون کاملا مشخص هست که نگاهشون به این حرفه ی پیچیده از ریشه و اساس کاملا غلط و اشتباه هست...

-------------------

EDIT: پیرو صحبت هایی که دیدم دوستان در مورد مقایسه بازی با نسخه اول کردند و اینکه چرا اصلا اسم این بازی رو هم Prey گذاشتند باید بگم که بازی هیچ ربط خاصی به نسخه اول نداره و اصلا قرار هم نبوده که داشته باشه و دلیل این موضوع و صحبت های سازنده ها رو که سال پیش منتشر شده رو تو این مقاله میتونید بخونید:

Why is Arkane's upcoming Prey game a Prey game at all?
این پست لایک براش کم بود سیاوش جان، عالی بود، کاملا با نظرت موافقم
 

.:AC MilaN:.

کاربر سایت
Sep 12, 2009
2,535
نام
ایلیا
COGconnected : 8.4
Prey's level design is one of the best I have ever experienced, and it is a result of the overall gameplay, physical level design, atmosphere, and sound that make it extraordinary

God is a Geek : 8

Prey is a game that meshes together a variety of ideas into a game that rewards exploration and experimentation and provides players with a fun toolbox with which to do so.

The Digital Fix : 8
Despite its issues, Prey is an enjoyable first-person shooter which begs you to explore its wonderfully crafted and at times awe-inspiring world.
 
آخرین ویرایش:

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
خداییش این نمره های ۵-۶ ک۶ یکدفعه وسط ۸ ها بیشتر یا ۸.۵ ظاهر میشن یکم عجیبه کلا انگار بازیش دو حس به منتقد ها داده یکسری کلا نتونستن تحمل کنن مکانیزم های بازی و شایدم درک نکردن یکسری شدیدا لذت بردن حس دو گانه ای به منتقد ها داده Arkane بر خلاف دیس انرد ۲ که نظرات همه مثبت بود
 

miladdej

کاربر سایت
Aug 27, 2013
632
بله! و به میمنت عرضه پچ دیروز نسخه PC که مشکل یک در هزار خراب شدن سیو منتقد IGN رو هم برطرف می کنه( و حتی میشه از همون سیو های خراب شده قدیمی هم دوباره استفاده کرد و بازی رو ادامه داد) نمره IGN برای هر سه پلتفورم چهار نمره(!) افزایش پیدا کرد و به 8 تغییر پیدا کرد.
prey ign 8.jpg
Prey Review-IGN
تقریبا الان دیگه مطمئنم قضیه یک Click bait بیش نبوده و منتقد میدونسته که به هر حال مشکل دیر و زود برطرف میشه. ولی با این حال نمره رو نصف کرده و حتی با بی شرمی توی توییتر اعلام کرده بود که نمره نسخه PC نهاییه و تغییر نمیکنه. وگرنه اگر منظور منتقد از این حرکات این بوده که خریدارا رو از وجود چنین باگی مطلع کنه خیلی راحت میتونست متن نقد رو بدون نمره بده بیرون و توضیح بده که به دلیل یک چنین باگی قادر نبودم بازی رو تموم کنم و زمانی که مشکل برطرف شد نمره هم بیرون میاد. آهای همگی مطلع باشید و تا زمان اومدن پچ سمت بازی نرید. ولی به جای این کار اومده این مسخره بازیا رو راه انداخته و واقعیت اینه که در نهایت اعتبار IGN رو هم خدشه دار کرده.
 
آخرین ویرایش:

retro1911

کاربر سایت
Apr 30, 2017
65
همونطور که Prey 2006 یه بازی مقلد بر اساس Doom بود. Prey فعلی هم همه چیش براساس Dishonoredـه و هویت مستقلی از خودش نداره.
همینکه تا الان حتی یه امتیاز 10/10 هم برخلاف Dishonored براش ثبت نشده گواه بر این موضوع هست. سازنده هم که اینو میدونسته خاصته با پرش به Cry Engine و بالا بردن گرافیک یه خرده کاستی ها رو برطرف کرده باشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر